Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w obiekcie znajdującym się przy ul. Piastowskiej 46, 72-123 Kliniska Wielkie.

Notice description

Powstaje w kontekście projektu:
FENG.03.01-IP.03-0720/24 - Termomodernizacja drogą do zwiększenia efektywności energetycznej w Inter System Sp.k.

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej w obiekcie znajdującym się przy ul. Piastowskiej 46, 72-123 Kliniska Wielkie, o następującej specyfikacji:
a. Maksymalna moc instalacji to 40 kW nie mniej jednak niż 39,5 kW,
b. Parametry i wymagania techniczne modułów fotowoltaicznych:
- Moduły monokrystaliczne,
- Moduły wykonane w technologii polegającej na umieszczeniu ogniw PV po obu stronach paneli i dwustronnie szklonych (tzw. bifacjalne),
- Moc jednostkowa modułów fotowoltaicznych nie mniejsza niż 440 Wp,
- Gwarancja na moduły fotowoltaiczne – minimalna gwarancja produktowa 15 lat,
- Gwarancja na spadek mocy (uzysków liniowych) w okresie co najmniej 15 lat nie niższy niż 87,4% sprawności,
- Stopień ochrony / klasa szczelności – nie mniejszy niż IP67,
- Stopień ochrony - minimalny IP68,
- Moduł w klasie niepalności A,
- Minimalna początkowa (fabryczna) sprawność modułów 21,68%.
c. Wykonawca zapewni 10-cio letnią gwarancję na konstrukcję wsporczą – montażową modułów fotowoltaicznych, która dotyczy także sposobu posadowienia jej na dachu, połączenia z dachem, szczelności, itp.
d. Falownik pozwalający na zdalny podgląd funkcjonowania instalacji (np. moc uzyskana w różnych okresach czasu), działający zarówno na komputerach jak i urządzeniach mobilnych.
e. Wykonawca zrealizuje we własnym zakresie niezbędne działania formalno – prawne, tj.:
• Przygotowanie projektu wykonawczego i powykonawczego, w tym przygotowanie dokumentacji technicznej uwzględniającej schematy elektryczne i niezbędne obliczenia,
• Uzgodnienia z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych celem dokonania zgłoszenia wykonanej instalacji fotowoltaicznej do właściwej jednostki Państwowej Straży Pożarnej – na podstawie udzielonych mu pełnomocnictw przez Zamawiającego wraz z wykonaniem dokumentacji przeciwpożarowej,
• Wykonawca na podstawie udzielonych mu przez Zamawiającego pełnomocnictw dokona niezbędnych uzgodnień i zgłoszenia przyłączenia instalacji fotowoltaicznej do właściwego dla Zamawiającego operatora sieci dystrybucji,
• Wykonawca przeprowadzi pomiary i dostarczy protokół z pomiarów i testów obciążeniowych,
f. Wykonawca ma obowiązek załączenia kart katalogowych paneli fotowoltaicznych jakie zostały zaoferowane Zamawiającemu w składanej ofercie. Karty powinny zawierać odniesienie do wszystkich parametrów i cech podanych w Specyfikacji.
g. Z uwagi na trwające prace budowalne (w tym prace na dachu, na którym ma się znaleźć instalacja fotowoltaiczna oraz prace związane z modernizacją sieci elektrycznej w obiekcie), Zamawiający rekomenduje przeprowadzenie przez Oferentów wizji lokalnej w miejscu realizacji inwestycji, która odbędzie się dnia 10.12.2025 r. o godz. 9:00. Każdy Oferent, które zamierza wziąć udział w wizji lokalnej zobowiązany jest do zgłoszenia tego faktu mailowo na adres kontaktowy Zamawiającego (a.pawlowski@inter-system.info), najpóźniej do godz. 12:00 dnia 09.12.2025 r. Z czynności wizji lokalnej zostanie sporządzona notatka służbowa.
h. Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia harmonogramu prac i listy posiadanego sprzętu.
i. Wykonawca wniesie w dniu zawarcia umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości umowy, w formie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub przelewem na konto Zamawiającego.
2. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji postępowania wskazano na konkretne normy, znaki towarowe lub inne zwroty identyfikujące produkt ‐ Zamawiający dopuszcza oferowanie norm, znaków towarowych, materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia, w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno – wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego.
3. Oferent celem prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia powinien bazować w szczególności na dokumentacji projektowej udostępnionej przez Zamawiającego oraz pozostałych załącznikach, ale również na wiedzy branżowej o przedmiocie zamówienia, aktualnych zasadach wiedzy technicznej i obowiązujących przepisach prawa w tym zakresie oraz wizji lokalnej.
4. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający będzie uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy.
5. Wykonawca ponosi koszty związane z udziałem w postępowaniu. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zwrotu kosztów udziału w postępowaniu niezależnie od jego wyniku.
6. Wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Kryterium weryfikowane będzie na podstawie dowodu wniesienia wadium (oryginału lub kopii) załączonego do oferty oraz na podstawie historii operacji/wyciągu z rachunku bankowego Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej z następujących form:
• pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 82 1750 1077 0000 0000 1213 6943, tytułem: „Wadium – zapytanie ofertowe”
• poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
• gwarancjach bankowych,
• gwarancjach ubezpieczeniowych,
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
7. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy przed upływem terminu składania ofert dostarczyć skan dokumentu wraz z ofertą, a oryginał przekazać drogą pocztową.
8. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na poniższych zasadach:
• Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
• Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia.
• Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
• Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
• Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: zachodniopomorskie, Powiat: goleniowski, Gmina: Goleniów, Miejscowość: Kliniska Wielkie

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-12-18 08:00:00.0

Location

Kraj: Polska, Województwo: zachodniopomorskie, Powiat: goleniowski, Gmina: Goleniów, Miejscowość: Kliniska Wielkie

Category assortment

Electrical power equipment
Electrical and electronic devices
Construction supervision and other construction services
Other construction and renovation works
Landscaping services
Technical building installation services
Dismantling services
Road and railroad services
Dredging and regulation of water bodies and watercourses
Design services
Finishing and renovation works

Buyer details

Inter System A. Pawłowski, M. Soroka Sp. k.
Tomasza Zana 6
71-161 Szczecin
Województwo: zachodniopomorskie
Kraj: Polska
NIP: 8513057647

Contact details