Dostawa wyposażenia warsztatowego, hangarowego i magazynowego na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
Notice description
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektrycznych wózków paletowych w 2025 roku na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
42415000-8 - Wózki widłowe, pojazdy techniczne, kolejowe wózki ciągnące
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I określa niniejsza SWZ oraz:
- Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
- Załącznik Nr 1a do SWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I;
- Załącznik Nr 7a do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy dla Zadania I.
Wózek paletowy elektryczny z podwójnymi rolkami o udźwigu 1500 kg z elektrycznym napędem jazdy i podnoszenia - 2 szt.
2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty z:
• kartami charakterystyki;
• dokumentacją techniczno-ruchową;
• instrukcją obsługi i bezpieczeństwa pracy w języku polskim.
Do momentu odbioru przez Zamawiającego dostarczonych produktów ryzyko związane z ich utratą lub uszkodzeniem ponosi Wykonawca. Karty charakterystyki muszą zawierać wyczerpujące informacje dotyczące wymagań zawartych w opisie.
Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być pełnowartościowy, nowy i oryginalny, nie posiadający wad fizycznych lub prawnych, nie może posiadać śladów uszkodzenia lub wcześniejszego używania, co powinno być odzwierciedlone w protokole przyjęcia.
Dostarczony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w aktualnej dokumentacji do produkcji seryjnej.
Gwarancja
Wykonawca udziela niniejszej gwarancji na terytorium RP, na okres min. 24 miesięcy od dnia dostawy do magazynu i podpisania protokołu odbioru.
ZADANIE II – Dostawa platform obsługowych jezdnych ze schodami dla Służby Zaopatrzenia Lotniczo-Technicznego
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia warsztatowego, hangarowego i magazynowego dla bezpiecznej i sprawnej działalności bieżącej eskadr lotniczych, eskadry technicznej, pododziałów NOSP i WR jak również jednostek będących na zaopatrzeniu w dziale 03.
Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44423200-3 Drabiny
44212310-5 Rusztowania
44212320-8 Konstrukcje różne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania II określa niniejsza SWZ oraz:
- Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
- Załącznik Nr 1b do SWZ tj Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania II;
- Załącznik Nr 7b do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy dla Zadania II.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia warsztatowego, hangarowego i magazynowego wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia w ilościach określonych przez Zamawiającego.
Wyposażenie warsztatowe, hangarowe i magazynowe powinno być fabrycznie nowe, w opakowaniach producenta, wolne od wad technicznych, wysokiej jakości, odpowiadające swemu przeznaczeniu oraz zgodne z parametrami określonymi przez producentów asortymentu. Wyposażenie warsztatowe, hangarowe i magazynowe powinno być wyprodukowane w 2024 roku lub w 2025 roku; dopuszcza się dostarczenie przedmiotu umowy wyprodukowanego w latach 2020-2023 roku pod warunkiem, że jest to wyrób najnowszy producenta.
Gwarancja
Wykonawca udziela niniejszej gwarancji na terytorium RP, na okres 24 miesięcy. Termin gwarancji i rękojmi rozpoczyna swój bieg od podpisania przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego protokołu przyjęcia – przekazania Gm-20.
Dostarczony przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych, nieużywany i nieregenerowany oraz pochodzić z bieżącej produkcji. Przedmioty zamówienia powinny być dopuszczone do powszechnego użytku.
Dostarczony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w aktualnej dokumentacji do produkcji seryjnej.Warunki i okres wymaganej gwarancji: 24 miesiące.
ZADANIE III – Dostawa wyposażenia warsztatowego, hangarowego i magazynowego dla Służby Zaopatrzenia Lotniczo-Technicznego
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia warsztatowego, hangarowego i magazynowego dla bezpiecznej i sprawnej działalności bieżącej eskadr lotniczych, eskadry technicznej, pododziałów NOSP i WR jak również jednostek będących na zaopatrzeniu w dziale 03.
Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
43800000-1 Urządzenia warsztatowe
44512930-0 Skrzynki narzędziowe
44423200-3 Drabiny
44212310-5 Rusztowania
39151200-7 Stoły robocze
44212320-8 Konstrukcje różne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania III określa niniejsza SWZ oraz:
- Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
- Załącznik Nr 1c do SWZ tj Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania III;
- Załącznik Nr 7c do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy dla Zadania III.
1/ Wózek narzędziowy do przechowywania narzędzi, mobilny, 3- segmentowy - 1 szt.
2/ Wózek narzędziowy, mobilny - 4 szt.
3/Wózek transportowy/platformowy - 1 szt.
4/ Skrzynia narzędziowa (kufer) do przechowywania dużych narzędzi, mobilna:- 1 szt. ;
5/ Podnośnik pneumatyczny poduszkowy (bałwankowy) 6T -1 szt.
6/ Podest roboczy - 1 szt.
7/ Aluminiowe rusztowanie dwuczęściowe, wysuwane z linkami, jezdne:
- wysokość podestu: regulacja od 25-30cm do 200-275cm - 2 szt.
8/Drabina teleskopowa, składana, dwustronna-1szt.
9/ Stół warsztatowy składany z tablicą na narzędzia- 1 szt
10/Przenośna drukarka etykiet do oznaczeń technicznych przewodów: - 1szt.
11/ Kamera inspekcyjna - endoskopowa: - 1szt.
12/ Odkurzacz warsztatowy/przemysłowy do pracy na sucho/mokro- 2 szt
13/Myjka warsztatowa ciśnieniowa terenowa/akumulatorowa-1 szt.
14/ Myjka ciśnieniowa -1 szt. ;
15/Zwijacz z przewodem pneumatycznym: 2szt
16/Wąż gumowy NBR, elestyczny, wzmocniony siatką - do paliwa i oleju, średnica wew. 8mm, ciśnienie 10 BAR.-30mb
17/Wąż gumowy NBR, elestyczny, wzmocniony siatką - do paliwa i oleju, średnica wew. 10mm, ciśnienie 10 BAR.-30mb.
18/Wąż gumowy NBR, elestyczny, wzmocniony siatką - do paliwa i oleju, średnica wew. 12mm, ciśnienie 10 BAR.-10mb
19/Wąż gumowy NBR, elestyczny, wzmocniony siatką - do paliwa i oleju, średnica wew. 14mm, ciśnienie 10 BAR.-10mb
20/Wąż hydrauliczny, gumowy, 4xoplot stalowy, 4SP DN10 (3/8"), ciśnienie 445 BAR -20mb.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia warsztatowego, hangarowego i magazynowego wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia
w ilościach określonych przez Zamawiającego.
Wyposażenie warsztatowe, hangarowe i magazynowe powinno być fabrycznie nowe, w opakowaniach producenta, wolne od wad technicznych, wysokiej jakości, odpowiadające swemu przeznaczeniu oraz zgodne z parametrami określonymi przez producentów asortymentu. Wyposażenie warsztatowe, hangarowe i magazynowe powinno być wyprodukowane w 2024 roku lub w 2025 roku; dopuszcza się dostarczenie przedmiotu umowy wyprodukowanego w latach 2020-2023 roku pod warunkiem, że jest to wyrób najnowszy producenta.
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wyposażenie warsztatowe, hangarowe i magazynowe do miejsca wskazanego przez Zamawiającego – magazynu ZLT, znajdującego się na terenie 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 8:00 – 14:00, w cenie zgodnej z ofertą cenową ujętą przez Wykonawcę w formularzu cenowym. Dostawa nastąpi na koszt Wykonawcy.
O dokładnym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego
z wyprzedzeniem co najmniej jednodniowym w kontaktach roboczych.
Warunki i okres wymaganej gwarancji: 24 miesiące.
Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
42415000-8 - Wózki widłowe, pojazdy techniczne, kolejowe wózki ciągnące
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I określa niniejsza SWZ oraz:
- Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
- Załącznik Nr 1a do SWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I;
- Załącznik Nr 7a do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy dla Zadania I.
Wózek paletowy elektryczny z podwójnymi rolkami o udźwigu 1500 kg z elektrycznym napędem jazdy i podnoszenia - 2 szt.
2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty z:
• kartami charakterystyki;
• dokumentacją techniczno-ruchową;
• instrukcją obsługi i bezpieczeństwa pracy w języku polskim.
Do momentu odbioru przez Zamawiającego dostarczonych produktów ryzyko związane z ich utratą lub uszkodzeniem ponosi Wykonawca. Karty charakterystyki muszą zawierać wyczerpujące informacje dotyczące wymagań zawartych w opisie.
Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być pełnowartościowy, nowy i oryginalny, nie posiadający wad fizycznych lub prawnych, nie może posiadać śladów uszkodzenia lub wcześniejszego używania, co powinno być odzwierciedlone w protokole przyjęcia.
Dostarczony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w aktualnej dokumentacji do produkcji seryjnej.
Gwarancja
Wykonawca udziela niniejszej gwarancji na terytorium RP, na okres min. 24 miesięcy od dnia dostawy do magazynu i podpisania protokołu odbioru.
ZADANIE II – Dostawa platform obsługowych jezdnych ze schodami dla Służby Zaopatrzenia Lotniczo-Technicznego
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia warsztatowego, hangarowego i magazynowego dla bezpiecznej i sprawnej działalności bieżącej eskadr lotniczych, eskadry technicznej, pododziałów NOSP i WR jak również jednostek będących na zaopatrzeniu w dziale 03.
Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44423200-3 Drabiny
44212310-5 Rusztowania
44212320-8 Konstrukcje różne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania II określa niniejsza SWZ oraz:
- Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
- Załącznik Nr 1b do SWZ tj Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania II;
- Załącznik Nr 7b do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy dla Zadania II.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia warsztatowego, hangarowego i magazynowego wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia w ilościach określonych przez Zamawiającego.
Wyposażenie warsztatowe, hangarowe i magazynowe powinno być fabrycznie nowe, w opakowaniach producenta, wolne od wad technicznych, wysokiej jakości, odpowiadające swemu przeznaczeniu oraz zgodne z parametrami określonymi przez producentów asortymentu. Wyposażenie warsztatowe, hangarowe i magazynowe powinno być wyprodukowane w 2024 roku lub w 2025 roku; dopuszcza się dostarczenie przedmiotu umowy wyprodukowanego w latach 2020-2023 roku pod warunkiem, że jest to wyrób najnowszy producenta.
Gwarancja
Wykonawca udziela niniejszej gwarancji na terytorium RP, na okres 24 miesięcy. Termin gwarancji i rękojmi rozpoczyna swój bieg od podpisania przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego protokołu przyjęcia – przekazania Gm-20.
Dostarczony przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych, nieużywany i nieregenerowany oraz pochodzić z bieżącej produkcji. Przedmioty zamówienia powinny być dopuszczone do powszechnego użytku.
Dostarczony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w aktualnej dokumentacji do produkcji seryjnej.Warunki i okres wymaganej gwarancji: 24 miesiące.
ZADANIE III – Dostawa wyposażenia warsztatowego, hangarowego i magazynowego dla Służby Zaopatrzenia Lotniczo-Technicznego
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia warsztatowego, hangarowego i magazynowego dla bezpiecznej i sprawnej działalności bieżącej eskadr lotniczych, eskadry technicznej, pododziałów NOSP i WR jak również jednostek będących na zaopatrzeniu w dziale 03.
Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
43800000-1 Urządzenia warsztatowe
44512930-0 Skrzynki narzędziowe
44423200-3 Drabiny
44212310-5 Rusztowania
39151200-7 Stoły robocze
44212320-8 Konstrukcje różne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania III określa niniejsza SWZ oraz:
- Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
- Załącznik Nr 1c do SWZ tj Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania III;
- Załącznik Nr 7c do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy dla Zadania III.
1/ Wózek narzędziowy do przechowywania narzędzi, mobilny, 3- segmentowy - 1 szt.
2/ Wózek narzędziowy, mobilny - 4 szt.
3/Wózek transportowy/platformowy - 1 szt.
4/ Skrzynia narzędziowa (kufer) do przechowywania dużych narzędzi, mobilna:- 1 szt. ;
5/ Podnośnik pneumatyczny poduszkowy (bałwankowy) 6T -1 szt.
6/ Podest roboczy - 1 szt.
7/ Aluminiowe rusztowanie dwuczęściowe, wysuwane z linkami, jezdne:
- wysokość podestu: regulacja od 25-30cm do 200-275cm - 2 szt.
8/Drabina teleskopowa, składana, dwustronna-1szt.
9/ Stół warsztatowy składany z tablicą na narzędzia- 1 szt
10/Przenośna drukarka etykiet do oznaczeń technicznych przewodów: - 1szt.
11/ Kamera inspekcyjna - endoskopowa: - 1szt.
12/ Odkurzacz warsztatowy/przemysłowy do pracy na sucho/mokro- 2 szt
13/Myjka warsztatowa ciśnieniowa terenowa/akumulatorowa-1 szt.
14/ Myjka ciśnieniowa -1 szt. ;
15/Zwijacz z przewodem pneumatycznym: 2szt
16/Wąż gumowy NBR, elestyczny, wzmocniony siatką - do paliwa i oleju, średnica wew. 8mm, ciśnienie 10 BAR.-30mb
17/Wąż gumowy NBR, elestyczny, wzmocniony siatką - do paliwa i oleju, średnica wew. 10mm, ciśnienie 10 BAR.-30mb.
18/Wąż gumowy NBR, elestyczny, wzmocniony siatką - do paliwa i oleju, średnica wew. 12mm, ciśnienie 10 BAR.-10mb
19/Wąż gumowy NBR, elestyczny, wzmocniony siatką - do paliwa i oleju, średnica wew. 14mm, ciśnienie 10 BAR.-10mb
20/Wąż hydrauliczny, gumowy, 4xoplot stalowy, 4SP DN10 (3/8"), ciśnienie 445 BAR -20mb.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia warsztatowego, hangarowego i magazynowego wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia
w ilościach określonych przez Zamawiającego.
Wyposażenie warsztatowe, hangarowe i magazynowe powinno być fabrycznie nowe, w opakowaniach producenta, wolne od wad technicznych, wysokiej jakości, odpowiadające swemu przeznaczeniu oraz zgodne z parametrami określonymi przez producentów asortymentu. Wyposażenie warsztatowe, hangarowe i magazynowe powinno być wyprodukowane w 2024 roku lub w 2025 roku; dopuszcza się dostarczenie przedmiotu umowy wyprodukowanego w latach 2020-2023 roku pod warunkiem, że jest to wyrób najnowszy producenta.
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wyposażenie warsztatowe, hangarowe i magazynowe do miejsca wskazanego przez Zamawiającego – magazynu ZLT, znajdującego się na terenie 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 8:00 – 14:00, w cenie zgodnej z ofertą cenową ujętą przez Wykonawcę w formularzu cenowym. Dostawa nastąpi na koszt Wykonawcy.
O dokładnym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego
z wyprzedzeniem co najmniej jednodniowym w kontaktach roboczych.
Warunki i okres wymaganej gwarancji: 24 miesiące.
Time limit for receipt of tenders
2025-05-30 07:00:00.0
Location
Brygady Pościgowej 5
08-521 Dęblin
Województwo: lubelskie
Polska
08-521 Dęblin
Województwo: lubelskie
Polska
Category assortment
Other
Construction machinery and parts
Cables, wires
Construction materials
Furniture
Dismantling and assembly tools
Construction machinery and parts
Cables, wires
Construction materials
Furniture
Dismantling and assembly tools
Buyer details
41. Baza Lotnictwa Szkolnego
Brygady Pościgowej 5
08-521 Dęblin
Województwo: lubelskie
Polska
Brygady Pościgowej 5
08-521 Dęblin
Województwo: lubelskie
Polska