Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu wyposażenia gastronomicznego (1 zestaw).

Notice description

Powstaje w kontekście projektu:
KPOD.01.03-IW.01-8935/24 - „Rozszerzenie i dywersyfikacja działalności przedsiębiorstwa JAMROZOWICZ Spółka Jawna poprzez inwestycje w sektorze HoReCa dla Regionu 3 - województwo małopolskie.”

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków trwałych w postaci zestawu urządzeń gastronomicznych o charakterze mobilnym. Szczegółowy opis minimalnych parametrów równoważnych lub nie gorszych niż wskazano w załączniku "Zapytanie ofertowe"

1. Mobilne stanowisko wydawcze z płytą chłodniczą na 3 GN 1/1 na korpusie szafkowym z blatem granitowym - 1 szt.
2. Mobilne stanowisko wydawcze z bemarem grzewczym ze sterowaniem niezależnym na 3 GN 1/1 na korpusie szafkowym z blatem granitowym - 1 szt.
3. Mobilne stanowisko wydawcze z blatem granitowym i nadstawką ekspozycyjną kaskadową na korpusie szafkowym - 2 szt.
4. Stół załadowczy do zmywarki kapturowej ze zlewem i wzmocnieniami - 1 szt.
5. Stół wyładowczy z miejscem na zmywarkę podblatową - 1 szt.
6. Mobilny stół odkładczy do segregacji z miejscem na kosze, nadstawka dwupoziomowa - 1 szt.
7. Zmywarka kapturowa - 1 szt.
8. Zmywarka podblatowa do szkła z czytnikiem i regulacją temperatury mycia - 1 szt.
9. Automat do bitej śmietany - 1 szt.
10. Frytkownica nastawna z kranem 3x8L 7,2kW - 1 szt.
11. Płyta Grillowa gładka gazowa - 1 szt.
12. Płyta Grillowa , z rusztem dwustronnym gazowa - 1 szt.
13. Podstawa chłodnicza z dwiema szufladami - 1 szt.
14. Stół szafkowy roboczy z miejscem na butle - 1 szt.
15. Stół szafkowy roboczy z podwójną półką - 1 szt.
16. Stół ze zlewem i szafką i modułem szuflad - 1 szt.
17. Stół chłodniczy 3 drzwiowy - 1 szt.
18. Krajalnica do wędlin nóż 250mm - 1 szt.
19. Szatkownica do warzyw z kompletem tarcz - 1 szt.
20. Mikser planetarny z 3 końcówkami i 10L - 1 szt.
21. Wózek 3 półkowy spawany - 3 szt.
22. Gofrownica pojedyncza na 2 gofry - 1 szt.
23. Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
24. Lodówka wolnostojaca 539L - 1 szt.
25. Kuchnia indukcyjna 4-polowa - 1 szt.

Zakup ww. mobilnych sprzętów pozwoli na ustawienie ciągu gastronomicznego w dowolnym miejscu terenu zielonego oraz przygotowywanie i serwowanie potraw bezpośrednio w miejscu organizacji wydarzenia.

Oferowane urządzenia muszą być wykonane w standardzie zapewniającym profesjonalne zastosowanie w gastronomii, posiadać wymagane atesty PZH (jeżeli dotyczy).

Zamawiający wymaga odbycia obowiązkowej wizji lokalnej w miejscu realizacji dostawy i montażu ww. sprzętu, w celu zapewnienia pełnego zrozumienia przedmiotu zamówienia, poznania miejsca instalacji i warunków przyłączeniowych oraz właściwego przygotowania oferty i późniejszej realizacji umowy.
Udział w wizji lokalnej jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty.
O zamiarze uczestnictwa w wizji lokalnej Oferent powinien poinformować Zamawiającego najpóźniej na dwa dni robocze przed wybranym terminem, kontaktując się z osobą wskazaną do kontaktu w sprawie zamówienia tj:
p. Ewa Jamrozowicz , wysyłając wiadomość o temacie „WIZJA LOKALNA - dot. zakupu wyposażenia gastronomicznego” na adres e-mail: recepcja@pensjonatprezydent.eu lub telefonicznie pod nr telefonu 508 905 231.

Potwierdzeniem udziału w wizji lokalnej jest podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego formularz potwierdzenia wizji lokalnej, który należy załączyć do oferty (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 Protokół z odbycia wizji lokalnej).

Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści zapytania ofertowego, a w trakcie wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści zapytania ofertowego

Termin realizacji kompletnego zamówienia nie może przekroczyć 30 dni od daty podpisania umowy. Planowany termin podpisania umowy – nie później niż 3 tygodnie od dnia zakończenia postępowania, tj. od upływu terminu składania ofert.

Dostawca zobowiązuje się zapewnić serwis dla wszystkich dostarczonych ww. urządzeń.
Czas reakcji serwisu (rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze zgłaszającym) to max 5 godzin od momentu zgłoszenia awarii/usterki (telefonicznie / mailem).
Czas na usunięcie awarii/usterki rozumianej jako skuteczna naprawa lub wymiana wadliwego podzespołu lub urządzenia) to maksymalnie 12 godzin od jej zgłoszenia.

Dostawca w ramach realizacji zamówienia ma obowiązek transportu sprzętu i urządzeń na adres JAMROZOWICZ Spółka Jawna, ul. Na Banię 16A; 34-700 Rabka-Zdrój , nadzorowania rozładunku, instalacji oraz uruchomienia dostarczonego sprzętu.

Okres udzielenia gwarancji na urządzenia musi być nie krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego prac przez Zamawiającego bez zastrzeżeń.

Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych.

Urządzenie musi być zaprojektowane i wykonane w sposób zapewniający jego pełną dostępność i łatwość obsługi dla osób z niepełnosprawnościami. Obejmuje to dostosowanie elementów sterujących, interfejsów oraz zapewnienie możliwości bezpiecznego i wygodnego użytkowania przez osoby z ograniczeniami ruchowymi, sensorycznymi lub innymi rodzajami niepełnosprawności, zgodnie z zasadami uniwersalnego projektowania oraz przepisami prawa w zakresie dostępności.

Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia i zał. 6 Roboty budowlane występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe, nazwy własne, patenty, znaki towarowe, typy, standardy należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.

Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Dostawcy, który w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych powinien dołączyć do oferty specyfikacje techniczne, karty katalogowe, instrukcje lub inne dokumenty zawierające dane techniczne elementów równoważnych. W razie wątpliwości co do równoważności poszczególnych elementów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów.

Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: nowotarski, Gmina: Rabka-Zdrój, Miejscowość: Rabka-Zdrój

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-08-21 21:59:59.0

Location

Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: nowotarski, Gmina: Rabka-Zdrój, Miejscowość: Rabka-Zdrój

Category assortment

Small household appliances
Large household appliances
Kitchen accessories
Furniture
Other furnishings

Buyer details

JAMROZOWICZ Spółka Jawna
ul. Na Banię 16A
34-700 Rabka-Zdrój
Województwo: małopolskie
Kraj: Polska
NIP: 7352639928

Contact details