Naprawa stojanów silników trakcyjnych asynchronicznych
Notice description
Nazwa: Naprawa stojanów silników trakcyjnych asynchronicznych
Opis: WPISAĆ- RAZEM WARTOŚĆ NETTO z Załącznika nr 1b do Zapytania ofertowego -Formularza opisowo-cenowego (Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1a do Zapytania ofertowego )
Ilość: 1 [szt.]
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego (projekt umowy))
Termin realizacji (Zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego (projekt umowy))
Wymagane oświadczenia (Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego)
Wymagane oświadczenie - RODO (Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego)
Wymagane dokumenty (wyciąg z rejestru KRS lub CEIDG (wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert))
Pozostałe dokumenty (umowa spółki cywilnej (w przypadku Oferentów związanych umową spółki cywilnej))
Pozostałe dokumenty (pełnomocnictwo dla osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta (oryginał - lub kopia poświadczona notarialnie))
Wiedza i doświadczenie (Wykaz - Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - pkt. III)
Wymagane dokumenty (Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie napraw (np. REFERENCJE))
Potwierdzenie wpłaty wadium ( wadium - 1 000,00 zł
)
Wymagane dokumenty (Załącznik nr 1b do Zapytania ofertowego -Formularz opisowo-cenowy)
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 42 672 11 21- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Opis: WPISAĆ- RAZEM WARTOŚĆ NETTO z Załącznika nr 1b do Zapytania ofertowego -Formularza opisowo-cenowego (Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1a do Zapytania ofertowego )
Ilość: 1 [szt.]
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego (projekt umowy))
Termin realizacji (Zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego (projekt umowy))
Wymagane oświadczenia (Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego)
Wymagane oświadczenie - RODO (Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego)
Wymagane dokumenty (wyciąg z rejestru KRS lub CEIDG (wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert))
Pozostałe dokumenty (umowa spółki cywilnej (w przypadku Oferentów związanych umową spółki cywilnej))
Pozostałe dokumenty (pełnomocnictwo dla osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta (oryginał - lub kopia poświadczona notarialnie))
Wiedza i doświadczenie (Wykaz - Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - pkt. III)
Wymagane dokumenty (Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie napraw (np. REFERENCJE))
Potwierdzenie wpłaty wadium ( wadium - 1 000,00 zł
)
Wymagane dokumenty (Załącznik nr 1b do Zapytania ofertowego -Formularz opisowo-cenowy)
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 42 672 11 21- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Time limit for receipt of tenders
2025-04-25 10:00:00.0
Category assortment
No category
Buyer details
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne - Łódź Spółka z o.o.