Naprawa falownika instalacji klimatyzacyjnej z szafą klimatyzacji precyzyjnej marki SCHNEIDER model ACRD602P (lewa strona) w kompleksie wojskowym przy ul. Podchorążych 1 w Elblągu.

Notice description

Nazwa: Naprawa falownika instalacji klimatyzacyjnej z szafą klimatyzacji precyzyjnej marki SCHNEIDER model ACRD602P (lewa strona) w kompleksie wojskowym przy ul. Podchorążych 1 w Elblągu.
Opis: Naprawa falownika instalacji klimatyzacyjnej z szafą klimatyzacji precyzyjnej marki SCHNEIDER model ACRD602P (lewa strona) w kompleksie wojskowym przy ul. Podchorążych 1 w Elblągu.
Ilość: 1 [usługa]

Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

Zaproszenie

do
złożenia oferty cenowej

 

1.       
Zamawiający:

21 Wojskowy
Oddział Gospodarczy

82-300
Elbląg

ul. Kwiatkowskiego
15

Tel. 261 31
30 15

Fax:
261 31 33 04, 261 31 33 05

Poczta
elektroniczna: 21wog@ron.mil.pl

Godziny pracy:

poniedziałek – czwartek: 7:00-15:30

piątek: 7:00-13:00

2.       
Do przeprowadzenia procedury mają zastosowanie przepisy
Kodeksu cywilnego.

3.       
Procedura prowadzona jest w języku polskim na portalu platformazakupowa.pl

4.       
Przedmiot umowy:

Naprawa falownika
instalacji klimatyzacyjnej z szafą klimatyzacji precyzyjnej marki SCHNEIDER
model ACRD602P (lewa strona) w kompleksie wojskowym przy ul. Podchorążych 1 w
Elblągu.

Opis
przedmiotu zamówienia
stanowi zał. nr 1 do Zaproszenia.

5.      Termin
realizacji zamówienia: 7 dni roboczych
od dnia zawarcia umowy.

6.       
Termin płatności: do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

7.       
Kryteria oceny ofert: 100% cena.

8.       
Oferty należy złożyć na portalu platformazakupowa.pl, w terminie do dnia     09.06.2025
r. do godz. 10:30

9.       
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia
negocjacji w zakresie zaoferowanych cen.

10.   
Negocjacje mogą być przeprowadzone w formie wymiany
informacji mailem lub faksem.

11.   
Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Wykonawca oblicza cenę oferty
brutto (uwzględniając należny podatek VAT)

w formie ryczałtu w oparciu o opis przedmiotu zamówienia. Cena ta musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca
poniesie przy realizacji zamówienia,

a także rabaty, bonifikaty, upusty itp.

12.   
Materiały zakwalifikowane, jako odpady – surowce wtórne
(żelazo, miedź, ołów, mosiądz, itp.), których wartość została uwzględniona,
jako pomniejszenie ceny oferty Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie.

13.   
Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z Wykonawcą jest:

p. Krzysztof
WOJDON tel.: 261-312-875,

14.   
Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.

15.   
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia
procedury bez podania przyczyny na każdym etapie prowadzonego postępowania.

16.   
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 7 ust 1
Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę

oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z prowadzonej procedury
wyklucza się:

-    
wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

-    
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego
beneficjentem rzeczywistym

w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006

i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę

na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

-    
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego
jednostką dominującą

w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.

o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006

i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka,

o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

17.   
Informacje dotyczące zawarcia umowy:

Wybrany wykonawca
ma obowiązek, po otrzymaniu zawiadomienia o
wyborze oferty cenowej, stawić się u
Zamawiającego w wyznaczonym terminie celem podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach,
istnieje możliwość podpisania umowy korespondencyjnie. Skorzystanie z ww. formy
jest dopuszczone warunkowo po uzgodnieniu z Zamawiającym.

Dopełnienie
przedmiotowych procedur wynosi 7 dni
kalendarzowych, po tym czasie Zamawiający ma prawo uznać, że do zawarcia umowy
nie doszło z winy Wykonawcy. Uchylanie się od dokonania ww. czynności skutkować
będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania.
W przypadku pytań: 
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Wymagania dodatkowe:
Oświadczenie sankcyjne (Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Wzór umowy (Zapoznałam/-em się z treścią umowy (zał. nr 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

)
RODO (Przetwarzanie danych osobowych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Zagospodarowanie materiałów zakwalifikowanych, jako odpady – surowce wtórne (Materiały zakwalifikowane, jako odpady – surowce wtórne (żelazo, miedź, ołów, mosiądz, itp.), których wartość została uwzględniona, jako pomniejszenie ceny oferty Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-06-09 08:30:00.0

Category assortment

No category

Buyer details

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu

Contact details