Zakup nowego sprzętu (komponent inwestycyjny) – systemy multimedialne – ekrany LED i nagłośnienie

Notice description

Powstaje w kontekście projektu:
KPOD.01.03-IW.01-5109/24 - Wprowadzenie kompleksowej mobilnej usługi obsługi eventów, obejmującej nagłośnienie, instalację multimediów, instalację trybun mobilnych modułowych oraz kontenera gastronomicznego.

Część 1

Zakup nowego sprzętu (komponent inwestycyjny) – systemy multimedialne – ekrany LED i nagłośnienie - 1. Ekran LED 1 – sztuk 1
Wymiary:
wymiary 6x4m

I. Nazwa i adres Zamawiającego

DANUTA IDKOWIAK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "DANA"
Krajkowo 1A (woj. WIELKOPOLSKIE, pow. poznański, gm. Mosina, Polska)
62-050 Mosina
NIP: 7830006047
REGON: 630280380
Telefon: +48506183551
E-mail: phudana.bk@gmail.com

II. Określenie trybu zamówienia
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności. Do udzielenia zamówienia stosuje się zapisy niniejszego zapytania oraz wytycznych dotyczących kwalifikowalności Przewodnika Kwalifikowalności dla Inwestycja:
1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności, Komponent: A „Odporność i Konkurencyjność Gospodarki” Program: Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności.
2. Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm.)
3. Po złożeniu ofert i ich weryfikacji przez Zamawiającego, Dostawca zostanie wybrany w wyniku oceny ofert dokonanej zgodnie z przyjętymi w niniejszym zapytaniu kryteriami oceny.

III. Termin składania ofert
Termin składania ofert upływa w dniu 11.08.2025 r.

IV. Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę należy złożyć w wyznaczonym terminie za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Przed upływem terminu składania ofert, Oferent może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Zmiana lub wycofanie oferty winna zawierać dodatkowe oznaczenie: „ZMIANA OFERTY” lub ”WYCOFANIE OFERTY”.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę składa się, pod rygorem odrzucenia, w formie pisemnej lub skanu podpisanej oferty. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
6. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru (ewidencji) lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
7. Poprawki muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisami osób uprawnionych lub upoważnionych do reprezentowania Oferenta.
8. Każdy Oferent może złożyć jedną ofertę.
9. Ofertę wraz z wszystkimi załącznikami oraz pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) sporządzić należy w języku polskim.
10. Na ofercie należy podać cenę netto oraz brutto.
11. W przypadku ofert podanych w walucie innej niż polski złoty, wartość oferty zostanie przeliczona przy zastosowaniu średniego kursu sprzedaży ogłaszanego przez NBP, obowiązującego w dniu sporządzania protokołu wyboru oferty.
12. Oferta powinna zawierać wypełniony zgodnie z zapytaniem ofertowym formularz ofertowy, a także jeżeli zostało udzielone – pełnomocnictwo do działania w imieniu Oferenta.
13. Wszelkie zmiany treści zapytania ofertowego oraz wyjaśnienia udzielone na zapytania Oferentów stają się integralną częścią zapytania ofertowego i są wiążące dla Oferentów.
14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
15. Oferta pozostanie niezmieniona przez cały okres realizacji zamówienia.
16. Oferty niekompletne, oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie.
17. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent.
18. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.

V. Kontakt
1. Oferent w trakcie trwania postępowania ofertowego może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający odpowie niezwłocznie na zadane pytania, mające na celu uszczegółowienie zapytania ofertowego.
2. Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie postępowania ofertowego jest: Łukasz Idkowiak, tel.: +48506 183 551, e-mail: phudana.bk@gmail.com

VI. Rodzaj zamówienia Kategoria: Dostawa Podkategoria: Dostawy inne

VII. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu zgodnie z poniższą specyfikacją:
1. System ekranów LED 2.
1. Ekran LED 1 – sztuk 1
Wymiary:
wymiary 6x4m
Rozstaw pikseli nie większy niż: 4,0 mm
Konfiguracja pikseli: IR IG 1B3IN1
Obudowa lampy: Diody powinny być zamknięte w obudowie zapewniającej należytą ochronę (wysoka szczelność, odporność na UV i temperatury) oraz trwałość (odporność na wstrząsy i warunki atmosferyczne)
Wodoodporność: IP65
Działanie temperaturowe: - 20°C~60°C
Działające w trybie wilgotności: 10%~99%
Wykonawca dostarczy wszystkie niezbędne elementy sterujące (np. karty odbiorcze, kontroler wideo) wraz z oprogramowaniem pozwalającym na zarządzanie wyświetlanymi treściami. System sterowania musi być kompatybilny z popularnym środowiskiem komputerowym użytkownika (np. system rodziny Windows) lub zawierać dedykowane urządzenie sterujące zapewniające równoważną funkcjonalność.
Okablowanie, karty odbiorcze, zasilacze, płyty główne.
2. Ekran LED 2 – sztuk – 1
Wymiary:
3x2m
Rozstaw pikseli nie większy niż: 4,0 mm
Konfiguracja pikseli: IR IG 1B3IN1
Obudowa lampy: Diody powinny być zamknięte w obudowie zapewniającej należytą ochronę (wysoka szczelność, odporność na UV i temperatury) oraz trwałość (odporność na wstrząsy i warunki atmosferyczne)
Wodoodporność: IP65
Działanie temperaturowe: - 20°C~60°C
Działające w trybie wilgotności: 10%~99%
Wykonawca dostarczy wszystkie niezbędne elementy sterujące (np. karty odbiorcze, kontroler wideo) wraz z oprogramowaniem pozwalającym na zarządzanie wyświetlanymi treściami. System sterowania musi być kompatybilny z popularnym środowiskiem komputerowym użytkownika (np. system rodziny Windows) lub zawierać dedykowane urządzenie sterujące zapewniające równoważną funkcjonalność.
Okablowanie, karty odbiorcze, zasilacze, płyty główne.
1. Ekran LED 1 – sztuk 1
Wymiary:
wymiary 6x4m
Rozstaw pikseli nie większy niż: 4,0 mm
Konfiguracja pikseli: IR IG 1B3IN1
Obudowa lampy: Diody powinny być zamknięte w obudowie zapewniającej należytą ochronę (wysoka szczelność, odporność na UV i temperatury) oraz trwałość (odporność na wstrząsy i warunki atmosferyczne)
Wodoodporność: IP65
Działanie temperaturowe: - 20°C~60°C
Działające w trybie wilgotności: 10%~99%
Wykonawca dostarczy wszystkie niezbędne elementy sterujące (np. karty odbiorcze, kontroler wideo) wraz z oprogramowaniem pozwalającym na zarządzanie wyświetlanymi treściami. System sterowania musi być kompatybilny z popularnym środowiskiem komputerowym użytkownika (np. system rodziny Windows) lub zawierać dedykowane urządzenie sterujące zapewniające równoważną funkcjonalność.
Okablowanie, karty odbiorcze, zasilacze, płyty główne.
Zamawiający wyjaśnia, że tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i funkcji nie gorszych od założonych. Dostawca może zaoferować równoważne produkty lub asortyment o nie niższych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są nie niższe niż te opisane w zapytaniu ofertowym. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Dostawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. Warunki równoważności rozwiązań: nie mniejszy zakres zastosowań, nie mniejsza funkcjonalność rozumiana jako zbiór funkcji realizowanych przez rozwiązanie, sposób realizacji funkcji zgodny pod względem ergonomicznym, nie gorsze parametry techniczne dotyczące trwałości, wydajności, bezpieczeństwa eksploatacji, integralności czy komptatybilności.

W cenę powinny być wliczone wszelkie koszty związane z dostawą.

Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zamówienia:

32351200-0 – Ekrany
30231300-0 – Monitory ekranowe

VIII. Harmonogram realizacji zamówienia
Maksymalny termin dostawy zamówienia: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy lub złożenia zamówienia, nie później niż do 26.08.2025 r.

IX. Miejsca realizacji
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Krajkowo 1A, 62-050 Mosina.



Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: wielkopolskie, Powiat: poznański, Gmina: Mosina, Miejscowość: Mosina

Część 2

Zakup nowego sprzętu (komponent inwestycyjny) – systemy multimedialne – ekrany LED i nagłośnienie - Ekran LED 2 – sztuk – 1
Wymiary:
3x2m

I. Nazwa i adres Zamawiającego

DANUTA IDKOWIAK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "DANA"
Krajkowo 1A (woj. WIELKOPOLSKIE, pow. poznański, gm. Mosina, Polska)
62-050 Mosina
NIP: 7830006047
REGON: 630280380
Telefon: +48506183551
E-mail: phudana.bk@gmail.com

II. Określenie trybu zamówienia
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności. Do udzielenia zamówienia stosuje się zapisy niniejszego zapytania oraz wytycznych dotyczących kwalifikowalności Przewodnika Kwalifikowalności dla Inwestycja:
1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności, Komponent: A „Odporność i Konkurencyjność Gospodarki” Program: Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności.
2. Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm.)
3. Po złożeniu ofert i ich weryfikacji przez Zamawiającego, Dostawca zostanie wybrany w wyniku oceny ofert dokonanej zgodnie z przyjętymi w niniejszym zapytaniu kryteriami oceny.

III. Termin składania ofert
Termin składania ofert upływa w dniu 11.08.2025 r.

IV. Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę należy złożyć w wyznaczonym terminie za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Przed upływem terminu składania ofert, Oferent może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Zmiana lub wycofanie oferty winna zawierać dodatkowe oznaczenie: „ZMIANA OFERTY” lub ”WYCOFANIE OFERTY”.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę składa się, pod rygorem odrzucenia, w formie pisemnej lub skanu podpisanej oferty. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
6. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru (ewidencji) lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
7. Poprawki muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisami osób uprawnionych lub upoważnionych do reprezentowania Oferenta.
8. Każdy Oferent może złożyć jedną ofertę.
9. Ofertę wraz z wszystkimi załącznikami oraz pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) sporządzić należy w języku polskim.
10. Na ofercie należy podać cenę netto oraz brutto.
11. W przypadku ofert podanych w walucie innej niż polski złoty, wartość oferty zostanie przeliczona przy zastosowaniu średniego kursu sprzedaży ogłaszanego przez NBP, obowiązującego w dniu sporządzania protokołu wyboru oferty.
12. Oferta powinna zawierać wypełniony zgodnie z zapytaniem ofertowym formularz ofertowy, a także jeżeli zostało udzielone – pełnomocnictwo do działania w imieniu Oferenta.
13. Wszelkie zmiany treści zapytania ofertowego oraz wyjaśnienia udzielone na zapytania Oferentów stają się integralną częścią zapytania ofertowego i są wiążące dla Oferentów.
14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
15. Oferta pozostanie niezmieniona przez cały okres realizacji zamówienia.
16. Oferty niekompletne, oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie.
17. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent.
18. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.

V. Kontakt
1. Oferent w trakcie trwania postępowania ofertowego może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający odpowie niezwłocznie na zadane pytania, mające na celu uszczegółowienie zapytania ofertowego.
2. Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie postępowania ofertowego jest: Łukasz Idkowiak, tel.: +48506 183 551, e-mail: phudana.bk@gmail.com

VI. Rodzaj zamówienia Kategoria: Dostawa Podkategoria: Dostawy inne

VII. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu zgodnie z poniższą specyfikacją:
1. System ekranów LED

Ekran LED 2 – sztuk – 1
Wymiary:
3x2m
Rozstaw pikseli nie większy niż: 4,0 mm
Konfiguracja pikseli: IR IG 1B3IN1
Obudowa lampy: Diody powinny być zamknięte w obudowie zapewniającej należytą ochronę (wysoka szczelność, odporność na UV i temperatury) oraz trwałość (odporność na wstrząsy i warunki atmosferyczne)
Wodoodporność: IP65
Działanie temperaturowe: - 20°C~60°C
Działające w trybie wilgotności: 10%~99%
Wykonawca dostarczy wszystkie niezbędne elementy sterujące (np. karty odbiorcze, kontroler wideo) wraz z oprogramowaniem pozwalającym na zarządzanie wyświetlanymi treściami. System sterowania musi być kompatybilny z popularnym środowiskiem komputerowym użytkownika (np. system rodziny Windows) lub zawierać dedykowane urządzenie sterujące zapewniające równoważną funkcjonalność.
Okablowanie, karty odbiorcze, zasilacze, płyty główne.

Zamawiający wyjaśnia, że tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i funkcji nie gorszych od założonych. Dostawca może zaoferować równoważne produkty lub asortyment o nie niższych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są nie niższe niż te opisane w zapytaniu ofertowym. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Dostawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. Warunki równoważności rozwiązań: nie mniejszy zakres zastosowań, nie mniejsza funkcjonalność rozumiana jako zbiór funkcji realizowanych przez rozwiązanie, sposób realizacji funkcji zgodny pod względem ergonomicznym, nie gorsze parametry techniczne dotyczące trwałości, wydajności, bezpieczeństwa eksploatacji, integralności czy komptatybilności.

W cenę powinny być wliczone wszelkie koszty związane z dostawą.

Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zamówienia:

32351200-0 – Ekrany
30231300-0 – Monitory ekranowe

VIII. Harmonogram realizacji zamówienia
Maksymalny termin dostawy zamówienia: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy lub złożenia zamówienia, nie później niż do 26.08.2025 r.

IX. Miejsca realizacji
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Krajkowo 1A, 62-050 Mosina.

Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: wielkopolskie, Powiat: poznański, Gmina: Mosina, Miejscowość: Mosina

Część 3

Zakup nowego sprzętu (komponent inwestycyjny) – systemy multimedialne – ekrany LED i nagłośnienie - System nagłośnieniowy – 1 zestaw (spójny, kompatybilny technicznie zestaw nagłośnieniowy)*.

I. Nazwa i adres Zamawiającego

DANUTA IDKOWIAK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "DANA"
Krajkowo 1A (woj. WIELKOPOLSKIE, pow. poznański, gm. Mosina, Polska)
62-050 Mosina
NIP: 7830006047
REGON: 630280380
Telefon: +48506183551
E-mail: phudana.bk@gmail.com

II. Określenie trybu zamówienia
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności. Do udzielenia zamówienia stosuje się zapisy niniejszego zapytania oraz wytycznych dotyczących kwalifikowalności Przewodnika Kwalifikowalności dla Inwestycja:
1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności, Komponent: A „Odporność i Konkurencyjność Gospodarki” Program: Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności.
2. Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm.)
3. Po złożeniu ofert i ich weryfikacji przez Zamawiającego, Dostawca zostanie wybrany w wyniku oceny ofert dokonanej zgodnie z przyjętymi w niniejszym zapytaniu kryteriami oceny.

III. Termin składania ofert
Termin składania ofert upływa w dniu 11.08.2025 r.

IV. Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę należy złożyć w wyznaczonym terminie za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Przed upływem terminu składania ofert, Oferent może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Zmiana lub wycofanie oferty winna zawierać dodatkowe oznaczenie: „ZMIANA OFERTY” lub ”WYCOFANIE OFERTY”.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę składa się, pod rygorem odrzucenia, w formie pisemnej lub skanu podpisanej oferty. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
6. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru (ewidencji) lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
7. Poprawki muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisami osób uprawnionych lub upoważnionych do reprezentowania Oferenta.
8. Każdy Oferent może złożyć jedną ofertę.
9. Ofertę wraz z wszystkimi załącznikami oraz pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) sporządzić należy w języku polskim.
10. Na ofercie należy podać cenę netto oraz brutto.
11. W przypadku ofert podanych w walucie innej niż polski złoty, wartość oferty zostanie przeliczona przy zastosowaniu średniego kursu sprzedaży ogłaszanego przez NBP, obowiązującego w dniu sporządzania protokołu wyboru oferty.
12. Oferta powinna zawierać wypełniony zgodnie z zapytaniem ofertowym formularz ofertowy, a także jeżeli zostało udzielone – pełnomocnictwo do działania w imieniu Oferenta.
13. Wszelkie zmiany treści zapytania ofertowego oraz wyjaśnienia udzielone na zapytania Oferentów stają się integralną częścią zapytania ofertowego i są wiążące dla Oferentów.
14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
15. Oferta pozostanie niezmieniona przez cały okres realizacji zamówienia.
16. Oferty niekompletne, oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie.
17. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent.
18. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.

V. Kontakt
1. Oferent w trakcie trwania postępowania ofertowego może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający odpowie niezwłocznie na zadane pytania, mające na celu uszczegółowienie zapytania ofertowego.
2. Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie postępowania ofertowego jest: Łukasz Idkowiak, tel.: +48506 183 551, e-mail: phudana.bk@gmail.com

VI. Rodzaj zamówienia Kategoria: Dostawa Podkategoria: Dostawy inne

VII. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu zgodnie z poniższą specyfikacją:
1. System nagłośnieniowy – 1 zestaw (spójny, kompatybilny technicznie zestaw nagłośnieniowy)*.

*Zamawiający, mając na uwadze optymalną funkcjonalność oraz pełną kompatybilność sprzętu nagłośnieniowego, wymaga dostarczenia kompletnego zestawu przez jednego dostawcę w ramach jednego zamówienia. Taka forma zapewnia jednolitość techniczną zestawu, kompatybilność elementów oraz spójność dźwiękową.

Rozdzielenie zamówienia mogłoby spowodować ryzyko technicznej niekompatybilności oraz nieuzasadnione zwiększenie kosztów związanych z integracją sprzętu od różnych dostawców.

Brak możliwości składania ofert częściowych dla tej części jest zatem uzasadniony obiektywnymi przesłankami technicznymi i organizacyjnymi oraz jest zgodny z wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków i zasadą konkurencyjności na lata 2021–2027. a.
1. Głośniki zewnętrzne – 12 szt.
Specyfikacja minimalna:
• Wymiary: ok. 280 mm × 290 mm × 360 mm
• Średnica przetwornika nisko-średniotonowego: 6,5"
• SPL 1W/1m: min. 98 dB
• Pasmo przenoszenia: 78–18 000 Hz

2. Wzmacniacze 100V PA – 4 szt.
Specyfikacja minimalna:
• Moc wyjściowa RMS przy 4 Ohm: min. 1 × 240 W
• Moc wyjściowa RMS przy 8 Ohm: min. 1 × 120 W
• Moc wyjściowa przy pracy mostkowej (8 Ohm): min. 1 × 480 W
• Wejścia: min. 1 symetryczne (Euroblock lub równoważne)
• Pasmo przenoszenia: min. 35 Hz – 22 kHz

3. Ścienne regulatory głośności 100V – 12 szt.
Specyfikacja minimalna:
• Moc znamionowa: min. 120 W
• Złącze: 6-polowe (typu Euroblock lub równoważne)
• Obsługa sygnałów sterujących 24 V

4. Kolumny aktywne – 10 szt.
Specyfikacja minimalna:
• Kąt pokrycia w pionie: ok. 60°
• Złącza wyjściowe audio: typu XLR lub równoważne
• Czułość wejściowa: zakres -2 dBu do +4 dBu
• Częstotliwość zwrotnicy: ok. 700 Hz
• Połączenia zasilające: typu VDE lub równoważne (złącza standardowe do zasilania 230V)

5. Subwoofer aktywny – 1 szt.
Specyfikacja minimalna:
• Moc wyjściowa RMS: min. 2200 W
• Pasmo przenoszenia: 35–120 Hz
• Złącza audio: stereo, wejście XLR, wyjście XLR
• Zasilanie: złącze typu Powercon lub równoważne (złącza standardowe do zasilania 230V)

6. Miksery strefowe – 2 szt.
Specyfikacja minimalna:
• Min. 3 wyjścia z indywidualną kontrolą sygnału
• 4-zakresowa korekcja dźwięku (EQ)
• Możliwość łączenia urządzeń (możliwość pracy w układzie z więcej niż jednym mikserem)
• Wejście na zdalny pilot sterujący głośnością

7. Mikser audio z efektami – 1 szt.
Specyfikacja minimalna:
• Min. 8 kanałów mikrofonowo/liniowych
• Tłumiki (fadery) min. 60 mm
• Interfejs wejścia/wyjścia USB do nagrywania/odtwarzania

8. Mikrofon bezprzewodowy – 1 szt.
Specyfikacja minimalna:
• Charakterystyka kierunkowa: kardioidalna
• Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz
• Rozdzielczość audio: 24-bitowa
• Kompatybilność umożliwiająca jednoczesną pracę do 32 systemów w paśmie 44 MHz

9. Szafa RACK – 1 szt.
Specyfikacja minimalna:
• Typ: standard 19" RACK
• Wyposażenie standardowe: listwa zasilająca (PDU), złącze uziemiające
• Przystosowana do montażu sprzętu audio w standardzie RACK 19-calowym

Zamawiający wyjaśnia, że tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i funkcji nie gorszych od założonych. Dostawca może zaoferować równoważne produkty lub asortyment o nie niższych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są nie niższe niż te opisane w zapytaniu ofertowym. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Dostawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. Warunki równoważności rozwiązań: nie mniejszy zakres zastosowań, nie mniejsza funkcjonalność rozumiana jako zbiór funkcji realizowanych przez rozwiązanie, sposób realizacji funkcji zgodny pod względem ergonomicznym, nie gorsze parametry techniczne dotyczące trwałości, wydajności, bezpieczeństwa eksploatacji, integralności czy komptatybilności.

W cenę powinny być wliczone wszelkie koszty związane z dostawą.

Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zamówienia:
32342400-6 – sprzęt nagłaśniający
32342410-9 – sprzęt dźwiękowy

VIII. Harmonogram realizacji zamówienia
Maksymalny termin dostawy zamówienia: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy lub złożenia zamówienia, nie później niż do 26.08.2025 r.

IX. Miejsca realizacji
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Krajkowo 1A, 62-050 Mosina.

Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: wielkopolskie, Powiat: poznański, Gmina: Mosina, Miejscowość: Mosina

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-08-11 21:59:59.0

Location

Kraj: Polska, Województwo: wielkopolskie, Powiat: poznański, Gmina: Mosina, Miejscowość: Mosina

Category assortment

Audio equipment
Video equipment
Hardware, parts and accessories

Buyer details

DANUTA IDKOWIAK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "DANA"
Krajkowo 1A
62-050 Mosina
Województwo: wielkopolskie
Kraj: Polska
NIP: 7830006047

Contact details