Remont posadzek w budynku użytkowym Biblioteki Elbląskiej im. Cypriana Norwida, Filia nr 5 przy ul. Słonecznej 29-31 w Elblągu
Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu posadzek w lokalu użytkowym Biblioteki Elbląskiej im. Cypriana
Norwida, Filia nr 5 przy ul. Słonecznej 29-31 w Elblągu.
2. Szczegóły i warunki realizacji zamówienia:
1) Lokal użytkowy znajduje się w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zarządzanym przez Wspólnotę Mieszkaniową
Nieruchomości przy ul. Słonecznej 29-31 w Elblągu. Lokal użytkowy usytuowany w części parterowej stanowi własność
Gminy Miasta Elbląg, który jest
w administrowaniu Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu. Użytkownikiem lokalu jest Biblioteka Elbląska im. Cypriana
Norwida, Filia nr 5 w Elblągu. Lokal posiada niezależne, odrębne wejście. Powierzchnia użytkowa lokalu przeznaczona pod
remont wynosi 340,4 m2.
2) Planowane roboty posadzkarskie dotyczą wszystkich użytkowanych pomieszczeń, bez części klatki schodowej
oznaczonej na rzucie jako „magazyn 2”. W pozostałych pomieszczeniach przewidziano rozbiórkę wierzchniej warstwy
podłóg z parkietu, paneli, wykładzin i płytek ceramicznych, usunięcie podłoża cementowego z lepiszczem, warstw z płyty
pilśniowej, wyrównanie podłoża zaprawą cementową samopoziomująca, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych
sanitariatów wraz
z ułożeniem płytek gresowych, ułożenie wykładziny antystatycznej w pomieszczeniu serwerowni, montaż listew dylatacyjnych, przypodłogowych oraz na połączeniach pomieszczeń bezprogowo, dopasowanie istniejącej stolarki drzwiowej, wywóz i utylizację odpadów.
3) Zamawiający zastrzega konieczność ujęcia w wycenie ofertowej uzupełnienia okładzin ścian ceramicznych w sanitariatach w pasie przypodłogowym oraz wywinięcia wykładzin w pomieszczeniu serwerowni na ścianę.
4) W pomieszczeniach WC na potrzeby wymiany okładzin posadzki wraz z niezbędnymi warstwami podłogi urządzenia sanitarne zostaną zdemontowane przez Użytkownika, jak również ponownie zamontowane po wykonaniu prac posadzkarskich.
5) Na czas wykonania remontu wszystkie pomieszczenia zostaną opróżnione przez Użytkownika.
6) Zwrócić uwagę na fakt iż, połączenie posadzki ze ścianą należy wykonać w sposób estetyczny z uzupełnieniem powstałych ubytków przy pracach rozbiórkowych dostosowując do istniejących okładzin na ścianach.
7) Szczegółowy zakres prac do wykonania określają przedmiary robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot
stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 10 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 9 do SWZ. Zamawiający zastrzega,
iż przedmiary stanowią materiał poglądowy w celu oszacowania wartości zamówienia zaleca się dokonanie wizji lokalnej.
8) Zamawiający wymaga od Wykonawcy uzgodnień w zakresie kolorystyki zastosowanych materiałów podłogowych.
9) Zamawiający przekaże przedmiot umowy protokólarnie w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy w stanie wolnym
od osób i ruchomości, jak również wszelkich urządzeń, w tym sanitariatów,.
10) Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do energii elektrycznej i ujęcia wody, które zostaną rozliczone według ryczałtu
lub stanu podliczników.
11) Roboty ulegające zakryciu Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo zgłaszać inspektorowi nadzoru Zamawiającego.
Norwida, Filia nr 5 przy ul. Słonecznej 29-31 w Elblągu.
2. Szczegóły i warunki realizacji zamówienia:
1) Lokal użytkowy znajduje się w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zarządzanym przez Wspólnotę Mieszkaniową
Nieruchomości przy ul. Słonecznej 29-31 w Elblągu. Lokal użytkowy usytuowany w części parterowej stanowi własność
Gminy Miasta Elbląg, który jest
w administrowaniu Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu. Użytkownikiem lokalu jest Biblioteka Elbląska im. Cypriana
Norwida, Filia nr 5 w Elblągu. Lokal posiada niezależne, odrębne wejście. Powierzchnia użytkowa lokalu przeznaczona pod
remont wynosi 340,4 m2.
2) Planowane roboty posadzkarskie dotyczą wszystkich użytkowanych pomieszczeń, bez części klatki schodowej
oznaczonej na rzucie jako „magazyn 2”. W pozostałych pomieszczeniach przewidziano rozbiórkę wierzchniej warstwy
podłóg z parkietu, paneli, wykładzin i płytek ceramicznych, usunięcie podłoża cementowego z lepiszczem, warstw z płyty
pilśniowej, wyrównanie podłoża zaprawą cementową samopoziomująca, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych
sanitariatów wraz
z ułożeniem płytek gresowych, ułożenie wykładziny antystatycznej w pomieszczeniu serwerowni, montaż listew dylatacyjnych, przypodłogowych oraz na połączeniach pomieszczeń bezprogowo, dopasowanie istniejącej stolarki drzwiowej, wywóz i utylizację odpadów.
3) Zamawiający zastrzega konieczność ujęcia w wycenie ofertowej uzupełnienia okładzin ścian ceramicznych w sanitariatach w pasie przypodłogowym oraz wywinięcia wykładzin w pomieszczeniu serwerowni na ścianę.
4) W pomieszczeniach WC na potrzeby wymiany okładzin posadzki wraz z niezbędnymi warstwami podłogi urządzenia sanitarne zostaną zdemontowane przez Użytkownika, jak również ponownie zamontowane po wykonaniu prac posadzkarskich.
5) Na czas wykonania remontu wszystkie pomieszczenia zostaną opróżnione przez Użytkownika.
6) Zwrócić uwagę na fakt iż, połączenie posadzki ze ścianą należy wykonać w sposób estetyczny z uzupełnieniem powstałych ubytków przy pracach rozbiórkowych dostosowując do istniejących okładzin na ścianach.
7) Szczegółowy zakres prac do wykonania określają przedmiary robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot
stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 10 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 9 do SWZ. Zamawiający zastrzega,
iż przedmiary stanowią materiał poglądowy w celu oszacowania wartości zamówienia zaleca się dokonanie wizji lokalnej.
8) Zamawiający wymaga od Wykonawcy uzgodnień w zakresie kolorystyki zastosowanych materiałów podłogowych.
9) Zamawiający przekaże przedmiot umowy protokólarnie w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy w stanie wolnym
od osób i ruchomości, jak również wszelkich urządzeń, w tym sanitariatów,.
10) Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do energii elektrycznej i ujęcia wody, które zostaną rozliczone według ryczałtu
lub stanu podliczników.
11) Roboty ulegające zakryciu Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo zgłaszać inspektorowi nadzoru Zamawiającego.
Time limit for receipt of tenders
2025-06-11 09:30:00.0
Location
Ratuszowa 4
82-300 Elbląg
Województwo: warmińsko-mazurskie
Polska
82-300 Elbląg
Województwo: warmińsko-mazurskie
Polska
Category assortment
Finishing and renovation works
Buyer details
Zarząd Budynków Komunalnych
Ratuszowa 4
82-300 Elbląg
Województwo: warmińsko-mazurskie
Polska
Ratuszowa 4
82-300 Elbląg
Województwo: warmińsko-mazurskie
Polska