Dostawa sprzętu i wyposażenia gastronomicznego
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
KPOD.01.03-IW.01-3918/24 - Dywersyfikacja usług oraz budowanie konkurencyjności poprzez rozszerzenie działalności Fundacji ARTE NOVUM z siedzibą w Sieciechowicach, woj. małopolskie
Część 1
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia dotyczy pieca konwekcyjno-parowego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, jego ustawienie, instalację oraz uruchomienie, udzielenie gwarancji oraz jednokrotne przeszkolenie personelu Zamawiającego z obsługi urządzenia. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
• piec konwekcyjno-parowy z funkcją mikrofali,
• pojemność min. 5xGN 1/1, rozstaw blach min. 65 mm,
• moc min. 7 kW,
• podstawa pod piec z prowadnicami na blachy GN, z kółkami jezdnymi z hamulcem,
• akcesoria w postaci prysznica ręcznego umożliwiającego na mycie pieca,
• wymiary pieca bez podstawy 750x770x770 mm (dopuszczalne odchylenie +/- 10%),
• zasilanie 230V.
II. DODATKOWE WARUNKI I INFORMACJE
• Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 10 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku opóźnienia w terminie realizacji Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karami umownymi w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. W przypadku opóźnienia terminu realizacji przedmiotu zamówienia przekraczającego 7 dni Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy.
• Wykonawca zapewni min. 36-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisu przedmiotu zamówienia, w tym usunięcia usterek w ciągu 48 h od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości naprawy w terminie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych. W przypadku opóźnienia w terminie naprawy/zapewnienia sprzętu zastępczego Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karą umowną w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
• Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
• Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
• Zamawiający dopuszcza płatności częściowe (zaliczki) pod warunkiem, że min. 70% wartości zamówienia zostanie zapłacone po dostawie przedmiotu zamówienia, potwierdzonej protokołem odbioru bez zastrzeżeń.
• Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy stosowania zasad gwarantujących zachowanie równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, oraz zasadę równości szans kobiet i mężczyzn, w tym m. in. stosowania zasad rekrutacji i warunków zatrudnienia opartych wyłącznie na kwalifikacjach, kompetencjach i doświadczeniu.
Okres gwarancji: min. 36 miesiące
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: krakowski, Gmina: Iwanowice, Miejscowość: Sieciechowice
Część 2
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia dotyczy pakowarki próżniowej. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, jego ustawienie, instalację oraz uruchomienie i udzielenie gwarancji. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
• pakowarka próżniowa komorowa,
• szerokość zgrzewu min. 290 mm,
• sterowanie
• wymiary 360x430x370 mm (dopuszczalne odchylenie +/- 10%),
• zasilanie 230V.
II. DODATKOWE WARUNKI I INFORMACJE
• Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 10 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku opóźnienia w terminie realizacji Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karami umownymi w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. W przypadku opóźnienia terminu realizacji przedmiotu zamówienia przekraczającego 7 dni Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy.
• Wykonawca zapewni min. 36-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisu przedmiotu zamówienia, w tym usunięcia usterek w ciągu 48 h od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości naprawy w terminie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych. W przypadku opóźnienia w terminie naprawy/zapewnienia sprzętu zastępczego Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karą umowną w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
• Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
• Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
• Zamawiający dopuszcza płatności częściowe (zaliczki) pod warunkiem, że min. 70% wartości zamówienia zostanie zapłacone po dostawie przedmiotu zamówienia, potwierdzonej protokołem odbioru bez zastrzeżeń.
• Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy stosowania zasad gwarantujących zachowanie równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, oraz zasadę równości szans kobiet i mężczyzn, w tym m. in. stosowania zasad rekrutacji i warunków zatrudnienia opartych wyłącznie na kwalifikacjach, kompetencjach i doświadczeniu.
Okres gwarancji: min. 36 miesiące
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: krakowski, Gmina: Iwanowice, Miejscowość: Sieciechowice
Część 3
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia dotyczy 2 sztuk zmywarek gastronomicznych z funkcją wyparzania. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, jego ustawienie, instalację oraz uruchomienie, udzielenie gwarancji oraz jednokrotne przeszkolenie personelu Zamawiającego z obsługi urządzenia. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
• wymiar kosza min. 500x500 mm, maksymalny wymiar mytych naczyń min. 320 mm,
• funkcja wyparzania,
• dozownik płynu myjącego i nabłyszczającego,
• pompa zrzutowa,
• akcesoria – kosz na talerze, kosz uniwersalny, stojak na sztućce,
• obudowa ze stali nierdzewnej,
• wymiary 560x660x830 mm (dopuszczalne odchylenie +/- 10%),
• moc min. 3,4 kW,
• zasilanie 230V.
II. DODATKOWE WARUNKI I INFORMACJE
• Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 10 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku opóźnienia w terminie realizacji Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karami umownymi w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. W przypadku opóźnienia terminu realizacji przedmiotu zamówienia przekraczającego 7 dni Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy.
• Wykonawca zapewni min. 36-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisu przedmiotu zamówienia, w tym usunięcia usterek w ciągu 48 h od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości naprawy w terminie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych. W przypadku opóźnienia w terminie naprawy/zapewnienia sprzętu zastępczego Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karą umowną w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
• Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
• Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
• Zamawiający dopuszcza płatności częściowe (zaliczki) pod warunkiem, że min. 70% wartości zamówienia zostanie zapłacone po dostawie przedmiotu zamówienia, potwierdzonej protokołem odbioru bez zastrzeżeń.
• Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy stosowania zasad gwarantujących zachowanie równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, oraz zasadę równości szans kobiet i mężczyzn, w tym m. in. stosowania zasad rekrutacji i warunków zatrudnienia opartych wyłącznie na kwalifikacjach, kompetencjach i doświadczeniu.
Okres gwarancji: min. 36 miesiące
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: krakowski, Gmina: Iwanowice, Miejscowość: Sieciechowice
Część 4
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia dotyczy sokowirówki gastronomicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego oraz udzielenie gwarancji. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
• moc min. 0,7 kW,
• średnica otworu załadowczego min. 80 mm,
• wydajność min. 120 kg owoców/godz.,
• zabezpieczenie przed przypadkowym uruchomieniem (np. pokrywa bezpieczeństwa),
• zasilanie 230V.
II. DODATKOWE WARUNKI I INFORMACJE
• Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 10 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku opóźnienia w terminie realizacji Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karami umownymi w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. W przypadku opóźnienia terminu realizacji przedmiotu zamówienia przekraczającego 7 dni Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy.
• Wykonawca zapewni min. 36-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisu przedmiotu zamówienia, w tym usunięcia usterek w ciągu 48 h od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości naprawy w terminie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych. W przypadku opóźnienia w terminie naprawy/zapewnienia sprzętu zastępczego Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karą umowną w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
• Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
• Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
• Zamawiający dopuszcza płatności częściowe (zaliczki) pod warunkiem, że min. 70% wartości zamówienia zostanie zapłacone po dostawie przedmiotu zamówienia, potwierdzonej protokołem odbioru bez zastrzeżeń.
• Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy stosowania zasad gwarantujących zachowanie równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, oraz zasadę równości szans kobiet i mężczyzn, w tym m. in. stosowania zasad rekrutacji i warunków zatrudnienia opartych wyłącznie na kwalifikacjach, kompetencjach i doświadczeniu.
Okres gwarancji: min. 36 miesiące
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: krakowski, Gmina: Iwanowice, Miejscowość: Sieciechowice
Część 5
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia dotyczy stołu ze zlewem jednokomorowym i miejscem na zmywarkę. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, jego ustawienie oraz udzielenie gwarancji. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
• wykonany ze stali nierdzewnej,
• wymiary orientacyjne 800x6000x850 mm - przed dostawą Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnego pomiaru miejsca, w którym ma być ustawiony sprzęt (możliwy kontakt z Zamawiającym przed złożeniem oferty).
II. DODATKOWE WARUNKI I INFORMACJE
• Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 10 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku opóźnienia w terminie realizacji Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karami umownymi w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. W przypadku opóźnienia terminu realizacji przedmiotu zamówienia przekraczającego 7 dni Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy.
• Wykonawca zapewni min. 36-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisu przedmiotu zamówienia, w tym usunięcia usterek w ciągu 48 h od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości naprawy w terminie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych. W przypadku opóźnienia w terminie naprawy/zapewnienia sprzętu zastępczego Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karą umowną w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
• Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
• Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
• Zamawiający dopuszcza płatności częściowe (zaliczki) pod warunkiem, że min. 70% wartości zamówienia zostanie zapłacone po dostawie przedmiotu zamówienia, potwierdzonej protokołem odbioru bez zastrzeżeń.
• Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy stosowania zasad gwarantujących zachowanie równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, oraz zasadę równości szans kobiet i mężczyzn, w tym m. in. stosowania zasad rekrutacji i warunków zatrudnienia opartych wyłącznie na kwalifikacjach, kompetencjach i doświadczeniu.
Okres gwarancji: min. 36 miesiące
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: krakowski, Gmina: Iwanowice, Miejscowość: Sieciechowice
Część 6
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia dotyczy szafy chłodniczej podblatowej. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, jego ustawienie, instalację oraz uruchomienie, udzielenie gwarancji oraz jednokrotne przeszkolenie personelu Zamawiającego z obsługi urządzenia. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
• min. pojemność 130 l,
• chłodzenie dynamiczne,
• elektroniczny sterownik,
• obudowa wykonana ze stali nierdzewnej,
• min. 2 półki wewnętrzne, przestawne,
• rozmrażanie automatyczne,
• wymiary 590x650x830 mm (dopuszczalne odchylenie +/- 10%),
• zasilanie 230V.
II. DODATKOWE WARUNKI I INFORMACJE
• Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 10 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku opóźnienia w terminie realizacji Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karami umownymi w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. W przypadku opóźnienia terminu realizacji przedmiotu zamówienia przekraczającego 7 dni Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy.
• Wykonawca zapewni min. 36-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisu przedmiotu zamówienia, w tym usunięcia usterek w ciągu 48 h od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości naprawy w terminie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych. W przypadku opóźnienia w terminie naprawy/zapewnienia sprzętu zastępczego Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karą umowną w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
• Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
• Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
• Zamawiający dopuszcza płatności częściowe (zaliczki) pod warunkiem, że min. 70% wartości zamówienia zostanie zapłacone po dostawie przedmiotu zamówienia, potwierdzonej protokołem odbioru bez zastrzeżeń.
• Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy stosowania zasad gwarantujących zachowanie równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, oraz zasadę równości szans kobiet i mężczyzn, w tym m. in. stosowania zasad rekrutacji i warunków zatrudnienia opartych wyłącznie na kwalifikacjach, kompetencjach i doświadczeniu.
Okres gwarancji: min. 36 miesiące
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: krakowski, Gmina: Iwanowice, Miejscowość: Sieciechowice
Część 7
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia dotyczy opiekacza (salamander). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego oraz udzielenie gwarancji. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
• moc min. 2,2 kW,
• min. 3 poziomy grzania,
• min. 3 pozycje ułożenia rusztu,
• wymiary rusztu min. 430x310 mm,
• obudowa ze stali nierdzewnej,
• zasilanie 230V.
II. DODATKOWE WARUNKI I INFORMACJE
• Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 10 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku opóźnienia w terminie realizacji Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karami umownymi w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. W przypadku opóźnienia terminu realizacji przedmiotu zamówienia przekraczającego 7 dni Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy.
• Wykonawca zapewni min. 36-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisu przedmiotu zamówienia, w tym usunięcia usterek w ciągu 48 h od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości naprawy w terminie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych. W przypadku opóźnienia w terminie naprawy/zapewnienia sprzętu zastępczego Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karą umowną w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
• Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
• Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
• Zamawiający dopuszcza płatności częściowe (zaliczki) pod warunkiem, że min. 70% wartości zamówienia zostanie zapłacone po dostawie przedmiotu zamówienia, potwierdzonej protokołem odbioru bez zastrzeżeń.
• Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy stosowania zasad gwarantujących zachowanie równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, oraz zasadę równości szans kobiet i mężczyzn, w tym m. in. stosowania zasad rekrutacji i warunków zatrudnienia opartych wyłącznie na kwalifikacjach, kompetencjach i doświadczeniu.
Okres gwarancji: min. 36 miesiące
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: krakowski, Gmina: Iwanowice, Miejscowość: Sieciechowice
Część 8
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia dotyczy pojemnika termoizolacyjnego do transportu pojemników GN. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego oraz udzielenie gwarancji. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
• pojemnik termoizolacyjny wraz z wózkiem transportowym,
• min. pojemność 6xGN 1/1 o wys. 65 mm.
II. DODATKOWE WARUNKI I INFORMACJE
• Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 10 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku opóźnienia w terminie realizacji Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karami umownymi w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. W przypadku opóźnienia terminu realizacji przedmiotu zamówienia przekraczającego 7 dni Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy.
• Wykonawca zapewni min. 36-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisu przedmiotu zamówienia, w tym usunięcia usterek w ciągu 48 h od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości naprawy w terminie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych. W przypadku opóźnienia w terminie naprawy/zapewnienia sprzętu zastępczego Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karą umowną w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
• Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
• Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
• Zamawiający dopuszcza płatności częściowe (zaliczki) pod warunkiem, że min. 70% wartości zamówienia zostanie zapłacone po dostawie przedmiotu zamówienia, potwierdzonej protokołem odbioru bez zastrzeżeń.
• Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy stosowania zasad gwarantujących zachowanie równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, oraz zasadę równości szans kobiet i mężczyzn, w tym m. in. stosowania zasad rekrutacji i warunków zatrudnienia opartych wyłącznie na kwalifikacjach, kompetencjach i doświadczeniu.
Okres gwarancji: min. 36 miesiące
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: krakowski, Gmina: Iwanowice, Miejscowość: Sieciechowice
Część 9
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia dotyczy dystrybutora do wody z filtrami wody, umożliwiającego podawanie wody pitnej przefiltrowanej z sieci wodociągowej. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, jego ustawienie, instalację oraz uruchomienie, udzielenie gwarancji oraz jednokrotne przeszkolenie personelu Zamawiającego z obsługi urządzenia. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
• dystrybutor nablatowy,
• funkcja wody ciepłej, schłodzonej, gazowanej,
• wydajność min. 20 l/h,
• zasilanie 230V.
II. DODATKOWE WARUNKI I INFORMACJE
• Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 10 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku opóźnienia w terminie realizacji Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karami umownymi w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. W przypadku opóźnienia terminu realizacji przedmiotu zamówienia przekraczającego 7 dni Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy.
• Wykonawca zapewni min. 36-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisu przedmiotu zamówienia, w tym usunięcia usterek w ciągu 48 h od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości naprawy w terminie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych. W przypadku opóźnienia w terminie naprawy/zapewnienia sprzętu zastępczego Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karą umowną w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
• Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
• Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
• Zamawiający dopuszcza płatności częściowe (zaliczki) pod warunkiem, że min. 70% wartości zamówienia zostanie zapłacone po dostawie przedmiotu zamówienia, potwierdzonej protokołem odbioru bez zastrzeżeń.
• Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy stosowania zasad gwarantujących zachowanie równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, oraz zasadę równości szans kobiet i mężczyzn, w tym m. in. stosowania zasad rekrutacji i warunków zatrudnienia opartych wyłącznie na kwalifikacjach, kompetencjach i doświadczeniu.
Okres gwarancji: min. 36 miesiące
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: krakowski, Gmina: Iwanowice, Miejscowość: Sieciechowice
KPOD.01.03-IW.01-3918/24 - Dywersyfikacja usług oraz budowanie konkurencyjności poprzez rozszerzenie działalności Fundacji ARTE NOVUM z siedzibą w Sieciechowicach, woj. małopolskie
Część 1
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia dotyczy pieca konwekcyjno-parowego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, jego ustawienie, instalację oraz uruchomienie, udzielenie gwarancji oraz jednokrotne przeszkolenie personelu Zamawiającego z obsługi urządzenia. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
• piec konwekcyjno-parowy z funkcją mikrofali,
• pojemność min. 5xGN 1/1, rozstaw blach min. 65 mm,
• moc min. 7 kW,
• podstawa pod piec z prowadnicami na blachy GN, z kółkami jezdnymi z hamulcem,
• akcesoria w postaci prysznica ręcznego umożliwiającego na mycie pieca,
• wymiary pieca bez podstawy 750x770x770 mm (dopuszczalne odchylenie +/- 10%),
• zasilanie 230V.
II. DODATKOWE WARUNKI I INFORMACJE
• Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 10 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku opóźnienia w terminie realizacji Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karami umownymi w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. W przypadku opóźnienia terminu realizacji przedmiotu zamówienia przekraczającego 7 dni Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy.
• Wykonawca zapewni min. 36-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisu przedmiotu zamówienia, w tym usunięcia usterek w ciągu 48 h od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości naprawy w terminie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych. W przypadku opóźnienia w terminie naprawy/zapewnienia sprzętu zastępczego Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karą umowną w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
• Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
• Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
• Zamawiający dopuszcza płatności częściowe (zaliczki) pod warunkiem, że min. 70% wartości zamówienia zostanie zapłacone po dostawie przedmiotu zamówienia, potwierdzonej protokołem odbioru bez zastrzeżeń.
• Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy stosowania zasad gwarantujących zachowanie równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, oraz zasadę równości szans kobiet i mężczyzn, w tym m. in. stosowania zasad rekrutacji i warunków zatrudnienia opartych wyłącznie na kwalifikacjach, kompetencjach i doświadczeniu.
Okres gwarancji: min. 36 miesiące
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: krakowski, Gmina: Iwanowice, Miejscowość: Sieciechowice
Część 2
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia dotyczy pakowarki próżniowej. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, jego ustawienie, instalację oraz uruchomienie i udzielenie gwarancji. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
• pakowarka próżniowa komorowa,
• szerokość zgrzewu min. 290 mm,
• sterowanie
• wymiary 360x430x370 mm (dopuszczalne odchylenie +/- 10%),
• zasilanie 230V.
II. DODATKOWE WARUNKI I INFORMACJE
• Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 10 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku opóźnienia w terminie realizacji Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karami umownymi w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. W przypadku opóźnienia terminu realizacji przedmiotu zamówienia przekraczającego 7 dni Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy.
• Wykonawca zapewni min. 36-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisu przedmiotu zamówienia, w tym usunięcia usterek w ciągu 48 h od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości naprawy w terminie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych. W przypadku opóźnienia w terminie naprawy/zapewnienia sprzętu zastępczego Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karą umowną w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
• Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
• Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
• Zamawiający dopuszcza płatności częściowe (zaliczki) pod warunkiem, że min. 70% wartości zamówienia zostanie zapłacone po dostawie przedmiotu zamówienia, potwierdzonej protokołem odbioru bez zastrzeżeń.
• Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy stosowania zasad gwarantujących zachowanie równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, oraz zasadę równości szans kobiet i mężczyzn, w tym m. in. stosowania zasad rekrutacji i warunków zatrudnienia opartych wyłącznie na kwalifikacjach, kompetencjach i doświadczeniu.
Okres gwarancji: min. 36 miesiące
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: krakowski, Gmina: Iwanowice, Miejscowość: Sieciechowice
Część 3
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia dotyczy 2 sztuk zmywarek gastronomicznych z funkcją wyparzania. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, jego ustawienie, instalację oraz uruchomienie, udzielenie gwarancji oraz jednokrotne przeszkolenie personelu Zamawiającego z obsługi urządzenia. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
• wymiar kosza min. 500x500 mm, maksymalny wymiar mytych naczyń min. 320 mm,
• funkcja wyparzania,
• dozownik płynu myjącego i nabłyszczającego,
• pompa zrzutowa,
• akcesoria – kosz na talerze, kosz uniwersalny, stojak na sztućce,
• obudowa ze stali nierdzewnej,
• wymiary 560x660x830 mm (dopuszczalne odchylenie +/- 10%),
• moc min. 3,4 kW,
• zasilanie 230V.
II. DODATKOWE WARUNKI I INFORMACJE
• Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 10 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku opóźnienia w terminie realizacji Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karami umownymi w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. W przypadku opóźnienia terminu realizacji przedmiotu zamówienia przekraczającego 7 dni Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy.
• Wykonawca zapewni min. 36-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisu przedmiotu zamówienia, w tym usunięcia usterek w ciągu 48 h od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości naprawy w terminie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych. W przypadku opóźnienia w terminie naprawy/zapewnienia sprzętu zastępczego Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karą umowną w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
• Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
• Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
• Zamawiający dopuszcza płatności częściowe (zaliczki) pod warunkiem, że min. 70% wartości zamówienia zostanie zapłacone po dostawie przedmiotu zamówienia, potwierdzonej protokołem odbioru bez zastrzeżeń.
• Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy stosowania zasad gwarantujących zachowanie równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, oraz zasadę równości szans kobiet i mężczyzn, w tym m. in. stosowania zasad rekrutacji i warunków zatrudnienia opartych wyłącznie na kwalifikacjach, kompetencjach i doświadczeniu.
Okres gwarancji: min. 36 miesiące
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: krakowski, Gmina: Iwanowice, Miejscowość: Sieciechowice
Część 4
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia dotyczy sokowirówki gastronomicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego oraz udzielenie gwarancji. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
• moc min. 0,7 kW,
• średnica otworu załadowczego min. 80 mm,
• wydajność min. 120 kg owoców/godz.,
• zabezpieczenie przed przypadkowym uruchomieniem (np. pokrywa bezpieczeństwa),
• zasilanie 230V.
II. DODATKOWE WARUNKI I INFORMACJE
• Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 10 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku opóźnienia w terminie realizacji Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karami umownymi w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. W przypadku opóźnienia terminu realizacji przedmiotu zamówienia przekraczającego 7 dni Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy.
• Wykonawca zapewni min. 36-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisu przedmiotu zamówienia, w tym usunięcia usterek w ciągu 48 h od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości naprawy w terminie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych. W przypadku opóźnienia w terminie naprawy/zapewnienia sprzętu zastępczego Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karą umowną w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
• Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
• Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
• Zamawiający dopuszcza płatności częściowe (zaliczki) pod warunkiem, że min. 70% wartości zamówienia zostanie zapłacone po dostawie przedmiotu zamówienia, potwierdzonej protokołem odbioru bez zastrzeżeń.
• Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy stosowania zasad gwarantujących zachowanie równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, oraz zasadę równości szans kobiet i mężczyzn, w tym m. in. stosowania zasad rekrutacji i warunków zatrudnienia opartych wyłącznie na kwalifikacjach, kompetencjach i doświadczeniu.
Okres gwarancji: min. 36 miesiące
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: krakowski, Gmina: Iwanowice, Miejscowość: Sieciechowice
Część 5
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia dotyczy stołu ze zlewem jednokomorowym i miejscem na zmywarkę. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, jego ustawienie oraz udzielenie gwarancji. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
• wykonany ze stali nierdzewnej,
• wymiary orientacyjne 800x6000x850 mm - przed dostawą Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnego pomiaru miejsca, w którym ma być ustawiony sprzęt (możliwy kontakt z Zamawiającym przed złożeniem oferty).
II. DODATKOWE WARUNKI I INFORMACJE
• Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 10 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku opóźnienia w terminie realizacji Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karami umownymi w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. W przypadku opóźnienia terminu realizacji przedmiotu zamówienia przekraczającego 7 dni Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy.
• Wykonawca zapewni min. 36-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisu przedmiotu zamówienia, w tym usunięcia usterek w ciągu 48 h od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości naprawy w terminie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych. W przypadku opóźnienia w terminie naprawy/zapewnienia sprzętu zastępczego Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karą umowną w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
• Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
• Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
• Zamawiający dopuszcza płatności częściowe (zaliczki) pod warunkiem, że min. 70% wartości zamówienia zostanie zapłacone po dostawie przedmiotu zamówienia, potwierdzonej protokołem odbioru bez zastrzeżeń.
• Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy stosowania zasad gwarantujących zachowanie równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, oraz zasadę równości szans kobiet i mężczyzn, w tym m. in. stosowania zasad rekrutacji i warunków zatrudnienia opartych wyłącznie na kwalifikacjach, kompetencjach i doświadczeniu.
Okres gwarancji: min. 36 miesiące
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: krakowski, Gmina: Iwanowice, Miejscowość: Sieciechowice
Część 6
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia dotyczy szafy chłodniczej podblatowej. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, jego ustawienie, instalację oraz uruchomienie, udzielenie gwarancji oraz jednokrotne przeszkolenie personelu Zamawiającego z obsługi urządzenia. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
• min. pojemność 130 l,
• chłodzenie dynamiczne,
• elektroniczny sterownik,
• obudowa wykonana ze stali nierdzewnej,
• min. 2 półki wewnętrzne, przestawne,
• rozmrażanie automatyczne,
• wymiary 590x650x830 mm (dopuszczalne odchylenie +/- 10%),
• zasilanie 230V.
II. DODATKOWE WARUNKI I INFORMACJE
• Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 10 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku opóźnienia w terminie realizacji Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karami umownymi w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. W przypadku opóźnienia terminu realizacji przedmiotu zamówienia przekraczającego 7 dni Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy.
• Wykonawca zapewni min. 36-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisu przedmiotu zamówienia, w tym usunięcia usterek w ciągu 48 h od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości naprawy w terminie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych. W przypadku opóźnienia w terminie naprawy/zapewnienia sprzętu zastępczego Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karą umowną w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
• Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
• Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
• Zamawiający dopuszcza płatności częściowe (zaliczki) pod warunkiem, że min. 70% wartości zamówienia zostanie zapłacone po dostawie przedmiotu zamówienia, potwierdzonej protokołem odbioru bez zastrzeżeń.
• Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy stosowania zasad gwarantujących zachowanie równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, oraz zasadę równości szans kobiet i mężczyzn, w tym m. in. stosowania zasad rekrutacji i warunków zatrudnienia opartych wyłącznie na kwalifikacjach, kompetencjach i doświadczeniu.
Okres gwarancji: min. 36 miesiące
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: krakowski, Gmina: Iwanowice, Miejscowość: Sieciechowice
Część 7
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia dotyczy opiekacza (salamander). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego oraz udzielenie gwarancji. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
• moc min. 2,2 kW,
• min. 3 poziomy grzania,
• min. 3 pozycje ułożenia rusztu,
• wymiary rusztu min. 430x310 mm,
• obudowa ze stali nierdzewnej,
• zasilanie 230V.
II. DODATKOWE WARUNKI I INFORMACJE
• Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 10 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku opóźnienia w terminie realizacji Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karami umownymi w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. W przypadku opóźnienia terminu realizacji przedmiotu zamówienia przekraczającego 7 dni Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy.
• Wykonawca zapewni min. 36-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisu przedmiotu zamówienia, w tym usunięcia usterek w ciągu 48 h od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości naprawy w terminie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych. W przypadku opóźnienia w terminie naprawy/zapewnienia sprzętu zastępczego Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karą umowną w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
• Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
• Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
• Zamawiający dopuszcza płatności częściowe (zaliczki) pod warunkiem, że min. 70% wartości zamówienia zostanie zapłacone po dostawie przedmiotu zamówienia, potwierdzonej protokołem odbioru bez zastrzeżeń.
• Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy stosowania zasad gwarantujących zachowanie równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, oraz zasadę równości szans kobiet i mężczyzn, w tym m. in. stosowania zasad rekrutacji i warunków zatrudnienia opartych wyłącznie na kwalifikacjach, kompetencjach i doświadczeniu.
Okres gwarancji: min. 36 miesiące
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: krakowski, Gmina: Iwanowice, Miejscowość: Sieciechowice
Część 8
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia dotyczy pojemnika termoizolacyjnego do transportu pojemników GN. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego oraz udzielenie gwarancji. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
• pojemnik termoizolacyjny wraz z wózkiem transportowym,
• min. pojemność 6xGN 1/1 o wys. 65 mm.
II. DODATKOWE WARUNKI I INFORMACJE
• Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 10 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku opóźnienia w terminie realizacji Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karami umownymi w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. W przypadku opóźnienia terminu realizacji przedmiotu zamówienia przekraczającego 7 dni Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy.
• Wykonawca zapewni min. 36-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisu przedmiotu zamówienia, w tym usunięcia usterek w ciągu 48 h od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości naprawy w terminie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych. W przypadku opóźnienia w terminie naprawy/zapewnienia sprzętu zastępczego Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karą umowną w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
• Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
• Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
• Zamawiający dopuszcza płatności częściowe (zaliczki) pod warunkiem, że min. 70% wartości zamówienia zostanie zapłacone po dostawie przedmiotu zamówienia, potwierdzonej protokołem odbioru bez zastrzeżeń.
• Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy stosowania zasad gwarantujących zachowanie równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, oraz zasadę równości szans kobiet i mężczyzn, w tym m. in. stosowania zasad rekrutacji i warunków zatrudnienia opartych wyłącznie na kwalifikacjach, kompetencjach i doświadczeniu.
Okres gwarancji: min. 36 miesiące
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: krakowski, Gmina: Iwanowice, Miejscowość: Sieciechowice
Część 9
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia dotyczy dystrybutora do wody z filtrami wody, umożliwiającego podawanie wody pitnej przefiltrowanej z sieci wodociągowej. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, jego ustawienie, instalację oraz uruchomienie, udzielenie gwarancji oraz jednokrotne przeszkolenie personelu Zamawiającego z obsługi urządzenia. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
• dystrybutor nablatowy,
• funkcja wody ciepłej, schłodzonej, gazowanej,
• wydajność min. 20 l/h,
• zasilanie 230V.
II. DODATKOWE WARUNKI I INFORMACJE
• Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 10 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku opóźnienia w terminie realizacji Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karami umownymi w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. W przypadku opóźnienia terminu realizacji przedmiotu zamówienia przekraczającego 7 dni Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy.
• Wykonawca zapewni min. 36-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisu przedmiotu zamówienia, w tym usunięcia usterek w ciągu 48 h od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości naprawy w terminie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych. W przypadku opóźnienia w terminie naprawy/zapewnienia sprzętu zastępczego Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy karą umowną w wysokości 1% wartości złożonej oferty za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
• Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
• Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
• Zamawiający dopuszcza płatności częściowe (zaliczki) pod warunkiem, że min. 70% wartości zamówienia zostanie zapłacone po dostawie przedmiotu zamówienia, potwierdzonej protokołem odbioru bez zastrzeżeń.
• Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy stosowania zasad gwarantujących zachowanie równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, oraz zasadę równości szans kobiet i mężczyzn, w tym m. in. stosowania zasad rekrutacji i warunków zatrudnienia opartych wyłącznie na kwalifikacjach, kompetencjach i doświadczeniu.
Okres gwarancji: min. 36 miesiące
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: krakowski, Gmina: Iwanowice, Miejscowość: Sieciechowice
Time limit for receipt of tenders
Wed Dec 10 22:59:59 GMT 2025
Location
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: krakowski, Gmina: Iwanowice, Miejscowość: Sieciechowice
Category assortment
Small household appliances
Kitchen accessories
Utility machinery, equipment and parts
Cooling and heating devices
Furniture
Other furnishings
Water and wastewater
Kitchen accessories
Utility machinery, equipment and parts
Cooling and heating devices
Furniture
Other furnishings
Water and wastewater
Buyer details
Fundacja Arte Novum
Parkowa 5
32-095 Sieciechowice
Województwo: małopolskie
Kraj: Polska
NIP: 6821771492
Parkowa 5
32-095 Sieciechowice
Województwo: małopolskie
Kraj: Polska
NIP: 6821771492