ZAK/2025/002398 Odbiór transport i utylizacja odpadów Zakład Animex Oddział Suwałki
Notice description
Dzień dobry,
Zapraszam udziału w postępowaniu zgodnie z poniższym wytycznymi:
Miejsce powstania i przechowywania odpadów: ul. Wojska Polskiego 112A, 16-400 Suwałki
Przedmiot ofertowania:
Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania poniższych odpadów:
Makulatura kod odpadu 15 01 01 odbiór raz na tydzień, około 15 ton miesięcznie (w tym gilzy/tuby po foliach 2-3tony)
Folia brudna 15 01 06 odbiór 3 razy w miesiącu, około 20 ton miesięcznie
Popiół 10 01 01 odbiór 2 razy w miesiącu, około 3 tony miesięcznie,
Oczekiwania ze strony Zakładu:
Rodzaje kontenerów:
–pojemniki/kontenery zapewni dostawca po uzgodnieniu z Zakładem najkorzystniejszego rozwiązania
Formalności prawne:
- Odbiorca musi posiadać nadany nr BDO oraz decyzje administracyjne w zakresie zagospodarowania odpadów
Wymagana dokumentacja przy przewozie dla poszczególnych rodzajów materiału:
– karta przekazania odpadów
Wymagania dla Dostawców:
- kontenery powinny być szczelne i prawidłowo oznakowane w zależności od transportowanego materiału
Cena utylizacji ma uwzględniać koszty związane z odbiorem z Zakładów, zagospodarowaniem oraz transportem.
Forma współpracy: umowa na okres 2 lat z preferowaną stabilnością ceny przez minimum 12 miesięcy.
Warunki wymagane od oferenta:
Oferent powinien posiadać wszelkie niezbędne zgody na odbiór, transport oraz utylizację odpadów.
Realizacja przy wykorzystaniu własnego sprzętu i urządzeń właściwych do wykonania tego typu usługi.
Sprzęt i urządzenia muszą być sprawne, w dobrym stanie technicznym oraz zapewniać właściwą realizację zadań.
Oferta w pliku pdf musi zawierać:
- koszt utylizacji poszczególnych odpadów w przeliczeniu na Tonę
- termin płatności
- termin ważności oferty (oczekiwane 12 miesięcy)
- inne warunki handlowe
Dodatkowo wymagane jest załączenie następujących dokumentów:
- Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach do wykonywania w/w usługi zgodnie z załączoną specyfikacją z Zakładu
- Skan polisy OC
Termin składania i warunki formalne oferty:
Oferty należy składać w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym, wyłącznie z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Oferty odbiegające od wymogów opisanych powyżej mogą zostać automatycznie odrzucone i nie będą brane pod uwagę.
Niedołączenie do oferty wszystkich wymienionych powyżej dokumentów może stanowić podstawę do odrzucenia oferty przez Zamawiającego.
Przebieg postępowania:
Uwaga: W wierszach na platformie zostały uwzględnione ilości średniomiesięczne dotyczące poszczególnych odpadów. Proszę o wstawianie ceny za 1 Tonę, platforma przeliczy to automatycznie.
Zamawiający dopuszcza w ramach postępowania podjęcie negocjacji handlowych mających na celu ustalenie wszystkich postanowień docelowej umowy. Zaproszenie do negocjacji nie oznacza wyboru oferty przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia
- swobodnego wyboru oferty
- selektywnego wyboru dostawcy
- odmowy podjęcia negocjacji w toku postępowania zakupowego
- odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.
Wszelkie pytania proszę kierować za pomocą platformy Logintrade.
Pozdrawiam,
Karolina Liberadzka
Produkty
1. Makulatura (w tym gilzy po foliach) kod odpadu 15 01 01 - 15 TO
2. Folia brudna 15 01 06 - 20 TO
3. Popiół 10 01 01 - 3 TO
Zapraszam udziału w postępowaniu zgodnie z poniższym wytycznymi:
Miejsce powstania i przechowywania odpadów: ul. Wojska Polskiego 112A, 16-400 Suwałki
Przedmiot ofertowania:
Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania poniższych odpadów:
Makulatura kod odpadu 15 01 01 odbiór raz na tydzień, około 15 ton miesięcznie (w tym gilzy/tuby po foliach 2-3tony)
Folia brudna 15 01 06 odbiór 3 razy w miesiącu, około 20 ton miesięcznie
Popiół 10 01 01 odbiór 2 razy w miesiącu, około 3 tony miesięcznie,
Oczekiwania ze strony Zakładu:
Rodzaje kontenerów:
–pojemniki/kontenery zapewni dostawca po uzgodnieniu z Zakładem najkorzystniejszego rozwiązania
Formalności prawne:
- Odbiorca musi posiadać nadany nr BDO oraz decyzje administracyjne w zakresie zagospodarowania odpadów
Wymagana dokumentacja przy przewozie dla poszczególnych rodzajów materiału:
– karta przekazania odpadów
Wymagania dla Dostawców:
- kontenery powinny być szczelne i prawidłowo oznakowane w zależności od transportowanego materiału
Cena utylizacji ma uwzględniać koszty związane z odbiorem z Zakładów, zagospodarowaniem oraz transportem.
Forma współpracy: umowa na okres 2 lat z preferowaną stabilnością ceny przez minimum 12 miesięcy.
Warunki wymagane od oferenta:
Oferent powinien posiadać wszelkie niezbędne zgody na odbiór, transport oraz utylizację odpadów.
Realizacja przy wykorzystaniu własnego sprzętu i urządzeń właściwych do wykonania tego typu usługi.
Sprzęt i urządzenia muszą być sprawne, w dobrym stanie technicznym oraz zapewniać właściwą realizację zadań.
Oferta w pliku pdf musi zawierać:
- koszt utylizacji poszczególnych odpadów w przeliczeniu na Tonę
- termin płatności
- termin ważności oferty (oczekiwane 12 miesięcy)
- inne warunki handlowe
Dodatkowo wymagane jest załączenie następujących dokumentów:
- Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach do wykonywania w/w usługi zgodnie z załączoną specyfikacją z Zakładu
- Skan polisy OC
Termin składania i warunki formalne oferty:
Oferty należy składać w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym, wyłącznie z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Oferty odbiegające od wymogów opisanych powyżej mogą zostać automatycznie odrzucone i nie będą brane pod uwagę.
Niedołączenie do oferty wszystkich wymienionych powyżej dokumentów może stanowić podstawę do odrzucenia oferty przez Zamawiającego.
Przebieg postępowania:
Uwaga: W wierszach na platformie zostały uwzględnione ilości średniomiesięczne dotyczące poszczególnych odpadów. Proszę o wstawianie ceny za 1 Tonę, platforma przeliczy to automatycznie.
Zamawiający dopuszcza w ramach postępowania podjęcie negocjacji handlowych mających na celu ustalenie wszystkich postanowień docelowej umowy. Zaproszenie do negocjacji nie oznacza wyboru oferty przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia
- swobodnego wyboru oferty
- selektywnego wyboru dostawcy
- odmowy podjęcia negocjacji w toku postępowania zakupowego
- odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.
Wszelkie pytania proszę kierować za pomocą platformy Logintrade.
Pozdrawiam,
Karolina Liberadzka
Produkty
1. Makulatura (w tym gilzy po foliach) kod odpadu 15 01 01 - 15 TO
2. Folia brudna 15 01 06 - 20 TO
3. Popiół 10 01 01 - 3 TO
Time limit for receipt of tenders
2025-12-29 12:00:00.0
Location
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
00-613 Warszawa
Category assortment
Grounds maintenance
Other utilities and environmental services
Water and wastewater
Waste management
Other utilities and environmental services
Water and wastewater
Waste management
Buyer details
Animex Foods sp. z o.o.
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
NIP: 5272698951
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
NIP: 5272698951