Zakup wraz z dostawą big bags czterozawiesiowych w I półroczu 2026 roku.

Notice description

Niniejsze zapytanie ofertowe nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych, a tym samym przewidzianym w tej ustawie procedurze odwoławczej. Zamawiający nie podlega pod przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

        ZAKŁADY CHEMICZNE "Siarkopol" TARNOBRZEG Sp. z o. o. z siedzibą w Tarnobrzegu przy ulicy Chemiczna 3 zapraszają do złożenia oferty na:

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:


Zakup wraz z dostawą opakowań typu big bags w I półroczu 2026 roku zgodnych z wymaganiami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych Opakowań Nr TG/M/01/08/20, TG/M/02/10/25, TG/M/03/10/25, TG/M/04/10/25, TG/M/05/10/25,TG/M/06/10/25, TG/M/07/10/25, TG/M/08/10/25, TG/M/09/10/25, TG/M/10/10/25, TG/M/35/10/25, które stanowią załączniki Nr 3,4, 5, 6,7,8,9,10,11,12,13 do niniejszego postępowania.



2. Oferta powinna zawierać:

2.1. Cenę netto w PLN  z gwarancją jej utrzymania do 30.06.2026 roku na bazie DAP Tarnobrzeg wg Incoterms 2020, wskazane   miejsce magazynowe na terenie siedziby Kupującego.

       2.2 Cenę jednostkową netto za 1 sztukę poszczególnych asortymentów big bags z   uwzględnieniem wszelkich kosztów łącznie z kosztami wykonania matryc i  kosztami   transportu;

         2.3  Terminy realizacji dostaw zgodne z określonymi w zamówieniach – 14 dni od daty   złożenia zamówienia

   2.4. Warunki i termin płatności - przelew 30 dni od daty wystawienia faktury.

   2.5.Deklarację spełnienia wymagań jakościowych określonych w Specyfikacjach Technicznych Opakowań Nr TG/M/01/08/20, TG/M/02/10/25, TG/M/03/10/25, TG/M/04/10/25, TG/M/05/10/25,TG/M/06/10/25, TG/M/07/10/25, TG/M/08/10/25, TG/M/09/10/25, TG/M/10/10/25,TG/M/35/10/25 Potwierdzone (przez  osobę/osoby upoważnione do   reprezentacji firmy Oferenta) Specyfikacje Techniczne Surowców stanowią integralną cześć oferty.

   2.6. Zobowiązanie do dostarczenia świadectwa jakości do każdej dostawy, a także oświadczenie oferenta, że akceptuje projekt umowy załączony do niniejszego Zapytania ofertowego.

       2.7. W przypadku dostaw big bags nie spełniających wymagań  jakościowych,  dostawca   na własny koszt odbierze dostarczoną partię oraz zostanie   obciążony kosztami rozładunku i ponownego załadunku oraz wszelkimi kosztami,   które powstaną w związku z reklamacją.

     3.  Do oferty prosimy dołączyć niżej wymienione aktualne dokumenty:

3.1. Wypis z KRS lub CEIDG , Regon i NIP,

       3.2 Deklarację spełnienia wymagań jakościowych określonych w Specyfikacjach Technicznych Opakowań Nr TG/M/01/08/20, TG/M/02/10/25, TG/M/03/10/25, TG/M/04/10/25, TG/M/05/10/25,TG/M/06/10/25, TG/M/07/10/25, TG/M/08/10/25, TG/M/09/10/25, TG/M/10/10/25,TG/M/35/10/25    Podpisane (przez     osobę/osoby     upoważnione do   reprezentacji firmy Oferenta) Specyfikacje Techniczne Opakowań stanowią integralną cześć oferty.

       3.3. Oferta/oświadczenie do zapytania stanowiąca załącznik Nr 1 do niniejszego postępowania.

       3.4. Oświadczenie Oferenta składającego ofertę, iż zapoznał się z projektem Umowy będącej załącznikiem Nr 2 do niniejszego postępowania  i akceptuje jej treść.

      3.5. Posiadane referencje i certyfikaty na zgodność z normami ISO lub inne posiadane certyfikaty.

4. Sposób wyboru oferty (kryteria oceny): np.:

         Oferty będą oceniane wg poniższych kryteriów:

. Cena netto  realizacji zadania.

       100 % cena netto/ za 1 sztukę

      W przypadku wyboru oferenta, który dotychczas nie był dostawcą big bag  dla potrzeb naszej firmy, zatwierdzenie dostawcy nastąpi po dostarczeniu i   przetestowaniu partii  próbnej pod warunkiem pozytywnego testu jakościowego  oferowanego produktu wykonanego przez ZCh „Siarkopol”.

       5. Termin składania ofert: do  09.12.2025 roku, do godz. 9:00 .

       5.1 Ofertę prosimy złożyć  na Platformie Zakupowej pod adresem: https://platforma-zchsiarkopol.logintrade.net/portal,rejestracja.html   lub poprzez naszą stronę internetową  

www. zchsiarkopol.pl  zakładka: ZAMÓWIENIA. 

       5.2. Oferta i wszystkie wymagane załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby   

    upoważnione do reprezentacji firmy zgodnie z KRS/CEIDG lub osobę/osoby posiadające    pełnomocnictwo. W przypadku podpisu przez osobę/osoby posiadające pełnomocnictwo         prosimy o ich załączenie do oferty .

5.3. Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty z wszystkimi wymaganymi załącznikami.

5.4. W przypadku pytań prosimy o ich zadawanie na platformie zakupowej w terminie do 08.12.2025 roku do godziny 13:00.

5.5.  Po weryfikacji ofert drugim etapem wyboru dostawcy mogą być negocjacje lub aukcja elektroniczna,  o których zakwalifikowani oferenci z pierwszego etapu zostaną poinformowani. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji lub aukcji elektronicznej z wybranymi oferentami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty.

5.6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i zastrzega sobie możliwość  wyboru kombinatorycznego, ( więcej niż jednego dostawcy) spośród ofert złożonych na Platformie zakupowej LOGINTRADE.

5.7. O rozstrzygnięciu  postępowania  zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani.

5.8. Z firmą/ firmami, które  zaoferują najlepsze warunki handlowe zawarta zostanie Umowa na dostawę big bags w okresie od  01.01.2026 roku do 30.06.2026 roku . Zamawiający uprzedza, że po złożeniu oferty z akceptacją projektu umowy załączonej do niniejszego zapytania ofertowego, wybrany oferent nie jest uprawniony do żądania zmian w umowie.

5.9. W przypadku wyboru oferenta z którym była podpisana Umowa  - uzgodnienie warunków możliwe będzie poprzez zawarcie Aneksu do Umowy.

6. Osobami upoważnionymi do prowadzenia uzgodnień i wyjaśnień w zakresie niniejszej oferty są:  Agnieszka Rojek e- mail arojek@zchsiarkopol.pl, Anna Polit Stępień e-mail apolitstepien@zchsiarkopol.pl

7. Uwagi końcowe:

Informujemy, iż nasza Spółka z dniem 2 stycznia 2023 r. wdrożyła platformę zakupową  LOGINTRADE – wersja 2.0. w celu zapewnienia wygodnego i szybkiego odczytywania zapytań ofertowych, składania ofert handlowych, udziału w aukcjach elektronicznych, a także wszelkich innych dostępnych działań na platformie zakupowej LOGINTRADE dostępnej pod adresem: https://www.zchsiarkopol.pl/informacja-dotyczaca-wdrozenia-platformy-zakupowej-logintrade-2-0/ jak również stanowi bazę wiedzy o prowadzonych w naszej Spółce postępowaniach.
Uprzejmie zapraszamy do zarejestrowania się na naszej platformie  https://platforma-zchsiarkopol.logintrade.net/portal,rejestracja.html . Rejestracja możliwa jest bez zaproszenia do uczestnictwa w konkretnym postępowaniu.
W razie jakichkolwiek problemów związanych z rejestracją lub obsługą Platformy Zakupowej zapraszamy do kontaktu z infolinią Logintrade: nr tel. +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27; +48 71 787 37 57; lub e-mail: helpdesk@logintrade.net
Prosimy o zachowanie szczególnej poufności dotyczącej przekazanej Państwu dokumentacji.
Dokumentacja Przetargowa jest przekazana Oferentowi wyłącznie w celu opracowania i przedłożenia oferty przetargowej zgodnie z zawartymi w niej wytycznymi. Oferent zachowa poufność i nie ujawni żadnej osobie trzeciej żadnej części Dokumentu Przetargowego w innym celu niż sporządzenie przez osoby trzecie i przesłanie oferentowi wyceny elementu robót. Oferent zapewni, że jego zewnętrzni konsultanci, podwykonawcy, dostawcy, itp. przestrzegać będą zasady zachowania poufności.
Ewentualne odstępstwa techniczne od naszego zapytania muszą być koniecznie w ofercie wyraźnie zaznaczone. Brak zaznaczonych odstępstw będzie traktowany jako potwierdzenie spełnienia wszystkich wyszczególnionych w zapytaniu wymagań technicznych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

zmiany terminu składania ofert;
wyjaśniania treści ofert z Wykonawcami w przypadku gdy oferty są niejednoznaczne, niejasne lub budzą wątpliwości;
uzupełniania ofert w przypadku stwierdzenia braków, które można uzupełnić;
poprawienia omyłek rachunkowych za zgodą Wykonawcy;
odrzucenia ofert złożonych po wyznaczonym terminie;
odrzucenia ofert niezgodnych z założeniami zapytania ofertowego;
odrzucenia ofert obliczonych według błędnej stawki podatku VAT;
wykluczenia z postępowania Wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub z osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy,
wyjaśnienia podejrzenia rażąco niskiej ceny wraz z ewentualnym odrzuceniem oferty w przypadku potwierdzenia tego faktu, bądź braku wyjaśnień ze strony Wykonawcy.

8.   Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy zamówień publicznych.

9.   Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.

10. Oferty prosimy składać na Platformie Zakupowej pod adresem: https://platforma-zchsiarkopol.logintrade.net/portal,rejestracja.html   lub poprzez naszą stronę internetową  

www.zchsiarkopol.pl  zakładka: ZAMÓWIENIA. 

11.   Wszystkie płatności na rzecz dostawców krajowych i zagranicznych zarejestrowanych dla VAT w Polsce Zamawiający realizuje w formule podzielnej płatności – Split PAYment.

12.   Sprzedający zobowiązany jest posiadać rachunek bankowy widniejący w elektronicznym wykazie podatników Vat na tzw. „białej liście podatników VAT”.

13.   W związku z art. 4 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych firma Zakłady Chemiczne „Siarkopol” TARNOBRZEG Sp. z o. o. oświadcza, że jest dużym przedsiębiorca w rozumieniu art. 4 pkt 6 ww. ustawy oraz załącznika 1 do  rozporządzenia  Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r.

Składając ofertę, Oferent potwierdza, iż zapoznał się z Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego, dostępna pod adresem:

       http://www.zchsiarkopol.pl/sites/default/files/portalFiles/rodo/klauzulaInformacyjnaDlaOferentow.pdf

ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO

Oferta na  dostawę big bags w I półroczu 2026 roku – stanowiąca załącznik Nr 1 .
Oświadczenie Oferenta składającego ofertę, iż zapoznał się z projektem Umowy   i akceptuje jej treść - stanowiące załącznik Nr 2,
Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/01/08/20 - stanowiąca  Załącznik Nr 3.
Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/02/10/25 - stanowiąca  Załącznik Nr 4.
Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/03/10/25 - stanowiąca  Załącznik Nr 5.
Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/04/10/25 - stanowiąca  Załącznik Nr 6.
Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/05/10/25 - stanowiąca  Załącznik Nr 7.
Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/06/10/25 - stanowiąca  Załącznik Nr 8.
Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/07/10/25 - stanowiąca  Załącznik Nr 9.
Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/08/10/25 - stanowiąca  Załącznik Nr 10.
Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/09/10/25 - stanowiąca  Załącznik Nr 11.
Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/10/10/25 - stanowiąca  Załącznik Nr 12.
Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/35/10/25 - stanowiąca  Załącznik Nr 13.
Projekt Umowy na dostawę big bags w okresie 01.01.2026 roku do 30.06..2026 roku – stanowiący załącznik Nr 14.
Klauzula sankcyjna

.

Produkty
1. BB czterozawiesiowy 70x90x85 z dnem zamkniętym - 2500 szt.
2. BB czterozawiesiowy elektrostatyczny 100x100x150 - 1500 szt.
3. BB czterozawiesiowy elektrostatyczny 85x90x125 wysyp fi.50 - 2500 szt.
4. BB czterozawiesiowy elektrostatyczny 85x90x125 bez wysypu - 800 szt.
5. BB czterozawiesiowy 85x90x125 zielony - 1000 szt.
6. BB czterozawiesiowy 85x90x125 - 7000 szt.
7. BB czterozawiesiowy elektrostatyczny 85x90x125 - 400 szt.
8. BBczterozawiesiwy 70x90x85 z nadrukiem - 1250 szt.
9. BB czterozawiesiwy 90x90x100 - 200 szt.
10. BB czterozawiesiowy elektrostatyczny Typ C 100x100x150 UN - 200 szt.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

Tue Dec 09 08:00:00 GMT 2025

Location

ul. Chemiczna 3
39-400 Tarnobrzeg

Category assortment

Packaging
Office accessories
Stationery (paper)
Organisation of documents and office supplies

Buyer details

Zakłady Chemiczne „Siarkopol” Tarnobrzeg Sp. z o. o.
ul. Chemiczna 3
39-400 Tarnobrzeg
NIP: 8671993417

Contact details