Remont posadzki sali lekcyjnej (16) w Szkole Podstawowej Nr 30 w Zabrzu.
Notice description
Nazwa: Remont posadzki sali lekcyjnej
Opis: sala nr 16
Ilość: 1 [szt.]
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiot
zamówienia: Remont posadzki w Sali lekcyjnej (16) Szkoły Podstawowej Nr 30 w Zabrzu
1. Opis przedmiotu zamówienia:
a) zdjęcie starej wykładziny podłogowej wraz z cokolikami
b) izolacja i wylewka
c) położenie nowej wykładziny
d) zakończenie robót i utylizacja
powstałych podczas prac odpadów
2. Sposób przygotowania oferty:
a) szczegółowy kosztorys ofertowy
należy opracować zgodnie z załącznikiem do postępowania stanowiącym przedmiar
robót i w takiej wersji załączyć do oferty
b) oferta ma obejmować całe zamówienie
c) oferta powinna zawierać cenę netto i
brutto
d) cena podana przez wykonawcę jest
obowiązująca przez okres trwania zlecenia
3. Podstawowe wymagania:
a. materiały budowlane niezbędne do wykonania
robót powinny posiadać wymaganą jakość (nowe, gatunek I) oraz właściwości i
cechy techniczne zgodne z Polskimi Normami oraz szczegółowymi przepisami
obowiązującymi w tym zakresie w odniesieniu do placówek oświatowych
b. wykonawca robót przy zakupie każdej
partii materiałów budowlanych powinien pobierać od sprzedawcy niezbędne
aktualne dokumenty tj. atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty, świadectwa
zgodności i dopuszczenia ich stosowania w budownictwie
c. okres udzielonej gwarancji: minimum
36 miesięcy
d. pozostałe warunki i wymagania
zawiera wzór umowy załączony do postępowania; akceptacja jej treści stanowi
spełnienie jednego z warunków formalnych postępowania
4. Termin zakończenia prac: 15 sierpnia 2025 r.
Prace
remontowe mogą być realizowane w miesiącach lipiec/sierpień 2025.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Wymagania dodatkowe:
Oświadczenie sankcyjne (Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (Realizacja robót - lipiec/sierpień 2025. Ostateczne zakończenie prac - 15.08.2025 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Wzór umowy (Oświadczam, że zapoznałem się z wzorem umowy i zgadzam się z jej treścią. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Opis: sala nr 16
Ilość: 1 [szt.]
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiot
zamówienia: Remont posadzki w Sali lekcyjnej (16) Szkoły Podstawowej Nr 30 w Zabrzu
1. Opis przedmiotu zamówienia:
a) zdjęcie starej wykładziny podłogowej wraz z cokolikami
b) izolacja i wylewka
c) położenie nowej wykładziny
d) zakończenie robót i utylizacja
powstałych podczas prac odpadów
2. Sposób przygotowania oferty:
a) szczegółowy kosztorys ofertowy
należy opracować zgodnie z załącznikiem do postępowania stanowiącym przedmiar
robót i w takiej wersji załączyć do oferty
b) oferta ma obejmować całe zamówienie
c) oferta powinna zawierać cenę netto i
brutto
d) cena podana przez wykonawcę jest
obowiązująca przez okres trwania zlecenia
3. Podstawowe wymagania:
a. materiały budowlane niezbędne do wykonania
robót powinny posiadać wymaganą jakość (nowe, gatunek I) oraz właściwości i
cechy techniczne zgodne z Polskimi Normami oraz szczegółowymi przepisami
obowiązującymi w tym zakresie w odniesieniu do placówek oświatowych
b. wykonawca robót przy zakupie każdej
partii materiałów budowlanych powinien pobierać od sprzedawcy niezbędne
aktualne dokumenty tj. atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty, świadectwa
zgodności i dopuszczenia ich stosowania w budownictwie
c. okres udzielonej gwarancji: minimum
36 miesięcy
d. pozostałe warunki i wymagania
zawiera wzór umowy załączony do postępowania; akceptacja jej treści stanowi
spełnienie jednego z warunków formalnych postępowania
4. Termin zakończenia prac: 15 sierpnia 2025 r.
Prace
remontowe mogą być realizowane w miesiącach lipiec/sierpień 2025.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Wymagania dodatkowe:
Oświadczenie sankcyjne (Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (Realizacja robót - lipiec/sierpień 2025. Ostateczne zakończenie prac - 15.08.2025 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Wzór umowy (Oświadczam, że zapoznałem się z wzorem umowy i zgadzam się z jej treścią. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Time limit for receipt of tenders
2025-05-30 11:13:00.0
Category assortment
No category
Buyer details
Miasto Zabrze