Budowa toru dla rowerzystów i rolkarzy – pumptrack w Łęczycy
Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa toru dla rowerzystów i rolkarzy oraz miniboiska do gry w koszykówkę i w klasy w Łęczycy przy ul. Poznańskiej 14 na działce o nr ewidencyjnym gruntu 224/5.
2. Zakres prac obejmuje:
1) budowę obiektu rekreacji - toru rowerowego typu pumptrack z nawierzchni asfaltowej o powierzchni 137 m2 (147 m2 łącznie z wjazdem) i schodów wraz z barierką montowanych na skarpie,
2) budowę boiska do gry w klasy o powierzchni około 11,5 m² z warstwowych płyt gumowych wykonanych z granulatu gumowego SBR z barwioną warstwą wierzchnią,
3) budowę boiska do gry w mini koszykówkę o powierzchni około 30,0 m² z warstwowych płyt gumowych wykonanych z granulatu gumowego SBR z barwioną warstwą wierzchnią wraz z piłkochwytami,
4) budowa nawierzchni z kostki betonowej – 104 m2,
5) montaż 2 sztuk ławek, 2 koszy na śmieci, 2 sztuk tablicy z regulaminem,
6) ogrodzenie terenu,
7) nasadzenie zieleni,
8) obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą,
9) zgłoszenie zakończenia budowy w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego.
3. Szczegółowy zakres robót, zgodnie z którymi należy wykonać prace, zawiera dokumentacja projektowa, STWIOR, przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
4. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego na każde urządzenie przed jego wbudowaniem.
5. Wykonawca ma obowiązek wskazania w Formularzu ofertowym nazwy producenta oraz kod produktu, jeśli jest dla poszczególnych urządzeń, a także wymaganych przez Zamawiającego parametrów.
6. Zamawiający wprowadza zmianę w stosunku do zapisów dokumentacji projektowej i dopuszcza urządzenia i obiekty małej architektury równoważne, o parametrach takich samych lub lepszych, spełniające te same funkcje, zbudowane z takich samych elementów składowych. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń dowolnych producentów, pod warunkiem spełnienia wymogów określonych w niniejszej dokumentacji i nieprzekroczenia różnicy wymiarów urządzeń na poziomie ±15%, z zastrzeżeniem, że zaproponowane urządzenia muszą mieścić się we wskazanych strefach bezpieczeństwa, a strefy bezpieczeństwa urządzeń nie mogą na siebie nachodzić.
7. Przed wbudowaniem urządzeń Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu certyfikatów zgodności z normą PN- EN 1177 lub równoważną dla zaoferowanych nawierzchni dla boiska do gry w klasy i kosza, certyfikatów zgodności z normą PN- EN 1270 lub równoważną dla kosza do gry, a także kart technicznych potwierdzających, że ławki, kosze na śmieci i do gry w kosza, tablice z regulaminem oraz nawierzchnia dla boiska do gry w klasy i kosza spełniają wymogi Zamawiającego w zakresie wymiarów, materiałów oraz elementów składowych urządzeń.
8. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej w 1 egzemplarzu w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na nośniku danych elektronicznych i przekazania jej Zamawiającemu.
9. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
10. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres, na jaki zostanie zawarta Umowa, posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł, ważne nie później niż od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego. Zamawiający zaakceptuje posiadany przez Wykonawcę dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wymaganą przez Zamawiającego, która będzie zawarta na okres roczny i będzie odnawialny z zachowaniem ciągłości ochrony ubezpieczeniowej do czasu odbioru końcowego. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu ważny dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia najpóźniej w ciągu 7 dni od daty wystawienia tego dokumentu.
11. Wymagany okres gwarancji - zgodnie z ofertą, minimum 36 miesięcy.
Zakres uprawnień z tytułu rękojmi regulują przepisy Kodeksu cywilnego.
12. Informacje dotyczące zastosowania wyrobów, materiałów i technologii równoważnych.
W przypadku użytych w dokumentacji postępowania nazw materiałów należy je rozumieć jako przykładowe – o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym wypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry materiałów i urządzeń. W przypadku zamiaru zastosowania jakichkolwiek rozwiązań lub materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek opisać je szczegółowo w ofercie oraz wykazać ich równoważność. W takim wypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej oraz w każdym systemie referencji technicznych.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w dokumentach jest obowiązany udowodnić poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w dokumentacji projektowej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
13. Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: prace ziemne, związane z wykonaniem nawierzchni, ogrodzenia, instalowania elementów małej architektury oraz operatorzy sprzętu.
Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 6 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 8 do SWZ ).
2. Zakres prac obejmuje:
1) budowę obiektu rekreacji - toru rowerowego typu pumptrack z nawierzchni asfaltowej o powierzchni 137 m2 (147 m2 łącznie z wjazdem) i schodów wraz z barierką montowanych na skarpie,
2) budowę boiska do gry w klasy o powierzchni około 11,5 m² z warstwowych płyt gumowych wykonanych z granulatu gumowego SBR z barwioną warstwą wierzchnią,
3) budowę boiska do gry w mini koszykówkę o powierzchni około 30,0 m² z warstwowych płyt gumowych wykonanych z granulatu gumowego SBR z barwioną warstwą wierzchnią wraz z piłkochwytami,
4) budowa nawierzchni z kostki betonowej – 104 m2,
5) montaż 2 sztuk ławek, 2 koszy na śmieci, 2 sztuk tablicy z regulaminem,
6) ogrodzenie terenu,
7) nasadzenie zieleni,
8) obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą,
9) zgłoszenie zakończenia budowy w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego.
3. Szczegółowy zakres robót, zgodnie z którymi należy wykonać prace, zawiera dokumentacja projektowa, STWIOR, przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
4. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego na każde urządzenie przed jego wbudowaniem.
5. Wykonawca ma obowiązek wskazania w Formularzu ofertowym nazwy producenta oraz kod produktu, jeśli jest dla poszczególnych urządzeń, a także wymaganych przez Zamawiającego parametrów.
6. Zamawiający wprowadza zmianę w stosunku do zapisów dokumentacji projektowej i dopuszcza urządzenia i obiekty małej architektury równoważne, o parametrach takich samych lub lepszych, spełniające te same funkcje, zbudowane z takich samych elementów składowych. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń dowolnych producentów, pod warunkiem spełnienia wymogów określonych w niniejszej dokumentacji i nieprzekroczenia różnicy wymiarów urządzeń na poziomie ±15%, z zastrzeżeniem, że zaproponowane urządzenia muszą mieścić się we wskazanych strefach bezpieczeństwa, a strefy bezpieczeństwa urządzeń nie mogą na siebie nachodzić.
7. Przed wbudowaniem urządzeń Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu certyfikatów zgodności z normą PN- EN 1177 lub równoważną dla zaoferowanych nawierzchni dla boiska do gry w klasy i kosza, certyfikatów zgodności z normą PN- EN 1270 lub równoważną dla kosza do gry, a także kart technicznych potwierdzających, że ławki, kosze na śmieci i do gry w kosza, tablice z regulaminem oraz nawierzchnia dla boiska do gry w klasy i kosza spełniają wymogi Zamawiającego w zakresie wymiarów, materiałów oraz elementów składowych urządzeń.
8. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej w 1 egzemplarzu w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na nośniku danych elektronicznych i przekazania jej Zamawiającemu.
9. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
10. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres, na jaki zostanie zawarta Umowa, posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł, ważne nie później niż od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego. Zamawiający zaakceptuje posiadany przez Wykonawcę dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wymaganą przez Zamawiającego, która będzie zawarta na okres roczny i będzie odnawialny z zachowaniem ciągłości ochrony ubezpieczeniowej do czasu odbioru końcowego. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu ważny dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia najpóźniej w ciągu 7 dni od daty wystawienia tego dokumentu.
11. Wymagany okres gwarancji - zgodnie z ofertą, minimum 36 miesięcy.
Zakres uprawnień z tytułu rękojmi regulują przepisy Kodeksu cywilnego.
12. Informacje dotyczące zastosowania wyrobów, materiałów i technologii równoważnych.
W przypadku użytych w dokumentacji postępowania nazw materiałów należy je rozumieć jako przykładowe – o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym wypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry materiałów i urządzeń. W przypadku zamiaru zastosowania jakichkolwiek rozwiązań lub materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek opisać je szczegółowo w ofercie oraz wykazać ich równoważność. W takim wypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej oraz w każdym systemie referencji technicznych.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w dokumentach jest obowiązany udowodnić poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w dokumentacji projektowej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
13. Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: prace ziemne, związane z wykonaniem nawierzchni, ogrodzenia, instalowania elementów małej architektury oraz operatorzy sprzętu.
Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 6 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 8 do SWZ ).
Time limit for receipt of tenders
2025-06-13 07:00:00.0
Location
Stawna 1
62-052 Komorniki
Województwo: wielkopolskie
Polska
62-052 Komorniki
Województwo: wielkopolskie
Polska
Category assortment
Sport
Construction supervision and other construction services
Other construction and renovation works
Landscaping services
Technical building installation services
Dismantling services
Road and railroad services
Dredging and regulation of water bodies and watercourses
Design services
Finishing and renovation works
Construction supervision and other construction services
Other construction and renovation works
Landscaping services
Technical building installation services
Dismantling services
Road and railroad services
Dredging and regulation of water bodies and watercourses
Design services
Finishing and renovation works
Buyer details
Gmina Komorniki
Stawna 1
62-052 Komorniki
Województwo: wielkopolskie
Polska
Stawna 1
62-052 Komorniki
Województwo: wielkopolskie
Polska