Przeprowadzenie kursu komputerowego wraz z egzaminem zewnętrznym dla 28 Uczestników/-czek Projektu (2 grupy x 14 osób)

Notice description

Powstaje w kontekście projektu:
FEPK.07.15-IP.01-0121/23 - Nowa szansa!

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu komputerowego wraz z egzaminem zewnętrznym dla 28 Uczestników/-czek Projektu (2 grupy x 14 osób)

Niniejsze zamówienie jest częścią większego zadania pn. „Kurs komputerowy”, zaplanowanego łącznie dla 30 Uczestników/-czek Projektu.
W późniejszych terminach zamawiający będzie publikował zapytania na kolejne grupy szkoleniowe.

Kody CPV:
80500000-9 – Usługi szkoleniowe
80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 – Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80530000-8 – Usługi szkolenia zawodowego
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne
70220000-9 – Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne

2. Zakres usługi obejmuje:
a) ZAKRES TEMATYCZNY: dostosowany do potrzeb Uczestników/-czek Projektu. Kurs będzie obejmować ogólne kompetencje komputerowe wg standardu ECDL – np. ECDL BASE. Certyfikat ECDL BASE jest podstawowym certyfikatem umiejętności komputerowych - zaświadcza, że jego posiadacz nabył kwalifikacje, potwierdzając podstawowe kompetencje komputerowe, umożliwiające korzystanie z komputera w dzisiejszym świecie.
- Moduł B1 Podstawy pracy z komputerem – obejmuje podstawowe zagadnienia i umiejętności związane z korzystaniem z urządzeń komputerowych, tworzeniem i zarządzaniem plikami oraz bezpieczeństwem danych
- Moduł B2 Podstawy pracy w sieci – obejmuje podstawowe zagadnienia i umiejętności związane z Internetem i usługami internetowymi: przeglądaniem Internetu, efektywnym wyszukiwaniem informacji w Internecie, komunikacją online i pocztą elektroniczną
- Moduł B3 Przetwarzanie tekstów – pozwala wykazać się znajomością aplikacji do edycji tekstu podczas tworzenia dokumentów, ich formatowania i drukowania
- Moduł B4 Arkusze kalkulacyjne – wala wykazać się znajomością budowy arkusza kalkulacyjnego, umiejętnościami tworzenia dokumentu, modyfikowania go i dokonywania obliczeń w arkuszu kalkulacyjnym.
b) WYMIAR:
- 40 godzin zegarowych (rozumianych jako 45 minut szkolenia + przerwa) / grupa, 8 spotkań x 5 godz.; przez godzinę zegarową rozumie się 45 minut szkolenia + 15 minut przerwy; zajęcia odbywać się będą w dni powszednie lub weekend w zależności od potrzeb UP. Harmonogram zajęć będzie dopasowany do indywidualnych potrzeb UP, uwzględniający ich sytuację osobistą, rodzinną.
- łącznie w ramach zamówienia: 2 grupy x 40 godzin = 80 godzin dydaktycznych + przerwy;
- prowadzenie zajęć w formie teoretycznej i praktycznej, w formie aktywnej, warsztatowej, z naciskiem na praktyczną naukę
c) LICZBA UCZESTNICZEK/UCZESTNIKÓW:
- szkolenie zostanie przeprowadzone dla 28 osób, u których potrzeba udziału w szkoleniu została zdiagnozowana w trakcie identyfikacji potrzeb wraz z opracowaniem IŚR;
- 2 grupy x 14 UP = 28 osób;
- zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału w zadaniu osób niewskazanych przez zamawiającego i niebędących uczestniczkami projektu.
- warunek ukończenia szkolenia przez UP – obecność na co najmniej 80% zajęć; zamawiający zapłaci wykonawcy za faktycznie zrealizowany zakres usługi, tj. za osoby, które ukończyły szkolenie.
d) WYNAGRODZENIE TRENERA za 80 godzin szkolenia.
e) KADRA:
Trener/-ka:
- wykształcenie wyższe/zawodowe wymagane dla danej tematyki szkolenia lub certyfikaty/zaświadczenia/inne oraz
- doświadczenie zawodowe umożliwiające przeprowadzenie danego szkolenia, przy czym minimalne doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie wynosi minimum rok oraz
- doświadczenie w pracy na rzecz osób z niepełnosprawnościami.
f) SALA SZKOLENIOWA (KOMPUTEROWA):
- 2 grupy x 40 godzin = 80 godzin dydaktycznych + przerwy;
- 1 grupa 14-to osobowa;
- wymagania dotyczące sali: odpowiednio oznaczona oraz wyposażona zgodnie z potrzebami projektu m.in.: w stoły, krzesła, rzutnik multimedialny z ekranem, komputer, tablice flipchart (flamastry) lub tablice sucho ścieralne, bezprzewodowy dostęp do Internetu oraz koszty utrzymania sali, w tym energii elektrycznej; wsparcie realizowane będzie w salach i budynkach, w których się one znajdują, zapewniających dostęp dla osób z niepełnosprawnością ruchową (tj. dostosowanie architektoniczne, bez barier architektonicznych i komunikacyjnych (windy, podjazdy dla wózków inwalidzkich, toalety dla niepełnosprawnych), spełniające warunki BHP oraz zapewniające komfort uczenia się.
- znajdująca się w miejscach dogodnych dla UP, z łatwym dojazdem środkami komunikacji publicznej.
g) SPRZĘT (komputery) – co najmniej 15 kompletnych stanowisk komputerowych z zainstalowanym licencjonowanym oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia praktycznej części szkolenia w zakresie tematycznym. W razie potrzeb osób z niepełnosprawnościami dostosowanie infrastruktury komputerowej do ich wymagań.
h) MATERIAŁY z zakresu realizowanego szkolenia dla 28 UP, dostosowane do specyficznych potrzeb osób niepełnosprawnych, z zastosowaniem języka wrażliwego na płeć. W razie potrzeb osób niepełnosprawnych przygotowane alternatywnych form materiałów szkoleniowych. Materiały powinny pełnić funkcję dydaktyczną i ściśle uzupełniającą w stosunku do zakresu materiału przedstawianego podczas zajęć przez trenera - skrypty, testy, ćwiczenia itp.
i) DOKUMENTACJĘ SZKOLENIOWĄ:
- prowadzenie dokumentacji szkoleniowej na wzorach dostarczonych przez zamawiającego;
- opracowanie programu szkolenia opisanego językiem efektów kształcenia, określającego szczegółową tematykę szkolenia, opisanego językiem korzyści, wrażliwym na płeć, łatwym do zrozumienia, zawierającym wyłącznie niestereotypowe informacje; przygotowane przez Wykonawcę scenariusze zajęć oraz materiały dla UP muszą spełniać kryterium dostępności zgodnie z dokumentem „Wytyczne dotyczące realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027”.
- szkolenia będą prowadzić do podniesienia kompetencji, dlatego zakończą się sprawdzeniem wiedzy w formie testu (pre test na rozpoczęcie szkolenia, post test na zakończenie, raport podsumowujący ocenę efektów uczenia się) – wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przeprowadzenia z uczestniczkami pre i post testów oraz sporządzenia raportów podsumowujących ocenę efektów uczenia się.
j) EGZAMIN I CERTYFIKAT:
- Efektem szkoleń realizowanych w ramach projektu będzie nabycie kwalifikacji lub kompetencji. Nabycie kwalifikacji lub kompetencji jest weryfikowane i potwierdzane zgodnie z zasadami wskazanymi w załączniku nr 2 „Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus” do wytycznych ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021–2027 i LWK2021 dla EFS+. Nabycie kwalifikacji jest weryfikowane poprzez przeprowadzenie odpowiedniego ich sprawdzenia (w formie egzaminu).
Certyfikaty i inne dokumenty potwierdzające uzyskanie kwalifikacji będą rozpoznawalne i uznawane w danym środowisku/ sektorze/ branży.
- Zapewnienie wykwalifikowanego akredytowanego egzaminatora gwarantującego bezstronność procesu egzaminacyjnego, tj. niezależność od zamawiającego oraz od podmiotu realizującego szkolenia, posiadającego odpowiednie uprawnienia do przeprowadzenia egzaminu zewnętrznego ECDL Base lub równoważnego.
- Wynajem sali komputerowej do przeprowadzenia egzaminu dla 28 UP (2 grupy x 14 os.) spełniającej wymagania analogiczne jak sala dla szkolenia.
- Przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego dla 28 UP (2 grupy x 14 os.).
- Wydanie certyfikatu/ów.
k) WPIS DO RIS: Usługi szkoleniowe będą realizowane przez instytucje posiadające wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez WUP.
l) ZAŚWIADCZENIA: UP otrzymają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z informacją o zakresie i liczbie godzin oraz o uzyskanych kompetencjach rozumianych jako: wyodrębniony zestaw efektów uczenia się / kształcenia, które zostały sprawdzone w procesie walidacji w sposób zgodny z wymaganiami ustalonymi dla danej kompetencji, odnoszącymi się w szczególności do składających się na nią efektów uczenia się.

Pozostałe szczegóły znajdują się w treści zapytania ofertowego.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: podkarpackie, Powiat: jasielski, Gmina: Jasło, Miejscowość: Jasło

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

Fri Aug 08 07:00:00 GMT 2025

Location

Kraj: Polska, Województwo: podkarpackie, Powiat: jasielski, Gmina: Jasło, Miejscowość: Jasło

Category assortment

Educational materials and equipment
Training
Purchase, sale and rental of property

Buyer details

PLUSK POLSKA Sp. z o. o. Sp. k.
Henryka Pobożnego 14
35-617 Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Kraj: Polska
NIP: 5270103333

Contact details