Utworzenie Centrum Karolinki w Gogolinie – dostawa sprzętu i wyposażenia pomieszczenia Carolina Art w GOK wraz z usługą aranżacji przestrzeni

Notice description

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia pomieszczenia Carolina Art w GOK wraz z usługą aranżacji przestrzeni. W ramach zamówienia przewiduje się w szczególności zakup wraz z dostawą i montażem w Gminnym Ośrodku Kultury w Gogolinie sprzętu tj. sofy, krzesła, stoliki, donica, logo, neon, żaluzje, witryna chłodnicza, zasłony, dekoracje, lamele, oświetlenie LED, armatura AGD, zmywarka, zmywarko-wyparzarka, chłodziarka, witryna ekspozycyjna, blaty stołów, telewizor, girlanda świetlna, leżaki, stoliki, stoły, pokrowce do stołów barowych. Ponadto w ramach zamówienia przewiduje się w szczególności wykonanie usług aranżacji przestrzeni polegającej na usłudze montażu lameli, usługach remontowych wraz z zakupem materiałów, usłudze wykonania ściany scenicznej pokrytej elastycznym betonem, wykonanie neonu świecącego wg projektu wraz z montażem oraz obrazu z mchu chrobotka z montażem, zakup i wymiana płytek ceramicznych podłogowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. Każdy sprzęt w ramach przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowy, bez cech użytkowania i uszkodzeń, wykonany z materiałów bezpiecznych, dopuszczonych do obrotu i stosowania, oraz wolny od wad. W ramach zamówienia transport, rozładunek sprzętu oraz montaż w siedzibie Zamawiającego obywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do czasu odbioru przedmiotu zamówienia usunąć na własny koszt wszystkie odpady powstałe w wyniku dostawy, montażu i realizacji wszystkich usług remontowych. Wykonawca wraz z dostawą sprzętu (w szczególności sprzętu AGD i RTV) dostarczy Zamawiającemu także instrukcje obsługi sprzętu (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski), dokumentację techniczną. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 PZP, Zamawiający zaznacza, że mają one charakter i znaczenie przykładowe i każdorazowo można zastosować rozwiązania równoważne, spełniające założenia SWZ i nie zmieniające jego sensu. Zamawiający oceniając równoważność badał będzie parametry techniczne i funkcjonalne zaproponowanych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będzie on posiadał parametry i funkcjonalność nie gorsze niż rozwiązania opisane. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację dostawy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.
Wykonawca, który decyduje się na zastosowanie rozwiązania równoważnego, ma obowiązek wykazania równoważności już na etapie składania oferty, nie zaś na etapie późniejszym – podpisania umowy czy wykonywania zamówienia.
Powody braku podziału zamówienia na części:
Niedokonanie podziału zamówienia na części została podjęta po szczegółowej analizie charakteru zamówienia, wymagań technicznych oraz korzyści wynikających z całościowego podejścia do realizacji zamówienia. Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu wraz z usługami które są ściśle ze sobą powiązane. Elementy te są ściśle powiązane technologicznie i organizacyjnie, co oznacza, że efektywna realizacja wymaga spójnego podejścia i koordynacji na każdym etapie. Podzielenie zamówienia na części mogłoby prowadzić do znacznych problemów związanych z integracją różnych komponentów oraz istotnych utrudnień w zapewnieniu zgodności technicznej i operacyjnej. Realizacja projektu przez jednego wykonawcę pozwala na przypisanie pełnej odpowiedzialności za całość zamówienia jednemu podmiotowi, co minimalizuje ryzyko związane z niekompatybilnością rozwiązań lub problemami w koordynacji działań. W przypadku podziału zamówienia na części, trudniej byłoby zidentyfikować i rozwiązać potencjalne problemy, ponieważ odpowiedzialność byłaby rozproszona pomiędzy różnych dostawców. Przeprowadzenie jednego, całościowego postępowania pozwala na osiągnięcie korzyści finansowych wynikających z efektu skali.
Udzielenie zamówienia bez podziału na części nie ogranicza dostępu dla wykonawców z sektora MŚP. Mikroprzedsiębiorstwa, małe i średnie przedsiębiorstwa mogą swobodnie ubiegać się o zamówienie, dopuszczalne jest również podwykonawstwo, więc absolutnie nie ma mowy o naruszeniu konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom.
Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie - a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE).

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-08-14 06:00:00.0

Location

Plac Dworcowy 5
47-320 Gogolin
Województwo: opolskie
Polska

Category assortment

Small household appliances
Large household appliances
Kitchen accessories
Furniture
Lighting and accessories
Other furnishings
Players and multimedia devices
Audio equipment
Photographic equipment
Video equipment
Finishing and renovation works

Buyer details

Gminny Ośrodek Kultury w Gogolinie
Plac Dworcowy 5
47-320 Gogolin
Województwo: opolskie
Polska

Contact details