ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2025/KPO-WESTPOL - Część 1: Zakup środków trwałych - rowerów elektrycznych - Część 2: Zakup osprzętu do rowerów elektrycznych -bateria/ akumulator do rowerów elektrycznych, ładowarka typu SMART - Część 3: Zakup stacji naprawczej dla rowerów
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
KPOD.01.03-IW.01-B081/24 - Dywersyfikacja działalności firmy WESTPOL OIL Sp. z o.o. (woj. lubuskie) poprzez wdrożenie usługi wynajmu rowerów elektrycznych szansą na wzrost konkurencyjności oraz zwiększenie odporności przedsięb
Część 1
Przedmiotem zamówienia podzielony na części z możliwością składania ofert częściowych na każdą z części osobno -
Część 1: Zakup środków trwałych - rowerów elektrycznych
Część 1: Zakup środków trwałych - rowerów elektrycznych
Kod CPV:
34422000-7 Rowery z silnikiem.
34144900-7 Pojazdy elektryczne.
Zakup środków trwałych - rowerów elektrycznych obejmuje:
1/ Rower elektryczny trekkingowy, męski - ilość – 14 sztuk
2/ Rower elektryczny trekkingowy, damski - 10 sztuk
3/ Rower elektryczny unisex, niski przekrok - 5 sztuk
Specyfikacja techniczna - minimalne parametry, funkcjonalności zostały określone w załączniku Zapytanie ofertowe
INFORMACJE DODATKOWE/ WYMAGANIA DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI:
- Zamawiający wskazuje, że jeżeli w niniejszym zapytaniu ofertowym lub w innym dokumencie stanowiącym część zapytania ofertowego wskazane zostały nazwy producenta, nazwy własne, normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń, dodaje się do nich wyrazy „lub równoważne”.
- Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, wolny od wad prawnych, spełniać wszelkie standardy funkcjonalne, techniczne i jakościowe.
- Zakres zamówienia po stronie Wykonawcy obejmuje dostarczenie Przedmiotu Dostawy oraz przeprowadzenie wszelkich czynności niezbędnych do jego uruchomienia/ustawienia w miejscu wykonania zamówienia (tj. w szczególności instalację oraz wszelkie inne prace związane z uruchomieniem Przedmiotu Dostawy zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego).
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części osobno.
III. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej z części: maksymalnie do 15.01.2026 r.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej z części: 68-208 Łęknica, ul. 1 Maja 8
IV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 21 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawcy samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego mogą przedłużyć termin związania ofertą.
V. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności na podstawie Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
Do postępowania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
IX. TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.12.2025 roku do godziny 23:59
2. Oferty należy składać wyłącznie za pomocą Bazy konkurencyjności (BK2021) - https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie.
3. Oferty należy składać w postaci skanów dokumentów podpisanych przez Wykonawcę, zgodnie z wymogiem opisanym w pkt VIII zapytania ofertowego, lub dokumentów podpisanych elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym.
4. Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą BK2021.
5. Złożenie oferty uznane zostanie za skuteczne, jeżeli kompletna oferta wpłynie za pośrednictwem BK2021 w terminie określonym w niniejszym punkcie.
6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach niniejszego postępowania. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert danego Wykonawcy.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku Zapytanie ofertowe.
Okres gwarancji: -
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: lubuskie, Powiat: żarski, Gmina: Łęknica, Miejscowość: Łęknica
Część 2
Przedmiotem zamówienia podzielony na części z możliwością składania ofert częściowych na każdą z części osobno -
Część 2: Zakup osprzętu do rowerów elektrycznych -bateria/ akumulator do rowerów
elektrycznych, ładowarka typu SMART
Kod CPV:
31158100-9 Ładowarki do baterii
31158000-8 Ładowarki
Specyfikacja techniczna - minimalne parametry, funkcjonalności:
1/ bateria/akumulator do rowerów elektrycznych:
- ilość 4 sztuki
- pojemności min. 800 Wh
- gwarancja – minimum 12 miesięcy
2/ ładowarka typu SMART:
- ilość – 3 sztuki
- typ: smart
- gwarancja – minimum 12 miesięcy
INFORMACJE DODATKOWE/ WYMAGANIA DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI:
- Zamawiający wskazuje, że jeżeli w niniejszym zapytaniu ofertowym lub w innym dokumencie stanowiącym część zapytania ofertowego wskazane zostały nazwy producenta, nazwy własne, normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń, dodaje się do nich wyrazy „lub równoważne”.
- Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, wolny od wad prawnych, spełniać wszelkie standardy funkcjonalne, techniczne i jakościowe.
- Zakres zamówienia po stronie Wykonawcy obejmuje dostarczenie Przedmiotu Dostawy oraz przeprowadzenie wszelkich czynności niezbędnych do jego uruchomienia/ustawienia w miejscu wykonania zamówienia (tj. w szczególności instalację oraz wszelkie inne prace związane z uruchomieniem Przedmiotu Dostawy zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego).
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części osobno.
III. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej z części: maksymalnie do 15.01.2026 r.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej z części: 68-208 Łęknica, ul. 1 Maja 8
IV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 21 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawcy samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego mogą przedłużyć termin związania ofertą.
V. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności na podstawie Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
Do postępowania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
IX. TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.12.2025 roku do godziny 23:59
2. Oferty należy składać wyłącznie za pomocą Bazy konkurencyjności (BK2021) - https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie.
3. Oferty należy składać w postaci skanów dokumentów podpisanych przez Wykonawcę, zgodnie z wymogiem opisanym w pkt VIII zapytania ofertowego, lub dokumentów podpisanych elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym.
4. Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą BK2021.
5. Złożenie oferty uznane zostanie za skuteczne, jeżeli kompletna oferta wpłynie za pośrednictwem BK2021 w terminie określonym w niniejszym punkcie.
6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach niniejszego postępowania. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert danego Wykonawcy.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku Zapytanie ofertowe.
Okres gwarancji: -
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: lubuskie, Powiat: żarski, Gmina: Łęknica, Miejscowość: Łęknica
Część 3
Przedmiotem zamówienia podzielony na części z możliwością składania ofert częściowych na każdą z części osobno -
Część 3: Zakup stacji naprawczej dla rowerów
Kod CPV:
34432000-4 Części i akcesoria do rowerów
Specyfikacja techniczna - minimalne parametry, funkcjonalności:
- ilość – 2 sztuki
- wyposażona w narzędzia, które mogą być używane przez każdego użytkownika.
- działa w obszarze samoobsługowym, co oznacza, że każdy użytkownik może z niej skorzystać.
- gwarancja – minimum 12 miesięcy
INFORMACJE DODATKOWE/ WYMAGANIA DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI:
- Zamawiający wskazuje, że jeżeli w niniejszym zapytaniu ofertowym lub w innym dokumencie stanowiącym część zapytania ofertowego wskazane zostały nazwy producenta, nazwy własne, normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń, dodaje się do nich wyrazy „lub równoważne”.
- Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, wolny od wad prawnych, spełniać wszelkie standardy funkcjonalne, techniczne i jakościowe.
- Zakres zamówienia po stronie Wykonawcy obejmuje dostarczenie Przedmiotu Dostawy oraz przeprowadzenie wszelkich czynności niezbędnych do jego uruchomienia/ustawienia w miejscu wykonania zamówienia (tj. w szczególności instalację oraz wszelkie inne prace związane z uruchomieniem Przedmiotu Dostawy zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego).
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części osobno.
III. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej z części: maksymalnie do 15.01.2026 r.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej z części: 68-208 Łęknica, ul. 1 Maja 8
IV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 21 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawcy samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego mogą przedłużyć termin związania ofertą.
V. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności na podstawie Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
Do postępowania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
IX. TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.12.2025 roku do godziny 23:59
2. Oferty należy składać wyłącznie za pomocą Bazy konkurencyjności (BK2021) - https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie.
3. Oferty należy składać w postaci skanów dokumentów podpisanych przez Wykonawcę, zgodnie z wymogiem opisanym w pkt VIII zapytania ofertowego, lub dokumentów podpisanych elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym.
4. Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą BK2021.
5. Złożenie oferty uznane zostanie za skuteczne, jeżeli kompletna oferta wpłynie za pośrednictwem BK2021 w terminie określonym w niniejszym punkcie.
6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach niniejszego postępowania. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert danego Wykonawcy.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku Zapytanie ofertowe.
Okres gwarancji: -
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: lubuskie, Powiat: żarski, Gmina: Łęknica, Miejscowość: Łęknica
KPOD.01.03-IW.01-B081/24 - Dywersyfikacja działalności firmy WESTPOL OIL Sp. z o.o. (woj. lubuskie) poprzez wdrożenie usługi wynajmu rowerów elektrycznych szansą na wzrost konkurencyjności oraz zwiększenie odporności przedsięb
Część 1
Przedmiotem zamówienia podzielony na części z możliwością składania ofert częściowych na każdą z części osobno -
Część 1: Zakup środków trwałych - rowerów elektrycznych
Część 1: Zakup środków trwałych - rowerów elektrycznych
Kod CPV:
34422000-7 Rowery z silnikiem.
34144900-7 Pojazdy elektryczne.
Zakup środków trwałych - rowerów elektrycznych obejmuje:
1/ Rower elektryczny trekkingowy, męski - ilość – 14 sztuk
2/ Rower elektryczny trekkingowy, damski - 10 sztuk
3/ Rower elektryczny unisex, niski przekrok - 5 sztuk
Specyfikacja techniczna - minimalne parametry, funkcjonalności zostały określone w załączniku Zapytanie ofertowe
INFORMACJE DODATKOWE/ WYMAGANIA DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI:
- Zamawiający wskazuje, że jeżeli w niniejszym zapytaniu ofertowym lub w innym dokumencie stanowiącym część zapytania ofertowego wskazane zostały nazwy producenta, nazwy własne, normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń, dodaje się do nich wyrazy „lub równoważne”.
- Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, wolny od wad prawnych, spełniać wszelkie standardy funkcjonalne, techniczne i jakościowe.
- Zakres zamówienia po stronie Wykonawcy obejmuje dostarczenie Przedmiotu Dostawy oraz przeprowadzenie wszelkich czynności niezbędnych do jego uruchomienia/ustawienia w miejscu wykonania zamówienia (tj. w szczególności instalację oraz wszelkie inne prace związane z uruchomieniem Przedmiotu Dostawy zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego).
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części osobno.
III. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej z części: maksymalnie do 15.01.2026 r.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej z części: 68-208 Łęknica, ul. 1 Maja 8
IV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 21 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawcy samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego mogą przedłużyć termin związania ofertą.
V. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności na podstawie Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
Do postępowania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
IX. TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.12.2025 roku do godziny 23:59
2. Oferty należy składać wyłącznie za pomocą Bazy konkurencyjności (BK2021) - https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie.
3. Oferty należy składać w postaci skanów dokumentów podpisanych przez Wykonawcę, zgodnie z wymogiem opisanym w pkt VIII zapytania ofertowego, lub dokumentów podpisanych elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym.
4. Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą BK2021.
5. Złożenie oferty uznane zostanie za skuteczne, jeżeli kompletna oferta wpłynie za pośrednictwem BK2021 w terminie określonym w niniejszym punkcie.
6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach niniejszego postępowania. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert danego Wykonawcy.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku Zapytanie ofertowe.
Okres gwarancji: -
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: lubuskie, Powiat: żarski, Gmina: Łęknica, Miejscowość: Łęknica
Część 2
Przedmiotem zamówienia podzielony na części z możliwością składania ofert częściowych na każdą z części osobno -
Część 2: Zakup osprzętu do rowerów elektrycznych -bateria/ akumulator do rowerów
elektrycznych, ładowarka typu SMART
Kod CPV:
31158100-9 Ładowarki do baterii
31158000-8 Ładowarki
Specyfikacja techniczna - minimalne parametry, funkcjonalności:
1/ bateria/akumulator do rowerów elektrycznych:
- ilość 4 sztuki
- pojemności min. 800 Wh
- gwarancja – minimum 12 miesięcy
2/ ładowarka typu SMART:
- ilość – 3 sztuki
- typ: smart
- gwarancja – minimum 12 miesięcy
INFORMACJE DODATKOWE/ WYMAGANIA DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI:
- Zamawiający wskazuje, że jeżeli w niniejszym zapytaniu ofertowym lub w innym dokumencie stanowiącym część zapytania ofertowego wskazane zostały nazwy producenta, nazwy własne, normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń, dodaje się do nich wyrazy „lub równoważne”.
- Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, wolny od wad prawnych, spełniać wszelkie standardy funkcjonalne, techniczne i jakościowe.
- Zakres zamówienia po stronie Wykonawcy obejmuje dostarczenie Przedmiotu Dostawy oraz przeprowadzenie wszelkich czynności niezbędnych do jego uruchomienia/ustawienia w miejscu wykonania zamówienia (tj. w szczególności instalację oraz wszelkie inne prace związane z uruchomieniem Przedmiotu Dostawy zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego).
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części osobno.
III. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej z części: maksymalnie do 15.01.2026 r.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej z części: 68-208 Łęknica, ul. 1 Maja 8
IV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 21 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawcy samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego mogą przedłużyć termin związania ofertą.
V. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności na podstawie Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
Do postępowania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
IX. TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.12.2025 roku do godziny 23:59
2. Oferty należy składać wyłącznie za pomocą Bazy konkurencyjności (BK2021) - https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie.
3. Oferty należy składać w postaci skanów dokumentów podpisanych przez Wykonawcę, zgodnie z wymogiem opisanym w pkt VIII zapytania ofertowego, lub dokumentów podpisanych elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym.
4. Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą BK2021.
5. Złożenie oferty uznane zostanie za skuteczne, jeżeli kompletna oferta wpłynie za pośrednictwem BK2021 w terminie określonym w niniejszym punkcie.
6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach niniejszego postępowania. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert danego Wykonawcy.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku Zapytanie ofertowe.
Okres gwarancji: -
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: lubuskie, Powiat: żarski, Gmina: Łęknica, Miejscowość: Łęknica
Część 3
Przedmiotem zamówienia podzielony na części z możliwością składania ofert częściowych na każdą z części osobno -
Część 3: Zakup stacji naprawczej dla rowerów
Kod CPV:
34432000-4 Części i akcesoria do rowerów
Specyfikacja techniczna - minimalne parametry, funkcjonalności:
- ilość – 2 sztuki
- wyposażona w narzędzia, które mogą być używane przez każdego użytkownika.
- działa w obszarze samoobsługowym, co oznacza, że każdy użytkownik może z niej skorzystać.
- gwarancja – minimum 12 miesięcy
INFORMACJE DODATKOWE/ WYMAGANIA DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI:
- Zamawiający wskazuje, że jeżeli w niniejszym zapytaniu ofertowym lub w innym dokumencie stanowiącym część zapytania ofertowego wskazane zostały nazwy producenta, nazwy własne, normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń, dodaje się do nich wyrazy „lub równoważne”.
- Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, wolny od wad prawnych, spełniać wszelkie standardy funkcjonalne, techniczne i jakościowe.
- Zakres zamówienia po stronie Wykonawcy obejmuje dostarczenie Przedmiotu Dostawy oraz przeprowadzenie wszelkich czynności niezbędnych do jego uruchomienia/ustawienia w miejscu wykonania zamówienia (tj. w szczególności instalację oraz wszelkie inne prace związane z uruchomieniem Przedmiotu Dostawy zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego).
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części osobno.
III. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej z części: maksymalnie do 15.01.2026 r.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej z części: 68-208 Łęknica, ul. 1 Maja 8
IV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 21 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawcy samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego mogą przedłużyć termin związania ofertą.
V. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności na podstawie Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
Do postępowania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
IX. TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.12.2025 roku do godziny 23:59
2. Oferty należy składać wyłącznie za pomocą Bazy konkurencyjności (BK2021) - https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie.
3. Oferty należy składać w postaci skanów dokumentów podpisanych przez Wykonawcę, zgodnie z wymogiem opisanym w pkt VIII zapytania ofertowego, lub dokumentów podpisanych elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym.
4. Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą BK2021.
5. Złożenie oferty uznane zostanie za skuteczne, jeżeli kompletna oferta wpłynie za pośrednictwem BK2021 w terminie określonym w niniejszym punkcie.
6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach niniejszego postępowania. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert danego Wykonawcy.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku Zapytanie ofertowe.
Okres gwarancji: -
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: lubuskie, Powiat: żarski, Gmina: Łęknica, Miejscowość: Łęknica
Time limit for receipt of tenders
2025-12-11 22:59:59.0
Location
Kraj: Polska, Województwo: lubuskie, Powiat: żarski, Gmina: Łęknica, Miejscowość: Łęknica
Category assortment
Electrical power equipment
Vehicles, trailers, boats and planes
Vehicles, trailers, boats and planes
Buyer details
Westpol Oil Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
1 Maja 8
68-208 Łęknica
Województwo: lubuskie
Kraj: Polska
NIP: 9261666470
1 Maja 8
68-208 Łęknica
Województwo: lubuskie
Kraj: Polska
NIP: 9261666470