Dostawa i montaż linku radioliniowego relacji: RTCN Św. Krzyż - OR w Ostrowcu Świętokrzyskim
Notice description
Nazwa: Dostawa i montaż linku radioliniowego relacji: RTCN Św.Krzyż - OR w Ostrowcu Świętokrzyskim
Opis: Dostawa i montaż linku radioliniowego relacji: RTCN Św. Krzyż - OR w Ostrowcu Świętokrzyskim - zgodnie z warunkami zawartymi w Załączniku nr 1 - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Ilość: 1 [kpl.]
Opis i specyfikacja:
REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY DOSTAWCÓW
KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KIELCACH
Zamówienia
realizowane przez KWP w Kielcach za pośrednictwem Internetowej Platformy
Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl. KWP w Kielcach nie rozpatruje ofert składanych w
inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne
informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi
się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi
zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Kielcach nie
ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów
dostawy, kosztów świadczonej gwarancji. Oferty składa się w cenie brutto. Oferty może składać jedynie firma mająca siedzibę w Polsce oraz będąca
płatnikiem VAT w Polsce.
Faktura
może być wystawiona jedynie w polskich złotych PLN.Świadczona gwarancja musi być realizowana na terenie Polski.Wykonawca
jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu
terminu składania ofert.
Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty
realizacji zamówienia oraz otrzymania przez KWP w
Kielcach prawidłowo wystawionej faktury.Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót
budowlanych zaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały
są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z
przepisów prawa.
W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w
Kielcach zwróci niezgodny przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko
Wykonawcy.
KWP w Kielcach wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z
określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty.
W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Kielcach
zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdej
pozycji zakupowej.KWP w Kielcach zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom
nie przysługują z tego tytułu żadne
roszczenia w stosunku do KWP w Kielcach.
Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia zakresu rzeczowego
przedmiotu umowy w przypadku ograniczenia finansowego. Wykonawcy nie
przysługują z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.
Po rozstrzygnięciu postępowania na platformie zakupowej Zamawiający
prześle Wykonawcy zamówienie do realizacji lub umowę do podpisania. W przypadku
braku potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji i nie odesłania skanu podpisanej umowy przez okres przez okres do 5 dni od daty powyższych czynności,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnej rezygnacji ze złożonego
Zamówienia. Zamawiający wyśle rezygnację z realizacji Zamówienia na wskazany w
dokumentach adres poczty elektronicznej, a następnie dokona ponownej oceny i
wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne
roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zamówienia u Wykonawcy,
który we wcześniejszych
postępowaniach
Zamawiającego nie dotrzymał warunków realizacji zamówienia lub realizował je
bez należytej staranności.
Dokumenty złożone przez Wykonawcę posiadające braki formalne, mogą zostać
uzupełnione / poprawione w terminie 3 dni od wezwania
przez Zamawiającego.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
umowy/dostawy odszkodowania w formie kar umownych za opóźnienie w dostawie przedmiotu umowy w wysokości 1% wartości
niedostarczonego przedmiotu umowy za każdy dzień opóźnienia. Kary umowne będą płatne na podstawie pisemnego żądania Zamawiającego w
terminie 7 dni od doręczenia żądania, na rachunek bankowy
wskazany w żądaniu. W przypadku naliczenia kar umownych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość
potrącenia ich z faktury na co niniejszym
Wykonawca wyraża zgodę.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy
niniejszego regulaminu. Złożenie oferty
jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje
przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie
postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich
przestrzegania.Zamawiający
informuje, że w przypadku zawarcia umowy będzie ona podlegać publikacji
w rejestrze umów prowadzonym przez Ministerstwo Finansów, a Wykonawca
wyraża na to zgodę.Na potrzeby prowadzonego postępowania wymagane jest oświadczenie Wykonawcy uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm. - dalej jako ustawa Pzp), dotyczące przesłanek z wykluczenia postępowania.
Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY DOTYCZĄCE PODSTAW WYKLUCZENIA:
a) oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
b) oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ustawy Pzp w zakresie jaki Zamawiający wymagał.
c) oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497)
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
W razie
niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!
Klauzula
informacyjna w związku z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, informuję, Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki
Policji w Kielcach przetwarza Pana/Pani dane osobowe w związku z procedurą
postępowania przetargowego:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach, kontakt: ul. Seminaryjska 12,
25-372 Kielce, tel. 47 801 2010 Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem
danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach sprawuje
wyznaczony Inspektor ochrony danych osobowych: Agnieszka Czerwińska,
adres: ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, e-mail:
iod.kwp@ki.policja.gov.pl.; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez
Komendę Wojewódzką Policji w Kielcach. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej
„ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,
zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (przelew 30 dni, proszę potwierdzić)
Koszt dostawy (Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić)
Gwarancja (min. 24 miesiące)
Termin realizacji (do 18.07.2025 r., proszę potwierdzić)
Oświadczam, że zapoznałem się z treścią Regulaminu KWP w Kielcach i akceptuję wszystkie jego zapisy (Proszę potwierdzić)
Projekt umowy (Proszę o akceptację projektu umowy)
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania oraz nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania oraz, że podane informacje są aktualne i zgodne z prawdą (Proszę wpisać TAK, jeśli nie podlega się wykluczeniu. W innym przypadku proszę wpisać NIE. Szczegółowy opis znajduje się w punkcie 23 REGULAMINU OBOWIĄZUJĄCEGO DOSTAWCĘ KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KIELCACH)
Opis: Dostawa i montaż linku radioliniowego relacji: RTCN Św. Krzyż - OR w Ostrowcu Świętokrzyskim - zgodnie z warunkami zawartymi w Załączniku nr 1 - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Ilość: 1 [kpl.]
Opis i specyfikacja:
REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY DOSTAWCÓW
KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KIELCACH
Zamówienia
realizowane przez KWP w Kielcach za pośrednictwem Internetowej Platformy
Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl. KWP w Kielcach nie rozpatruje ofert składanych w
inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne
informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi
się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi
zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Kielcach nie
ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów
dostawy, kosztów świadczonej gwarancji. Oferty składa się w cenie brutto. Oferty może składać jedynie firma mająca siedzibę w Polsce oraz będąca
płatnikiem VAT w Polsce.
Faktura
może być wystawiona jedynie w polskich złotych PLN.Świadczona gwarancja musi być realizowana na terenie Polski.Wykonawca
jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu
terminu składania ofert.
Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty
realizacji zamówienia oraz otrzymania przez KWP w
Kielcach prawidłowo wystawionej faktury.Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót
budowlanych zaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały
są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z
przepisów prawa.
W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w
Kielcach zwróci niezgodny przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko
Wykonawcy.
KWP w Kielcach wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z
określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty.
W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Kielcach
zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdej
pozycji zakupowej.KWP w Kielcach zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom
nie przysługują z tego tytułu żadne
roszczenia w stosunku do KWP w Kielcach.
Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia zakresu rzeczowego
przedmiotu umowy w przypadku ograniczenia finansowego. Wykonawcy nie
przysługują z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.
Po rozstrzygnięciu postępowania na platformie zakupowej Zamawiający
prześle Wykonawcy zamówienie do realizacji lub umowę do podpisania. W przypadku
braku potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji i nie odesłania skanu podpisanej umowy przez okres przez okres do 5 dni od daty powyższych czynności,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnej rezygnacji ze złożonego
Zamówienia. Zamawiający wyśle rezygnację z realizacji Zamówienia na wskazany w
dokumentach adres poczty elektronicznej, a następnie dokona ponownej oceny i
wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne
roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zamówienia u Wykonawcy,
który we wcześniejszych
postępowaniach
Zamawiającego nie dotrzymał warunków realizacji zamówienia lub realizował je
bez należytej staranności.
Dokumenty złożone przez Wykonawcę posiadające braki formalne, mogą zostać
uzupełnione / poprawione w terminie 3 dni od wezwania
przez Zamawiającego.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
umowy/dostawy odszkodowania w formie kar umownych za opóźnienie w dostawie przedmiotu umowy w wysokości 1% wartości
niedostarczonego przedmiotu umowy za każdy dzień opóźnienia. Kary umowne będą płatne na podstawie pisemnego żądania Zamawiającego w
terminie 7 dni od doręczenia żądania, na rachunek bankowy
wskazany w żądaniu. W przypadku naliczenia kar umownych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość
potrącenia ich z faktury na co niniejszym
Wykonawca wyraża zgodę.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy
niniejszego regulaminu. Złożenie oferty
jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje
przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie
postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich
przestrzegania.Zamawiający
informuje, że w przypadku zawarcia umowy będzie ona podlegać publikacji
w rejestrze umów prowadzonym przez Ministerstwo Finansów, a Wykonawca
wyraża na to zgodę.Na potrzeby prowadzonego postępowania wymagane jest oświadczenie Wykonawcy uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm. - dalej jako ustawa Pzp), dotyczące przesłanek z wykluczenia postępowania.
Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY DOTYCZĄCE PODSTAW WYKLUCZENIA:
a) oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
b) oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ustawy Pzp w zakresie jaki Zamawiający wymagał.
c) oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497)
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
W razie
niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!
Klauzula
informacyjna w związku z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, informuję, Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki
Policji w Kielcach przetwarza Pana/Pani dane osobowe w związku z procedurą
postępowania przetargowego:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach, kontakt: ul. Seminaryjska 12,
25-372 Kielce, tel. 47 801 2010 Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem
danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach sprawuje
wyznaczony Inspektor ochrony danych osobowych: Agnieszka Czerwińska,
adres: ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, e-mail:
iod.kwp@ki.policja.gov.pl.; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez
Komendę Wojewódzką Policji w Kielcach. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej
„ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,
zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (przelew 30 dni, proszę potwierdzić)
Koszt dostawy (Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić)
Gwarancja (min. 24 miesiące)
Termin realizacji (do 18.07.2025 r., proszę potwierdzić)
Oświadczam, że zapoznałem się z treścią Regulaminu KWP w Kielcach i akceptuję wszystkie jego zapisy (Proszę potwierdzić)
Projekt umowy (Proszę o akceptację projektu umowy)
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania oraz nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania oraz, że podane informacje są aktualne i zgodne z prawdą (Proszę wpisać TAK, jeśli nie podlega się wykluczeniu. W innym przypadku proszę wpisać NIE. Szczegółowy opis znajduje się w punkcie 23 REGULAMINU OBOWIĄZUJĄCEGO DOSTAWCĘ KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KIELCACH)
Time limit for receipt of tenders
2025-05-26 08:00:00.0
Category assortment
No category
Buyer details
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach