Rozbudowa drogi w miejscowości Dygudaj
Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Dygudaj”. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie robót branży drogowej:
a) wykonanie nowej konstrukcji jezdni o szerokości 5,0m;
b) wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego;
c) wykonanie ciągów pieszych o nawierzchni mineralnej;
d) budowa przepustu dwuwlotowego z blachy falistej pod drogą;
e) oznakowanie pionowe i poziome;
Klasa drogi: D
Kategoria drogi: gminna
Kategoria ruchu: KR1
Długość drogi: 197,50 mb
Szerokość jezdni: 5,00 m
Szerokość ciągów pieszych 2,00 m
Szerokość poboczy z kruszywa: 0,75 m
2) wykonanie robót branży sanitarnej:
Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączem, sieć wodociągowa z rur PE Ø110x10,0 mm SDR11, przyłącze wodociągowe z rur PE Ø40x3,7 mm SDR11. Wodociąg wyposażony w hydranty przeciwpożarowe naziemne DN80. Sieć wodociągowa zostanie włączona do istniejącego wodociągu Ø110 na działce 36/5, obręb Eligiów, Gmina Sulmierzyce.
Długość sieci wodociągowej: 176,0 mb
Długość przyłącza wodociągowego: 20,0 mb
Ilość hydrantów nadziemnych DN80: 2 szt.
3) wykonanie robót branży telekomunikacyjnej:
a) budowa kanału technologicznego o profilu KTu o długości 148 mb, kanał podstawowy minimalny z jednej rury osłonowej Ø110 mm, jednej rury światłowodowej Ø40 mm i jednej prefabrykowanej wiązki mikrorur.
b) budowa kanału technologicznego o profilu KTp o długości 72 mb, kanał z dwóch rur osłonowych Ø110 mm, w jednej z nich należy zainstalować rurę światłowodową Ø40 mm i jedną prefabrykowaną wiązkę mikrorur.
c) budowa studni kablowych typu SK-2 – 3 kpl.
d) budowa studni kablowych typu SKR-1 – 3 kpl.
4) wykonanie robót branży elektrycznej:
Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego YAKXS 4x25 mm² o długości 273,0 m wyprowadzona z zaprojektowanego złącza RSOU oraz zainstalowanie siedmiu nowych słupów oświetlenia ulicznego z oprawami oświetleniowymi LED.
Mając na uwadze ograniczoną nośność drogi gminnej 109254E przebiegającej przy zbiornikach wodnych w miejscowości Dygudaj, Zamawiający wyznacza dojazd do placu budowy drogą gminną od strony drogi powiatowej nr 1901E zgodnie z załącznikiem graficznym.
Na skrzyżowaniu budowanej drogi z drogą gminną 109254E jest zlokalizowana kapliczka. W przypadku kolizji kapliczki z nowo budowaną drogą należy ją przestawić w inne miejsce w pasie drogowym. Nową lokalizację należy uzgodnić z Zamawiającym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w projektowanych postanowieniach umowy oraz dokumentacji technicznej, na którą składają się następujące dokumenty:
1) Decyzja Nr 103/2021 z dnia 08.03.2021 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej „Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Dygudaj”
2) Projekt budowlany
3) Projekt wykonawczy
4) Projekt stałej organizacji ruchu
5) Opinia geotechniczna
6) Operat wodnoprawny
7) Decyzja w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych z dnia 5 listopada 2020 r. wydana przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Zarząd Zlewni w Sieradzu
8) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
9) Przedmiary
Uwaga: Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej oraz STWIORB.
3. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:
- oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),
- przygotować i wdrożyć czasową organizację ruchu na czas prowadzonych prac,
- powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach.
4. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,
2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:
a) pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu (jeśli wymagane – należy uzyskać przed terminem końcowym realizacji zadania),
b) oryginał/kserokopię dziennika budowy/robót,
c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej,
d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy o treści zgodnej z art. 57 ustawy Prawo budowlane,
e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy,
g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD.
5. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot zamówienia 5 – letniej gwarancji. Okres gwarancji równy okresowi rękojmi.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/1143115
1) wykonanie robót branży drogowej:
a) wykonanie nowej konstrukcji jezdni o szerokości 5,0m;
b) wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego;
c) wykonanie ciągów pieszych o nawierzchni mineralnej;
d) budowa przepustu dwuwlotowego z blachy falistej pod drogą;
e) oznakowanie pionowe i poziome;
Klasa drogi: D
Kategoria drogi: gminna
Kategoria ruchu: KR1
Długość drogi: 197,50 mb
Szerokość jezdni: 5,00 m
Szerokość ciągów pieszych 2,00 m
Szerokość poboczy z kruszywa: 0,75 m
2) wykonanie robót branży sanitarnej:
Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączem, sieć wodociągowa z rur PE Ø110x10,0 mm SDR11, przyłącze wodociągowe z rur PE Ø40x3,7 mm SDR11. Wodociąg wyposażony w hydranty przeciwpożarowe naziemne DN80. Sieć wodociągowa zostanie włączona do istniejącego wodociągu Ø110 na działce 36/5, obręb Eligiów, Gmina Sulmierzyce.
Długość sieci wodociągowej: 176,0 mb
Długość przyłącza wodociągowego: 20,0 mb
Ilość hydrantów nadziemnych DN80: 2 szt.
3) wykonanie robót branży telekomunikacyjnej:
a) budowa kanału technologicznego o profilu KTu o długości 148 mb, kanał podstawowy minimalny z jednej rury osłonowej Ø110 mm, jednej rury światłowodowej Ø40 mm i jednej prefabrykowanej wiązki mikrorur.
b) budowa kanału technologicznego o profilu KTp o długości 72 mb, kanał z dwóch rur osłonowych Ø110 mm, w jednej z nich należy zainstalować rurę światłowodową Ø40 mm i jedną prefabrykowaną wiązkę mikrorur.
c) budowa studni kablowych typu SK-2 – 3 kpl.
d) budowa studni kablowych typu SKR-1 – 3 kpl.
4) wykonanie robót branży elektrycznej:
Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego YAKXS 4x25 mm² o długości 273,0 m wyprowadzona z zaprojektowanego złącza RSOU oraz zainstalowanie siedmiu nowych słupów oświetlenia ulicznego z oprawami oświetleniowymi LED.
Mając na uwadze ograniczoną nośność drogi gminnej 109254E przebiegającej przy zbiornikach wodnych w miejscowości Dygudaj, Zamawiający wyznacza dojazd do placu budowy drogą gminną od strony drogi powiatowej nr 1901E zgodnie z załącznikiem graficznym.
Na skrzyżowaniu budowanej drogi z drogą gminną 109254E jest zlokalizowana kapliczka. W przypadku kolizji kapliczki z nowo budowaną drogą należy ją przestawić w inne miejsce w pasie drogowym. Nową lokalizację należy uzgodnić z Zamawiającym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w projektowanych postanowieniach umowy oraz dokumentacji technicznej, na którą składają się następujące dokumenty:
1) Decyzja Nr 103/2021 z dnia 08.03.2021 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej „Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Dygudaj”
2) Projekt budowlany
3) Projekt wykonawczy
4) Projekt stałej organizacji ruchu
5) Opinia geotechniczna
6) Operat wodnoprawny
7) Decyzja w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych z dnia 5 listopada 2020 r. wydana przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Zarząd Zlewni w Sieradzu
8) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
9) Przedmiary
Uwaga: Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej oraz STWIORB.
3. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:
- oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),
- przygotować i wdrożyć czasową organizację ruchu na czas prowadzonych prac,
- powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach.
4. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,
2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:
a) pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu (jeśli wymagane – należy uzyskać przed terminem końcowym realizacji zadania),
b) oryginał/kserokopię dziennika budowy/robót,
c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej,
d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy o treści zgodnej z art. 57 ustawy Prawo budowlane,
e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy,
g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD.
5. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot zamówienia 5 – letniej gwarancji. Okres gwarancji równy okresowi rękojmi.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/1143115
Time limit for receipt of tenders
2025-08-01 10:00:00.0
Location
Urzędowa 1
98-338 Sulmierzyce
Województwo: łódzkie
Polska
98-338 Sulmierzyce
Województwo: łódzkie
Polska
Category assortment
Other construction and renovation works
Technical building installation services
Dismantling services
Road and railroad services
Finishing and renovation works
Technical building installation services
Dismantling services
Road and railroad services
Finishing and renovation works
Buyer details
GMINA SULMIERZYCE
Urzędowa 1
98-338 Sulmierzyce
Województwo: łódzkie
Polska
Urzędowa 1
98-338 Sulmierzyce
Województwo: łódzkie
Polska