Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. „SIÓDEMKA” Z PASJĄ – SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE”
Notice description
Część 1 zamówienia – WYJAZD EDUKACYJNY DO CENTRUM EDUKACYJNEGO TYPU ARCHIPELAG ROZTOCZE w ramach zajęć Z MATEMATYKĄ OKRYWAMY ŚWIAT, której zakres rzeczowy obejmuje organizację dwóch jednodniowych wycieczek/wyjazdów dla 52 uczestników w każdej wycieczce/wyjeździe i 5 opiekunów w każdej wycieczce/wyjeździe, w tym m.in.:− przygotowanie szczegółowego programu wyjazdu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i w uzgodnieniu z Zamawiającym;− zapewnienie biletów wstępu w ilości i rodzaju pozwalającym zrealizować program wyjazdu;− zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacja programu merytorycznego – przewodnik/pilota;− zapewnienie wyżywienia dla uczestników wyjazdu (suchy prowiant + obiad);− zapewnienie transportu uczestnikom wyjazdu (autokar lub bus);− ubezpieczenie uczestników, imienne od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i OC;Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana ilość uczestników podczas jednej wycieczki wynosi 49 osób i 5 opiekunów/asystentów.Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie.Przewóz uczestników musi odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu wg obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich oraz prawidłowo oznakowanymi.Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w SWZ w czasie pozwalającym na realizację programu wyjazdu.Szczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
Część 2 zamówienia – Organizacja wyjazdu edukacyjnego „Obszary Chronione Lubelszczyzny w ramach zajęć „MŁODZI EKOLODZY”, której zakres rzeczowy obejmuje organizację dwóch jednodniowych wycieczek/wyjazdów dla 42 uczestników w każdej wycieczce/wyjeździe i 4 opiekunów w każdej wycieczce/wyjeździe, w tym m.in.:− przygotowanie szczegółowego programu wyjazdu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i w uzgodnieniu z Zamawiającym;− zapewnienie biletów wstępu w ilości i rodzaju pozwalającym zrealizować program wyjazdu oraz pokrycie kosztów innych wymaganych atrakcji;− zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacja programu merytorycznego – przewodnik/pilota;− zapewnienie wyżywienia dla uczestników wyjazdu (suchy prowiant + gorący posiłek przy ognisku lub grillu);− zapewnienie transportu uczestnikom wyjazdu (autokar lub bus);− ubezpieczenie uczestników, imienne od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i OC;1) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość uczestników podczas jednej wycieczki wynosi 39 uczestników i 4 opiekunów/asystentów2) Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie.3) Przewóz uczestników musi odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu wg obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich oraz prawidłowo oznakowanymi.4) Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w SWZ w czasie pozwalającym na realizację programu wyjazduSzczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
Część 3 zamówienia – Organizacja wyjazdu edukacyjnego do Poleskiego Parku Narodowego w ramach zajęć „Drogowskaz zielonej transformacji”, której zakres rzeczowy obejmuje organizację dwóch jednodniowych wycieczek/wyjazdów dla 42 uczestników w każdej wycieczce/wyjeździe i 4 opiekunów w każdej wycieczce/wyjeździe , w tym m.in.: − przygotowanie szczegółowego programu wyjazdu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i w uzgodnieniu z Zamawiającym;− zapewnienie biletów wstępu w ilości i rodzaju pozwalającym zrealizować program wyjazdu oraz pokrycie kosztów innych wymaganych atrakcji;− zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacja programu merytorycznego – przewodnik/pilota;− zapewnienie wyżywienia dla uczestników wyjazdu (suchy prowiant + gorący posiłek przy ognisku lub grillu);− zapewnienie transportu uczestnikom wyjazdu (autokar lub bus);− ubezpieczenie uczestników, imienne od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i OC,1) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana ilość uczestników podczas jednej wycieczki wynosi 39 uczestników i 4 opiekunów/asystentów2) Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie.3) Przewóz uczestników musi odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu wg obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich oraz prawidłowo oznakowanymi.4) Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w SWZ w czasie pozwalającym na realizację programu wyjazduSzczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
Część 4 zamówienia – Organizacja wyjazdu edukacyjnego do Centrum Pieniądza NBP w Warszawie w ramach zajęć „Jestem przedsiębiorczy”, której zakres rzeczowy obejmuje organizację jednodniowej wycieczki dla 30 uczestników i 3 opiekunów, w tym m.in.:− przygotowanie szczegółowego programu wyjazdu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i w uzgodnieniu z Zamawiającym;− pokrycie kosztów wejścia do Centrum Pieniądza NBP, jego zwiedzania oraz warsztatów edukacyjnych;− zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacja programu merytorycznego – przewodnik/pilota;− zapewnienie wyżywienia dla uczestników wyjazdu (suchy prowiant + obiad);− zapewnienie transportu uczestnikom wyjazdu (autokar);− ubezpieczenie uczestników, imienne od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i OC1) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość uczestników podczas jednej wycieczki wynosi 28 uczestników i 3 opiekunów/asystentów2) Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie.3) Przewóz uczestników musi odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu wg obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich oraz prawidłowo oznakowanymi.4) Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w SWZ w czasie pozwalającym na realizację programu wyjazdu.Szczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
Część 5 zamówienia – Organizacja wyjazdu zawodoznawczego do wytwórni sprzętu komunikacyjnego PZL-ŚWIDNIK S.A., której zakres rzeczowy obejmuje organizację jednodniowej wycieczki dla 20 uczestników i 2 opiekunów, w tym m.in.:− przygotowanie szczegółowego programu wyjazdu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i w uzgodnieniu z Zamawiającym;− pokrycie kosztów wstępu i zwiedzania;− zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacja programu merytorycznego – przewodnik/pilota;− zapewnienie wyżywienia dla uczestników wyjazdu (obiad + deser);− zapewnienie transportu uczestnikom wyjazdu (autokar lub bus);− ubezpieczenie uczestników, imienne od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i OC1) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość uczestników wycieczki wynosi 18 uczestników i 2 opiekunów/asystentów.2) Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie.3) Przewóz uczestników musi odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu wg obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich oraz prawidłowo oznakowanymi.4) Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w SWZ w czasie pozwalającym na realizację programu wyjazduSzczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
Część 6 zamówienia – Organizacja wyjazdu zawodoznawczego do TVP 3, Lublin, której zakres rzeczowy obejmuje organizację jednodniowej wycieczki dla 20 uczestników i 2 opiekunów, w tym m.in.:− przygotowanie szczegółowego programu wyjazdu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i w uzgodnieniu z Zamawiającym;− pokrycie kosztów wstępu, zwiedzania i warsztatów;− zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacja programu merytorycznego – przewodnik/pilota;− zapewnienie wyżywienia dla uczestników wyjazdu (obiad + deser);− zapewnienie transportu uczestnikom wyjazdu (autokar lub bus);− ubezpieczenie uczestników, imienne od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i OC1) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość uczestników wycieczki wynosi 18 uczestników i 2 opiekunów/asystentów.2) Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie.3) Przewóz uczestników musi odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu wg obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich oraz prawidłowo oznakowanymi.4) Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w SWZ w czasie pozwalającym na realizację programu wyjazduSzczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
Część 7 zamówienia – Organizacja wyjazdu zawodoznawczego do kopalni węgla kamiennego Bogdanka na terenie woj. lubelskiego, której zakres rzeczowy obejmuje organizację jednodniowej wycieczki dla 20 uczestników i 2 opiekunów, w tym m.in.:− przygotowanie szczegółowego programu wyjazdu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i w uzgodnieniu z Zamawiającym;− pokrycie kosztów wstępu, zwiedzania i zajęć;− zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacją programu merytorycznego – przewodnik/pilota;− zapewnienie wyżywienia dla uczestników wyjazdu (suchy prowiant + obiad + deser);− zapewnienie transportu uczestnikom wyjazdu (autokar lub bus);− ubezpieczenie uczestników, imienne od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i OC1) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość uczestników wycieczki wynosi 18 uczestników i 2 opiekunów/asystentów.2) Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie.3) Przewóz uczestników musi odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu wg obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich oraz prawidłowo oznakowanymi.4) Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w SWZ w czasie pozwalającym na realizację programu wyjazduSzczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
Część 8 zamówienia – Organizacja wyjazdu do zawodoznawczego do portu lotniczego Lublin, której zakres rzeczowy obejmuje organizację jednodniowej wycieczki dla 20 uczestników i 2 opiekunów, w tym m.in.:− przygotowanie szczegółowego programu wyjazdu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i w uzgodnieniu z Zamawiającym;− pokrycie kosztów wejścia do zakładu, jego zwiedzania oraz warsztatów;− zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacja programu merytorycznego – przewodnik/pilota;− zapewnienie wyżywienia dla uczestników wyjazdu (suchy prowiant + obiad + deser);− zapewnienie transportu uczestnikom wyjazdu (autokar lub bus);− ubezpieczenie uczestników, imienne od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i OC1) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość uczestników wycieczki wynosi 18 uczestników i 2 opiekunów/asystentów.2) Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie.3) Przewóz uczestników musi odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu wg obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich oraz prawidłowo oznakowanymi.4) Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w SWZ w czasie pozwalającym na realizację programu wyjazduSzczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
Część 9 zamówienia – Organizacja wyjazdu zawodoznawczego do huty szkła typu Huta Szkła we Wronowie JARGILO GLASS STUDIO (Gmina Bełżyce), której zakres rzeczowy obejmuje organizację jednodniowej wycieczki dla 20 uczestników i 2 opiekunów w tym m.in.:− przygotowanie szczegółowego programu wyjazdu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i w uzgodnieniu z Zamawiającym;− pokrycie kosztów wejścia do zakładu, jego zwiedzania oraz warsztatów;− zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacja programu merytorycznego – przewodnik/pilota;− zapewnienie wyżywienia dla uczestników wyjazdu (obiad + deser);− zapewnienie transportu uczestnikom wyjazdu (autokar lub bus);− ubezpieczenie uczestników, imienne od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i OC1) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość uczestników wycieczki wynosi 18 uczestników i 2 opiekunów/asystentów.2) Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie.3) Przewóz uczestników musi odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu wg obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich oraz prawidłowo oznakowanymi.4) Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w SWZ w czasie pozwalającym na realizację programu wyjazdu.Szczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
Część 10 zamówienia – Organizacja wyjazdu na musical do teatru w Warszawie, której zakres rzeczowy obejmuje organizację dwóch jednodniowych wycieczek/wyjazdów dla 42 uczestników w każdej wycieczce/wyjeździe i 3 opiekunów w każdej wycieczce/wyjeździe , w tym m.in.:− przygotowanie szczegółowego programu wyjazdu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i w uzgodnieniu z Zamawiającym;− pokrycie kosztów wstępu i uczestnictwa w warsztatach;− zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacja programu merytorycznego – przewodnik/pilota;− zapewnienie wyżywienia dla uczestników wyjazdu (suchy prowiant + obiad);− pokrycie wszystkich wymaganych opłat związanych z wyjazdem (m.in. opłata parkingowa itd.);− zapewnienie transportu uczestnikom wyjazdu (autokar lub bus);− ubezpieczenie uczestników, imienne od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i OC1) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość uczestników podczas jednej wycieczki wynosi 39 uczestników i 4 opiekunów/asystentów2) Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie.3) Przewóz uczestników musi odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu wg obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich oraz prawidłowo oznakowanymi.4) Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w SWZ w czasie pozwalającym na realizację programu wyjazduSzczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
Część 11 zamówienia – Organizacja wyjazdu edukacyjnego do teatru w Lublinie w ramach zajęć teatralno-muzycznych, której zakres rzeczowy obejmuje organizację jednodniowej wycieczki dla 30 uczestników i 3 opiekunów, w tym m.in.:− przygotowanie szczegółowego programu wyjazdu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i w uzgodnieniu z Zamawiającym;− pokrycie kosztów wstępu, zwiedzania i uczestnictwa w warsztatach teatralnych oraz spektaklu teatralnym;− zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacja programu merytorycznego – przewodnik/pilota;− zapewnienie wyżywienia dla uczestników wyjazdu (suchy prowiant + obiad);− pokrycie wszystkich wymaganych opłat związanych z wyjazdem (m.in. opłata parkingowa itd.);− zapewnienie transportu uczestnikom wyjazdu (autokar lub bus);− ubezpieczenie uczestników, imienne od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i OC1) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość uczestników wycieczki wynosi 28 uczestników i 3 opiekunów/asystentów2) Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie.3) Przewóz uczestników musi odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu wg obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich oraz prawidłowo oznakowanymi.4) Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w SWZ w czasie pozwalającym na realizację programu wyjazduSzczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
Część 2 zamówienia – Organizacja wyjazdu edukacyjnego „Obszary Chronione Lubelszczyzny w ramach zajęć „MŁODZI EKOLODZY”, której zakres rzeczowy obejmuje organizację dwóch jednodniowych wycieczek/wyjazdów dla 42 uczestników w każdej wycieczce/wyjeździe i 4 opiekunów w każdej wycieczce/wyjeździe, w tym m.in.:− przygotowanie szczegółowego programu wyjazdu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i w uzgodnieniu z Zamawiającym;− zapewnienie biletów wstępu w ilości i rodzaju pozwalającym zrealizować program wyjazdu oraz pokrycie kosztów innych wymaganych atrakcji;− zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacja programu merytorycznego – przewodnik/pilota;− zapewnienie wyżywienia dla uczestników wyjazdu (suchy prowiant + gorący posiłek przy ognisku lub grillu);− zapewnienie transportu uczestnikom wyjazdu (autokar lub bus);− ubezpieczenie uczestników, imienne od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i OC;1) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość uczestników podczas jednej wycieczki wynosi 39 uczestników i 4 opiekunów/asystentów2) Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie.3) Przewóz uczestników musi odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu wg obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich oraz prawidłowo oznakowanymi.4) Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w SWZ w czasie pozwalającym na realizację programu wyjazduSzczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
Część 3 zamówienia – Organizacja wyjazdu edukacyjnego do Poleskiego Parku Narodowego w ramach zajęć „Drogowskaz zielonej transformacji”, której zakres rzeczowy obejmuje organizację dwóch jednodniowych wycieczek/wyjazdów dla 42 uczestników w każdej wycieczce/wyjeździe i 4 opiekunów w każdej wycieczce/wyjeździe , w tym m.in.: − przygotowanie szczegółowego programu wyjazdu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i w uzgodnieniu z Zamawiającym;− zapewnienie biletów wstępu w ilości i rodzaju pozwalającym zrealizować program wyjazdu oraz pokrycie kosztów innych wymaganych atrakcji;− zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacja programu merytorycznego – przewodnik/pilota;− zapewnienie wyżywienia dla uczestników wyjazdu (suchy prowiant + gorący posiłek przy ognisku lub grillu);− zapewnienie transportu uczestnikom wyjazdu (autokar lub bus);− ubezpieczenie uczestników, imienne od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i OC,1) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana ilość uczestników podczas jednej wycieczki wynosi 39 uczestników i 4 opiekunów/asystentów2) Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie.3) Przewóz uczestników musi odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu wg obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich oraz prawidłowo oznakowanymi.4) Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w SWZ w czasie pozwalającym na realizację programu wyjazduSzczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
Część 4 zamówienia – Organizacja wyjazdu edukacyjnego do Centrum Pieniądza NBP w Warszawie w ramach zajęć „Jestem przedsiębiorczy”, której zakres rzeczowy obejmuje organizację jednodniowej wycieczki dla 30 uczestników i 3 opiekunów, w tym m.in.:− przygotowanie szczegółowego programu wyjazdu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i w uzgodnieniu z Zamawiającym;− pokrycie kosztów wejścia do Centrum Pieniądza NBP, jego zwiedzania oraz warsztatów edukacyjnych;− zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacja programu merytorycznego – przewodnik/pilota;− zapewnienie wyżywienia dla uczestników wyjazdu (suchy prowiant + obiad);− zapewnienie transportu uczestnikom wyjazdu (autokar);− ubezpieczenie uczestników, imienne od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i OC1) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość uczestników podczas jednej wycieczki wynosi 28 uczestników i 3 opiekunów/asystentów2) Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie.3) Przewóz uczestników musi odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu wg obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich oraz prawidłowo oznakowanymi.4) Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w SWZ w czasie pozwalającym na realizację programu wyjazdu.Szczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
Część 5 zamówienia – Organizacja wyjazdu zawodoznawczego do wytwórni sprzętu komunikacyjnego PZL-ŚWIDNIK S.A., której zakres rzeczowy obejmuje organizację jednodniowej wycieczki dla 20 uczestników i 2 opiekunów, w tym m.in.:− przygotowanie szczegółowego programu wyjazdu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i w uzgodnieniu z Zamawiającym;− pokrycie kosztów wstępu i zwiedzania;− zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacja programu merytorycznego – przewodnik/pilota;− zapewnienie wyżywienia dla uczestników wyjazdu (obiad + deser);− zapewnienie transportu uczestnikom wyjazdu (autokar lub bus);− ubezpieczenie uczestników, imienne od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i OC1) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość uczestników wycieczki wynosi 18 uczestników i 2 opiekunów/asystentów.2) Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie.3) Przewóz uczestników musi odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu wg obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich oraz prawidłowo oznakowanymi.4) Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w SWZ w czasie pozwalającym na realizację programu wyjazduSzczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
Część 6 zamówienia – Organizacja wyjazdu zawodoznawczego do TVP 3, Lublin, której zakres rzeczowy obejmuje organizację jednodniowej wycieczki dla 20 uczestników i 2 opiekunów, w tym m.in.:− przygotowanie szczegółowego programu wyjazdu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i w uzgodnieniu z Zamawiającym;− pokrycie kosztów wstępu, zwiedzania i warsztatów;− zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacja programu merytorycznego – przewodnik/pilota;− zapewnienie wyżywienia dla uczestników wyjazdu (obiad + deser);− zapewnienie transportu uczestnikom wyjazdu (autokar lub bus);− ubezpieczenie uczestników, imienne od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i OC1) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość uczestników wycieczki wynosi 18 uczestników i 2 opiekunów/asystentów.2) Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie.3) Przewóz uczestników musi odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu wg obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich oraz prawidłowo oznakowanymi.4) Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w SWZ w czasie pozwalającym na realizację programu wyjazduSzczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
Część 7 zamówienia – Organizacja wyjazdu zawodoznawczego do kopalni węgla kamiennego Bogdanka na terenie woj. lubelskiego, której zakres rzeczowy obejmuje organizację jednodniowej wycieczki dla 20 uczestników i 2 opiekunów, w tym m.in.:− przygotowanie szczegółowego programu wyjazdu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i w uzgodnieniu z Zamawiającym;− pokrycie kosztów wstępu, zwiedzania i zajęć;− zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacją programu merytorycznego – przewodnik/pilota;− zapewnienie wyżywienia dla uczestników wyjazdu (suchy prowiant + obiad + deser);− zapewnienie transportu uczestnikom wyjazdu (autokar lub bus);− ubezpieczenie uczestników, imienne od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i OC1) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość uczestników wycieczki wynosi 18 uczestników i 2 opiekunów/asystentów.2) Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie.3) Przewóz uczestników musi odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu wg obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich oraz prawidłowo oznakowanymi.4) Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w SWZ w czasie pozwalającym na realizację programu wyjazduSzczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
Część 8 zamówienia – Organizacja wyjazdu do zawodoznawczego do portu lotniczego Lublin, której zakres rzeczowy obejmuje organizację jednodniowej wycieczki dla 20 uczestników i 2 opiekunów, w tym m.in.:− przygotowanie szczegółowego programu wyjazdu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i w uzgodnieniu z Zamawiającym;− pokrycie kosztów wejścia do zakładu, jego zwiedzania oraz warsztatów;− zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacja programu merytorycznego – przewodnik/pilota;− zapewnienie wyżywienia dla uczestników wyjazdu (suchy prowiant + obiad + deser);− zapewnienie transportu uczestnikom wyjazdu (autokar lub bus);− ubezpieczenie uczestników, imienne od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i OC1) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość uczestników wycieczki wynosi 18 uczestników i 2 opiekunów/asystentów.2) Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie.3) Przewóz uczestników musi odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu wg obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich oraz prawidłowo oznakowanymi.4) Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w SWZ w czasie pozwalającym na realizację programu wyjazduSzczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
Część 9 zamówienia – Organizacja wyjazdu zawodoznawczego do huty szkła typu Huta Szkła we Wronowie JARGILO GLASS STUDIO (Gmina Bełżyce), której zakres rzeczowy obejmuje organizację jednodniowej wycieczki dla 20 uczestników i 2 opiekunów w tym m.in.:− przygotowanie szczegółowego programu wyjazdu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i w uzgodnieniu z Zamawiającym;− pokrycie kosztów wejścia do zakładu, jego zwiedzania oraz warsztatów;− zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacja programu merytorycznego – przewodnik/pilota;− zapewnienie wyżywienia dla uczestników wyjazdu (obiad + deser);− zapewnienie transportu uczestnikom wyjazdu (autokar lub bus);− ubezpieczenie uczestników, imienne od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i OC1) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość uczestników wycieczki wynosi 18 uczestników i 2 opiekunów/asystentów.2) Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie.3) Przewóz uczestników musi odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu wg obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich oraz prawidłowo oznakowanymi.4) Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w SWZ w czasie pozwalającym na realizację programu wyjazdu.Szczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
Część 10 zamówienia – Organizacja wyjazdu na musical do teatru w Warszawie, której zakres rzeczowy obejmuje organizację dwóch jednodniowych wycieczek/wyjazdów dla 42 uczestników w każdej wycieczce/wyjeździe i 3 opiekunów w każdej wycieczce/wyjeździe , w tym m.in.:− przygotowanie szczegółowego programu wyjazdu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i w uzgodnieniu z Zamawiającym;− pokrycie kosztów wstępu i uczestnictwa w warsztatach;− zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacja programu merytorycznego – przewodnik/pilota;− zapewnienie wyżywienia dla uczestników wyjazdu (suchy prowiant + obiad);− pokrycie wszystkich wymaganych opłat związanych z wyjazdem (m.in. opłata parkingowa itd.);− zapewnienie transportu uczestnikom wyjazdu (autokar lub bus);− ubezpieczenie uczestników, imienne od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i OC1) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość uczestników podczas jednej wycieczki wynosi 39 uczestników i 4 opiekunów/asystentów2) Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie.3) Przewóz uczestników musi odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu wg obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich oraz prawidłowo oznakowanymi.4) Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w SWZ w czasie pozwalającym na realizację programu wyjazduSzczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
Część 11 zamówienia – Organizacja wyjazdu edukacyjnego do teatru w Lublinie w ramach zajęć teatralno-muzycznych, której zakres rzeczowy obejmuje organizację jednodniowej wycieczki dla 30 uczestników i 3 opiekunów, w tym m.in.:− przygotowanie szczegółowego programu wyjazdu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i w uzgodnieniu z Zamawiającym;− pokrycie kosztów wstępu, zwiedzania i uczestnictwa w warsztatach teatralnych oraz spektaklu teatralnym;− zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacja programu merytorycznego – przewodnik/pilota;− zapewnienie wyżywienia dla uczestników wyjazdu (suchy prowiant + obiad);− pokrycie wszystkich wymaganych opłat związanych z wyjazdem (m.in. opłata parkingowa itd.);− zapewnienie transportu uczestnikom wyjazdu (autokar lub bus);− ubezpieczenie uczestników, imienne od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i OC1) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość uczestników wycieczki wynosi 28 uczestników i 3 opiekunów/asystentów2) Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie.3) Przewóz uczestników musi odbywać się pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu wg obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich oraz prawidłowo oznakowanymi.4) Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w SWZ w czasie pozwalającym na realizację programu wyjazduSzczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
Time limit for receipt of tenders
Fri May 16 08:00:00 GMT 2025
Location
Synów Pułku 15
22-100 Chełm
Województwo: lubelskie
Polska
22-100 Chełm
Województwo: lubelskie
Polska
Category assortment
Food services
Travel
Passenger transport services
Travel
Passenger transport services
Buyer details
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 IM. GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO W CHEŁMIE
Synów Pułku 15
22-100 Chełm
Województwo: lubelskie
Polska
Synów Pułku 15
22-100 Chełm
Województwo: lubelskie
Polska