Wykonanie przebudowy sieci instalacji, fundamentu żelbetowego budynku Młynowni, Prasy Rolowej, Stacji Trafo i Wentylatora procesowego wraz z posadowieniem oraz przyległych dróg i placu manewrowego.

Notice description

Załącznik nr 5 – Zapytanie ofertowe do przetargu ….

 

Wykonanie przebudowy sieci instalacji, fundamentu żelbetowego budynku Młynowni, Prasy Rolowej, Stacji Trafo i Wentylatora procesowego wraz z  posadowieniem oraz przyległych dróg i placu manewrowego.

 

 

 

Opis projektu inwestycyjnego

 

Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku dla instalacji wstępnego mielenia klinkieru wraz z budową budynku podstacji transformatorowej i niezbędnej infrastruktury technicznej na terenie  zakładu Dyckerhoff Polska Sp. z o.o. przy ul. Zakładowej 3 w Nowinach.

 

Przedmiot zapytania ofertowego

 

Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest wykonanie przebudowy sieci  instalacji, fundamentu żelbetowego Prasy Rolowej, Budynku Młynowni, Stacji Trafo, wentylatora procesowego wraz z  posadowieniem i wzmocnieniem podłoża pod fundamenty oraz przyległych dróg i placu manewrowego. Projekt powinien być realizowany zgodnie z dokumentacją dołączoną do zapytania ofertowego oraz wymaganiami prawa, mającymi zastosowanie dla tego typu przedsięwzięć.

              Przedmiot zamówienia będzie zgodny z warunkami niniejszego zapytania ofertowego, jeśli będzie spełniał warunki przedstawione w dokumentacji w sposób zgodny lub równoważny. Przedmiot zamówienia nie może mieć parametrów gorszych niż przedstawione w zapytaniu ofertowym. Odpowiedzialność za wyjaśnienie zakresu równoważności zaproponowanych parametrów spoczywa na składającym ofertę.

 

Zakres oferty / Podstawa wyceny - Lista projektowanych, modernizowanych, likwidowanych obiektów

 



Przebudowa instalacji sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej



 

W wyniku kolizji projektowanego obiektu z istniejącymi odcinkami sieci wody przewiduje się przełożenie kolidujących odcinków sieci. Nowe odcinki należy wykonać z rur PE, SDR11, PN16.

Odprowadzenie wód opadowych z projektowanego budynku i terenu wokół budynku nastąpi do istniejącej zakładowej sieci kanalizacji deszczowej poprzez jej rozbudowę.

Wody opadowe zostaną zebrane z rur spustowych, wpustów ulicznych, odwodnienia liniowego i odprowadzone projektowanymi odcinkami kanalizacji deszczowej do istniejącej zakładowej sieci kanalizacji deszczowej.

Przebudowane zostaną również koryta odwadniające.

 

Zakres prac przedstawiono załączonych do zapytania ofertowego plikach:

- opis_branża instalacyjna.pdf

- PZT_PRZEDMIARY INSTALACJE.dwg

- PZT_PRZEDMIARY INSTALACJE poprawiony.dwg

 

Załącznik nr 12 do postępowania przetargowego

 

 

 

 



Posadowienie, wzmocnienie podłoża pod fundamenty



 

Zakres prac obejmuje:

- zakres prac posadowienia i wzmocnienia podłoża ujęto w Projekcie technicznym wzmocnienia podłoża pod fundamenty  projektowanych obiektów w ramach inwestycji:

„BUDOWA BUDYNKU DLA INSTALACJI WSTĘPNEGO MIELENIA KLINKIERU WRAZ Z BUDOWĄ BUDYNKU PODSTACJI TRANSFORMATOROWEJ I NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ NA TERENIE ZAKŁADU DYCKERHOFF POLSKA SP. Z O.O. W NOWINACH NA DZIAŁKACH NR EWID. 705/6, 328/3, 327/3 OBRĘB 0006 BOLECHOWICE GM. NOWINY” opracowany przez pracownię projektową GeKon s.c. Maciej Żmuda, Tomasz Biliński – Kraków, Lipiec 2025.

Celem niniejszego projektu jest zaprojektowanie realizacji wzmocnienia podłoża pod projektowane fundamenty dla przedmiotowej inwestycji.

W zakres opracowania wchodzi kompletny Projekt Wzmocnienia podłoża dla następujących fundamentów:

fundament Budynku Młynowni
fundament Wentylatora procesowego
fundament Prasy rolowej
fundament Stacji Trafo

 

Załącznik nr 8 do postępowania przetargowego.

 



Wykonanie fundamentu Prasy Rolowej, Budynku Młynowni, Stacji Trafo , Wentylatora procesowego



Wykonanie i zabezpieczenie wykopu pod fundamenty budynku Młyna,  Rollprasy, Wentylatora i Podstacji energetycznej

Wykonanie żelbetowego fundamentu Prasy Rolowej, Budynku Młynowni, Stacji Trafo, Wentylatora procesowego - zakres prac przedstawiają:

-  rysunki nr 3.3.1_40180, 3.3.11_40190

- obliczenia statyczne rys. nr PR-0009-PB01-K-001-T-003-R1, PR-0009-PB01-K-001-T-004.

- Przedmiar materiału dla budynku dla instalacji wstępnego mielenia klinkieru wraz z budową budynku podstacji transformatorowej i niezbędnej infrastruktury technicznej – fundamenty Prasy Rolowej, Budynku Młynowni, Stacja Trafo , Wentylator procesowy.

 

Załącznik nr 7 i 9  do postępowania przetargowego

 



Budowa placu manewrowego wraz z drogą dojazdową.



 

Zakres prac obejmuje:

• Makroniwelację terenu

• Budowę placu manewrowego

• Budowę drogi dojazdowej

• Budowę poboczy

• Budowę studzienek wodosciekowych wraz z przykanalikami

• Budowę betonowych korytek odwadniających

Wytyczne  oraz przedmiar robót do wykonania powyższych prac zawarto w załącznikach do zapytania ofertowego:

- PRZEDMIAR ROBÓT - PLAC MANEWROWY NOWINY_v2_250521.xls

- ACAD-Plac manewrowy Cementownia Nowiny_250526.dwg

 

Załącznik nr 10 do postępowania przetargowego

 

 

 

Podstawa wyceny

HPGR dokumentacja geol inż wersja robocza 30_06_2025 - Załącznik nr 6
HPGR fundamenty do zapytania - Załącznik nr 7
HPGR jet grounting - Załącznik nr 8
HPGR przedmiary do przetargu - Załącznik nr 9
HPGR_przedmiar drogi - Załącznik nr 10
PB_HPGR 18_06_2025 - Załącznik nr 11
HPGR_przedmiar inst zewn - Załącznik nr 12
Wizja lokalna
Końcowa dokumentacja przekazana przez Zamawiającego w trakcie wizji lokalnej

Harmonogram wykonania prac

 

Planowany termin wykonania zadania: 10.12.2025.

Wykonawca opracuje i przedstawi do akceptacji Zamawiającego szczegółowy harmonogram prac.

 

Termin składania ofert

 

Termin składania ofert do 18.08.2025.

Termin zadawania pytań do 11.08.2025

 

Oferta cenowa powinna zawierać wycenę każdej z poniższych pozycji osobno:

- Przebudowa instalacji sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej zgodnie z pkt 3.1. zapytania

- Posadowienie, wzmocnienie podłoża pod fundamenty zgodnie z pkt. 3.2. zapytania

- Wykonanie fundamentu Prasy Rolowej, Budynku Młynowni, Stacji Trafo , Wentylatora procesowego zgodnie z pkt. 3.3. zapytania

- Budowa placu manewrowego wraz z drogą dojazdową zgodnie z pkt. 3.4. zapytania

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłączenia części zakresu robót z oferty bez podania przyczyn. Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej.

 

UWAGA: Prace geologiczne, geotechniczne, konstrukcyjno-budowlane, technologiczne i instalacyjne powinny być wykonywane pod nadzorem osób z odpowiednimi dla danej branży uprawnieniami budowlanymi. Wytyczenie w terenie, montaż konstrukcji oraz inwentaryzacja powykonawcza powinna być wykonywana przez uprawnionego geodetę.  Zleceniobiorca odpowiada za odbiór i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie inwestycji będącej przedmiotem zapytania ofertowego.

Oferta winna zawierać kosztorys w formie tabeli elementów scalonych w rozbiciu na wszystkie elementy fundamentów, konstrukcji stalowych zawierające koszt wykonani, dostawy i montażu.

Po akceptacji oferty, wybrany Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kosztorys szczegółowy prac, który będzie stanowił załącznik do umowy. 

 

Wszystkie ceny należy przedstawić w PLN netto.

Warunki udziału w postępowaniu

 



Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności



 

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot spełniający łącznie wszystkie następujące warunki:



Czynne prowadzenie działalności gospodarczej (aktywny wpis w CEIDG lub KRS) oraz posiadanie uprawnień do wykonywania działalności polegającej na sprzedaży przedmiotu zapytania ofertowego – weryfikacja na podstawie oświadczenia stanowiącego integralną część oferty.
Wobec Oferenta nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – weryfikacja na podstawie oświadczenia stanowiącego integralną część oferty.
Brak powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym – weryfikacja na podstawie oświadczenia stanowiącego integralną część oferty.





Wiedza i doświadczenie



O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiające poprawną realizację zamówienia. Wymagane jest, aby Oferent posiadał udokumentowane doświadczenie (tj. co najmniej 4 zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich 5 lat na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000 PLN netto każda w zakresie budowy obiektów przemysłowych w branży cementowej lub pokrewnej (zlecający ma prawo zażądać przedstawienia dokumentów w celu weryfikacji). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia (Załącznik nr 4) do zapytania ofertowego. Zamawiający może żądać od Dostawcy dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnienie niniejszego warunku.



Potencjał techniczny



O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który posiada potencjał techniczny umożliwiający poprawną realizację zamówienia.



Osoby zdolne do wykonania zamówienia



O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który posiada zasoby kadrowe umożliwiające poprawną realizację zamówienia.



Sytuacja ekonomiczna i finansowa



O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowanej zapewniającej prawidłową realizację pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, w tym jego terminową realizację oraz nie znajduje się w stanie upadłości ani likwidacji, nie wszczęto wobec Oferenta postępowania upadłościowego czy likwidacyjnego.

 

Inne postanowienia zapytania ofertowego

W ramach postępowania Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych oraz wariantowości cen.
W ramach postępowania Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zachowując podział na:

Część 1 – w zakresie:

Przebudowa instalacji sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej

Wykonanie fundamentu Prasy Rolowej, Budynku Młynowni, Stacji Trafo , Wentylatora procesowego

Budowa placu manewrowego wraz z drogą dojazdową

Odpowiednio podpunkty 3.1; 3.3 i 3,4, punktu 3 „Zakres oferty”:

 

Część 2 – w zakresie:

Posadowienie, wzmocnienie podłoża pod fundamenty

Odpowiednio podpunkt 3.2, punktu 3 „Zakres oferty”:

 

Zamawiający ma prawo wglądu do dokumentów potwierdzających prawdziwość danych zawartych w ofercie oraz załącznikach do oferty.
W przypadku niewpłynięcia żadnej oferty na przedmiot zamówienia lub wpłynięcia tylko ofert podlegających odrzuceniu, lub w sytuacji, gdy wszyscy potencjalni Dostawcy zostaną wykluczeni z postępowania, lub nie spełnią warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dokona wyboru dowolnego Dostawcy przedmiotu zamówienia (z wolnej ręki), który spełni wszystkie kryteria i warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydadzą się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub wzbudzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda od Oferenta złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający oceni te wyjaśnienia w konsultacji z Oferentem i będzie mógł odrzucić tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie.
W przypadku, gdy wybrany Dostawca odstąpi od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może zawrzeć umowę z Oferentem, który w prawidłowo przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania, w tym na etapie zakończenia postępowania bez dokonania wyboru Dostawcy oraz do unieważnienia postępowania także po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty.

 

Kryteria oceny oferty

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:



Kryteria formalne:


Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 7.
Złożenie oferty w terminie.
Termin wykonania zgodnie z harmonogramem ramowym w pkt 4.
Przygotowanie oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 3.
Przedstawienie wszystkich wymaganych załączników do zapytania ofertowego.
Zakres oferowanego zamówienia jest zgodny z określonymi wymogami.
Posiadanie lub gotowość do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. wartości oferty
Doświadczenie - 4 zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich 5 lat na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000 PLN netto każda w zakresie budowy obiektów przemysłowych w branży cementowej lub pokrewnej (zlecający ma prawo zażądać przedstawienia dokumentów w celu weryfikacji)
Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu ofertowym załączony i podpisany Załącznik nr 4

Niespełnienie któregokolwiek z powyższych kryteriów spowoduje odrzucenie – oferta nie będzie podlegała dalszej ocenie, przy czym istnieje możliwość uzupełnienia oferty, jeśli Zamawiający uzna, że jej weryfikacja będzie wymagała wyjaśnienia informacji zawartych w ofercie. W takich przypadkach, odrzucenie oferty nastąpi, jeśli Oferent nie uzupełni złożonej oferty w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od otrzymania od Zamawiającego wezwania do uzupełnienia. W przypadku uzupełnienia oferty przez Oferenta, Zamawiający dokona ponownej oceny oferty biorąc pod uwagę dostarczone uzupełnienia. Ponowny brak spełnienia któregokolwiek z powyższych kryteriów spowoduje odrzucenie oferty bez możliwości jej ponownego uzupełnienia.

 



Kryteria punktowe:


Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące elementy:

cena zamówienia netto (A) - waga: 80 %,
doświadczenie w podobnych projektach (branża cementowa lub pokrewna) poparte referencjami (*) (B) - waga: 10 %.
gwarancja na wykonane prace - waga 10 %

Końcowa liczba punktów to sumaryczna ilość punktów za poszczególne kryteria. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową liczbę punktów.
Cena zamówienia (max 80 pkt):

Wartość oferty powinna zawierać wszystkie koszty wg pkt. 6., jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Cena podlegająca ocenie będzie łączną ceną netto (bez VAT) za wykonanie zlecenia.
Cena przedmiotu zamówienia może być tylko jedna - nie dopuszcza się wariantowości ofert. Wszelkie upusty, rabaty, winny być od razu ujęte w cenie, tak by podana cena za realizację przedmiotu zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń i innych działań w celu jej określenia.

Metodologia przyznania punktów:

Liczba punktów (A) dla badanej oferty zostanie obliczona wg następującego wzoru:

 

A= cena oferty,  na której wskazano najniższą cenę netto wsród ocenianych ofertcena wskazana na ofercie badanej*80%

 

Doświadczenie (max 10 pkt):

Doświadczenie rozumiane jako liczba zamówień w ciągu ostatnich 5 lat na łączną kwotę nie mniejszą niż 5 000 000 zł netto wartości inwestycji w branży cementowej lub pokrewnej w zakresie wykonania projektu budowlanego, technicznego i wykonawczego (zlecający ma prawo zażądać przedstawienia dokumentów w celu weryfikacji)

Metodologia przyznania punktów:

Liczba punktów (B) dla badanej oferty zostanie obliczona wg następującego wzoru:

B= liczba zrealizowanych projektów wskazana na ofercie badanejliczba zrealizowanych projektów oferty,  na której wskazano największą liczbę wśród ocenianych ofert*10%

Gwarancja (max 10 pkt):

Gwarancja rozumiana jako – Okres udzielonej gwarancji od momentu podpisania protokołu uruchomienia. Metodologia przyznania punktów:

Liczba punktów (C) dla badanej oferty zostanie obliczona wg następującego wzoru:

 

C= Ilość miesięcy  oferty badanejIlość miesięcy oferty,  na której wskazano największą liczbę wśród ocenianych ofert*10%  

 

Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów wyliczoną wg poniższego wzoru zostanie uznana za najkorzystniejszą. Wybór Zamawiającego jest ostateczny i nie podlega zaskarżeniu oraz zażaleniu.

OCENA KOŃCOWA = A + B + C

Wyniki działań matematycznych, dokonywanych przy ocenie badania ofert podlegają zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku. W przypadku uzyskania w ten sposób równej punktacji dla co najmniej dwóch ofert, dokonuje się ponownych wyliczeń, zaokrąglając wyniki działań matematycznych do czwartego miejsca po przecinku.
Oferty spełniające wszystkie wymogi przedstawione w niniejszym zapytaniu ofertowym, zostaną uszeregowane od najmniej korzystnej do najbardziej korzystnej cenowo. Następnie ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z metodologią przyznawania punktów opisaną powyżej. W postępowaniu ofertowym zwycięży Oferent, który zdobędzie najwyższą liczbę punktów. W przypadku równej liczby punktów zwycięży Oferent, który zaproponował najbardziej korzystną cenę.

 

 

Wykluczenia

 



Wykluczeniu z postępowania podlegają Dostawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Dostawcy, a Dostawcą, polegające w szczególności na:


uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z Wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
pozostawaniu z Dostawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

Wykluczeniu z postępowania podlegają Dostawcy, którzy znajdują się na liście podmiotów objętych sankcjami oraz wykluczonych z postępowania zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Wykluczeniu z postępowania podlegają Dostawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1).



 

Kryteria oceny oferty

 

Kryterium

Waga

Cena

80 %

Doświadczenie w podobnych projektach (branża cementowa lub pokrewna) poparte referencjami (*)

10 %

Gwarancja

 

10%

 

(*) - Doświadczenie liczba zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich 4 zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich 5 lat na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000 PLN netto każda w zakresie budowy obiektów przemysłowych w branży cementowej lub pokrewnej (zlecający ma prawo zażądać przedstawienia dokumentów w celu weryfikacji)

 

Dane kontaktowe

 

Sprawy techniczne:

 

inż. Wojciech Rabajczyk

tel. +48 667 636 653

tel. +48 41 346 65 88

E-mail: wojciech.rabajczyk@dyckerhoff.com

 

Sprawy budowlane:

 

inż. Grzegorz Nowakowski

tel. +48 661 947 554

tel. +48 41 346 64 10

E-mail: grzegorz.nowakowski@dyckerhoff.com

 

Sprawy handlowe:

 

przedstawiciel ds. Zakupów

Arkadiusz Witos

tel. 041 346 65 93

E-Mail: arkadiusz.witos@dyckerhoff.com

 

Adres dostawy

 

Dyckerhoff Polska sp. z o.o., Cementownia Nowiny

ul. Zakładowa 3,

26-052 Nowiny, Polska

 

Informacje dodatkowe

Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej oraz przedłożenia kosztorysu z pełną listą robót niezbędnych do wykonania zadania!!!!!!!!

Firma Obca pracująca na terenie Cementowni Dyckerhoff Polska w Nowinach jest zobowiązana do przestrzegania instrukcji „Zasad funkcjonowania firm obcych na terenie cementowni Dyckerhoff Polska” patrz Załącznik nr 2.

 

Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i przedstawienia planu:” Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia” – przed przystąpieniem do prac.
Wykonawca deklaruje pełną gotowość do koordynacji prac z pozostałymi branżami: Budowlaną i Technologiczną. Harmonogram szczegółowy zostanie opracowany w porozumieniu z wyłonionymi wykonawcami pozostałych branż. Harmonogram wymaga akceptacji Zamawiającego.
Wykonawca zapewni koordynację prac w języku polskim i angielskim.
Wykonawca przedstawi warunki gwarancji na w/w prace. Okres gwarancji jest liczony od momentu uruchomienia urządzeń i podpisania protokołu końcowego.
Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania i złożenia oferty.
Na etapie podpisania umowy Wykonawca przedstawi szczegółowy kosztorys wykonania zadania.
Wzór umowy realizacyjnej zawiera Załącznik nr 13
Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowych negocjacji cenowych z oferentami.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnej oferty, powtórzenia akcji ofertowej lub odstąpienia od realizacji Zamówienia.
Wykonawca zobowiązuje się do zachowania tajemnicy i niewykorzystywania do celów innych niż wykonanie prac w ramach niniejszej umowy, wszystkich informacji zawartych w dokumentach udostępnionych przez Inwestora oraz do ich zwrotu wraz z opracowaniem będącym przedmiotem zlecenia lub niezwłocznie po wstrzymaniu lub przerwaniu prac, a ich kopie, wykonane w dowolnej formie, obowiązany jest zniszczyć. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do należytego zabezpieczenia informacji, o których mowa wyżej w celu zachowania tajemnicy i ich nieujawniania osobom trzecim ani też powielania bez pisemnej zgody Zamawiającego.
Wytyczne dostawców urządzeń zostaną w niezbędnym zakresie przekazane wybranemu w drodze przetargu Wykonawcy. Ostateczne ustalenia techniczne, że wskazanymi Dostawcami, będą po stronie Wykonawcy w porozumieniu i za zgodą inwestora (zamawiającego).

.

Kluczowe warunki zmiany umowy, która zostanie podpisana z wybranym wykonawcą

 

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, w następującym zakresie:



Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym innym wykonawcą lub instytucją nadzorującą realizację projektu, w ramach którego realizowane jest Zamówienie, przy czym zmiana może dotyczyć wyłącznie tych zapisów umowy, na które będą miały bezpośredni wpływ modyfikacje, a zmiany nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
Dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy w przypadkach, gdy:


wystąpiły zjawiska związane z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pandemia, itp.) uniemożliwiające dostawę przedmiotu zamówienia,
wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności lub z przyczyn wystąpienia przeszkód formalnoprawnych niezależnych od stron umowy,
powstały opóźnienia na wcześniejszych etapach realizacji projektu,
powstały opóźnienia w wydaniu lub zmiany w decyzjach administracyjnych lub innych instytucji (decyzje władz publicznych, zmiany obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, wyroki sądowe, itp.),
przedmiot umowy zostanie wykonany przed terminem umownym i pozyskania przez Inwestora (Zamawiającego) środków na zapłatę wynagrodzenia Wykonawcy we wcześniejszym terminie,
wystąpi potrzeba przeprowadzenia dodatkowych dostaw, polegających na częściowej wymianie dostarczonych elementów zamówienia lub instalacji albo zwiększeniu zaplanowanej dostawy lub rozbudowie istniejących instalacji.

Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia skutkuje tym, iż termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu/zmianie o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Wszelkie opóźnienia/zmiany muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Inwestora (Zamawiającego), na podstawie których strony ustalą nowe terminy.

 

Załączniki

 

Załącznik nr 1 Ogólne warunki zakupu Dyckerhoff Polska Sp. z o.o.

Załącznik nr 2 Zasady funkcjonowania firm obcych na terenie Dyckerhoff Polska Sp. z o.o.

Załącznik nr 3 Klauzula dotycząca wzajemnego powierzenia danych

Załącznik nr 4 Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa

Załącznik nr 5 Zapytanie ofertowe do przetargu

Załącznik nr 6 HPGR dokumentacja geologiczno-inżynierska wersja robocza 30_06_2025

Załącznik nr 7 HPGR fundamenty do zapytania

Załącznik nr 8 HPGR jet grounting

Załącznik nr 9 przedmiary do przetargu

Załącznik nr 10 HPGR_przedmiar drogi

Załącznik nr 11 PB_HPGR 18_06_2025

Załącznik nr 12 HPGR_przedmiar inst zewn

Załącznik nr 13 Wzór Umowy

Produkty
1. Wykonanie przebudowy sieci instalacji, fundamentu żelbetowego budynku Młynowni, Prasy Rolowej, Stacji Trafo i Wentylatora procesowego wraz z posadowieniem oraz przyległych dróg i placu manewrowego. - 1 szt.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-08-18 12:00:00.0

Location

ul. Zakładowa 3
26-052 Nowiny

Category assortment

Construction and renovation services
Finishes, paints, floors

Buyer details

Dyckerhoff Polska Sp. z o.o.
ul. Zakładowa 3
26-052 Nowiny
NIP: 657-00-81-493

Contact details