Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

Notice description

Część 1 - zakup odzieży ochronnej;
Zakres zamówienia obejmuje zakup, transport, rozładunek i wniesienie odzieży ochronnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Dostarczona odzież ochronna musi być fabrycznie nowa, nieużywana, nieuszkodzona, nieobciążona prawami osób trzecich i zgodna z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi normami przenoszącymi normy europejskie. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – szczegółowym opisie oferty.
Część 2 – zakup spodniobutów (woderów)
Zakres zamówienia obejmuje zakup, transport, rozładunek i wniesienie spodniobutów w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Dostarczona odzież ochronna musi być fabrycznie nowa, nieużywana, nieuszkodzona, nieobciążona prawami osób trzecich i zgodna z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi normami przenoszącymi normy europejskie. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – szczegółowym opisie oferty.
Część 3 – zakup sprzętu ochronnego
Zakres zamówienia obejmuje zakup, transport, rozładunek i wniesienie sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich i zgodny z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi normami przenoszącymi normy europejskie. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – szczegółowym opisie oferty.
Część 4 – zakup sprzętu specjalnego
Zakres zamówienia obejmuje zakup, transport, rozładunek i wniesienie sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich i zgodny z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi normami przenoszącymi normy europejskie. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – szczegółowym opisie oferty.
Część 5 – zakup latarek
Zakres zamówienia obejmuje zakup, transport, rozładunek i wniesienie latarek w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
31521320-3 - Latarki
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich i zgodny z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi normami przenoszącymi normy europejskie. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – szczegółowym opisie oferty.
Część 6 – zakup plandek ochronnych
Zakres zamówienia obejmuje zakup, transport, rozładunek i wniesienie plandek ochronnych w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich i zgodny z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi normami przenoszącymi normy europejskie. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – szczegółowym opisie oferty.
Część 7 – zakup sprzętu ratowniczego i awaryjnego
Zakres zamówienia obejmuje zakup, transport, rozładunek i wniesienie sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich i zgodny z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi normami przenoszącymi normy europejskie. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – szczegółowym opisie oferty.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-12-12 11:00:00.0

Location

ul. gen. Władysława Sikorskiego 5
07-300 Ostrów Mazowiecka
Województwo: mazowieckie
Polska

Category assortment

Other
Working clothes and footwear, protective clothing
OSH and protective equipment
Fire-fighting equipment
Life-saving equipment
Electrical power equipment
Construction machinery and parts
Lighting and accessories
Clothing
Plastic

Buyer details

GMINA OSTRÓW MAZOWIECKA
ul. gen. Władysława Sikorskiego 5
07-300 Ostrów Mazowiecka
Województwo: mazowieckie
Polska

Contact details