Usługa IT - stworzenie aplikacji mobilnej wraz ze szkoleniem z jej obsługi

Notice description

Powstaje w kontekście projektu:
KPOD.01.03-IW.01-8063/24 - Dywersyfikacja oferty Biura Podróży Tęcza poprzez organizację wycieczek i wczasów kempingowych oraz wdrożenie innowacyjnej, turystycznej aplikacji mobilnej

Zamówienie obejmuje dwie usługi:
1. Zaprojektowanie, wykonanie, uruchomienie turystycznej aplikacji mobilnej na Androida i IOS, która zapewni co najmniej:
a) Spersonalizowane oferty: wyświetlanie ofert dopasowanych do historii wyszukiwań i zainteresowań użytkownika, powiadomienia push z propozycjami last minute lub promocjami w ulubionych kierunkach, możliwość zapisania ulubionych ofert ("Dodaj do obserwowanych");
b) Moduł rezerwacji i płatności: intuicyjny system rezerwacji krok po kroku, zintegrowany z obecnym systemem Biura Podróży, możliwość zapłaty online: BLIK, karta, przelew, historia i status rezerwacji w profilu użytkownika, faktury, potwierdzenia, dokumenty dostępne w aplikacji;
c) przy programie wycieczki mapa i przewodnik obejmujący zwiedzane atrakcje, ciekawostki o krajach i odwiedzanych miastach (język, waluta, kultura, pogoda), oceny i opinie innych podróżników;
d) Powiadomienia i przypomnienia: informacje o zbliżającym się wyjeździe, check-in online, pogodzie, powiadomienia o zmianach lotu, godzinie i miejscu zbiórki itp. przypomnienia o dokumentach i ubezpieczeniu;
e) Czat z konsultantem / opiekunem podróży: czat na żywo z doradcą z biura, pomoc podczas podróży – szybki kontakt w razie problemów;
f) Kody promocyjne na kolejną podróż;
g) Kalendarz wyjazdów i organizacja podróży: checklista podróżna (walizka, dokumenty, szczepienia itp.), przypomnienie o ważnych terminach;
h) Moduł społecznościowy / Inspiracje: galeria zdjęć z wyjazdów klientów; relacje i recenzje miejsc, możliwość oceniania i dzielenia się opiniami;
Dodatkowo:
i) Moduł Logowania i Personalizacji, którego minimalne funkcjonalności to:
- logowania i rejestracja (tradycyjnie przez e-mail, możliwość zapamiętania logowania na urządzeniu, zarządzanie profilem użytkownika (dane jak imię, nazwisko, adres zamieszkania itp.), zapamiętane preferencje i ostatnie wyszukiwania (opcjonalnie z limitem),
j) Moduł Administracyjny dla pracowników, którego minimalne funkcjonalności to:
- wgląd w rezerwacje, możliwość wysłania powiadomień push/sms/odpowiedzi na czacie jako zweryfikowany pracownik, moderacja treści (np. dodawanie/zmiana treści aktualności i ofert), statystyki korzystania z aplikacji.

Powyższy opis jest wyłącznie opisem poglądowym, który ma na celu jasne przekazanie wizji aplikacji. Nie jest to zamknięta lista modułów. Możliwym jest wprowadzenie zmian, które podyktowane są doświadczeniem oraz zapewnieniem najlepszego efektu prac zarówno w zakresie wizualnym jak i funkcjonalnym.
Ostateczna wersja aplikacji powinna zostać skompilowana oraz przetestowana. Wszelkie dane powinny zostać szyfrowane zapewniając co najmniej podstawową ochronę przed ich wyciekiem. Szczególną uwagę należy zwrócić na ochronę danych osobowych.
Aplikacja powinna zostać skompilowana i udostępniona w podstawowych sklepach internetowych - Google Play oraz App Store, jako darmowa aplikacja.
Oczekuje się, że wykonawca zapewni standardowy dla niego okres obsługi powdrożeniowej - gwarancji z możliwością wprowadzenia poprawek na zgłaszane błędy.

2. Przeprowadzenie szkolenia z obsługi nowej turystycznej aplikacji mobilnej, które obejmie minimum następujące tematy:
- poznania procesu instalacji aplikacji na urządzeniach mobilnych o różnych platformach oraz wstępnych ustawień i personalizacji;
- poznania głównych funkcjonalności aplikacji oraz nawigacji po interfejsie (główne moduły, katalog produktów, działania formularzy rezerwacyjnych);
- obsługi głównych funkcji aplikacji, w tym przeglądania, edycji i usuwania zawartości, tworzenia nowych wpisów, komentarzy, interakcji z innymi użytkownikami;
-zarządzania danymi użytkownika, zagrożeń cyberprzestępczości oraz ochronie danych, które dostarczą praktycznych wskazówek bezpiecznego korzystania z aplikacji z zachowaniem polityki prywatności i zasad ochrony danych osobowych;
- obsługi formularza rezerwacyjnego oraz integracji aplikacji z systemem rezerwacyjnym;
- efektywnego komunikowanie się z klientami online, interakcji z użytkownikami aplikacji, szybkiego i skutecznego procesu odpowiedzi na zapytania klientów.

Wymagania dotyczące szkolenia:
- Łączny wymiar szkolenia: minimum 15 godzin zegarowych;
- Kompleksowe szkolenie przeprowadzone w formie stacjonarnej;
- Liczba uczestników: 12 osób;
- Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe oraz udostępni formularz ankietowy w celu poznania opinii i sugestii na temat działania nowej aplikacji;
- Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia.

W związku z wcześniej zadawanymi pytaniami dotyczącymi szczegółów przedmiotu zamówienia, do niniejszego ogłoszenia dołączono załącznik z odpowiedziami na wszystkie zgłoszone zapytania. Prosimy o zapoznanie się z treścią załącznika przed złożeniem oferty.

Czas realizacji obu usług do dnia 30 grudnia 2025 r. lub krócej.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: Bielsko-Biała, Gmina: Bielsko-Biała, Miejscowość: Bielsko-Biała

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

Thu Aug 07 21:59:59 GMT 2025

Location

Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: Bielsko-Biała, Gmina: Bielsko-Biała, Miejscowość: Bielsko-Biała

Category assortment

Training
Pavements
Internet and telephone services

Buyer details

Biuro Podróży "Tęcza" B. Dąbrowska, J. Handzlik Sp. J.
Grunwaldzka 22c/6
43-300 Bielsko-Biała
Województwo: śląskie
Kraj: Polska
NIP: 5470171888

Contact details