Wymiana drzwi wraz z renowacją naświetla w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Armii Polskiej 22 w Gorzowie Wlkp.

Notice description

Nazwa: Wymiana drzwi wraz z renowacją naświetla
Opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu polegającego na wymianie drzwi wejściowych na nowe bukowe wraz z renowacją naświetla do budynku przy ul. Armii Polskiej 22 w Gorzowie Wlkp. zgodnie z załączonym przedmiarem oraz Decyzją WUA -V.410.97.2024.HK z dnia 23.09.2024 r. Zamawiający aktualnie proceduje uzyskanie zgody Miejskiego Konserwatora Zabytków. W związku z tym wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wizualizacji drzwi – czyli zdjęcie poglądowe, opis, kolorystyka jaką zamierza zastosować. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie również do gospodarowania wytworzonymi przez siebie odpadami, jako wytwarzający odpady w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
Ilość: 1 [robota budowlana]

Opis i specyfikacja:
Szanowni
Państwo,
informujemy o
postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z
regulaminem dostępnym pod adresem https://zgmgorzow.bip.gov.pl/regulamin-udzielania-zamowien-publicznych-przez-zgm/zasady-udzielania-zamowien-w-imieniu-wspolnot-mieszkaniowych-wazne-od-01-01-2024r.html
Zależy nam, aby
nasze zamówienia realizowali wykonawcy niefigurujący w Krajowym
Rejestrze Zadłużonych, dlatego dokonujemy ich weryfikacji w
wyszukiwarce podmiotów prowadzonej przez Ministerstwo
Sprawiedliwości, na stronie internetowej Ministerstwa:
https://krz.ms.gov.pl/#!/application/KRZPortalPUB/1.9/KrzPortalPubGui.StronaGlowna?params=JTdCJTdE&itemId=item-0&seq=0

Zastrzegamy, że
jeżeli ofertę składa Wykonawca niebędący czynnym podatnikiem
podatku od towarów i usług, winien wraz z ofertą złożyć
oświadczenie zawierające podstawę prawną zwolnienia. W przypadku
utraty przez wykonawcę prawa do zwolnienia podmiotowego z podatku
VAT w trakcie realizacji umowy, nadal będzie obwiązywać cena
brutto wynikająca z oferty. Jeżeli ofertę składa wykonawca, który
jest osobą nieprowadzącą działalności gospodarczej, cena oferty
powinna zawierać zaliczkę na podatek dochodowy oraz wszelkie
należne składki, które to zamawiający, zgodnie z obowiązującymi
przepisami, będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić. Tym samym,
wykonawca będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności
gospodarczej wyraża zgodę na pomniejszenie swoich należności
(ceny oferty) o zaliczki i składki, które zamawiający będzie
zobowiązany naliczyć i odprowadzić w związku z realizacją umowy.
Należność wypłacona bezpośrednio wykonawcy nie będzie wówczas
równa cenie oferty.
Zapraszamy do
złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że
postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku
pytań: 
- dotyczących
wizji lokalnej, prosimy o kontakt z Agnieszka
Plikus tel. 695 741 744 

- innych
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij
wiadomość do zamawiającego"

- związanych z
obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w
dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

tel. 22 101
02 02

e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że
oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z
platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Wymagania dodatkowe:
Krajowy Rejestr Zadłużonych (Oświadczam, że nie figuruję w KRZ. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam")
offer_value (Wartość oferty)
Doświadczenie wykonawcy (Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie niezbędne do prawidłowego i zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia, a także dysponuje odpowiednimi zasobami technicznymi i kadrowymi niezbędnymi dla jego realizacji. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" jeżeli wykonawca posiada wymagane zdolności)
Warunki płatności (Przelewem w terminie do 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury. Wynagrodzenie ryczałtowe. Zastrzegamy, że płatności będą dokonywane w systemie podzielonej płatności tzw. "split payment". Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji i okres gwarancji (Realizacja: do 31.12.2025r.; gwarancja: 60 m-cy Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Sposób wykonania zamówienia (zależy nam, aby zamówienia zostało wykonane siłami własnymi wykonawcy, czyli bez udziału podwykonawców. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" jeżeli wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi.)
Oświadczenie w zakresie VAT (oświadczam, że jestem płatnikiem podatku VAT. Proszę potwierdzić wpisując "TAK". Jeżeli nie, proszę wpisać podstawę zwolnienia )
Pozostałe wymagania Zamawiającego w związku z realizacją zamowienia (1. Roboty budowlane winny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującym Prawem budowlanym.
2. Materiały i inne artykuły wykorzystane w robotach objętych przedmiotem zamówienia mają być nowe. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć atesty/certyfikaty/świadectwa jakościowe potwierdzające dopuszczenie materiałów do obrotu i stosowania.
3. W przypadku prowadzenia prac w obiekcie użyteczności publicznej prace montażowe należy prowadzić w uzgodnionych godzinach. Dowóz, transport materiałów budowlanych wewnątrz budynku i ich składowanie, jak również wejście i czas przebywania pracowników na terenie obiektu winny być uzgodnione z Zamawiającym.
4. Zamawiający dokona odbioru końcowego przedmiotu zamówienia maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych, liczonych od mailowego lub pisemnego zawiadomienia przez Wykonawcę o gotowości do odbioru robót.
5. Warunkiem odbioru robót jest podpis przedstawiciela Zamawiającego na protokole końcowym odbioru robót sporządzonym przez Wykonawcę.
6. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu opłaconą polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności. Potwierdzenie opłaty może wynikać z samego dokumentu polisy OC , bądź innych dokumentów potwierdzających opłacenie polisy. Wykonawca obowiązany jest przedłożyć zamawiającemu kopię aktualnej polisy każdorazowo w przypadku wygaśnięcia ubezpieczenia.
Proszą potwierdzić wpisując "Akceptuję")

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-06-18 08:00:00.0

Category assortment

No category

Buyer details

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp.

Contact details