Remont posadzki sali lekcyjnej (16) w Szkole Podstawowej Nr 30 w Zabrzu.

Notice description

Nazwa: Remont posadzki sali lekcyjnej
Opis: sala nr 16
Ilość: 1 [szt.]

Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Przedmiot
zamówienia: Remont posadzki w Sali lekcyjnej (16) Szkoły Podstawowej Nr 30 w Zabrzu

 

1.     Opis przedmiotu zamówienia:

a)     zdjęcie starej wykładziny podłogowej wraz z cokolikami

b)     izolacja i wylewka

c)     położenie nowej wykładziny

d)     zakończenie robót i utylizacja
powstałych podczas prac odpadów

 

2.     Sposób przygotowania oferty:

a)     szczegółowy kosztorys ofertowy
należy opracować zgodnie z załącznikiem do postępowania stanowiącym przedmiar
robót i w takiej wersji załączyć do oferty

b)     oferta ma obejmować całe zamówienie

c)     oferta powinna zawierać cenę netto i
brutto

d)     cena podana przez wykonawcę jest
obowiązująca przez okres trwania zlecenia

 

3.     Podstawowe wymagania:

a.     materiały budowlane niezbędne do wykonania
robót powinny posiadać wymaganą jakość (nowe, gatunek I) oraz właściwości i
cechy techniczne zgodne z Polskimi Normami oraz szczegółowymi przepisami
obowiązującymi w tym zakresie w odniesieniu do placówek oświatowych

b.     wykonawca robót przy zakupie każdej
partii materiałów budowlanych powinien pobierać od sprzedawcy niezbędne
aktualne dokumenty tj. atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty, świadectwa
zgodności i dopuszczenia ich stosowania w budownictwie

c.      okres udzielonej gwarancji: minimum
36 miesięcy

d.      pozostałe warunki i wymagania
zawiera wzór umowy załączony do postępowania; akceptacja jej treści stanowi
spełnienie jednego z warunków formalnych postępowania

 

4.     Termin zakończenia prac: 15 sierpnia 2025 r.

Prace
remontowe mogą być realizowane w miesiącach lipiec/sierpień 2025.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań: 
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Wymagania dodatkowe:
Oświadczenie sankcyjne (Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (Realizacja robót - lipiec/sierpień 2025. Ostateczne zakończenie prac - 15.08.2025 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Wzór umowy (Oświadczam, że zapoznałem się z wzorem umowy i zgadzam się z jej treścią. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-05-30 11:13:00.0

Category assortment

No category

Buyer details

Miasto Zabrze

Contact details