„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ” składającego się z dwóch zadań
Notice description
Zadanie nr 1. „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Ząbkowicach Śląskich”
Na podstawie PFU - „Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w
Ząbkowicach Śląskich” ( roboty kwalifikowane) na wszelkie planowane w PFU prace budowlane należy uzyskać wymagane
decyzje, postanowienia, opinie oraz zgody, uzgodnienia, itp. przy czym Wykonawca samodzielnie zadecyduje o rodzaju
koniecznych do pozyskania dokumentów formalno-prawnych i o tym, które roboty wymagają uzyskania decyzji o pozwoleniu
na budowę, a które są zwolnione z obowiązku jej uzyskania i wobec których występuje obowiązek zgłoszenia robót.
Wykonawca w szczególności uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie i decyzje
administracyjne niezbędne do wykonania prac budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do eksploatacji.
Wykonawca zadania zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego również do:
• dokonania wizji lokalnej obiektu, oceny stanu technicznego oraz inwentaryzacji instalacji elektrycznej i ciepłowniczej w
zakresie niezbędnym do modernizacji,
• zlecenie wykonania mapy do celów projektowych,
• uzyskanie uzgodnienia z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
• uzyskanie uzgodnień z zarządcami sieci,
• zlecenie wykonania ekspertyzy stanu technicznego osobie posiadającej stosowne uprawnienia,
• uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wszystkich rozwiązań materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń (wymagana
pisemna akceptacja Zamawiającego),
• złożenia we właściwym Urzędzie kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót
budowlanych i uzyskania, odpowiedniej dla wnioskowania, prawomocnej zgody na rozpoczęcie prac budowlanych, jeżeli
będzie taka konieczność,
• wykonania robót budowlano-montażowych,
• wywiezienia odpadów budowlanych, zdemontowanych urządzeń (po ustaleniu z Zamawiającym) na koncesjonowane
wysypisko komunalne,
• dostarczenia i zamontowania wszelkich niezbędnych urządzeń i wyposażenia,
• dokonania odbiorów, rozruchu i szkoleń obsługi,
• przygotowania wszystkich protokołów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Inspektoracie
Nadzoru Budowlanego bądź, ew. uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami
Prawa budowlanego,
• po wykonaniu robót budowlanych do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz
świadectwa charakterystyki energetycznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: SWZ oraz załączniku nr 11.
ZADANIE NR 2 - Termomodernizacja budynku Centrum Organizacji Pozarządowych w Ząbkowicach Śląskich,
Na podstawie PFU - „Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynku Centrum Organizacji Pozarządowych w Ząbkowicach Śląskich wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej i wymianą źródła ciepła” na wszelkie planowane w PFU prace budowlane należy uzyskać wymagane decyzje, postanowienia, opinie oraz zgody, uzgodnienia, itp. przy czym Wykonawca samodzielnie zadecyduje o rodzaju koniecznych do pozyskania dokumentów formalno-prawnych i o tym, które roboty wymagają uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, a które są zwolnione z obowiązku jej uzyskania i wobec których występuje obowiązek zgłoszenia robót. Wykonawca w szczególności uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do wykonania prac budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do eksploatacji. Wykonawca zadania zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego również do:
• dokonania wizji lokalnej obiektu, oceny stanu technicznego
• zlecenie wykonania mapy do celów projektowych
• wykonanie audytu energetycznego
• zlecenie wykonania ekspertyzy stanu technicznego osobie posiadającej stosowne uprawnienia
• uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wszystkich rozwiązań materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń (wymagana pisemna akceptacja Zamawiającego)
• złożenia we właściwym Urzędzie kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót budowlanych i uzyskania, odpowiedniej dla wnioskowania, prawomocnej zgody na rozpoczęcie prac budowlanych, jeżeli będzie taka konieczność
• wykonania robót budowlano-montażowych,
• wywiezienia odpadów budowlanych, zdemontowanych urządzeń (po ustaleniu z Zamawiającym) na koncesjonowane wysypisko komunalne,
• dostarczenia i zamontowania wszelkich niezbędnych urządzeń i wyposażenia,
• dokonania odbiorów, rozruchu i szkoleń obsługi,
• przygotowania wszystkich protokołów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, bądź ew. uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego,
• po wykonaniu robót budowlanych do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz świadectwa charakterystyki energetycznej.
Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do:
• sporządzenia planu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót
• uzyskanie pozytywnej opinii dotyczącej kolorystyki elewacji oraz sposobu ocieplenia z konserwatorem zabytków.
Zakres robót zadania inwestycyjnego obejmuje min.:
- ocieplenie elewacji, na której występują detale architektoniczne od wewnątrz w postaci przedścianki z płyt g-k na konstrukcji stalowej- system suchej zabudowy ocieplić płytami izolacyjnymi z wełny szklanej o grubości 12cm.
- ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem nieposiadających detalu architektonicznego,
-wykonanie nowych tynków zewnętrznych,
-ocieplenie dachu wełną mineralna między krokwiami i wykończenie płytami OSB,
-wymianę wszystkich obróbek blacharskich, wymianę rynien i rur spustowych,
-wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
-wykonanie izolacji fundamentów,
-wykonanie opasek żwirowych wokół budynku,
-konserwacja elewacji z detalami architektonicznymi budynku
-w zakresie instalacji elektrycznych: montaż instalacji fotowoltaicznej do produkcji energii na potrzeby prac pompy ciepła i oświetlenia i modernizacja instalacji elektrycznej dla potrzeb pomp ciepła, wymiana gniazd elektrycznych ze względu na wewnętrzne ocieplenie ściany– opracowanie w części elektrycznej
-w zakresie instalacji sanitarnych: montaż powietrznej pompy ciepła oraz kondensacyjnego kotła gazowego jak i montaż niskotemperaturowych grzejników z zaworami termostatycznymi– opracowanie w części sanitarnej
oraz inne prace i czynności niezbędne do kompletnego i prawidłowego wykonania termomodernizacji.
Na podstawie PFU - „Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w
Ząbkowicach Śląskich” ( roboty kwalifikowane) na wszelkie planowane w PFU prace budowlane należy uzyskać wymagane
decyzje, postanowienia, opinie oraz zgody, uzgodnienia, itp. przy czym Wykonawca samodzielnie zadecyduje o rodzaju
koniecznych do pozyskania dokumentów formalno-prawnych i o tym, które roboty wymagają uzyskania decyzji o pozwoleniu
na budowę, a które są zwolnione z obowiązku jej uzyskania i wobec których występuje obowiązek zgłoszenia robót.
Wykonawca w szczególności uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie i decyzje
administracyjne niezbędne do wykonania prac budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do eksploatacji.
Wykonawca zadania zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego również do:
• dokonania wizji lokalnej obiektu, oceny stanu technicznego oraz inwentaryzacji instalacji elektrycznej i ciepłowniczej w
zakresie niezbędnym do modernizacji,
• zlecenie wykonania mapy do celów projektowych,
• uzyskanie uzgodnienia z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
• uzyskanie uzgodnień z zarządcami sieci,
• zlecenie wykonania ekspertyzy stanu technicznego osobie posiadającej stosowne uprawnienia,
• uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wszystkich rozwiązań materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń (wymagana
pisemna akceptacja Zamawiającego),
• złożenia we właściwym Urzędzie kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót
budowlanych i uzyskania, odpowiedniej dla wnioskowania, prawomocnej zgody na rozpoczęcie prac budowlanych, jeżeli
będzie taka konieczność,
• wykonania robót budowlano-montażowych,
• wywiezienia odpadów budowlanych, zdemontowanych urządzeń (po ustaleniu z Zamawiającym) na koncesjonowane
wysypisko komunalne,
• dostarczenia i zamontowania wszelkich niezbędnych urządzeń i wyposażenia,
• dokonania odbiorów, rozruchu i szkoleń obsługi,
• przygotowania wszystkich protokołów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Inspektoracie
Nadzoru Budowlanego bądź, ew. uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami
Prawa budowlanego,
• po wykonaniu robót budowlanych do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz
świadectwa charakterystyki energetycznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: SWZ oraz załączniku nr 11.
ZADANIE NR 2 - Termomodernizacja budynku Centrum Organizacji Pozarządowych w Ząbkowicach Śląskich,
Na podstawie PFU - „Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynku Centrum Organizacji Pozarządowych w Ząbkowicach Śląskich wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej i wymianą źródła ciepła” na wszelkie planowane w PFU prace budowlane należy uzyskać wymagane decyzje, postanowienia, opinie oraz zgody, uzgodnienia, itp. przy czym Wykonawca samodzielnie zadecyduje o rodzaju koniecznych do pozyskania dokumentów formalno-prawnych i o tym, które roboty wymagają uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, a które są zwolnione z obowiązku jej uzyskania i wobec których występuje obowiązek zgłoszenia robót. Wykonawca w szczególności uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do wykonania prac budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do eksploatacji. Wykonawca zadania zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego również do:
• dokonania wizji lokalnej obiektu, oceny stanu technicznego
• zlecenie wykonania mapy do celów projektowych
• wykonanie audytu energetycznego
• zlecenie wykonania ekspertyzy stanu technicznego osobie posiadającej stosowne uprawnienia
• uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wszystkich rozwiązań materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń (wymagana pisemna akceptacja Zamawiającego)
• złożenia we właściwym Urzędzie kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót budowlanych i uzyskania, odpowiedniej dla wnioskowania, prawomocnej zgody na rozpoczęcie prac budowlanych, jeżeli będzie taka konieczność
• wykonania robót budowlano-montażowych,
• wywiezienia odpadów budowlanych, zdemontowanych urządzeń (po ustaleniu z Zamawiającym) na koncesjonowane wysypisko komunalne,
• dostarczenia i zamontowania wszelkich niezbędnych urządzeń i wyposażenia,
• dokonania odbiorów, rozruchu i szkoleń obsługi,
• przygotowania wszystkich protokołów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, bądź ew. uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego,
• po wykonaniu robót budowlanych do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz świadectwa charakterystyki energetycznej.
Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do:
• sporządzenia planu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót
• uzyskanie pozytywnej opinii dotyczącej kolorystyki elewacji oraz sposobu ocieplenia z konserwatorem zabytków.
Zakres robót zadania inwestycyjnego obejmuje min.:
- ocieplenie elewacji, na której występują detale architektoniczne od wewnątrz w postaci przedścianki z płyt g-k na konstrukcji stalowej- system suchej zabudowy ocieplić płytami izolacyjnymi z wełny szklanej o grubości 12cm.
- ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem nieposiadających detalu architektonicznego,
-wykonanie nowych tynków zewnętrznych,
-ocieplenie dachu wełną mineralna między krokwiami i wykończenie płytami OSB,
-wymianę wszystkich obróbek blacharskich, wymianę rynien i rur spustowych,
-wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
-wykonanie izolacji fundamentów,
-wykonanie opasek żwirowych wokół budynku,
-konserwacja elewacji z detalami architektonicznymi budynku
-w zakresie instalacji elektrycznych: montaż instalacji fotowoltaicznej do produkcji energii na potrzeby prac pompy ciepła i oświetlenia i modernizacja instalacji elektrycznej dla potrzeb pomp ciepła, wymiana gniazd elektrycznych ze względu na wewnętrzne ocieplenie ściany– opracowanie w części elektrycznej
-w zakresie instalacji sanitarnych: montaż powietrznej pompy ciepła oraz kondensacyjnego kotła gazowego jak i montaż niskotemperaturowych grzejników z zaworami termostatycznymi– opracowanie w części sanitarnej
oraz inne prace i czynności niezbędne do kompletnego i prawidłowego wykonania termomodernizacji.
Time limit for receipt of tenders
2025-07-31 08:00:00.0
Location
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie
Województwo: dolnośląskie
Polska
57-200 Ząbkowice Śląskie
Województwo: dolnośląskie
Polska
Category assortment
Other
Electrical power equipment parts
Electrical power equipment
Cooling and heating devices
Construction supervision and other construction services
Other construction and renovation works
Landscaping services
Technical building installation services
Dismantling services
Road and railroad services
Dredging and regulation of water bodies and watercourses
Design services
Finishing and renovation works
Electrical power equipment parts
Electrical power equipment
Cooling and heating devices
Construction supervision and other construction services
Other construction and renovation works
Landscaping services
Technical building installation services
Dismantling services
Road and railroad services
Dredging and regulation of water bodies and watercourses
Design services
Finishing and renovation works
Buyer details
Gmina Ząbkowice Śląskie
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie
Województwo: dolnośląskie
Polska
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie
Województwo: dolnośląskie
Polska