Usługa sprzątania Cukrownia Gostyń
Notice description
Grupa Pfeifer & Langen w Polsce rozpoczyna wdrożenie nowego systemu sprzątania w Cukrowni Gostyń zgodnie z załączonymi dokumentami.
Do zapytania dołączamy: opracowany dla grupy Pfeifer & Langen plan higieny, załączniki harmonogram sprzątania poszczególnych stref oraz wzór umowy i załączniki.
W przypadku zainteresowania i chęcią złożenia oferty prosimy o kontakt i umówienie się na wizję lokalną w zakładzie.
Wybór na podstawie złożonych ofert ryczałtowych jako suma wszystkich stref.
Najważniejsze założenia przy składaniu ofert to:
1. Sprzątanie w okresie remontowym (orientacyjnie luty – sierpień )od poniedziałku do piątku, a w okresie kampanii (orientacyjnie wrzesień -styczeń) 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Wymagamy obecność koordynatora, dostępnego przez min. 8 godzin dziennie na obiekcie.
2. Referencje firmy sprzątającej minimum w dwóch zakładach o profilu spożywczym.
3. Minimum dwuletnie doświadczenie sprzątania w zakładzie o profilu spożywczym.
4. Dobór rodzaju i stężeń środków czystości w zależności od rodzaju zabrudzeń i powierzchni przez wykwalifikowanego technologa firmy sprzątającej i zatwierdzone przez Zleceniodawcę.
5. Warunkiem wypłacenia całości kwoty wynikającej z umowy będą pozytywne wyniki kontroli będzie obustronnie podpisany protokół odbioru prac bez uwag.
6. Wykonanie usługi zgodnie z wymogami audytu socjalnego.
Kontakt:
W sprawie umówienia na wizję lokalną i pytania techniczne:
Damian Głębski tel. 885 544 502 e-mail: damian.glebski@diamant.pl
W przypadku pozostałych pytań:
Daniel Zachciał tel. 605 267 188 e-mail: daniel.zachcial@diamant.pl
Dane adresowe:
Ul. Fabryczna 2
63-800 Gostyń
Zasady przystąpienia do zapytań ofertowych:
1. Kupujący korzysta z platformy zakupowej przygotowanej przez Logintrade S.A., jako narzędzia do kontaktów z dostawcami i oferentami, w szczególności poprzez zapytania zakupowe mające na celu dokonywanie przez Kupującego zakupu towarów i usług.
2. Oferty handlowe (dalej: oferty) odbierane są przez Kupującego wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej. Rejestracja w bazie dostawców Kupującego, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. Potencjalny dostawca musi zarejestrować się w bazie dostawców Kupującego, co wiąże się z uzyskaniem loginu i hasła do korzystania z platformy zakupowej, przeglądania zapytań i składania ofert.
3. Wprowadzenie oferty dostawcy do systemu platformy zakupowej nie oznacza, że Kupujący potwierdza otrzymanie oferty. Potwierdzenie otrzymania oferty przez Kupującego dokonywane będzie na każdorazowe żądanie oferenta i nie oznacza jej przyjęcia przez Kupującego. Wyłącza się stosowanie art. 66, 66(1) oraz 68(2) Kodeksu cywilnego.
4. Zapytanie zakupowe (postępowanie zakupowe) prowadzone przez Kupującego nie jest przetargiem ani aukcją w rozumieniu kodeksu cywilnego ani Prawa Zamówień Publicznych.
5. Składając ofertę oferent określa termin do jej przyjęcia, nie krótszy jednak niż czas trwania postępowania zakupowego.
6. Przyjęcie oferty nie oznacza zawarcia umowy między Kupującym a wybranym oferentem. Zawarcie umowy następuje na zasadach określonych w OWU. W przypadku nie zawarcia umowy sprzedaży w ciągu miesiąca od poinformowania wybranego oferenta o wyborze oferty, wynik postępowania zakupowego i wybór oferenta przestają wiązać strony.
7. Kupujący ma prawo do zaproszenia wybranych oferentów na spotkania handlowe w terminie zaproponowanym przez Kupującego. Spotkanie ma celu umożliwienie wyboru Oferenta i nie stanowi jeszcze negocjacji zmierzających bezpośrednio do zawarcia umowy z Oferentem w rozumieniu art. 72 §1 kodeksu cywilnego.
8. Kupujący ma prawo do:
a) Nie informowania oferentów i potencjalnych dostawców o przebiegu i wyniku postępowania zakupowego. Informacja o wyborze oferty przesyłana jest przez Kupującego wyłącznie podmiotowi, którego oferta została przyjęta. Brak udzielenia odpowiedzi co do wyboru oferty oznacza, że oferta ta nie została wybrana przez Kupującego;
b) Anulowania postępowania zakupowego, bez podania przyczyn. Oferty złożone przez oferentów uważane są wówczas za niewiążące. Oferentom nie przysługują wobec Kupującego żadne roszczenia z tego tytułu;
c) Zmiany warunków postępowania zakupowego, w szczególności rodzaju i ilości towarów i usług. Zmiana warunków akcji ofertowych musi się odbyć w taki sposób, który umożliwi oferentom dostosowanie ofert do nowych warunków zapytania. Oferentom nie przysługują wobec Kupującego żadne roszczenia co do postępowania zakupowego sprzed zmiany jej warunków;
d) Zmiany terminu do złożenia ofert, podjęcia decyzji co do wyboru oferty, a także odstąpienia od postępowania zakupowego bez uprzedniego powiadomienia oferentów i bez podania;
e) zadawania oferentom za pośrednictwem platformy zakupowej wszelkich zapytań dodatkowych przewidzianych funkcjonalnością programu, jakie okażą się niezbędne do podjęcia decyzji o wyborze dostawcy.
9. Oferentom nie przysługuje prawo do odwołania się od wyników postępowania zakupowego.
10. Regulamin platformy zakupowej dostępny jest w panelu rejestracyjnym lub w innym miejscu wskazanym przez Logintrade S.A. i ma zastosowanie do postępowań zakupowych.
Produkty
1. Ryczałt usługa sprzątania w okresie remontu - 1 msc
2. Ryczałt usługa sprzątania w okresie kampanii - 1 msc
Do zapytania dołączamy: opracowany dla grupy Pfeifer & Langen plan higieny, załączniki harmonogram sprzątania poszczególnych stref oraz wzór umowy i załączniki.
W przypadku zainteresowania i chęcią złożenia oferty prosimy o kontakt i umówienie się na wizję lokalną w zakładzie.
Wybór na podstawie złożonych ofert ryczałtowych jako suma wszystkich stref.
Najważniejsze założenia przy składaniu ofert to:
1. Sprzątanie w okresie remontowym (orientacyjnie luty – sierpień )od poniedziałku do piątku, a w okresie kampanii (orientacyjnie wrzesień -styczeń) 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Wymagamy obecność koordynatora, dostępnego przez min. 8 godzin dziennie na obiekcie.
2. Referencje firmy sprzątającej minimum w dwóch zakładach o profilu spożywczym.
3. Minimum dwuletnie doświadczenie sprzątania w zakładzie o profilu spożywczym.
4. Dobór rodzaju i stężeń środków czystości w zależności od rodzaju zabrudzeń i powierzchni przez wykwalifikowanego technologa firmy sprzątającej i zatwierdzone przez Zleceniodawcę.
5. Warunkiem wypłacenia całości kwoty wynikającej z umowy będą pozytywne wyniki kontroli będzie obustronnie podpisany protokół odbioru prac bez uwag.
6. Wykonanie usługi zgodnie z wymogami audytu socjalnego.
Kontakt:
W sprawie umówienia na wizję lokalną i pytania techniczne:
Damian Głębski tel. 885 544 502 e-mail: damian.glebski@diamant.pl
W przypadku pozostałych pytań:
Daniel Zachciał tel. 605 267 188 e-mail: daniel.zachcial@diamant.pl
Dane adresowe:
Ul. Fabryczna 2
63-800 Gostyń
Zasady przystąpienia do zapytań ofertowych:
1. Kupujący korzysta z platformy zakupowej przygotowanej przez Logintrade S.A., jako narzędzia do kontaktów z dostawcami i oferentami, w szczególności poprzez zapytania zakupowe mające na celu dokonywanie przez Kupującego zakupu towarów i usług.
2. Oferty handlowe (dalej: oferty) odbierane są przez Kupującego wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej. Rejestracja w bazie dostawców Kupującego, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. Potencjalny dostawca musi zarejestrować się w bazie dostawców Kupującego, co wiąże się z uzyskaniem loginu i hasła do korzystania z platformy zakupowej, przeglądania zapytań i składania ofert.
3. Wprowadzenie oferty dostawcy do systemu platformy zakupowej nie oznacza, że Kupujący potwierdza otrzymanie oferty. Potwierdzenie otrzymania oferty przez Kupującego dokonywane będzie na każdorazowe żądanie oferenta i nie oznacza jej przyjęcia przez Kupującego. Wyłącza się stosowanie art. 66, 66(1) oraz 68(2) Kodeksu cywilnego.
4. Zapytanie zakupowe (postępowanie zakupowe) prowadzone przez Kupującego nie jest przetargiem ani aukcją w rozumieniu kodeksu cywilnego ani Prawa Zamówień Publicznych.
5. Składając ofertę oferent określa termin do jej przyjęcia, nie krótszy jednak niż czas trwania postępowania zakupowego.
6. Przyjęcie oferty nie oznacza zawarcia umowy między Kupującym a wybranym oferentem. Zawarcie umowy następuje na zasadach określonych w OWU. W przypadku nie zawarcia umowy sprzedaży w ciągu miesiąca od poinformowania wybranego oferenta o wyborze oferty, wynik postępowania zakupowego i wybór oferenta przestają wiązać strony.
7. Kupujący ma prawo do zaproszenia wybranych oferentów na spotkania handlowe w terminie zaproponowanym przez Kupującego. Spotkanie ma celu umożliwienie wyboru Oferenta i nie stanowi jeszcze negocjacji zmierzających bezpośrednio do zawarcia umowy z Oferentem w rozumieniu art. 72 §1 kodeksu cywilnego.
8. Kupujący ma prawo do:
a) Nie informowania oferentów i potencjalnych dostawców o przebiegu i wyniku postępowania zakupowego. Informacja o wyborze oferty przesyłana jest przez Kupującego wyłącznie podmiotowi, którego oferta została przyjęta. Brak udzielenia odpowiedzi co do wyboru oferty oznacza, że oferta ta nie została wybrana przez Kupującego;
b) Anulowania postępowania zakupowego, bez podania przyczyn. Oferty złożone przez oferentów uważane są wówczas za niewiążące. Oferentom nie przysługują wobec Kupującego żadne roszczenia z tego tytułu;
c) Zmiany warunków postępowania zakupowego, w szczególności rodzaju i ilości towarów i usług. Zmiana warunków akcji ofertowych musi się odbyć w taki sposób, który umożliwi oferentom dostosowanie ofert do nowych warunków zapytania. Oferentom nie przysługują wobec Kupującego żadne roszczenia co do postępowania zakupowego sprzed zmiany jej warunków;
d) Zmiany terminu do złożenia ofert, podjęcia decyzji co do wyboru oferty, a także odstąpienia od postępowania zakupowego bez uprzedniego powiadomienia oferentów i bez podania;
e) zadawania oferentom za pośrednictwem platformy zakupowej wszelkich zapytań dodatkowych przewidzianych funkcjonalnością programu, jakie okażą się niezbędne do podjęcia decyzji o wyborze dostawcy.
9. Oferentom nie przysługuje prawo do odwołania się od wyników postępowania zakupowego.
10. Regulamin platformy zakupowej dostępny jest w panelu rejestracyjnym lub w innym miejscu wskazanym przez Logintrade S.A. i ma zastosowanie do postępowań zakupowych.
Produkty
1. Ryczałt usługa sprzątania w okresie remontu - 1 msc
2. Ryczałt usługa sprzątania w okresie kampanii - 1 msc
Time limit for receipt of tenders
2025-04-30 14:00:00.0
Location
ul. Mickiewicza 35
60-837 Poznań
60-837 Poznań
Category assortment
Cleaning services
Buyer details
Pfeifer & Langen Polska S.A.
ul. Mickiewicza 35
60-837 Poznań
NIP: 7840003412
ul. Mickiewicza 35
60-837 Poznań
NIP: 7840003412