Wózek widłowy o napędzie elektrycznym z wyposażeniem
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
FESL.10.03-IP.01-04A0/23 - Wdrożenie innowacyjnego gniazda ekologicznego wykorzystywanego w procesach produkcyjnych
Ogłoszeniodawcą jest: QUANTUS CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
44-100 Gliwice, Pl. Piłsudskiego 2/1, NIP: 6312663877
która działa na rzecz Zamawiającego:
ZYGMUNT J. GŁUCHOWSKI s.c. Zygmunt Głuchowski i Helena Głuchowska KOOPERACJA
PRZEMYSŁOWO-HANDLOWA
44-164 Gliwice, ul. Łódzka 32
NIP: 631-10-78-935, REGON 272284558
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie ZAPYTANIE OFERTOWE, na zasadach określonych w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 na rzecz projektu o numerze: FESL.10.03-IP.01-04A0/23, pt. „Wdrożenie innowacyjnego gniazda ekologicznego wykorzystywanego w procesach produkcyjnych”.
Nazwa Programu: Program Fundusze Europejskie dla Śląskiego na lata 2021-2027
Priorytet 10. Fundusze Europejskie na transformację
Działanie 10.03 Wsparcie MŚP na rzecz transformacji
Przedmiotem zamówienia jest zakup wózka widłowego o napędzie elektrycznym z wyposażeniem wraz z dostawą, uruchomieniem i szkoleniem – 1 kpl.
Przedmiot Umowy dostarczony do Zamawiającego musi być nowy, nieużywany oraz wolny od wad fizycznych i prawnych.
Wózek przeznaczony będzie do procesów logistycznych załadunkowo- rozładowczych
Warunki pracy :
- Eksploatacja wózka w systemie pracy wielozmianowej całorocznej
- Eksploatacja wózka zarówno w hali produkcyjnej, jak i poza halą w tym także w ekspozycji na warunki atmosferyczne.
- Nawierzchnia placu technologicznego i posadzki w hali wykonana w technologii betonowej (kostka brukowa).
Zakres przedmiotu zamówienia:
1) Wózek widłowy według specyfikacji wskazanej poniżej
2) Dokumentacja potwierdzająca zgodność przedmiotu zamówienia z obowiązującymi przepisami
prawa, w tym w szczególności deklaracje zgodności z obowiązującymi normami oraz dopuszczenie
do eksploatacji przez UDT
3) Instrukcja obsługi w języku polskim
4) Dostawa wózka widłowego do miejsca realizacji
5) Uruchomienie wózka i sprawdzenie jego funkcjonalności
6) Przeprowadzenie szkolenia dla wskazanych pracowników Zamawiającego.
Specyfikacja przedmiotu zamówienia:
Napęd wózka – elektryczny
Czas ciągłej pracy min. 5 godzin
Czas ładowania max 3 godziny
Wysokość podnoszenia do poziomu min. 4000 mm
Udźwig min. 2500 kg
Osprzęt: Widły z funkcją rozsuwania z możliwością wydłużenia długości
Kabina i jej wyposażenie minimalne:
- typ kabiny – półkabina z przednią szybą
- wspomaganie kierownicy
- wskaźnik rezerwy
Ogumienie – standard (koła pełne gumowe)
Sygnalizacja cofania – dźwięk oraz światło
W ramach zielonych zamówień Zamawiający przyzna dodatkowe punkty Oferentom stosującym proekologiczne rozwiązania w procesie realizacji zamówienia. Dodatkowe punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia z opisem przedmiotowych proekologicznych rozwiązań.
Okres gwarancji - 60 miesiące od daty dostarczenia (protokół odbioru)
Planowany termin podpisania umowy: do 30.09.2025
Planowany termin realizacji: do 30.11.2025
MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
1. Oferty należy składać poprzez portal Baza Konkurencyjności.
2. Ocena ofert nastąpi w terminie do 14 dni roboczych od zakończenia postępowania ofertowego.
Wyniki zapytania ofertowego zostaną ogłoszone na bazie konkurencyjności w okresie do 7 dni roboczych od terminu oceny ofert.
Moment publikacji wyników zapytania może zostać opóźniony jeśli zaistnieje potrzeba wezwania któregoś z Oferentów do uzupełnienia lub wyjaśnienia złożonej Oferty.
3. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. O terminowym złożeniu oferty decyduje data złożenia oferty za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności.
OCENA OFERT
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta wykonawcy, która zdobędzie łącznie najwięcej punktów zgodnie z punktacją wskazaną w zapytaniu ofertowym i złoży pełny zakres wymaganej dokumentacji obejmującej wszystkie określone w zapytaniu załączniki
2. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na poszczególne części zamówienia wskazane w zapytaniu).
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. Koszty przygotowania oferty obciążają Oferenta.
6. Oferta powinna być przygotowana wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 (formularz ofertowy). Dokumenty muszą zostać podpisane i przesłane w formie nieedytowalnej (np. pdf). Dokumenty w formacie edytowalnym np. WORD, EXCEL nie będą rozpatrywane.
W przypadku Wykonawców, którzy we wskazanym terminie złożyli oferty, ale nie zawierają one wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone dokumenty i oświadczenia są niekompletne, zawierają błędy lub budzą uzasadnione wątpliwości, Zamawiający wezwie do złożenia brakujących dokumentów lub oświadczeń, ich uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Niedotrzymanie przez Wykonawcę wskazanego przez Zamawiającego terminu będzie skutkować odrzuceniem oferty. Uzupełnieniom, poprawie lub wyjaśnieniom podlegają jedynie braki lub błędy o charakterze formalnym. Nie dopuszcza się możliwości zmiany warunków złożonej oferty.
7.Oferta musi być wystawiona w walucie polskiej PLN.
8.Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do jej reprezentowania i sporządzona w języku polskim.
Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z treścią niniejszego zapytania ofertowego, sposobem przygotowania i złożenia ofert, kierując swoje pytania do Zamawiającego poprzez Bazę Konkurencyjności. Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z prowadzonym postępowaniem.
Pytania w formie pisemnej ( publikowane na Bazie Konkurencyjności) prosimy zadawać maksymalnie do godzin. 12:00 ostatniego dnia składania ofert.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji między zamawiającym a wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą Bazy Konkurencyjności. W przypadku braku możliwości złożenia dokumentacji /pytań poprzez Bazę Konkurencyjności (np. brak możliwości dodania danego formatu pliku, zablokowana możliwość dodania dokumentów dodatkowych / uzupełnień, itp. - tj. ograniczenia techniczne wynikające z działania Bazy Konkurencyjności) komunikacja może wystąpić drogą e-mailową na adres: dofinansowania@zjg.com.pl
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, wskazano nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Ewentualne operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. To samo dotyczy sytuacji, gdy przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia.
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia został określony sposób postępowania użytkownika i/lub realizacji określonej funkcjonalności należy traktować go wyłącznie poglądowo. Opis ma na celu określenie pożądanego efektu końcowego.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: gliwicki, Gmina: Sośnicowice, Miejscowość: Sośnicowice
FESL.10.03-IP.01-04A0/23 - Wdrożenie innowacyjnego gniazda ekologicznego wykorzystywanego w procesach produkcyjnych
Ogłoszeniodawcą jest: QUANTUS CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
44-100 Gliwice, Pl. Piłsudskiego 2/1, NIP: 6312663877
która działa na rzecz Zamawiającego:
ZYGMUNT J. GŁUCHOWSKI s.c. Zygmunt Głuchowski i Helena Głuchowska KOOPERACJA
PRZEMYSŁOWO-HANDLOWA
44-164 Gliwice, ul. Łódzka 32
NIP: 631-10-78-935, REGON 272284558
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie ZAPYTANIE OFERTOWE, na zasadach określonych w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 na rzecz projektu o numerze: FESL.10.03-IP.01-04A0/23, pt. „Wdrożenie innowacyjnego gniazda ekologicznego wykorzystywanego w procesach produkcyjnych”.
Nazwa Programu: Program Fundusze Europejskie dla Śląskiego na lata 2021-2027
Priorytet 10. Fundusze Europejskie na transformację
Działanie 10.03 Wsparcie MŚP na rzecz transformacji
Przedmiotem zamówienia jest zakup wózka widłowego o napędzie elektrycznym z wyposażeniem wraz z dostawą, uruchomieniem i szkoleniem – 1 kpl.
Przedmiot Umowy dostarczony do Zamawiającego musi być nowy, nieużywany oraz wolny od wad fizycznych i prawnych.
Wózek przeznaczony będzie do procesów logistycznych załadunkowo- rozładowczych
Warunki pracy :
- Eksploatacja wózka w systemie pracy wielozmianowej całorocznej
- Eksploatacja wózka zarówno w hali produkcyjnej, jak i poza halą w tym także w ekspozycji na warunki atmosferyczne.
- Nawierzchnia placu technologicznego i posadzki w hali wykonana w technologii betonowej (kostka brukowa).
Zakres przedmiotu zamówienia:
1) Wózek widłowy według specyfikacji wskazanej poniżej
2) Dokumentacja potwierdzająca zgodność przedmiotu zamówienia z obowiązującymi przepisami
prawa, w tym w szczególności deklaracje zgodności z obowiązującymi normami oraz dopuszczenie
do eksploatacji przez UDT
3) Instrukcja obsługi w języku polskim
4) Dostawa wózka widłowego do miejsca realizacji
5) Uruchomienie wózka i sprawdzenie jego funkcjonalności
6) Przeprowadzenie szkolenia dla wskazanych pracowników Zamawiającego.
Specyfikacja przedmiotu zamówienia:
Napęd wózka – elektryczny
Czas ciągłej pracy min. 5 godzin
Czas ładowania max 3 godziny
Wysokość podnoszenia do poziomu min. 4000 mm
Udźwig min. 2500 kg
Osprzęt: Widły z funkcją rozsuwania z możliwością wydłużenia długości
Kabina i jej wyposażenie minimalne:
- typ kabiny – półkabina z przednią szybą
- wspomaganie kierownicy
- wskaźnik rezerwy
Ogumienie – standard (koła pełne gumowe)
Sygnalizacja cofania – dźwięk oraz światło
W ramach zielonych zamówień Zamawiający przyzna dodatkowe punkty Oferentom stosującym proekologiczne rozwiązania w procesie realizacji zamówienia. Dodatkowe punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia z opisem przedmiotowych proekologicznych rozwiązań.
Okres gwarancji - 60 miesiące od daty dostarczenia (protokół odbioru)
Planowany termin podpisania umowy: do 30.09.2025
Planowany termin realizacji: do 30.11.2025
MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
1. Oferty należy składać poprzez portal Baza Konkurencyjności.
2. Ocena ofert nastąpi w terminie do 14 dni roboczych od zakończenia postępowania ofertowego.
Wyniki zapytania ofertowego zostaną ogłoszone na bazie konkurencyjności w okresie do 7 dni roboczych od terminu oceny ofert.
Moment publikacji wyników zapytania może zostać opóźniony jeśli zaistnieje potrzeba wezwania któregoś z Oferentów do uzupełnienia lub wyjaśnienia złożonej Oferty.
3. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. O terminowym złożeniu oferty decyduje data złożenia oferty za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności.
OCENA OFERT
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta wykonawcy, która zdobędzie łącznie najwięcej punktów zgodnie z punktacją wskazaną w zapytaniu ofertowym i złoży pełny zakres wymaganej dokumentacji obejmującej wszystkie określone w zapytaniu załączniki
2. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na poszczególne części zamówienia wskazane w zapytaniu).
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. Koszty przygotowania oferty obciążają Oferenta.
6. Oferta powinna być przygotowana wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 (formularz ofertowy). Dokumenty muszą zostać podpisane i przesłane w formie nieedytowalnej (np. pdf). Dokumenty w formacie edytowalnym np. WORD, EXCEL nie będą rozpatrywane.
W przypadku Wykonawców, którzy we wskazanym terminie złożyli oferty, ale nie zawierają one wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone dokumenty i oświadczenia są niekompletne, zawierają błędy lub budzą uzasadnione wątpliwości, Zamawiający wezwie do złożenia brakujących dokumentów lub oświadczeń, ich uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Niedotrzymanie przez Wykonawcę wskazanego przez Zamawiającego terminu będzie skutkować odrzuceniem oferty. Uzupełnieniom, poprawie lub wyjaśnieniom podlegają jedynie braki lub błędy o charakterze formalnym. Nie dopuszcza się możliwości zmiany warunków złożonej oferty.
7.Oferta musi być wystawiona w walucie polskiej PLN.
8.Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do jej reprezentowania i sporządzona w języku polskim.
Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z treścią niniejszego zapytania ofertowego, sposobem przygotowania i złożenia ofert, kierując swoje pytania do Zamawiającego poprzez Bazę Konkurencyjności. Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z prowadzonym postępowaniem.
Pytania w formie pisemnej ( publikowane na Bazie Konkurencyjności) prosimy zadawać maksymalnie do godzin. 12:00 ostatniego dnia składania ofert.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji między zamawiającym a wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą Bazy Konkurencyjności. W przypadku braku możliwości złożenia dokumentacji /pytań poprzez Bazę Konkurencyjności (np. brak możliwości dodania danego formatu pliku, zablokowana możliwość dodania dokumentów dodatkowych / uzupełnień, itp. - tj. ograniczenia techniczne wynikające z działania Bazy Konkurencyjności) komunikacja może wystąpić drogą e-mailową na adres: dofinansowania@zjg.com.pl
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, wskazano nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Ewentualne operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. To samo dotyczy sytuacji, gdy przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia.
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia został określony sposób postępowania użytkownika i/lub realizacji określonej funkcjonalności należy traktować go wyłącznie poglądowo. Opis ma na celu określenie pożądanego efektu końcowego.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: gliwicki, Gmina: Sośnicowice, Miejscowość: Sośnicowice
Time limit for receipt of tenders
2025-08-07 21:59:59.0
Location
Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: gliwicki, Gmina: Sośnicowice, Miejscowość: Sośnicowice
Category assortment
Internal transport systems, parts, maintenance and repair
Buyer details
QUANTUS CONSULTING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Pl. Piłsudskiego 2/1
44-100 Gliwice
Województwo: śląskie
Kraj: Polska
NIP: 6312663877
Pl. Piłsudskiego 2/1
44-100 Gliwice
Województwo: śląskie
Kraj: Polska
NIP: 6312663877