„Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biskupice Oławskie – etap 2” w formule zaprojektuj i wybuduj
Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biskupice Oławskie – etap 2” w formule zaprojektuj i wybuduj.2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej gminy Jelcz Laskowice w miejscowości Biskupice Oławskie w zakresie ETAPU 2 (zamówienie nie obejmuje etapu 1, 2A, 2B).3. Zadanie pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biskupice Oławskie – etap 2” w formule zaprojektuj i wybuduj jest współfinansowane w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności - w ramach inwestycji B3.1.1 „Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich”.4. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwoleń na realizację robót budowlanych, w tym: 1.1. Wykonanie dokumentacji projektowej: a) mapy do celów projektowych – 1 egz. wersji papierowej, b) projekty budowlane– 5 egz. wersji papierowej, w tym: • projekt zagospodarowania terenu, • projekt architektoniczno-budowlany, • projekt techniczny (branża drogowa, sanitarna), c) projekt docelowej organizacji ruchu – 2 egz. wersji papierowej, d) przedmiary robót – 1 egz. wersji papierowej, e) kosztorysy inwestorskie – 1 egz. wersji papierowej, f) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót –1 egz. wersji papierowej, g) uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, opinii, decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, h) wersja elektroniczna dokumentacji projektowej (zapis plików w formatach: pdf, cad - rysunki, ath – kosztorysy i przedmiary, jpg lub tif - mapy) – 1 egz. na nośniku zewnętrznym,i) dla robót wymagających pozwolenia na budowę uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,j) dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowalnych do odpowiedniego organu.2) Wykonanie robót budowlanych obejmuje: a) budowę sieci kanalizacji sanitarnej (etap 2) w zakresie:• sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z rur w zakresie średnic 90-160 PEHD SDR17 o długości ok 820m oraz odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej rozprężnej o średnicy DN200PCV o długości ok. 20m od przepompowni PS3 do zlewni pompowni PS2;• sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z rur w zakresie średnic 90-160 PEHD SDR17 o długości ok 1217m oraz odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej rozprężnej o średnicy DN200PCV o długości ok 20m od przepompowni PS2 do zlewni pompowni PS1;• sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy DN200PCV o długości ok. 4,2km;• studnia rozprężna Dn1000 PEHD- 2szt;• studnie czyszczakowe w zakresie średnic Dn1200- Dn1500– 6szt;• Studnie osadcze Dn1200 beton- 3 szt;• Studnie sieciowe Dn1000- na każdym załamaniu trasy oraz na trasie sieci co ok 40m - 100szt;• Studnie sieciowe Dn425 PP/PCV -- 10szt;• Trójniki DN200/160 PCV- 120szt;• sieciowe przepompownie ścieków– 3 szt wraz z zasilaniem elektrycznym oraz podłączeniem do gminnej sieci technologii informacyjno-komunikacyjnej (należy rozumieć m.in. takie rozwiązania, które wykorzystują w sposób systemowy technologie informacyjno-komunikacyjne do zarządzania gospodarką wodno-kanalizacyjną np. elektroniczny system do zarządzania odbioru ścieków, umożliwiający monitorowanie objętości przesyłanych ścieków, monitorowanie ciśnienia w poszczególnych odcinkach sieci, monitorowanie wycieków itp. W ramach zadania planuje się wykonać system monitoringu GPRS.);• odrzutów kanalizacji sanitarnej DN160PCV do działek od planowanej sieci - 195 sztuk, Uwaga: należy zapewnić minimalną ilość przyłączy/odrzutów na km wybudowanej sieci powyżej 40 sztuk/km (zgodnie z umową o współfinansowanie - wskaźnik projektu).b) przebudowę istniejących sieci elektrycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych kolidujących z zamierzeniem inwestycyjnym, c) zabezpieczenie rurami ochronnymi sieci zgodnie z uzyskanymi warunkami i uzgodnieniami z właścicielami sieci, d) wycinka kolidujących drzew, e) projekt i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, f) projekt i wprowadzenie docelowej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome grubowarstwowe), g) uzyskanie zezwolenie na użytkowanie obiektu (uzyskać decyzje administracyjne o dopuszczeniu obiektów do użytkowania bądź uzyskać zaświadczenia o przyjęciu przez organ nadzoru budowlanego zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami). Uwaga: Podane ilości są orientacyjne, przyjęte zgodnie z PFU. W dokumentacji projektowej zostaną podane dokładne ilości dla zaprojektowanych robót budowlanych zapewniające realizację zapisów PFU oraz umowy o współfinansowanie zadania, które zapewnia uzyskanie wskaźników projektów.5. Roboty objęte zamówieniem opisanym w PFU należy zaprojektować i wykonać w szczególności w oparciu o: 1) wymogi prawa polskiego i Unii Europejskiej; 2) wytyczne techniczne do projektowania i realizacji robót drogowych; 3) wymagania Zamawiającego i wzajemne ustalenia. 6. Zakres zamówienia w zakresie dokumentacji projektowej: 1) przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca na własny koszt uzyska wszelkie opinie, uzgodnienia i decyzje, niezbędne do uzyskania dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowalnych stanowiących przedmiot zamówienia, 2) wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym dokumentację projektową, 3) do zadań Wykonawcy należeć będzie także uzyskanie dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4) Wykonawca uzyska decyzje administracyjne o dopuszczeniu obiektów do użytkowania, bądź uzyska zaświadczenia o przyjęciu przez organ nadzoru budowlanego zgłoszeń o zakończeniu robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, jeżeli będą wymagane.7. Dokumentację projektową należy sporządzić zgodnie z następującymi aktami prawnymi: 1) Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2022 r. poz.1679), 2) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 poz.2454), 3) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U.2021 poz. 2458), 4) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. 2003 Nr 120poz. 1126). 8. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) - załącznik nr 12 do SWZ.
Time limit for receipt of tenders
2025-05-08 07:00:00.0
Location
ul. Wincentego Witosa 24
55-220 Jelcz-Laskowice
Województwo: dolnośląskie
Polska
55-220 Jelcz-Laskowice
Województwo: dolnośląskie
Polska
Category assortment
Construction supervision and other construction services
Other construction and renovation works
Landscaping services
Technical building installation services
Dismantling services
Road and railroad services
Dredging and regulation of water bodies and watercourses
Design services
Finishing and renovation works
Other construction and renovation works
Landscaping services
Technical building installation services
Dismantling services
Road and railroad services
Dredging and regulation of water bodies and watercourses
Design services
Finishing and renovation works
Buyer details
GMINA JELCZ-LASKOWICE
ul. Wincentego Witosa 24
55-220 Jelcz-Laskowice
Województwo: dolnośląskie
Polska
ul. Wincentego Witosa 24
55-220 Jelcz-Laskowice
Województwo: dolnośląskie
Polska