Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. „Utworzenie instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3”
Notice description
Część 1: Meble
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli w ramach zadania pn. „Utworzenie instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3”.
2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został określony w załączniku nr 1.1 do SWZ.
3. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad. Wyposażenie musi spełniać wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Sprzęty winny zostać dostarczone w oryginalnych opakowaniach wraz z instrukcją obsługi w języku polskim. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia winien być złożony / podłączony / ustawiony / zamontowany oraz gotowy do użytkowania.
4. Po dostarczeniu wszystkich elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu. Wszelkie zniszczenia powstałe podczas i w wyniku montażu będą usuwane przez Wykonawcę na własny koszt i własnym staraniem.
5. Zamawiający wymaga by gwarancja na przedmiot zamówienia wynosiła minimum 24 miesiące.
6. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Część 2: Sprzęt elektroniczny i AGD
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego i AGD w ramach zadania pn. „Utworzenie instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3”.
2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został określony w załączniku nr 1.2 do SWZ.
3. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad. Wyposażenie musi spełniać wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Sprzęty winny zostać dostarczone w oryginalnych opakowaniach wraz z instrukcją obsługi w języku polskim. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia winien być złożony / podłączony / ustawiony / zamontowany oraz gotowy do użytkowania.
4. Po dostarczeniu wszystkich elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu. Wszelkie zniszczenia powstałe podczas i w wyniku montażu będą usuwane przez Wykonawcę na własny koszt i własnym staraniem.
5. Zamawiający wymaga by gwarancja na przedmiot zamówienia wynosiła minimum 24 miesiące.
6. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Część 3: Zabawki, wyposażenie edukacyjne, gastronomiczne i pozostałe
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zabawek, wyposażenia edukacyjnego, gastronomicznego i pozostałego w ramach zadania pn. „Utworzenie instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3”.
2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został określony w załączniku nr 1.3 do SWZ.
3. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad. Wyposażenie musi spełniać wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Sprzęty winny zostać dostarczone w oryginalnych opakowaniach wraz z instrukcją obsługi w języku polskim. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia winien być złożony / podłączony / ustawiony / zamontowany oraz gotowy do użytkowania.
4. Po dostarczeniu wszystkich elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu. Wszelkie zniszczenia powstałe podczas i w wyniku montażu będą usuwane przez Wykonawcę na własny koszt i własnym staraniem.
5. Zamawiający wymaga by gwarancja na przedmiot zamówienia wynosiła minimum 24 miesiące.
6. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli w ramach zadania pn. „Utworzenie instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3”.
2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został określony w załączniku nr 1.1 do SWZ.
3. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad. Wyposażenie musi spełniać wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Sprzęty winny zostać dostarczone w oryginalnych opakowaniach wraz z instrukcją obsługi w języku polskim. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia winien być złożony / podłączony / ustawiony / zamontowany oraz gotowy do użytkowania.
4. Po dostarczeniu wszystkich elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu. Wszelkie zniszczenia powstałe podczas i w wyniku montażu będą usuwane przez Wykonawcę na własny koszt i własnym staraniem.
5. Zamawiający wymaga by gwarancja na przedmiot zamówienia wynosiła minimum 24 miesiące.
6. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Część 2: Sprzęt elektroniczny i AGD
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego i AGD w ramach zadania pn. „Utworzenie instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3”.
2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został określony w załączniku nr 1.2 do SWZ.
3. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad. Wyposażenie musi spełniać wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Sprzęty winny zostać dostarczone w oryginalnych opakowaniach wraz z instrukcją obsługi w języku polskim. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia winien być złożony / podłączony / ustawiony / zamontowany oraz gotowy do użytkowania.
4. Po dostarczeniu wszystkich elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu. Wszelkie zniszczenia powstałe podczas i w wyniku montażu będą usuwane przez Wykonawcę na własny koszt i własnym staraniem.
5. Zamawiający wymaga by gwarancja na przedmiot zamówienia wynosiła minimum 24 miesiące.
6. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Część 3: Zabawki, wyposażenie edukacyjne, gastronomiczne i pozostałe
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zabawek, wyposażenia edukacyjnego, gastronomicznego i pozostałego w ramach zadania pn. „Utworzenie instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3”.
2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został określony w załączniku nr 1.3 do SWZ.
3. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad. Wyposażenie musi spełniać wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Sprzęty winny zostać dostarczone w oryginalnych opakowaniach wraz z instrukcją obsługi w języku polskim. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia winien być złożony / podłączony / ustawiony / zamontowany oraz gotowy do użytkowania.
4. Po dostarczeniu wszystkich elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu. Wszelkie zniszczenia powstałe podczas i w wyniku montażu będą usuwane przez Wykonawcę na własny koszt i własnym staraniem.
5. Zamawiający wymaga by gwarancja na przedmiot zamówienia wynosiła minimum 24 miesiące.
6. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Time limit for receipt of tenders
2025-07-24 09:00:00.0
Location
ul. Krakowska 26
42-421 Włodowice
Województwo: śląskie
Polska
42-421 Włodowice
Województwo: śląskie
Polska
Category assortment
Small household appliances
Large household appliances
Educational materials and equipment
Kitchen accessories
Measuring equipment and monitoring systems
Cooling and heating devices
Electrical and electronic devices
Carpets and carpeting
Curtains, drapes, blinds and accessories
Furniture
Industrial furniture
Other furnishings
Sport
Toys
Telecommunications equipment and accessories
Hardware, parts and accessories
Large household appliances
Educational materials and equipment
Kitchen accessories
Measuring equipment and monitoring systems
Cooling and heating devices
Electrical and electronic devices
Carpets and carpeting
Curtains, drapes, blinds and accessories
Furniture
Industrial furniture
Other furnishings
Sport
Toys
Telecommunications equipment and accessories
Hardware, parts and accessories
Buyer details
Miasto i Gmina Włodowice
ul. Krakowska 26
42-421 Włodowice
Województwo: śląskie
Polska
ul. Krakowska 26
42-421 Włodowice
Województwo: śląskie
Polska