Stary Wiązów – droga dojazdowa do gruntów rolnych działka nr 65/17 AM-1, obręb Stary Wiązów (od byłej piekarni w stronę oczyszczalni ścieków).
Notice description
W ramach inwestycji zaprojektowano przebudowę drogi o długości 406 mb.
Planowane jest wykonanie jezdni jednojezdniowej dwu kierunkowej o nawierzchni asfaltowej
o szerokości 5,0 m zamkniętej poboczem z obu stron o szer. 0,5 m i gr. 10 cm z kruszywa 0/31,5 na całej długości planowanego odcinka.
Przebudowany odcinek leży w bliskiej odległości pomiędzy rzeki Młynówki. Istniejąca droga wykonana jest na nasypie budowlanym z gruzu betonowego (podkłady kolejowe) klinowanego kruszywem, aby nadać sztywność konstrukcji należy wykonać na istniejącym podłożu stabilizację cementową Rm – 1,5-2,5 MPa gr.20cm metodą mieszania na miejscu po wcześniejszym doziarnieniu istniejącego podłoża mieszanką 0/31,5 lub dowiezioną bezpośrednio z wytwórni.
Jako podbudowę nawierzchni przyjęto kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie grubości 20cm. Zamknięte warstwą wiążącą nawierzchni bitumicznej AC 16W o grubości 5 cm i warstwą ścieralną AC11S gr. 4 cm. Początek km 0+000 – 0+030 i koniec km 0+370-0+406 inwestycji należy wykonać korytowanie na całej szerokości projektowanej jezdni na głębokość projektowanej konstrukcji 50cm w celu dowiązania się do istniejącej nawierzchni.
Droga w planie zaprojektowana została głównie z odcinków prostych, a załamania wyokrąglone będą łukami o promieniu 100m i 200m, przebiegać będzie po starym śladzie. Spadek nawierzchni przewidziano 2% dwustronny. Spadki podłużne pozostają takie jak są istniejące należy przy tym pilnować aby zachować minimalny spadek podłużny 0,5%.
Woda z nawierzchni jezdni drogi będzie kierowana do istniejących rowów na działce Inwestora. Zaprojektowano odtworzenie istniejących rowów poprzez karczowanie istniejących krzewów, odmulenie i ponowne profilowanie rowów.
Wycinka drzew zgodnie z decyzją NOŚ.613.103.2024.MB.3 i zasadami przewidzianymi dla tego typu działań, z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa.
Konstrukcję istniejących wjazdów należy wykonać w takiej samej konstrukcji jak przebudowywana droga.
Szczegóły dotyczące realizacji pokazano na planie sytuacyjnym. Teren po zakończeniu prac należy uporządkować, uzupełnić kruszywem i wyrównać do powstałej nawierzchni.
Przyjęto kategorią ruchu KR-1
Konstrukcja nawierzchni:
-warstwa ścieralna AC 11S gr. 4cm,
-warstwa wiążąca AC 16W gr. 5cm,
-podbudowa zasadnicza z KŁSM 0/31,5 gr. 20cm,
-stabilizacja cementowa Rm- 2,5 MPa wykonywana na miejscu lub z dowozu gr. 20 cm.
Zestawienie powierzchni:
-Powierzchnia projektowanej nawierzchni warstwy ścieralnej AC11S – 2035 m2
-Powierzchnia projektowanych poboczy – 406m2
-Powierzchnia projektowanych wjazdów – 80 m2
-Powierzchnia odtworzenia rowów – 1330m2
Szczegóły dotyczące realizacji pokazano na planie sytuacyjnym.
Teren po zakończeniu prac należy uporządkować, uzupełnić kruszywem i wyrównać do powstałej nawierzchni.
Planowane jest wykonanie jezdni jednojezdniowej dwu kierunkowej o nawierzchni asfaltowej
o szerokości 5,0 m zamkniętej poboczem z obu stron o szer. 0,5 m i gr. 10 cm z kruszywa 0/31,5 na całej długości planowanego odcinka.
Przebudowany odcinek leży w bliskiej odległości pomiędzy rzeki Młynówki. Istniejąca droga wykonana jest na nasypie budowlanym z gruzu betonowego (podkłady kolejowe) klinowanego kruszywem, aby nadać sztywność konstrukcji należy wykonać na istniejącym podłożu stabilizację cementową Rm – 1,5-2,5 MPa gr.20cm metodą mieszania na miejscu po wcześniejszym doziarnieniu istniejącego podłoża mieszanką 0/31,5 lub dowiezioną bezpośrednio z wytwórni.
Jako podbudowę nawierzchni przyjęto kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie grubości 20cm. Zamknięte warstwą wiążącą nawierzchni bitumicznej AC 16W o grubości 5 cm i warstwą ścieralną AC11S gr. 4 cm. Początek km 0+000 – 0+030 i koniec km 0+370-0+406 inwestycji należy wykonać korytowanie na całej szerokości projektowanej jezdni na głębokość projektowanej konstrukcji 50cm w celu dowiązania się do istniejącej nawierzchni.
Droga w planie zaprojektowana została głównie z odcinków prostych, a załamania wyokrąglone będą łukami o promieniu 100m i 200m, przebiegać będzie po starym śladzie. Spadek nawierzchni przewidziano 2% dwustronny. Spadki podłużne pozostają takie jak są istniejące należy przy tym pilnować aby zachować minimalny spadek podłużny 0,5%.
Woda z nawierzchni jezdni drogi będzie kierowana do istniejących rowów na działce Inwestora. Zaprojektowano odtworzenie istniejących rowów poprzez karczowanie istniejących krzewów, odmulenie i ponowne profilowanie rowów.
Wycinka drzew zgodnie z decyzją NOŚ.613.103.2024.MB.3 i zasadami przewidzianymi dla tego typu działań, z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa.
Konstrukcję istniejących wjazdów należy wykonać w takiej samej konstrukcji jak przebudowywana droga.
Szczegóły dotyczące realizacji pokazano na planie sytuacyjnym. Teren po zakończeniu prac należy uporządkować, uzupełnić kruszywem i wyrównać do powstałej nawierzchni.
Przyjęto kategorią ruchu KR-1
Konstrukcja nawierzchni:
-warstwa ścieralna AC 11S gr. 4cm,
-warstwa wiążąca AC 16W gr. 5cm,
-podbudowa zasadnicza z KŁSM 0/31,5 gr. 20cm,
-stabilizacja cementowa Rm- 2,5 MPa wykonywana na miejscu lub z dowozu gr. 20 cm.
Zestawienie powierzchni:
-Powierzchnia projektowanej nawierzchni warstwy ścieralnej AC11S – 2035 m2
-Powierzchnia projektowanych poboczy – 406m2
-Powierzchnia projektowanych wjazdów – 80 m2
-Powierzchnia odtworzenia rowów – 1330m2
Szczegóły dotyczące realizacji pokazano na planie sytuacyjnym.
Teren po zakończeniu prac należy uporządkować, uzupełnić kruszywem i wyrównać do powstałej nawierzchni.
Time limit for receipt of tenders
2025-05-26 07:00:00.0
Location
57-120 Wiązów
Category assortment
Other construction and renovation works
Road and railroad services
Road and railroad services
Buyer details
Gmina Wiązów
ul. Plac Wolności 37
57-120 Wiązów
telefon: null
email: magdalena.bartosz@wiazow.pl
nip: 9141224485
ul. Plac Wolności 37
57-120 Wiązów
telefon: null
email: magdalena.bartosz@wiazow.pl
nip: 9141224485