Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. „Remont placu przy budynku RDW Sztum za pomocą betonu asfaltowego”
Notice description
Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. „Remont placu przy budynku RDW Sztum za pomocą betonu asfaltowego”
Opis: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie przeprowadzenia remontu cząstkowego betonem asfaltowym nawierzchni placu przy budynku RDW Sztum zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
Ilość: 1 [usługa]
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (30 dni od przekazania terenu prac Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Oświadczenie sankcyjne (Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Brak podstaw do wykluczenia należy potwierdzić wpisując: „Nie podlegam wykluczeniu”.)
oświadczenie VAT (Złożeniem oświadczenia jest wpisanie odpowiednio „Jestem podatnikiem, o którym mowa w pkt. 1 oświadczenia”, albo „Korzystam ze zwolnienia, o którym mowa w pkt. 2 oświadczenia”)
oświadczenie RODO (Wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu Złożeniem oświadczenia jest wpisanie odpowiednio „Potwierdzam”, albo „Nie dotyczy”)
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 55 277 24 83 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Opis: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie przeprowadzenia remontu cząstkowego betonem asfaltowym nawierzchni placu przy budynku RDW Sztum zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
Ilość: 1 [usługa]
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (30 dni od przekazania terenu prac Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Oświadczenie sankcyjne (Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Brak podstaw do wykluczenia należy potwierdzić wpisując: „Nie podlegam wykluczeniu”.)
oświadczenie VAT (Złożeniem oświadczenia jest wpisanie odpowiednio „Jestem podatnikiem, o którym mowa w pkt. 1 oświadczenia”, albo „Korzystam ze zwolnienia, o którym mowa w pkt. 2 oświadczenia”)
oświadczenie RODO (Wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu Złożeniem oświadczenia jest wpisanie odpowiednio „Potwierdzam”, albo „Nie dotyczy”)
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 55 277 24 83 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Time limit for receipt of tenders
2025-04-24 09:00:00.0
Category assortment
No category
Buyer details
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku