Przebudowa szybu windowego wraz z wymianą podnośnika hydraulicznego na dźwig osobowy przeznaczony dla osób niepełnosprawnych w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy.

Notice description

Opis i specyfikacja:
1.
Nazwa postępowania:

 

 „Przebudowa szybu windowego wraz z wymianą
podnośnika hydraulicznego na dźwig osobowy przeznaczony dla osób
niepełnosprawnych w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy”.

 

2. Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 

 

Główny kod CPV:  42416100-6 Windy

 

45111300-1 Roboty rozbiórkowe

45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków

45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45313100-5 Instalowanie wind

45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71355000-1 Usługi pomiarowe

71330000-0 Różne usługi inżynieryjne

 

WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO
JEDNĄ OFERTĘ.

ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA
SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.

ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.

 

Adres inwestycji: ul. ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica.

3.
Przedmiot zamówienia ma charakter mieszany, obejmuje roboty budowlane wraz z
dostawą i montażem nowego dźwigu osobowego w budynku
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy.

Roboty
budowlane dotyczą przebudowy, poszerzenia szybu windowego znajdującego się na
klatce schodowej pod montaż dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych.
Aktualnie w szybie o
wymiarach 1370 x 1750 mm  znajduje się
podnośnik hydrauliczny przeznaczony do demontażu. Zamówienie w zakresie robót
budowlanych obejmuje m.in. wyburzenie ściany pomiędzy szybem windy a
maszynownią, budowę nowej ściany, tak aby uzyskać minimalny wymiar szybu
przeznaczonego na podnośnik dla osób niepełnosprawnych tj. 1650 x 1750 mm oraz
wszelkie roboty/prace montażowe i wykończeniowe w zakresie nowej windy. W poszerzonym
szybie Wykonawca zamontuje dźwig osobowy dla niepełnosprawnych o wymiarach
wewnętrznych kabiny 1100 x 1400 mm.
Przedmiot zamówienia w zakresie dostawy i montażu nowego dźwigu osobowego
(rok produkcji nie starszy niż 2025) obejmuje m.in.:

1) Demontaż i
utylizację istniejącego podnośnika hydraulicznego.

2) Uzyskanie
akceptacji UDT na montaż windy, w tym przygotowanie stosownej dokumentacji
merytorycznej.

3) Niezbędne roboty budowlane konieczne do
montażu i uruchomienia dostarczanego dźwigu.

4) Dostawę, montaż
oraz uruchomienie dźwigu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

5) Uzyskanie
decyzji UDT pozwalającej na eksploatację dźwigu wraz z jego rejestracją (opłaty
związane z uzyskaniem decyzji obciążają Wykonawcę).

6) Przeprowadzenie
szkolenia użytkownika w zakresie obsługi windy.

7) Dostarczenie
wszystkich materiałów, wyrobów i urządzeń przez Wykonawcę.

Wykonawca
zobowiązany będzie do zastosowania materiałów, wyrobów i urządzeń posiadających
wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w
budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i
kontroli jakości.

8) Zapewnienie nieodpłatnych
dla Zamawiającego napraw i serwisu gwarancyjnego przez okres minimum 60
miesięcy od dnia odbioru końcowego inwestycji. Wykonawca w okresie trwania
gwarancji na przedmiot umowy zobowiązuje się do nieodpłatnego wykonywania
wszelkich przeglądów i prac konserwatorskich dźwigu, w tym dokonywania
niezbędnych przeglądów zgodnie z wymogami producenta urządzenia dźwigowego
wynikającymi z kart technicznych zamontowanych urządzeń oraz przepisów dotyczących
funkcjonowania dźwigu oraz wymagań UDT.

9) Zapewnienie części zamiennych przez okres min. 10 lat licząc od
daty odbioru urządzenia przez UDT.

 

Szczegółowy opis dźwigu osobowego zawarty jest w załączniku do SWZ (Formularz rzeczowy).

 

Prace montażowe, roboty budowlane, inne prace należy wykonać z
zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową,
zaleceniami dozoru technicznego oraz zgodnie z umową,  Polskimi Normami przenoszącymi normy
europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru
Gospodarczego oraz niniejszą SWZ. Sposób realizacji zamówienia musi być zgodny z
technologią wykonania, wszelkie wątpliwości, bądź propozycje rozwiązań
zamiennych winny być zgłaszane i uzgadniane z dozorem
technicznym oraz z Zamawiającym.
Wykonawca zamówienia
ponosi całkowitą odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót/prac oraz jakość
zastosowanych materiałów i urządzeń.
Przedmiot
zamówienia będzie wykonywany na użytkowanym obiekcie. W organizacji placu
budowy i prowadzeniu robót/prac musi być uwzględnione funkcjonowanie  obiektu. Realizacja
zadania nie może zakłócić działalności podstawowej obiektu. Wykonawca w trakcie wykonywania zamówienia musi dostosować harmonogram
robót/prac/dostaw oraz sposób ich realizacji do warunków istniejących w
obiekcie użytkowanym. Wykonawca winien stosować obowiązujące dla takich
obiektów przepisy BHP i ppoż. oraz zachować szczególne środki ostrożności przy
realizacji zamówienia jak również minimalizować negatywne skutki wykonywania
robót budowlanych i instalacyjnych dla osób przebywających w budynku.
Zamawiający informuje, że złożenie oferty MOŻE być (nie jest
to wymóg obligatoryjny) poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia
wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą wyznaczoną do
komunikowania się z Wykonawcami. W trakcie wizji
lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści
SWZ. Wizji lokalnej nie należy utożsamiać z
zebraniem wykonawców.

 

4. Zamawiający
wymaga udzielenia gwarancji na wykonane przedmiotu zamówienia na okres minimum
60 miesięcy.

 

5. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 7 do SWZ.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:     do dnia 5 grudnia 2025 r.

Szanowni Państwo,  
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 
 
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym. 
 
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne. 
 
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
 
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Wymagania dodatkowe:
Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy (W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny)
Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa (W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. )

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

22.07.2025 12:00

Category assortment

No category

Buyer details

Starostwo Powiatowe w Świdnicy

Contact details