Przeprowadzenie szkolenia „ABC obsługi klienta” dla 10 UP (1 grupa x 10 osób) wraz z rozpoznawalnym na rynku pracy egzaminem zewnętrznym i certyfikatem potwierdzającym uzyskane kwalifikacje/kompetencje, w ramach zadania pn. „Szkolenia zawodowe” oraz zapewnienia tłumacza, legitymującego się znajomością j. polskiego i j. ukraińskiego na poziomie min.C1 podczas zajęć w ramach zadania.
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
FESL.07.03-IP.02-OB61/24 - Aktywna Integracja
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia „ABC obsługi klienta” dla 10 UP (1 grupa x 10 osób) wraz z rozpoznawalnym na rynku pracy egzaminem zewnętrznym i certyfikatem potwierdzającym uzyskane kwalifikacje/kompetencje, w ramach zadania pn. „Szkolenia zawodowe” oraz zapewnienia tłumacza, legitymującego się znajomością j. polskiego i j. ukraińskiego na poziomie min.C1 podczas zajęć w ramach zadania.
Kody CPV
80500000-9 – Usługi szkoleniowe
80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 – Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80530000-8 – Usługi szkolenia zawodowego
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne
79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych
79530000-8 – Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych
1. Zakres usługi obejmuje:
a) ZAKRES TEMATYCZNY: „ABC obsługi klienta” Szkolenie realizowane w ramach projektu jest zgodne ze zdiagnozowanymi potrzebami i potencjałem UP oraz zdiagnozowanymi potrzebami rynku pracy. Wybór szkolenia nastąpił na etapie opracowania indywidualnej diagnozy potrzeb (dobór tematyki szkolenia podczas poradnictwa zawodowego). Co najmniej 80% osób korzystających ze wsparcia w formie szkoleń, kursów uzyska kwalifikacje lub kompetencje. Efektem każdego szkolenia jest nabycie przez UP kwalifikacji lub kompetencji w rozumieniu Wytycznych dotyczących monitorowania postępu rzeczowego na lata 2021-2027 i LWK 2021 dla EFS+, czyli konkretnych efektów uczenia się, potwierdzonych odpowiednim dokumentem, np. certyfikatem, który zawiera informacje nt. uzyskanych przez UP efektów uczenia się.
b) Tłumaczenia konsekutywne podczas szkoleń stacjonarnych, grupowych spotkań, tłumaczenie zapisów dokumentów związanych z realizacją projektu, w tym tłumaczenie ćwiczeń, ankiet, testów, etc. Prowadzone stacjonarnie, w zakresie tematycznym wynikającym z prowadzonych szkoleń wymienionych w zamówieniu. Wsparcie tłumacza jest przewidziane w przypadku, gdy nie jest możliwa swobodna komunikacja między prowadzącymi zajęcia a Uczestnikami Projektu, w języku zrozumiałym dla obu stron
c) WYMIAR:
36 godzin dydaktycznych/grupa, średnio 4-5 spotkań x średnio 8h dydaktycznych (śr.2 x w tyg.) w ciągu maks.2 m-cy łącznie z walidacją; przez godzinę dydaktyczną rozumie się 45 minut szkolenia + 15 minut przerwy + przerwa obiadowa; zajęcia odbywać się będą w dni powszednie lub weekend w zależności od potrzeb UP. Harmonogram zajęć będzie dopasowany do indywidualnych potrzeb UP, uwzględniający ich sytuację osobistą, rodzinną.
Łącznie w ramach zamówienia: 1 grupa x 36 godzin = 36 godzin dydaktycznych
Prowadzenie zajęć w formie wykładów, zajęć praktycznych (ćwiczenia, warsztaty)
Egzamin zewnętrzny w zakresie tematu „ABC obsługi klienta” dla 10 UP (1 grupa x 10 os.)
WYMIAR DOTYCZĄCY TŁUMACZA:
18 godzin dydaktycznych/grupa, średnio 4-5 spotkania x średnio 4h dydaktycznych (śr.2 x w tyg.) w ciągu maks.2 m-cy łącznie z walidacją; przez godzinę dydaktyczną rozumie się 45 minut szkolenia + 15 minut przerwy; zajęcia odbywać się będą w dni powszednie lub weekend w zależności od potrzeb UP. Harmonogram zajęć będzie dopasowany do indywidualnych potrzeb UP, uwzględniający ich sytuację osobistą, rodzinną
d) LICZBA UCZESTNICZEK/UCZESTNIKÓW:
Szkolenie zostanie przeprowadzone dla 10 osób, dopasowane na etapie diagnozy, odpowiadające indywidualnemu potencjałowi zawodowemu,
1 grupa = 10 osób
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału w zadaniu osób niewskazanych przez zamawiającego i niebędących uczestnikami projektu.
Warunek zakończenia szkolenia przez UP – obecność co najmniej na 80% zajęć; zamawiający zapłaci wykonawcy za faktycznie zrealizowany zakres usługi tj. za osoby, które ukończyły szkolenie.
e) WYNAGRODZENIE TRENERA za 36 godzin dydaktycznych szkolenia
WYNAGRODZENIE TŁUMACZA za 18 godzin dydaktycznych szkolenia
f) KADRA:
wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia /inne dokumenty umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia oraz
min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń lub zrealizowane min. 300h wsparcia szkoleniowego;
KADRA(TŁUMACZ)
tłumacz ze znajomością języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w zakresie planowanych zadań tłumacza oraz posiadający certyfikat C1 (obowiązkowy)
g) SALE SZKOLENIOWE - zapewnia zamawiający
h) MATERIAŁY z zakresu realizowanego szkolenia dla 10 UP, dostosowane do specyficznych potrzeb osób niepełnosprawnych, z zastosowaniem języka wrażliwego na płeć. W razie potrzeb osób niepełnosprawnych przygotowanie alternatywnych form materiałów szkoleniowych. Materiały powinny pełnić funkcję dydaktyczną i ściśle uzupełniającą w stosunku do zakresu materiału przedstawionego podczas zajęć przez trenera – skrypty/podręcznik, notes, długopis;
i) CATERING - zapewnia zamawiający
j) DOKUMENTACJĘ SZKOLENIOWĄ:
prowadzenie dokumentacji szkoleniowej na wzorach dostarczonych przez zamawiającego;
opracowanie programu szkolenia opisanego językiem efektów kształcenia, określającego szczegółową tematykę szkolenia, opisanego językiem korzyści, wrażliwym na płeć, łatwym do zrozumienia, zawierającym wyłącznie niestereotypowe informacje; przygotowane przez Wykonawcę scenariusze zajęć oraz materiały dla UP muszą spełniać kryterium dostępności zgodnie z dokumentem „Wytyczne dotyczące realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027”.
szkolenia będą prowadzić do podniesienia kompetencji, dlatego zakończą się sprawdzeniem wiedzy w formie testu (pre test na rozpoczęcie szkolenia, post test na zakończenie, raport podsumowujący ocenę efektów uczenia się) – wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przeprowadzenia z uczestniczkami pre i post testów oraz sporządzenia raportów podsumowujących ocenę efektów uczenia się.
k) UBEZPIECZENIE NNW: zapewnienie dla 10 UP ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na cały okres szkolenia.
l) EGZAMIN I CERTYFIKAT:
Efektem szkoleń realizowanych w ramach projektu będzie nabycie kwalifikacji lub kompetencji.
Nabycie kwalifikacji lub kompetencji jest weryfikowane i potwierdzane zgodnie z zasadami wskazanymi w załączniku nr 2 „Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus” do wytycznych ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021–2027 i LWK2021 dla EFS+. Nabycie kwalifikacji jest weryfikowane poprzez przeprowadzenie odpowiedniego ich sprawdzenia (w formie egzaminu).
Certyfikaty i inne dokumenty potwierdzające uzyskanie kwalifikacji będą rozpoznawalne i uznawane w danym środowisku/ sektorze/ branży. ( Np. VCC, TUV)
Zapewnienie wykwalifikowanego akredytowanego egzaminatora gwarantującego bezstronność procesu egzaminacyjnego, tj. niezależność od zamawiającego oraz od podmiotu realizującego szkolenia, posiadającego odpowiednie uprawnienia do przeprowadzenia egzaminu zewnętrznego w zakresie tematu „ABC obsługi klienta
Wynajem sali do przeprowadzenia egzaminu dla 10 UP (1 grupa x 10 os.) spełniającej wymagania analogiczne jak sala dla szkolenia. – sale zapewnia zamawiający w całości
Przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego dla 10 UP (1 grupa x 10 os.) – możliwość wydłużenia czasu trwania egzaminu dla osób z niepełnosprawnością;
Wydanie certyfikatu/ów.
m) ZAŚWIADCZENIA: UP otrzymają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z informacją o zakresie i liczbie godzin oraz o uzyskanych kompetencjach rozumianych jako: wyodrębniony zestaw efektów uczenia się / kształcenia, które zostały sprawdzone w procesie walidacji w sposób zgodny z wymaganiami ustalonymi dla danej kompetencji, odnoszącymi się w szczególności do składających się na nią efektów uczenia się.
Przez efekty uczenia się należy rozumieć wiedzę, umiejętności oraz kompetencje społeczne nabyte w edukacji formalnej, edukacji poza formalnej lub poprzez uczenie się nieformalne, zgodne z ustalonymi dla danej kwalifikacji lub kompetencji wymaganiami.
n) DOSTĘPNOŚĆ PROJEKTU DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWOŚCIAMI:
wykonawca zapewni równy dostęp do projektu osobom z niepełnosprawnościami poprzez m. in.: zastosowanie racjonalnych usprawnień - w razie potrzeby nastąpi np. dostosowanie infrastruktury do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, przygotowane zostaną alternatywne formy materiałów projektowych, wsparcie zostanie zrealizowane w salach dostępnych architektonicznie, wyposażonych w usprawnienia dla OzN; - wyżej opisane warunki zapewnia zamawiający
wśród UP skierowanych do udziału w szkoleniach, u 1 UP zidentyfikowano specjalną potrzebę związaną z niepełnosprawnością - samochód obsługiwany ręcznie, przeznaczony do użytku osoby niepełnosprawnej.
o) Celem szkolenia jest uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych, potrzebnych do wykonywania pracy na stanowisku „ABC obsługi klienta”.
Szkolenia realizowane w ramach projektu są zgodne ze zdiagnozowanymi potrzebami i potencjałem UP oraz zdiagnozowanymi potrzebami rynku pracy.
p) Szkolenie dopasowane do poziomu UP - dostosowanie do nich programu szkolenia i wykorzystanych metod nauczania.
q) Tematyka szkolenia:
została określona na etapie opracowania IPD dla każdego UP;
zgodna ze zdiagnozowanymi potrzebami właściwego lokalnego/ regionalnego RP i potencjałem UP określonym w IPD.
r) Program szkolenia:
powinien zostać tak skonstruowany, aby uwzględniał zajęcia teoretyczne oraz praktyczne;
opisany w języku efektów uczenia się, opracowany przez podwykonawcę i zaakceptowany przez zamawiającego przed rozpoczęciem szkolenia;
zgodny z obowiązującymi podstawami prawnymi, standardami kształcenia określonymi przez właściwych ministrów (jeśli dot.).
s) Metody kształcenia aktywizujące UP np. dyskusja, praca w podgrupach, analiza case-study.
t) Ocena szkolenia przez UP dzięki ankietom.
Pozostałe szczegóły znajdują się w treści zapytania ofertowego.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: cieszyński, Gmina: Wisła, Miejscowość: Wisła
FESL.07.03-IP.02-OB61/24 - Aktywna Integracja
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia „ABC obsługi klienta” dla 10 UP (1 grupa x 10 osób) wraz z rozpoznawalnym na rynku pracy egzaminem zewnętrznym i certyfikatem potwierdzającym uzyskane kwalifikacje/kompetencje, w ramach zadania pn. „Szkolenia zawodowe” oraz zapewnienia tłumacza, legitymującego się znajomością j. polskiego i j. ukraińskiego na poziomie min.C1 podczas zajęć w ramach zadania.
Kody CPV
80500000-9 – Usługi szkoleniowe
80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 – Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80530000-8 – Usługi szkolenia zawodowego
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne
79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych
79530000-8 – Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych
1. Zakres usługi obejmuje:
a) ZAKRES TEMATYCZNY: „ABC obsługi klienta” Szkolenie realizowane w ramach projektu jest zgodne ze zdiagnozowanymi potrzebami i potencjałem UP oraz zdiagnozowanymi potrzebami rynku pracy. Wybór szkolenia nastąpił na etapie opracowania indywidualnej diagnozy potrzeb (dobór tematyki szkolenia podczas poradnictwa zawodowego). Co najmniej 80% osób korzystających ze wsparcia w formie szkoleń, kursów uzyska kwalifikacje lub kompetencje. Efektem każdego szkolenia jest nabycie przez UP kwalifikacji lub kompetencji w rozumieniu Wytycznych dotyczących monitorowania postępu rzeczowego na lata 2021-2027 i LWK 2021 dla EFS+, czyli konkretnych efektów uczenia się, potwierdzonych odpowiednim dokumentem, np. certyfikatem, który zawiera informacje nt. uzyskanych przez UP efektów uczenia się.
b) Tłumaczenia konsekutywne podczas szkoleń stacjonarnych, grupowych spotkań, tłumaczenie zapisów dokumentów związanych z realizacją projektu, w tym tłumaczenie ćwiczeń, ankiet, testów, etc. Prowadzone stacjonarnie, w zakresie tematycznym wynikającym z prowadzonych szkoleń wymienionych w zamówieniu. Wsparcie tłumacza jest przewidziane w przypadku, gdy nie jest możliwa swobodna komunikacja między prowadzącymi zajęcia a Uczestnikami Projektu, w języku zrozumiałym dla obu stron
c) WYMIAR:
36 godzin dydaktycznych/grupa, średnio 4-5 spotkań x średnio 8h dydaktycznych (śr.2 x w tyg.) w ciągu maks.2 m-cy łącznie z walidacją; przez godzinę dydaktyczną rozumie się 45 minut szkolenia + 15 minut przerwy + przerwa obiadowa; zajęcia odbywać się będą w dni powszednie lub weekend w zależności od potrzeb UP. Harmonogram zajęć będzie dopasowany do indywidualnych potrzeb UP, uwzględniający ich sytuację osobistą, rodzinną.
Łącznie w ramach zamówienia: 1 grupa x 36 godzin = 36 godzin dydaktycznych
Prowadzenie zajęć w formie wykładów, zajęć praktycznych (ćwiczenia, warsztaty)
Egzamin zewnętrzny w zakresie tematu „ABC obsługi klienta” dla 10 UP (1 grupa x 10 os.)
WYMIAR DOTYCZĄCY TŁUMACZA:
18 godzin dydaktycznych/grupa, średnio 4-5 spotkania x średnio 4h dydaktycznych (śr.2 x w tyg.) w ciągu maks.2 m-cy łącznie z walidacją; przez godzinę dydaktyczną rozumie się 45 minut szkolenia + 15 minut przerwy; zajęcia odbywać się będą w dni powszednie lub weekend w zależności od potrzeb UP. Harmonogram zajęć będzie dopasowany do indywidualnych potrzeb UP, uwzględniający ich sytuację osobistą, rodzinną
d) LICZBA UCZESTNICZEK/UCZESTNIKÓW:
Szkolenie zostanie przeprowadzone dla 10 osób, dopasowane na etapie diagnozy, odpowiadające indywidualnemu potencjałowi zawodowemu,
1 grupa = 10 osób
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału w zadaniu osób niewskazanych przez zamawiającego i niebędących uczestnikami projektu.
Warunek zakończenia szkolenia przez UP – obecność co najmniej na 80% zajęć; zamawiający zapłaci wykonawcy za faktycznie zrealizowany zakres usługi tj. za osoby, które ukończyły szkolenie.
e) WYNAGRODZENIE TRENERA za 36 godzin dydaktycznych szkolenia
WYNAGRODZENIE TŁUMACZA za 18 godzin dydaktycznych szkolenia
f) KADRA:
wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia /inne dokumenty umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia oraz
min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń lub zrealizowane min. 300h wsparcia szkoleniowego;
KADRA(TŁUMACZ)
tłumacz ze znajomością języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w zakresie planowanych zadań tłumacza oraz posiadający certyfikat C1 (obowiązkowy)
g) SALE SZKOLENIOWE - zapewnia zamawiający
h) MATERIAŁY z zakresu realizowanego szkolenia dla 10 UP, dostosowane do specyficznych potrzeb osób niepełnosprawnych, z zastosowaniem języka wrażliwego na płeć. W razie potrzeb osób niepełnosprawnych przygotowanie alternatywnych form materiałów szkoleniowych. Materiały powinny pełnić funkcję dydaktyczną i ściśle uzupełniającą w stosunku do zakresu materiału przedstawionego podczas zajęć przez trenera – skrypty/podręcznik, notes, długopis;
i) CATERING - zapewnia zamawiający
j) DOKUMENTACJĘ SZKOLENIOWĄ:
prowadzenie dokumentacji szkoleniowej na wzorach dostarczonych przez zamawiającego;
opracowanie programu szkolenia opisanego językiem efektów kształcenia, określającego szczegółową tematykę szkolenia, opisanego językiem korzyści, wrażliwym na płeć, łatwym do zrozumienia, zawierającym wyłącznie niestereotypowe informacje; przygotowane przez Wykonawcę scenariusze zajęć oraz materiały dla UP muszą spełniać kryterium dostępności zgodnie z dokumentem „Wytyczne dotyczące realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027”.
szkolenia będą prowadzić do podniesienia kompetencji, dlatego zakończą się sprawdzeniem wiedzy w formie testu (pre test na rozpoczęcie szkolenia, post test na zakończenie, raport podsumowujący ocenę efektów uczenia się) – wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przeprowadzenia z uczestniczkami pre i post testów oraz sporządzenia raportów podsumowujących ocenę efektów uczenia się.
k) UBEZPIECZENIE NNW: zapewnienie dla 10 UP ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na cały okres szkolenia.
l) EGZAMIN I CERTYFIKAT:
Efektem szkoleń realizowanych w ramach projektu będzie nabycie kwalifikacji lub kompetencji.
Nabycie kwalifikacji lub kompetencji jest weryfikowane i potwierdzane zgodnie z zasadami wskazanymi w załączniku nr 2 „Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus” do wytycznych ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021–2027 i LWK2021 dla EFS+. Nabycie kwalifikacji jest weryfikowane poprzez przeprowadzenie odpowiedniego ich sprawdzenia (w formie egzaminu).
Certyfikaty i inne dokumenty potwierdzające uzyskanie kwalifikacji będą rozpoznawalne i uznawane w danym środowisku/ sektorze/ branży. ( Np. VCC, TUV)
Zapewnienie wykwalifikowanego akredytowanego egzaminatora gwarantującego bezstronność procesu egzaminacyjnego, tj. niezależność od zamawiającego oraz od podmiotu realizującego szkolenia, posiadającego odpowiednie uprawnienia do przeprowadzenia egzaminu zewnętrznego w zakresie tematu „ABC obsługi klienta
Wynajem sali do przeprowadzenia egzaminu dla 10 UP (1 grupa x 10 os.) spełniającej wymagania analogiczne jak sala dla szkolenia. – sale zapewnia zamawiający w całości
Przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego dla 10 UP (1 grupa x 10 os.) – możliwość wydłużenia czasu trwania egzaminu dla osób z niepełnosprawnością;
Wydanie certyfikatu/ów.
m) ZAŚWIADCZENIA: UP otrzymają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z informacją o zakresie i liczbie godzin oraz o uzyskanych kompetencjach rozumianych jako: wyodrębniony zestaw efektów uczenia się / kształcenia, które zostały sprawdzone w procesie walidacji w sposób zgodny z wymaganiami ustalonymi dla danej kompetencji, odnoszącymi się w szczególności do składających się na nią efektów uczenia się.
Przez efekty uczenia się należy rozumieć wiedzę, umiejętności oraz kompetencje społeczne nabyte w edukacji formalnej, edukacji poza formalnej lub poprzez uczenie się nieformalne, zgodne z ustalonymi dla danej kwalifikacji lub kompetencji wymaganiami.
n) DOSTĘPNOŚĆ PROJEKTU DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWOŚCIAMI:
wykonawca zapewni równy dostęp do projektu osobom z niepełnosprawnościami poprzez m. in.: zastosowanie racjonalnych usprawnień - w razie potrzeby nastąpi np. dostosowanie infrastruktury do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, przygotowane zostaną alternatywne formy materiałów projektowych, wsparcie zostanie zrealizowane w salach dostępnych architektonicznie, wyposażonych w usprawnienia dla OzN; - wyżej opisane warunki zapewnia zamawiający
wśród UP skierowanych do udziału w szkoleniach, u 1 UP zidentyfikowano specjalną potrzebę związaną z niepełnosprawnością - samochód obsługiwany ręcznie, przeznaczony do użytku osoby niepełnosprawnej.
o) Celem szkolenia jest uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych, potrzebnych do wykonywania pracy na stanowisku „ABC obsługi klienta”.
Szkolenia realizowane w ramach projektu są zgodne ze zdiagnozowanymi potrzebami i potencjałem UP oraz zdiagnozowanymi potrzebami rynku pracy.
p) Szkolenie dopasowane do poziomu UP - dostosowanie do nich programu szkolenia i wykorzystanych metod nauczania.
q) Tematyka szkolenia:
została określona na etapie opracowania IPD dla każdego UP;
zgodna ze zdiagnozowanymi potrzebami właściwego lokalnego/ regionalnego RP i potencjałem UP określonym w IPD.
r) Program szkolenia:
powinien zostać tak skonstruowany, aby uwzględniał zajęcia teoretyczne oraz praktyczne;
opisany w języku efektów uczenia się, opracowany przez podwykonawcę i zaakceptowany przez zamawiającego przed rozpoczęciem szkolenia;
zgodny z obowiązującymi podstawami prawnymi, standardami kształcenia określonymi przez właściwych ministrów (jeśli dot.).
s) Metody kształcenia aktywizujące UP np. dyskusja, praca w podgrupach, analiza case-study.
t) Ocena szkolenia przez UP dzięki ankietom.
Pozostałe szczegóły znajdują się w treści zapytania ofertowego.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: cieszyński, Gmina: Wisła, Miejscowość: Wisła
Time limit for receipt of tenders
2025-08-08 21:59:59.0
Location
Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: cieszyński, Gmina: Wisła, Miejscowość: Wisła
Category assortment
Educational materials and equipment
Training
Translation and interpreting
Training
Translation and interpreting
Buyer details
WKK Szkolenia i Edukacja spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Jawornik 1
43-460 Wisła
Województwo: śląskie
Kraj: Polska
NIP: 8133680481
Jawornik 1
43-460 Wisła
Województwo: śląskie
Kraj: Polska
NIP: 8133680481