Modernizacja budynku remizy OSP w Rajgrodzie w ramach projektu pn. „Rozszerzenie i wzrost poziomu usług ratownictwa realizowanego przez OSP Rajgród”
Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku remizy OSP w Rajgrodzie w ramach projektu pn. „Rozszerzenie i wzrost poziomu usług ratownictwa realizowanego przez OSP Rajgród” polegającego na przeprowadzeniu modernizacji istniejącego budynku OSP w Rajgrodzie.
2. Zakres prac obejmuje m.in:
1) Parter:
− wykonanie oddzielnej łazienki dla mężczyzn,
− modernizacja obecnej łazienki dla kobiet i niepełnosprawnych,
− wykonanie nowego wejścia na poddasze – powiększenie otworu w stropie na rurę strażacką zjazdową i nowe schody,
− wykonanie nowego wejścia do szatni,
− zamurowanie starego otworu z położeniem gładzi i malowaniem,
− odmalowanie pomieszczeń po pracach remontowych.
2) Poddasze:
− montaż okien połaciowych,
− wykonanie nowej łazienki i pomieszczeń pomocniczych,
− wykonanie konstrukcji podłogi wraz z jej izolacją akustyczną,
− ułożeniem płyty OSB i paneli podłogowych,
− ocieplenie dachu, o
− błożenie płytami g-k,
− szpachlowanie,
− malowanie.
3) Zagospodarowanie terenu:
− dostawa i montaż zbiorników na deszczówkę pod rurami spustowymi i zagospodarowanie wody na tereny zielone,
− wykonanie opaski z kostki brukowej,
− utwardzenie terenu.
4) Wymianę starego kotła grzewczego na pompę ciepła typu powietrze-woda,
5) rozbiórkę komina,
6) wymianę instalacji c.o. i grzejników,
7) Dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej 10kW,
8) modernizację i wykonanie instalacji elektrycznych i oświetleniowych, w tym oświetlenia awaryjnego; przeniesienie złącza kablowego;
9) wykonanie instalacji odgromowej.
10) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
11) montaż luxferów w 2 oknach na ścianie wschodniej,
12) Mycie i malowanie elewacji.
13) przeniesienie złącza kablowego z istniejącej rozdzielnicy w garażu budynku do projektowanego złącza kablowego zlicowanego z ogrodzeniem budynku
14) dostawę i montaż nowego licznika. Wykonawca zobowiązany dopełnić wszelkich formalności z tym związanych, w tym uzyskać wszystkie uzgodnienia od właściwego przedsiębiorstwa energetycznego.
15) montaż tablicy informacyjnej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w trakcie wykonywania robót, oraz przewieszenie jej w miejsce docelowe po zakończeniu robót. Tablicę dostarcza Zamawiający.
3. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. W niniejszym zamówieniu podczas projektowania uwzględniono wymagania osób niepełnosprawnych. Projekt nie przewiduje z żadnych barier architektonicznych, zakłada natomiast wykonanie m. in. modernizacji łazienek poprzez dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar - Załącznik nr 9 do SWZ, przy czym, przedmiar stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty. Podstawą wyceny jest dokumentacja projektowa oraz projekt umowy – Załącznik nr 4 do SWZ, będące integralną częścią niniejszej SWZ.
2. Zakres prac obejmuje m.in:
1) Parter:
− wykonanie oddzielnej łazienki dla mężczyzn,
− modernizacja obecnej łazienki dla kobiet i niepełnosprawnych,
− wykonanie nowego wejścia na poddasze – powiększenie otworu w stropie na rurę strażacką zjazdową i nowe schody,
− wykonanie nowego wejścia do szatni,
− zamurowanie starego otworu z położeniem gładzi i malowaniem,
− odmalowanie pomieszczeń po pracach remontowych.
2) Poddasze:
− montaż okien połaciowych,
− wykonanie nowej łazienki i pomieszczeń pomocniczych,
− wykonanie konstrukcji podłogi wraz z jej izolacją akustyczną,
− ułożeniem płyty OSB i paneli podłogowych,
− ocieplenie dachu, o
− błożenie płytami g-k,
− szpachlowanie,
− malowanie.
3) Zagospodarowanie terenu:
− dostawa i montaż zbiorników na deszczówkę pod rurami spustowymi i zagospodarowanie wody na tereny zielone,
− wykonanie opaski z kostki brukowej,
− utwardzenie terenu.
4) Wymianę starego kotła grzewczego na pompę ciepła typu powietrze-woda,
5) rozbiórkę komina,
6) wymianę instalacji c.o. i grzejników,
7) Dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej 10kW,
8) modernizację i wykonanie instalacji elektrycznych i oświetleniowych, w tym oświetlenia awaryjnego; przeniesienie złącza kablowego;
9) wykonanie instalacji odgromowej.
10) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
11) montaż luxferów w 2 oknach na ścianie wschodniej,
12) Mycie i malowanie elewacji.
13) przeniesienie złącza kablowego z istniejącej rozdzielnicy w garażu budynku do projektowanego złącza kablowego zlicowanego z ogrodzeniem budynku
14) dostawę i montaż nowego licznika. Wykonawca zobowiązany dopełnić wszelkich formalności z tym związanych, w tym uzyskać wszystkie uzgodnienia od właściwego przedsiębiorstwa energetycznego.
15) montaż tablicy informacyjnej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w trakcie wykonywania robót, oraz przewieszenie jej w miejsce docelowe po zakończeniu robót. Tablicę dostarcza Zamawiający.
3. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. W niniejszym zamówieniu podczas projektowania uwzględniono wymagania osób niepełnosprawnych. Projekt nie przewiduje z żadnych barier architektonicznych, zakłada natomiast wykonanie m. in. modernizacji łazienek poprzez dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar - Załącznik nr 9 do SWZ, przy czym, przedmiar stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty. Podstawą wyceny jest dokumentacja projektowa oraz projekt umowy – Załącznik nr 4 do SWZ, będące integralną częścią niniejszej SWZ.
Time limit for receipt of tenders
2025-08-04 12:30:00.0
Location
ul. Warszawska 32
19-206 Rajgród
Województwo: podlaskie
Polska
19-206 Rajgród
Województwo: podlaskie
Polska
Category assortment
Electrical power equipment
Cooling and heating devices
Construction supervision and other construction services
Other construction and renovation works
Landscaping services
Technical building installation services
Dismantling services
Road and railroad services
Dredging and regulation of water bodies and watercourses
Design services
Finishing and renovation works
Cooling and heating devices
Construction supervision and other construction services
Other construction and renovation works
Landscaping services
Technical building installation services
Dismantling services
Road and railroad services
Dredging and regulation of water bodies and watercourses
Design services
Finishing and renovation works
Buyer details
GMINA RAJGRÓD
ul. Warszawska 32
19-206 Rajgród
Województwo: podlaskie
Polska
ul. Warszawska 32
19-206 Rajgród
Województwo: podlaskie
Polska