ZAKUP I DOSTAWA NOWEGO WYPOSAŻENIA: INFOKIOSKU ORAZ EKRANU LED
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
KPOD.01.03-IW.01-6894/24 - ZWIĘKSZENIE ODPORNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA PERFEKT POPRZEZ DYWERSYFIKACJĘ PROFILU DZIAŁALNOŚCI I WDROŻENIE NOWEJ USŁUGI
ZAKUP I DOSTAWA NOWYCH (ROK PRODUKCJI 2024 lub 2025):
1. INFOKIOSKU
2. EKRANU LED
Parametryzacja zgodnie z załącznikiem 2 do zapytania ofertowego.
Ogłoszeniodawca dopuszcza w ramach każdego produktu i usługi możliwość zastosowania rozwiązań o takich samych lub lepszych parametrach technicznych.
Termin realizacji: Dostawa wszystkich elementów zamówienia musi zakończyć się nie później niż 30.09.2025 r.
Zielone zamówienia
W wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania ofertowego, wybrany Wykonawca będzie zobligowany do realizacji dostawy z uwzględnieniem zielonych zamówień:
1. Wymagania wobec dostawcy
Używanie jak największej ilości materiałów z recyklingu lub pochodzących z zrównoważonych źródeł
Drukowanie dokumentów roboczych tylko w razie potrzeby i obustronnie
Unikanie zbędnych opakowań i materiałów eksploatacyjnych
Promowanie usług przyjaznych dla środowiska
Segregowanie odpadów elektronicznych i baterii
Właściwe utylizowanie odpadów papierowych i plastikowych
Prowadzenie polityki zrównoważonego rozwoju
Zastosowanie rozwiązań ograniczających zużycie energii i wody
2. Wymagania wobec przedmiotu zamówienia
Najbardziej optymalna efektywność energetyczna dzięki zastosowaniu rozwiązań umożliwiających maksymalną oszczędność energii, takich jak energooszczędnego oświetlenia LED
Materiały odporne na warunki atmosferyczne wykonane m. in. z ekologicznych surowców
Możliwość zdalnej kontroli i zarządzania urządzeniami, co pozwoli na zmniejszenie emisji CO2
Zastosowanie biodegradowalnych lub nadających się do recyklingu opakowań do dostawy
Możliwość modernizacji i napraw w okresie eksploatacji, także poza okresem gwarancji
Segregacja odpadków w miejscu realizacji zamówienia, w tym elektroniki i elementów plastikowych
Certyfikaty środowiskowe i deklaracje zgodności potwierdzające spełnienie norm ekologicznych
Okres gwarancji: min. 24 miesiące
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: podlaskie, Powiat: białostocki, Gmina: Juchnowiec Kościelny, Miejscowość: Stanisławowo
KPOD.01.03-IW.01-6894/24 - ZWIĘKSZENIE ODPORNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA PERFEKT POPRZEZ DYWERSYFIKACJĘ PROFILU DZIAŁALNOŚCI I WDROŻENIE NOWEJ USŁUGI
ZAKUP I DOSTAWA NOWYCH (ROK PRODUKCJI 2024 lub 2025):
1. INFOKIOSKU
2. EKRANU LED
Parametryzacja zgodnie z załącznikiem 2 do zapytania ofertowego.
Ogłoszeniodawca dopuszcza w ramach każdego produktu i usługi możliwość zastosowania rozwiązań o takich samych lub lepszych parametrach technicznych.
Termin realizacji: Dostawa wszystkich elementów zamówienia musi zakończyć się nie później niż 30.09.2025 r.
Zielone zamówienia
W wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania ofertowego, wybrany Wykonawca będzie zobligowany do realizacji dostawy z uwzględnieniem zielonych zamówień:
1. Wymagania wobec dostawcy
Używanie jak największej ilości materiałów z recyklingu lub pochodzących z zrównoważonych źródeł
Drukowanie dokumentów roboczych tylko w razie potrzeby i obustronnie
Unikanie zbędnych opakowań i materiałów eksploatacyjnych
Promowanie usług przyjaznych dla środowiska
Segregowanie odpadów elektronicznych i baterii
Właściwe utylizowanie odpadów papierowych i plastikowych
Prowadzenie polityki zrównoważonego rozwoju
Zastosowanie rozwiązań ograniczających zużycie energii i wody
2. Wymagania wobec przedmiotu zamówienia
Najbardziej optymalna efektywność energetyczna dzięki zastosowaniu rozwiązań umożliwiających maksymalną oszczędność energii, takich jak energooszczędnego oświetlenia LED
Materiały odporne na warunki atmosferyczne wykonane m. in. z ekologicznych surowców
Możliwość zdalnej kontroli i zarządzania urządzeniami, co pozwoli na zmniejszenie emisji CO2
Zastosowanie biodegradowalnych lub nadających się do recyklingu opakowań do dostawy
Możliwość modernizacji i napraw w okresie eksploatacji, także poza okresem gwarancji
Segregacja odpadków w miejscu realizacji zamówienia, w tym elektroniki i elementów plastikowych
Certyfikaty środowiskowe i deklaracje zgodności potwierdzające spełnienie norm ekologicznych
Okres gwarancji: min. 24 miesiące
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: podlaskie, Powiat: białostocki, Gmina: Juchnowiec Kościelny, Miejscowość: Stanisławowo
Time limit for receipt of tenders
2025-08-11 21:59:59.0
Location
Kraj: Polska, Województwo: podlaskie, Powiat: białostocki, Gmina: Juchnowiec Kościelny, Miejscowość: Stanisławowo
Category assortment
Furniture
Players and multimedia devices
Audio equipment
Photographic equipment
Video equipment
Players and multimedia devices
Audio equipment
Photographic equipment
Video equipment
Buyer details
Perfekt Anna Rudzka
Słonecznikowa 13 E
15-604 Stanisławowo
Województwo: podlaskie
Kraj: Polska
NIP: 5422536808
Słonecznikowa 13 E
15-604 Stanisławowo
Województwo: podlaskie
Kraj: Polska
NIP: 5422536808