Przeprowadzenie kampanii reklamowych dotyczących wydarzeń organizowanych przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina na nośnikach zewnętrznych

Notice description

Część 1: Reklama zewnętrzna na podświetlanych wiatach przystankowych. Plakat reklamowy na nośniku typu citylight zamieszczony na podświetlanych wiatach przystankowych o minimalnych wymiarach 2m2. Lokalizacja: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, lub inne miasto powyżej 300 tys. mieszkańców w miejsce jednego z wyżej wymienionych (poza Warszawą). Zamówienie obejmuje ekspozycję reklamy wraz drukiem, montażem i demontażem.Czas trwania pojedynczej kampanii – 2 tygodnie. Liczba kampanii – 8. Liczba nośników w kampanii – 30.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 1a do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 2a do SWZ.
Część 2: Reklama zewnętrzna na ekranach cyfrowych. Ekrany LCD lub LED o powierzchni min. 55”, spot lub plansza statyczna o długości min. 10s, wyświetlany/a min. 6x/h. Lokalizacja: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław lub inne miasto powyżej 300 tys. mieszkańców w miejsce jednego z wyżej wymienionych (poza Warszawą).Czas trwania pojedynczej kampanii – 2 tygodnie. Liczba kampanii – 5.Liczba nośników w kampanii – 25;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 1b do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 2b do SWZ.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-04-24 10:00:00.0

Location

ul. Tamka 43
00-355 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Polska

Category assortment

Stationery (paper)
Marketing and PR services

Buyer details

Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
ul. Tamka 43
00-355 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Polska

Contact details