Usługi zduńskie w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Miasta Kostrzyn nad Odrą w terminie do 8.12.2026r.
Notice description
Nazwa: Usługi zduńskie
Opis: Proszę o wpisanie kwoty z formularza ofertowego lub wyceny wartości zamówienia
Ilość: 1 [usługa]
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Formularz ofertowy wraz z wyceną wartości zamówienia oraz z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (Proszę o załączenie wypełnionego, podpisanego i zeskanowanego formularza ofertowego, wyceny wartości zamówienia oraz informacji o przetwarzaniu danych osobowych)
Dysponowania co najmniej jedną osobą posiadają uprawnienia do konserwacji urządzeń dźwigowych objętych przedmiotem zamówienia (Proszę o załączenie zeskanowanych, aktualnych uprawnień )
Referencje (Proszę o potwierdzenie (referencje), że w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, firma wykonała przynajmniej 2 usługi zgodne z przedmiotem zamówienia)
Załącznik nr . 3 (Proszę o załączenie załącznika nr 3)
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty bez podania przyczyny.
Wymagania
Zmawiający wymaga załączenia:
1. Wypełnionego, podpisanego i zeskanowanego formularza ofertowego wraz informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
2. Wypełnionej, podpisanej i zeskanowanej wyceny wartości zamówienia.
3. Kserokopię uprawnień do realizacji przedmiotu
zamówienia.
4. Potwierdzenie (referencje), że firma wykonała przynajmniej 2 usługi zgodne z
przedmiotem zamówienia.+
5. Podpisany załącznik nr. 3.
Oferty należy składać tylko poprzez platformę zakupową do godz. 12.00 dnia 28.04.2025 r.
W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.95 727 8179- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Opis: Proszę o wpisanie kwoty z formularza ofertowego lub wyceny wartości zamówienia
Ilość: 1 [usługa]
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Formularz ofertowy wraz z wyceną wartości zamówienia oraz z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (Proszę o załączenie wypełnionego, podpisanego i zeskanowanego formularza ofertowego, wyceny wartości zamówienia oraz informacji o przetwarzaniu danych osobowych)
Dysponowania co najmniej jedną osobą posiadają uprawnienia do konserwacji urządzeń dźwigowych objętych przedmiotem zamówienia (Proszę o załączenie zeskanowanych, aktualnych uprawnień )
Referencje (Proszę o potwierdzenie (referencje), że w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, firma wykonała przynajmniej 2 usługi zgodne z przedmiotem zamówienia)
Załącznik nr . 3 (Proszę o załączenie załącznika nr 3)
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty bez podania przyczyny.
Wymagania
Zmawiający wymaga załączenia:
1. Wypełnionego, podpisanego i zeskanowanego formularza ofertowego wraz informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
2. Wypełnionej, podpisanej i zeskanowanej wyceny wartości zamówienia.
3. Kserokopię uprawnień do realizacji przedmiotu
zamówienia.
4. Potwierdzenie (referencje), że firma wykonała przynajmniej 2 usługi zgodne z
przedmiotem zamówienia.+
5. Podpisany załącznik nr. 3.
Oferty należy składać tylko poprzez platformę zakupową do godz. 12.00 dnia 28.04.2025 r.
W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.95 727 8179- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Time limit for receipt of tenders
2025-04-28 10:00:00.0
Category assortment
No category
Buyer details
Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą