Usługi serwisu pogwarancyjnego oraz wsparcie technicznego macierzy dyskowej IBM V 7000 oraz serwerów Lenovo
Notice description
Serwis i wsparcie techniczne macierzy dyskowej: IBM Storwize V7000 onumerze seryjnym S/N: 2076624782538R, MTM: 2076-624Usługi objęte niniejszym zamówieniem w zakresie obu części będą świadczone na następujących warunkach:1) Wsparcie typu 24x7 SBD (usługa świadczona 24 godziny dziennie, od poniedziałku do niedzieli, przez 365 dni w roku);2) Czas reakcji od momentu zgłoszenia: maksymalnie 4 godziny;3) Gwarantowany czas naprawy lub wymiany wadliwej części urządzenia:maksymalnie 24 godziny;4)Czas reakcji od momentu zgłoszenia definiowany jest jako czas liczony od chwili zgłoszenia problemu przez Zamawiającego dotyczącego urządzeń będących przedmiotem zamówienia do potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę. Zgłoszenie może być dokonane pocztą elektroniczną, telefonicznie lub faksem;5) Gwarantowany czas naprawy definiowany jest jako czas naprawy liczony od momentu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę pocztą elektroniczną, telefonicznie lub faksem;6) W przypadku, jeżeli Wykonawca nie potwierdzi przyjęcia zgłoszenia w zadeklarowanym czasie reakcji, Zamawiający będzie traktował, iż takie potwierdzenie wpłynęło w czasie zadeklarowanego czasu reakcji określonego w pkt 2 od zadeklarowanego czasu reakcji będzie liczył czas naprawy;7) Zamawiający zastrzega, że w uzgodnieniu z Wykonawcą, niektóre prace serwisowe wymagające zatrzymania poprawnie pracujących usług mogą być przesunięte. W takich wypadkach czas naprawy, o którym mowa w pkt. 3 zostanie wydłużony odpowiednio o przesunięcie, jakie nastąpiło;8) Oprogramowanie typu: „firmware” niezbędne do prawidłowej pracy urządzeń powinno być aktualizowane o poprawki zgodnie z zaleceniami Producenta, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Proces aktualizacji będzie wykonywany ze strony Wykonawcy przez specjalistę d/s oprogramowania systemowego lub specjalistę d/s sprzętu - osobiście w siedzibie Zamawiającego;9) Świadczenie usługi serwisu będzie polegało na wykonaniu kompleksowej naprawy urządzenia wraz z przywróceniem jego pełnej funkcjonalności;10) Serwis urządzenia będzie świadczony w miejscu jego instalacji, tj. w siedzibie SK MSWiA z W-MCO w Olsztynie, pomieszczenie serwerowni;11) Koszt zakupu i dostawy wszelkich części zamiennych i materiałów, niezbędnych do wykonania usługi serwisowej urządzenia w celu przywrócenia go do pełnej sprawności spoczywa na Wykonawcy, bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów przez Zamawiającego;12) W przypadku konieczności wymiany uszkodzonego elementu systemu służącego magazynowaniu danych zapisany nośnik danych w postaci dysku twardego musi pozostać u Zamawiającego;13) W przypadku, gdy naprawa urządzenia nie będzie możliwa w terminie wskazanym w pkt.3, Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia, zainstalowania i uruchomienia najpóźniej w kolejnym dniu urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż parametry uszkodzonego urządzenia, które pozostanie u Zamawiającego do czasu usunięcia dotychczasowej awarii.
Serwis i wsparcie techniczne serwerów Lenovo SR530 – 5 szt. Typ licencji:2Y Post Wty 24x7 24Hr CSR + YDYD SR530.Usługi objęte niniejszym zamówieniem w zakresie obu części będą świadczone na następujących warunkach:1) Wsparcie typu 24x7 SBD (usługa świadczona 24 godziny dziennie, od poniedziałku do niedzieli, przez 365 dni w roku);2) Czas reakcji od momentu zgłoszenia: maksymalnie 4 godziny;3) Gwarantowany czas naprawy lub wymiany wadliwej części urządzenia:maksymalnie 24 godziny;4)Czas reakcji od momentu zgłoszenia definiowany jest jako czas liczony od chwili zgłoszenia problemu przez Zamawiającego dotyczącego urządzeń będących przedmiotem zamówienia do potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę. Zgłoszenie może być dokonane pocztą elektroniczną, telefonicznie lub faksem;5) Gwarantowany czas naprawy definiowany jest jako czas naprawy liczony od momentu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę pocztą elektroniczną, telefonicznie lub faksem;6) W przypadku, jeżeli Wykonawca nie potwierdzi przyjęcia zgłoszenia w zadeklarowanym czasie reakcji, Zamawiający będzie traktował, iż takie potwierdzenie wpłynęło w czasie zadeklarowanego czasu reakcji określonego w pkt 2 od zadeklarowanego czasu reakcji będzie liczył czas naprawy;7) Zamawiający zastrzega, że w uzgodnieniu z Wykonawcą, niektóre prace serwisowe wymagające zatrzymania poprawnie pracujących usług mogą być przesunięte. W takich wypadkach czas naprawy, o którym mowa w pkt. 3 zostanie wydłużony odpowiednio o przesunięcie, jakie nastąpiło;8) Oprogramowanie typu: „firmware” niezbędne do prawidłowej pracy urządzeń powinno być aktualizowane o poprawki zgodnie z zaleceniami Producenta, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Proces aktualizacji będzie wykonywany ze strony Wykonawcy przez specjalistę d/s oprogramowania systemowego lub specjalistę d/s sprzętu - osobiście w siedzibie Zamawiającego;9) Świadczenie usługi serwisu będzie polegało na wykonaniu kompleksowej naprawy urządzenia wraz z przywróceniem jego pełnej funkcjonalności;10) Serwis urządzenia będzie świadczony w miejscu jego instalacji, tj. w siedzibie SK MSWiA z W-MCO w Olsztynie, pomieszczenie serwerowni;11) Koszt zakupu i dostawy wszelkich części zamiennych i materiałów, niezbędnych do wykonania usługi serwisowej urządzenia w celu przywrócenia go do pełnej sprawności spoczywa na Wykonawcy, bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów przez Zamawiającego;12) W przypadku konieczności wymiany uszkodzonego elementu systemu służącego magazynowaniu danych zapisany nośnik danych w postaci dysku twardego musi pozostać u Zamawiającego;13) W przypadku, gdy naprawa urządzenia nie będzie możliwa w terminie wskazanym w pkt.3, Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia, zainstalowania i uruchomienia najpóźniej w kolejnym dniu urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż parametry uszkodzonego urządzenia, które pozostanie u Zamawiającego do czasu usunięcia dotychczasowej awarii.
Serwis i wsparcie techniczne serwerów Lenovo SR530 – 5 szt. Typ licencji:2Y Post Wty 24x7 24Hr CSR + YDYD SR530.Usługi objęte niniejszym zamówieniem w zakresie obu części będą świadczone na następujących warunkach:1) Wsparcie typu 24x7 SBD (usługa świadczona 24 godziny dziennie, od poniedziałku do niedzieli, przez 365 dni w roku);2) Czas reakcji od momentu zgłoszenia: maksymalnie 4 godziny;3) Gwarantowany czas naprawy lub wymiany wadliwej części urządzenia:maksymalnie 24 godziny;4)Czas reakcji od momentu zgłoszenia definiowany jest jako czas liczony od chwili zgłoszenia problemu przez Zamawiającego dotyczącego urządzeń będących przedmiotem zamówienia do potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę. Zgłoszenie może być dokonane pocztą elektroniczną, telefonicznie lub faksem;5) Gwarantowany czas naprawy definiowany jest jako czas naprawy liczony od momentu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę pocztą elektroniczną, telefonicznie lub faksem;6) W przypadku, jeżeli Wykonawca nie potwierdzi przyjęcia zgłoszenia w zadeklarowanym czasie reakcji, Zamawiający będzie traktował, iż takie potwierdzenie wpłynęło w czasie zadeklarowanego czasu reakcji określonego w pkt 2 od zadeklarowanego czasu reakcji będzie liczył czas naprawy;7) Zamawiający zastrzega, że w uzgodnieniu z Wykonawcą, niektóre prace serwisowe wymagające zatrzymania poprawnie pracujących usług mogą być przesunięte. W takich wypadkach czas naprawy, o którym mowa w pkt. 3 zostanie wydłużony odpowiednio o przesunięcie, jakie nastąpiło;8) Oprogramowanie typu: „firmware” niezbędne do prawidłowej pracy urządzeń powinno być aktualizowane o poprawki zgodnie z zaleceniami Producenta, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Proces aktualizacji będzie wykonywany ze strony Wykonawcy przez specjalistę d/s oprogramowania systemowego lub specjalistę d/s sprzętu - osobiście w siedzibie Zamawiającego;9) Świadczenie usługi serwisu będzie polegało na wykonaniu kompleksowej naprawy urządzenia wraz z przywróceniem jego pełnej funkcjonalności;10) Serwis urządzenia będzie świadczony w miejscu jego instalacji, tj. w siedzibie SK MSWiA z W-MCO w Olsztynie, pomieszczenie serwerowni;11) Koszt zakupu i dostawy wszelkich części zamiennych i materiałów, niezbędnych do wykonania usługi serwisowej urządzenia w celu przywrócenia go do pełnej sprawności spoczywa na Wykonawcy, bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów przez Zamawiającego;12) W przypadku konieczności wymiany uszkodzonego elementu systemu służącego magazynowaniu danych zapisany nośnik danych w postaci dysku twardego musi pozostać u Zamawiającego;13) W przypadku, gdy naprawa urządzenia nie będzie możliwa w terminie wskazanym w pkt.3, Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia, zainstalowania i uruchomienia najpóźniej w kolejnym dniu urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż parametry uszkodzonego urządzenia, które pozostanie u Zamawiającego do czasu usunięcia dotychczasowej awarii.
Time limit for receipt of tenders
2025-05-14 08:00:00.0
Location
Al. Wojska Polskiego 37
10-228 Olsztyn
Województwo: warmińsko-mazurskie
Polska
10-228 Olsztyn
Województwo: warmińsko-mazurskie
Polska
Category assortment
Maintenance and support
Buyer details
Szpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie
Al. Wojska Polskiego 37
10-228 Olsztyn
Województwo: warmińsko-mazurskie
Polska
Al. Wojska Polskiego 37
10-228 Olsztyn
Województwo: warmińsko-mazurskie
Polska