Kompleksowa obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych gminy Wiązownica w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 30.06.2029 r.

Notice description

4.1 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na kompleksową obsługę bankową budżetu gminy Wiązownica i jednostek organizacyjnych przez okres 47 miesięcy w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 30.06.2029 r.
4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności obsługi bankowej:
1) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych, rachunków funduszy specjalnych i celowych (w tym rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy krajowych lub UE), rachunku sum depozytowych,
2) oprocentowanie środków znajdujących się na wszystkich rachunkach Zamawiającego,
3) przyjmowanie wpłat i realizowanie wypłat gotówkowych na terenie miejscowości Wiązownica, we wszystkie dni robocze roku, w godzinach 8:00 – 15:00,
4) realizowanie wypłat gotówkowych świadczeń rodzinnych, pielęgnacyjnych, z funduszu alimentacyjnego dla osób fizycznych na podstawie zatwierdzonych przez Wójta Gminy i Skarbnika Gminy lub w zastępstwie przez osoby upoważnione, wskazane w karcie wzorów podpisów, list wypłat,
5) lokowanie wolnych środków na lokatach terminowych,
6) automatyczne przeksięgowanie, po zamknięciu dnia operacyjnego salda środków pieniężnych z rachunku bieżącego Gminy oraz z rachunków bieżących jej jednostek organizacyjnych na rachunek lokaty typu overnight (O/N),
7) realizację poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym
banku) w czasie rzeczywistym bez opłat,
8) realizację wszystkich poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR lub SORBNET,
9) realizację poleceń przelewów we wszystkie dni robocze roku,
10) objęcie systemem bankowości elektronicznej gminy i jednostek organizacyjnych, bez opłat za instalację i użytkowanie. System bankowości elektronicznej powinien umożliwić dostęp do rachunku na dowolnym komputerze Zamawiającego spełniającym wymogi techniczne, poprzez dostęp za pośrednictwem przeglądarki internetowej. W przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej realizacja przelewów w formie dokumentu papierowego, przy czym opłata za przelew papierowy nie może być wyższa niż za przelew elektroniczny.
11) wydawanie blankietów czeków gotówkowych,
12) wydawanie opinii bankowej o prowadzonych rachunkach oraz innych opinii i zaświadczeń,
4.3 Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązany jest do posiadania oddziału, filii lub punktu kasowego na terenie miejscowości Wiązownica, zapewniający obsługę gotówkową od poniedziałku do piątku w godzinach min od 800 do 1500. W przypadku nieposiadania oddziału, filii lub punktu kasowego Wykonawca zobowiązany jest w terminie 1 miesiąca od podpisania umowy do utworzenia oddziału, filii lub punktu kasowego.
4.4 Do momentu utworzenia placówki Wykonawca zagwarantuje możliwość prowadzenia
wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.
Powyższy wymóg posiadania placówki lub punktu kasowego uzasadniona jest koniecznością bieżącego odprowadzania gotówki, przez pracowników Urząd Gminy, Zakładu Gospodarki Komunalnej i Gminnego Centrum Kultury.
Położenie placówki oddalonej od gminy Wiązownica, spowoduje znaczne utrudnienia w bieżącej obsłudze klientów oraz poświęcenia przez pracowników czasu na dojazdy do oddalonych placówek bankowych.
4.5 Obsługa budżetu Gminy Wiązownica prowadzona będzie na rzecz następujących jednostek gminnych:
Urząd Gminy Wiązownica
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej,
Szkoła Podstawowa w Szówsku,
Szkoła Podstawowa w Wiązownicy,
Szkoła Podstawowa w Zapałowie,
Szkoła Podstawowa w Manasterzu,
Szkoła Podstawowa w Mołodyczu,
Szkoła Podstawowa w Piwodzie,
Szkoła Podstawowa w Ryszkowej Woli,
Dzienny Dom Senior+,
Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Wiązownica w Wiązownicy,
Gminne Centrum Kultury w Wiązownicy,
Centrum Usług Wspólnych Gminy Wiązownica,
2.5 W razie przekształcenia, łączenia lub tworzenia nowych jednostek Gminy będą one obsługiwane przez Bank i jego następców prawnych na zasadach i warunkach określonych w umowie. W razie przekształceń po stronie Banku, jego następcy prawni zobowiązani są wykonywać niniejszą umowę na niezmienionych zasadach.

Podstawowe dane do wyliczenia kosztów obsługi bankowej gminy Wiązownica
L.p. Jednostka Liczba posiadanych rachunków Średnio-miesięczna liczba realizowanych przelewów Średnio-miesięczna liczba blankietów czekowych Średnio-miesięczna kwota wypłat gotówkowych (na czek) Wypłaty gotówkowe (bezpośrednio przez bank) świadczeń, zasiłków rodzinnych Średnio-miesięczna kwota wpłat gotówkowych Średniodzienny stan środków na rachunkach bankowych
Średniomiesięczna kwota Liczba świad-czeniobiorców
1. Gmina Wiązownica 25 1 500 5 25 200 3 200 10 164 500 3 000 000
2. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 4
176 2 7 040 0 0 0 57 353
3. Szkoła Podstawowa w Szówsku 2 163 1 560 0 0 0 46 577
4. Szkoła Podstawowa w Wiązownicy 4
266 1 342 0 0 0 293 134
5. Szkoła Podstawowa w Zapałowie 1 92 1 98 0 0 0 16 742
6. Szkoła Podstawowa w Manasterzu 1 78 1 18 0 0 0 16 808
7. Szkoła Podstawowa w Mołodyczu 2 84 1 86 0 0 0 15 858
8. Szkoła Podstawowa w Piwodzie 2
134 1 157 0 0 0 28 346
9. Szkoła Podstawowa w Ryszkowej Woli 1 75 1 228 0 0 0 13 333
10 Dzienny Dom Senior+ 1 26 0 0 0 0 0 6 397
10. Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Wiązownica w Wiązownicy 2 165 2 1 000 0 0 39 000 100 000
11. Gminne Centrum Kultury w Wiązownicy 2 104 0 0 0 0 58 571 42 000
12. Centrum Usług Wspólnych 1 22 0 0 0 0 0 3 994
RAZEM 48 2 885 16 35 235 3 200 10 262 071 3 641 042

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-07-07 07:00:00.0

Location

Warszawska
37-522 Wiązownica
Województwo: podkarpackie
Polska

Category assortment

Banking services

Buyer details

Gmina Wiązownica
Warszawska
37-522 Wiązownica
Województwo: podkarpackie
Polska

Contact details