Zakup, dostawa i uruchomienie urządzeń linii do przetwarzanie i segregacji odpadów metalowych
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
FEDS.09.04-IP.01-0064/23 - Linia do przetwarzanie i segregacji odpadów metalowych
Część 1
Część 1. Przenośniki taśmociągi
Zamówienie dotyczy projektu pt. „Linia do przetwarzanie i segregacji odpadów metalowych", zwany dalej Projektem, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytet: FEDS.09 Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym Śląsku, Działanie: FEDS.09.04 Transformacja gospodarcza.
Tryb postępowania o udzielenie zamówień: zamówienie będzie udzielone zgodnie z dokumentem „Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027” oraz dokumentacją konkursową naboru projektów FEDS.09.04-IP.01-013/23.
Zamawiający nie jest podmiotem zobowiązanym do stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Tam, gdzie w Zapytaniu ofertowym oraz pozostałych dokumentach postępowania zostało wskazane pochodzenia (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o ile wystąpi, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z przepisami oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych przez Zamawiającego. Ciężar dostawy materiałów o równoważności oferowanych materiałów/urządzeń spoczywa na Wykonawcy.
A. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
CELEM ZAMÓWIENIA jest wyłonienie dostawcy na zakup nowych i nieużywanych przenośników taśmociągów do linii do przetwarzanie i segregacji odpadów metalowych, o specyfikacji technicznej określonej poniżej, zwanej dalej PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA.
1. SPECYFIKACJA TECHNICZNA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są:
a) Przenośnik zgrzebłowy łańcuchowy:
- szerokość taśmy około 2000 mm,
- wysokość burty około 160 mm
- ilość: 1 szt.
b) Przenośniki rolkowe o wysokościach burty około 200 mm i i szerokościach taśmy:
- około 1200 mm – 1 szt.
- około 1000 mm – 2 szt.
- około 650 mm – 2 szt.
Ilość razem: 5 szt.
Urządzenie nowe, nieużywane.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
- oferent zapewni dostawę i uruchomienie przedmiotu zamówienia oraz szkolenie stanowiskowe z obsługi maszyny;
- przedmiotu zamówienia ma być nowy i nieużywany;
- rok produkcji nie wcześniej niż 2025
- instrukcja ma być dostarczona przynajmniej w języku polskim.
3. WYMAGANIA: GWARANCJA
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy lub 1000 motogodzin w zależności co wystąpi pierwsze, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru.
Okres gwarancji jest kryterium punktowanym wg następujących zasad:
a) w przypadku zaoferowania większego okresu gwarancji, oferent w trakcie oceny ofert otrzyma większą liczbę punktów zgodnie z kryteriami opisanymi w dalszej części zapytania ofertowego;
b) w przypadku zaoferowania większego okresu gwarancji liczba motogodzin powinna być zwiększona;
c) do oceny kryterium brana będzie pod uwagę jedynie liczba miesięcy.
Maksymalnym punktowanym okresem gwarancji jest 18 miesięcy.
4. WYMAGANIA: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: nie później niż do 10.10.2025 r.
Termin realizacji jest kryterium punktowanym. Skrócenie terminu realizacji jest kryterium punktowanym. W przypadku skrócenia terminu realizacji oferent w trakcie oceny ofert otrzyma większą liczbę punktów zgodnie z kryteriami opisanymi w zapytaniu ofertowym.
Maksymalne punktowane skrócenie terminu realizacji zamówienia wynosi 14 dni.
Przykład obliczenia skróconego terminu realizacji przedstawiony jest na poniższym przykładzie:
- Zamawiający oczekuje maksymalnego terminu realizacji do 10.10.2025
- Oferent określa termin realizacji zamówienia na 1.10.2025
- oznacza to, że skrócenie terminu realizacji wynosi 9 dni kalendarzowych
5. WYMAGANIA: SERWIS
W okresie gwarancji oferent zapewni serwis definiowany w sposób następujący:
- czas reakcji: do 48 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii, w dni robocze;
- czas naprawy: do 10 dni roboczych licząc od momentu zgłoszenia awarii, w dni robocze.
Okres gwarancji: Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy lub 1000 motogodzin w zależności co wystąpi pierwsze, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: dolnośląskie, Powiat: dzierżoniowski, Gmina: Pieszyce, Miejscowość: Pieszyce
Część 2
Część 2. Separator powietrzny bębnowy
Zamówienie dotyczy projektu pt. „Linia do przetwarzanie i segregacji odpadów metalowych", zwany dalej Projektem, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytet: FEDS.09 Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym Śląsku, Działanie: FEDS.09.04 Transformacja gospodarcza.
Tryb postępowania o udzielenie zamówień: zamówienie będzie udzielone zgodnie z dokumentem „Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027” oraz dokumentacją konkursową naboru projektów FEDS.09.04-IP.01-013/23.
Zamawiający nie jest podmiotem zobowiązanym do stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Tam, gdzie w Zapytaniu ofertowym oraz pozostałych dokumentach postępowania zostało wskazane pochodzenia (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o ile wystąpi, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z przepisami oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych przez Zamawiającego. Ciężar dostawy materiałów o równoważności oferowanych materiałów/urządzeń spoczywa na Wykonawcy.
A. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
CELEM ZAMÓWIENIA jest wyłonienie dostawcy na zakup nowego i nieużywanego separatora powietrznego bębnowego do linii do przetwarzanie i segregacji odpadów metalowych, o specyfikacji technicznej określonej poniżej, zwanej dalej PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA.
1. SPECYFIKACJA TECHNICZNA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- wydajność na wejściu – w granicach 30-50 t / około 200 m3/h w zależności od wagi nasypowej;
- przenośnik wejściowy, szerokość w zakresie 1200 - 1600 mm, długość w zakresie 2500 – 3000 mm;
- obrotowy bęben rozdzielający;
- komora rozprężna, szerokość w zakresie 3200 - 3800 mm, długość w zakresie 6000 - 8000 mm;
- komora rozprężna wyposażona w klapy rewizyjne oraz czujniki otwarcia klap rewizyjnych;
- przenośnik lekkiej frakcji, szerokość w zakresie 1300 - 1500 mm, długość w zakresie 8000 - 8500 mm;
- układ powietrzny z kanałami powrotnymi, zaworami powietrznymi klapami rewizyjnymi;
- wentylator recyrkulacyjny;
- układ kanałów powietrznych z zabezpieczeniem wentylatora przed ciałami ciężkimi (kamienie, metale itp.);
- układ kanałów powietrznych odbierający powietrze i kierujący strumień powietrza do zewnętrznej jednostki filtrującej (filtr powietrza);
- wolnostojący przeciwpyłowy;
Ilość: 1 szt.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
- oferent zapewni dostawę i uruchomienie przedmiotu zamówienia oraz szkolenie stanowiskowe z obsługi maszyny;
- przedmiotu zamówienia ma być nowy i nieużywany;
- rok produkcji nie wcześniej niż 2024
- instrukcja ma być dostarczona przynajmniej w języku polskim.
3. WYMAGANIA: GWARANCJA
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy lub 3500 motogodzin w zależności co wystąpi pierwsze, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru.
Okres gwarancji jest kryterium punktowanym wg następujących zasad:
a) w przypadku zaoferowania większego okresu gwarancji, oferent w trakcie oceny ofert otrzyma większą liczbę punktów zgodnie z kryteriami opisanymi w dalszej części zapytania ofertowego;
b) w przypadku zaoferowania większego okresu gwarancji liczba motogodzin powinna być zwiększona;
c) do oceny kryterium brana będzie pod uwagę jedynie liczba miesięcy gwarancji.
Maksymalnym punktowanym okresem gwarancji jest 24 miesięce.
4. WYMAGANIA: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: nie później niż do 10.10.2025 r.
Termin realizacji jest kryterium punktowanym. Skrócenie terminu realizacji jest kryterium punktowanym. W przypadku skrócenia terminu realizacji oferent w trakcie oceny ofert otrzyma większą liczbę punktów zgodnie z kryteriami opisanymi w zapytaniu ofertowym.
Maksymalne punktowane skrócenie terminu realizacji zamówienia wynosi 14 dni.
Przykład obliczenia skróconego terminu realizacji przedstawiony jest na poniższym przykładzie:
- Zamawiający oczekuje maksymalnego terminu realizacji do 10.10.2025
- Oferent określa termin realizacji zamówienia na 1.10.2025
- oznacza to, że skrócenie terminu realizacji wynosi 9 dni kalendarzowych
5. WYMAGANIA: SERWIS
W okresie gwarancji oferent zapewni serwis definiowany w sposób następujący:
- czas reakcji: do 48 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii, w dni robocze;
- czas naprawy: do 10 dni roboczych licząc od momentu zgłoszenia awarii, w dni robocze.
Okres gwarancji: Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy lub 3500 motogodzin w zależności co wystąpi pierwsze, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: dolnośląskie, Powiat: dzierżoniowski, Gmina: Pieszyce, Miejscowość: Pieszyce
Część 3
Część 3. Separatory magnetyczne do metali żelaznych
Zamówienie dotyczy projektu pt. „Linia do przetwarzanie i segregacji odpadów metalowych", zwany dalej Projektem, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytet: FEDS.09 Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym Śląsku, Działanie: FEDS.09.04 Transformacja gospodarcza.
Tryb postępowania o udzielenie zamówień: zamówienie będzie udzielone zgodnie z dokumentem „Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027” oraz dokumentacją konkursową naboru projektów FEDS.09.04-IP.01-013/23.
Zamawiający nie jest podmiotem zobowiązanym do stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Tam, gdzie w Zapytaniu ofertowym oraz pozostałych dokumentach postępowania zostało wskazane pochodzenia (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o ile wystąpi, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z przepisami oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych przez Zamawiającego. Ciężar dostawy materiałów o równoważności oferowanych materiałów/urządzeń spoczywa na Wykonawcy.
A. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
CELEM ZAMÓWIENIA jest wyłonienie dostawcy na zakup nowych i nieużywanych separatorów nadtaśmowych magnetycznych do metali żelaznych do linii do przetwarzanie i segregacji odpadów metalowych, o specyfikacji technicznej określonej poniżej, zwanej dalej PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA.
1. SPECYFIKACJA TECHNICZNA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Komplet stanowią 4 niezależne separatory, montowane w ciągu linii technologicznej. Separatory mają za zadanie wytrącenie ze strumienia podawanego surowca wszystkie elementy metalowe.
Parametry urządzeń:
- separator do zawieszenia poprzecznego nad taśmą o szer. około 800 mm - 1 szt.
- separator blok magnetyczny o wymiarach szer. około 800 mm, dł. około 1000 mm - 2 szt.
- separator blok magnetyczny o wymiarach szer. około 1200 mm, dł. około 1600 mm - 1 szt.
Szerokość taśmy dostosowana do płyty magnetycznej.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
- oferent zapewni dostawę i uruchomienie przedmiotu zamówienia oraz szkolenie stanowiskowe z obsługi maszyny;
- przedmiotu zamówienia ma być nowy i nieużywany;
- rok produkcji nie wcześniej niż 2024
- instrukcja ma być dostarczona przynajmniej w języku polskim.
3. WYMAGANIA: GWARANCJA
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru.
4. WYMAGANIA: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: nie później niż do 10.10.2025 r.
Termin realizacji jest kryterium punktowanym. Skrócenie terminu realizacji jest kryterium punktowanym. W przypadku skrócenia terminu realizacji oferent w trakcie oceny ofert otrzyma większą liczbę punktów zgodnie z kryteriami opisanymi w zapytaniu ofertowym.
Maksymalne punktowane skrócenie terminu realizacji zamówienia wynosi 14 dni.
Przykład obliczenia skróconego terminu realizacji przedstawiony jest na poniższym przykładzie:
- Zamawiający oczekuje maksymalnego terminu realizacji do 10.10.2025
- Oferent określa termin realizacji zamówienia na 1.10.2025
- oznacza to, że skrócenie terminu realizacji wynosi 9 dni kalendarzowych
5. WYMAGANIA: SERWIS
W okresie gwarancji oferent zapewni serwis definiowany w sposób następujący:
- czas reakcji: do 48 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii, w dni robocze;
- czas naprawy: do 10 dni roboczych licząc od momentu zgłoszenia awarii, w dni robocze.
Okres gwarancji: Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: dolnośląskie, Powiat: dzierżoniowski, Gmina: Pieszyce, Miejscowość: Pieszyce
FEDS.09.04-IP.01-0064/23 - Linia do przetwarzanie i segregacji odpadów metalowych
Część 1
Część 1. Przenośniki taśmociągi
Zamówienie dotyczy projektu pt. „Linia do przetwarzanie i segregacji odpadów metalowych", zwany dalej Projektem, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytet: FEDS.09 Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym Śląsku, Działanie: FEDS.09.04 Transformacja gospodarcza.
Tryb postępowania o udzielenie zamówień: zamówienie będzie udzielone zgodnie z dokumentem „Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027” oraz dokumentacją konkursową naboru projektów FEDS.09.04-IP.01-013/23.
Zamawiający nie jest podmiotem zobowiązanym do stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Tam, gdzie w Zapytaniu ofertowym oraz pozostałych dokumentach postępowania zostało wskazane pochodzenia (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o ile wystąpi, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z przepisami oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych przez Zamawiającego. Ciężar dostawy materiałów o równoważności oferowanych materiałów/urządzeń spoczywa na Wykonawcy.
A. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
CELEM ZAMÓWIENIA jest wyłonienie dostawcy na zakup nowych i nieużywanych przenośników taśmociągów do linii do przetwarzanie i segregacji odpadów metalowych, o specyfikacji technicznej określonej poniżej, zwanej dalej PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA.
1. SPECYFIKACJA TECHNICZNA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są:
a) Przenośnik zgrzebłowy łańcuchowy:
- szerokość taśmy około 2000 mm,
- wysokość burty około 160 mm
- ilość: 1 szt.
b) Przenośniki rolkowe o wysokościach burty około 200 mm i i szerokościach taśmy:
- około 1200 mm – 1 szt.
- około 1000 mm – 2 szt.
- około 650 mm – 2 szt.
Ilość razem: 5 szt.
Urządzenie nowe, nieużywane.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
- oferent zapewni dostawę i uruchomienie przedmiotu zamówienia oraz szkolenie stanowiskowe z obsługi maszyny;
- przedmiotu zamówienia ma być nowy i nieużywany;
- rok produkcji nie wcześniej niż 2025
- instrukcja ma być dostarczona przynajmniej w języku polskim.
3. WYMAGANIA: GWARANCJA
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy lub 1000 motogodzin w zależności co wystąpi pierwsze, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru.
Okres gwarancji jest kryterium punktowanym wg następujących zasad:
a) w przypadku zaoferowania większego okresu gwarancji, oferent w trakcie oceny ofert otrzyma większą liczbę punktów zgodnie z kryteriami opisanymi w dalszej części zapytania ofertowego;
b) w przypadku zaoferowania większego okresu gwarancji liczba motogodzin powinna być zwiększona;
c) do oceny kryterium brana będzie pod uwagę jedynie liczba miesięcy.
Maksymalnym punktowanym okresem gwarancji jest 18 miesięcy.
4. WYMAGANIA: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: nie później niż do 10.10.2025 r.
Termin realizacji jest kryterium punktowanym. Skrócenie terminu realizacji jest kryterium punktowanym. W przypadku skrócenia terminu realizacji oferent w trakcie oceny ofert otrzyma większą liczbę punktów zgodnie z kryteriami opisanymi w zapytaniu ofertowym.
Maksymalne punktowane skrócenie terminu realizacji zamówienia wynosi 14 dni.
Przykład obliczenia skróconego terminu realizacji przedstawiony jest na poniższym przykładzie:
- Zamawiający oczekuje maksymalnego terminu realizacji do 10.10.2025
- Oferent określa termin realizacji zamówienia na 1.10.2025
- oznacza to, że skrócenie terminu realizacji wynosi 9 dni kalendarzowych
5. WYMAGANIA: SERWIS
W okresie gwarancji oferent zapewni serwis definiowany w sposób następujący:
- czas reakcji: do 48 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii, w dni robocze;
- czas naprawy: do 10 dni roboczych licząc od momentu zgłoszenia awarii, w dni robocze.
Okres gwarancji: Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy lub 1000 motogodzin w zależności co wystąpi pierwsze, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: dolnośląskie, Powiat: dzierżoniowski, Gmina: Pieszyce, Miejscowość: Pieszyce
Część 2
Część 2. Separator powietrzny bębnowy
Zamówienie dotyczy projektu pt. „Linia do przetwarzanie i segregacji odpadów metalowych", zwany dalej Projektem, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytet: FEDS.09 Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym Śląsku, Działanie: FEDS.09.04 Transformacja gospodarcza.
Tryb postępowania o udzielenie zamówień: zamówienie będzie udzielone zgodnie z dokumentem „Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027” oraz dokumentacją konkursową naboru projektów FEDS.09.04-IP.01-013/23.
Zamawiający nie jest podmiotem zobowiązanym do stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Tam, gdzie w Zapytaniu ofertowym oraz pozostałych dokumentach postępowania zostało wskazane pochodzenia (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o ile wystąpi, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z przepisami oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych przez Zamawiającego. Ciężar dostawy materiałów o równoważności oferowanych materiałów/urządzeń spoczywa na Wykonawcy.
A. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
CELEM ZAMÓWIENIA jest wyłonienie dostawcy na zakup nowego i nieużywanego separatora powietrznego bębnowego do linii do przetwarzanie i segregacji odpadów metalowych, o specyfikacji technicznej określonej poniżej, zwanej dalej PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA.
1. SPECYFIKACJA TECHNICZNA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- wydajność na wejściu – w granicach 30-50 t / około 200 m3/h w zależności od wagi nasypowej;
- przenośnik wejściowy, szerokość w zakresie 1200 - 1600 mm, długość w zakresie 2500 – 3000 mm;
- obrotowy bęben rozdzielający;
- komora rozprężna, szerokość w zakresie 3200 - 3800 mm, długość w zakresie 6000 - 8000 mm;
- komora rozprężna wyposażona w klapy rewizyjne oraz czujniki otwarcia klap rewizyjnych;
- przenośnik lekkiej frakcji, szerokość w zakresie 1300 - 1500 mm, długość w zakresie 8000 - 8500 mm;
- układ powietrzny z kanałami powrotnymi, zaworami powietrznymi klapami rewizyjnymi;
- wentylator recyrkulacyjny;
- układ kanałów powietrznych z zabezpieczeniem wentylatora przed ciałami ciężkimi (kamienie, metale itp.);
- układ kanałów powietrznych odbierający powietrze i kierujący strumień powietrza do zewnętrznej jednostki filtrującej (filtr powietrza);
- wolnostojący przeciwpyłowy;
Ilość: 1 szt.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
- oferent zapewni dostawę i uruchomienie przedmiotu zamówienia oraz szkolenie stanowiskowe z obsługi maszyny;
- przedmiotu zamówienia ma być nowy i nieużywany;
- rok produkcji nie wcześniej niż 2024
- instrukcja ma być dostarczona przynajmniej w języku polskim.
3. WYMAGANIA: GWARANCJA
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy lub 3500 motogodzin w zależności co wystąpi pierwsze, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru.
Okres gwarancji jest kryterium punktowanym wg następujących zasad:
a) w przypadku zaoferowania większego okresu gwarancji, oferent w trakcie oceny ofert otrzyma większą liczbę punktów zgodnie z kryteriami opisanymi w dalszej części zapytania ofertowego;
b) w przypadku zaoferowania większego okresu gwarancji liczba motogodzin powinna być zwiększona;
c) do oceny kryterium brana będzie pod uwagę jedynie liczba miesięcy gwarancji.
Maksymalnym punktowanym okresem gwarancji jest 24 miesięce.
4. WYMAGANIA: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: nie później niż do 10.10.2025 r.
Termin realizacji jest kryterium punktowanym. Skrócenie terminu realizacji jest kryterium punktowanym. W przypadku skrócenia terminu realizacji oferent w trakcie oceny ofert otrzyma większą liczbę punktów zgodnie z kryteriami opisanymi w zapytaniu ofertowym.
Maksymalne punktowane skrócenie terminu realizacji zamówienia wynosi 14 dni.
Przykład obliczenia skróconego terminu realizacji przedstawiony jest na poniższym przykładzie:
- Zamawiający oczekuje maksymalnego terminu realizacji do 10.10.2025
- Oferent określa termin realizacji zamówienia na 1.10.2025
- oznacza to, że skrócenie terminu realizacji wynosi 9 dni kalendarzowych
5. WYMAGANIA: SERWIS
W okresie gwarancji oferent zapewni serwis definiowany w sposób następujący:
- czas reakcji: do 48 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii, w dni robocze;
- czas naprawy: do 10 dni roboczych licząc od momentu zgłoszenia awarii, w dni robocze.
Okres gwarancji: Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy lub 3500 motogodzin w zależności co wystąpi pierwsze, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: dolnośląskie, Powiat: dzierżoniowski, Gmina: Pieszyce, Miejscowość: Pieszyce
Część 3
Część 3. Separatory magnetyczne do metali żelaznych
Zamówienie dotyczy projektu pt. „Linia do przetwarzanie i segregacji odpadów metalowych", zwany dalej Projektem, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytet: FEDS.09 Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym Śląsku, Działanie: FEDS.09.04 Transformacja gospodarcza.
Tryb postępowania o udzielenie zamówień: zamówienie będzie udzielone zgodnie z dokumentem „Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027” oraz dokumentacją konkursową naboru projektów FEDS.09.04-IP.01-013/23.
Zamawiający nie jest podmiotem zobowiązanym do stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Tam, gdzie w Zapytaniu ofertowym oraz pozostałych dokumentach postępowania zostało wskazane pochodzenia (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o ile wystąpi, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z przepisami oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych przez Zamawiającego. Ciężar dostawy materiałów o równoważności oferowanych materiałów/urządzeń spoczywa na Wykonawcy.
A. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
CELEM ZAMÓWIENIA jest wyłonienie dostawcy na zakup nowych i nieużywanych separatorów nadtaśmowych magnetycznych do metali żelaznych do linii do przetwarzanie i segregacji odpadów metalowych, o specyfikacji technicznej określonej poniżej, zwanej dalej PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA.
1. SPECYFIKACJA TECHNICZNA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Komplet stanowią 4 niezależne separatory, montowane w ciągu linii technologicznej. Separatory mają za zadanie wytrącenie ze strumienia podawanego surowca wszystkie elementy metalowe.
Parametry urządzeń:
- separator do zawieszenia poprzecznego nad taśmą o szer. około 800 mm - 1 szt.
- separator blok magnetyczny o wymiarach szer. około 800 mm, dł. około 1000 mm - 2 szt.
- separator blok magnetyczny o wymiarach szer. około 1200 mm, dł. około 1600 mm - 1 szt.
Szerokość taśmy dostosowana do płyty magnetycznej.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
- oferent zapewni dostawę i uruchomienie przedmiotu zamówienia oraz szkolenie stanowiskowe z obsługi maszyny;
- przedmiotu zamówienia ma być nowy i nieużywany;
- rok produkcji nie wcześniej niż 2024
- instrukcja ma być dostarczona przynajmniej w języku polskim.
3. WYMAGANIA: GWARANCJA
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru.
4. WYMAGANIA: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: nie później niż do 10.10.2025 r.
Termin realizacji jest kryterium punktowanym. Skrócenie terminu realizacji jest kryterium punktowanym. W przypadku skrócenia terminu realizacji oferent w trakcie oceny ofert otrzyma większą liczbę punktów zgodnie z kryteriami opisanymi w zapytaniu ofertowym.
Maksymalne punktowane skrócenie terminu realizacji zamówienia wynosi 14 dni.
Przykład obliczenia skróconego terminu realizacji przedstawiony jest na poniższym przykładzie:
- Zamawiający oczekuje maksymalnego terminu realizacji do 10.10.2025
- Oferent określa termin realizacji zamówienia na 1.10.2025
- oznacza to, że skrócenie terminu realizacji wynosi 9 dni kalendarzowych
5. WYMAGANIA: SERWIS
W okresie gwarancji oferent zapewni serwis definiowany w sposób następujący:
- czas reakcji: do 48 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii, w dni robocze;
- czas naprawy: do 10 dni roboczych licząc od momentu zgłoszenia awarii, w dni robocze.
Okres gwarancji: Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: dolnośląskie, Powiat: dzierżoniowski, Gmina: Pieszyce, Miejscowość: Pieszyce
Time limit for receipt of tenders
2025-09-08 21:59:59.0
Location
Kraj: Polska, Województwo: dolnośląskie, Powiat: dzierżoniowski, Gmina: Pieszyce, Miejscowość: Pieszyce
Category assortment
Other
Construction machinery and parts
Construction machinery and parts
Buyer details
JANA Sp. z o.o.
ul.Bielawska 20
58-250 Pieszyce
Województwo: dolnośląskie
Kraj: Polska
NIP: 8822117100
ul.Bielawska 20
58-250 Pieszyce
Województwo: dolnośląskie
Kraj: Polska
NIP: 8822117100