Zapewnienie kompleksowej usługi i obsługi gastronomicznej typu food truck oraz handlowej dla uczestników ,,WSC FESTIWALU” organizowanego w Sochaczewie (96-500) w dniach 22–24.08.2025 r.
Notice description
1. Realizacja zamówienia dotyczy kompleksowej usługi i obsługi gastronomicznej typu food truck oraz handlowej podczas ,,WSC FESTIWALU” 2025.
2. Informacje o imprezie:
a) Termin: 22–24.08.2025r. gotowość food trucków oraz stoisk handlowych:
- 22.08.2025 r. od godz. 16:00 do godz. 24:00;
- 23.08.2025 r. od godz.15:30 do godz. 23:00;
- 24.08.2025 r. od godz. 15:00 do godz. 22:30;
b) Przewidywana liczba uczestników: 20 000/25 000 osób (podczas I edycji było ok. 15 000 osób);
c) Miejsce: Amfiteatr w Sochaczewie i tereny przyległe zgodnie z załączoną mapą.
3. Zakres usługi i założenia:
a) Zapytanie ofertowe dotyczy zapewnienia kompleksowej usługi i obsługi gastronomicznej typu food truck, stoisk handlowych, stoisk wystawienniczych, stoisk pokazowych (z wyłącznością) podczas w/w imprezy, na którą składać się powinno:
• obecność min. 30 (rekomendowana ilość 60/70) food trucków, stoisk gastronomicznych, stoisk handlowych, stoisk wystawienniczych, stoisk pokazowych;
• zapewnienie różnorodności sprzedawanych napojów oraz potraw (kuchnia z całego świata);
• sprzedaż napojów bezalkoholowych: woda, soki, napoje gazowane;
• Sprzedaż napojów alkoholowych powyżej 18% - sprzedaż i podawanie takich napojów mogą prowadzić podmioty posiadające zezwolenia oraz muszą zostać wyznaczone miejsca do ich spożycia;
• sprzedaż potraw kuchni z całego świata oraz typowych dla gastronomii typu food truck;
• zapewnienie odpowiedniej infrastruktury gastronomicznej;
• zapewnienie napojów i potraw oraz naczyń i opakowań wykonanych z surowców bezpiecznych dla zdrowia, szczelnych, wygodnych i ekologicznych (wykonane z materiałów, które można poddać recyklingowi) w ilości adekwatnej do przewidywanej liczby uczestników imprezy;
• zapewnienie infrastruktury, doboru stoisk w nurt proekologiczny i z poszanowaniem środowiska;
• zapewnienie pojemników na śmieci oraz bieżącego utrzymania czystości w obrębie stoisk sprzedaży i miejsca konsumpcji;
• przeprowadzenie działań promocyjnych.
b) Sprzedaż i dystrybucja musi być bezwzględnie dostosowana do przepisów ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 (Dz. U. 2023 poz. 616).
c) Nie dopuszczalne jest wprowadzanie innych niż monetarne (PLN) rozliczanie transakcji (żetony, talony, kupony, itp.).
d) W związku z realizacją zadania w ramach ,,WSC FESTIWALU” branding (oznaczenie, banery, windery) marki Oferenta WYMAGA uzgodnienia i akceptacji Organizatora.
e) Data realizacji usługi: 22–24.08.2025 r. od godz. 16:00 do 22:30 (możliwość wjazdu 22.08.2025 r. od godz. 8:00).
f) Miejsce realizacji usługi: Sochaczew – ul. Traugutta, ul. Podzamcze, Bulwary nad Bzurą.
2. Informacje o imprezie:
a) Termin: 22–24.08.2025r. gotowość food trucków oraz stoisk handlowych:
- 22.08.2025 r. od godz. 16:00 do godz. 24:00;
- 23.08.2025 r. od godz.15:30 do godz. 23:00;
- 24.08.2025 r. od godz. 15:00 do godz. 22:30;
b) Przewidywana liczba uczestników: 20 000/25 000 osób (podczas I edycji było ok. 15 000 osób);
c) Miejsce: Amfiteatr w Sochaczewie i tereny przyległe zgodnie z załączoną mapą.
3. Zakres usługi i założenia:
a) Zapytanie ofertowe dotyczy zapewnienia kompleksowej usługi i obsługi gastronomicznej typu food truck, stoisk handlowych, stoisk wystawienniczych, stoisk pokazowych (z wyłącznością) podczas w/w imprezy, na którą składać się powinno:
• obecność min. 30 (rekomendowana ilość 60/70) food trucków, stoisk gastronomicznych, stoisk handlowych, stoisk wystawienniczych, stoisk pokazowych;
• zapewnienie różnorodności sprzedawanych napojów oraz potraw (kuchnia z całego świata);
• sprzedaż napojów bezalkoholowych: woda, soki, napoje gazowane;
• Sprzedaż napojów alkoholowych powyżej 18% - sprzedaż i podawanie takich napojów mogą prowadzić podmioty posiadające zezwolenia oraz muszą zostać wyznaczone miejsca do ich spożycia;
• sprzedaż potraw kuchni z całego świata oraz typowych dla gastronomii typu food truck;
• zapewnienie odpowiedniej infrastruktury gastronomicznej;
• zapewnienie napojów i potraw oraz naczyń i opakowań wykonanych z surowców bezpiecznych dla zdrowia, szczelnych, wygodnych i ekologicznych (wykonane z materiałów, które można poddać recyklingowi) w ilości adekwatnej do przewidywanej liczby uczestników imprezy;
• zapewnienie infrastruktury, doboru stoisk w nurt proekologiczny i z poszanowaniem środowiska;
• zapewnienie pojemników na śmieci oraz bieżącego utrzymania czystości w obrębie stoisk sprzedaży i miejsca konsumpcji;
• przeprowadzenie działań promocyjnych.
b) Sprzedaż i dystrybucja musi być bezwzględnie dostosowana do przepisów ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 (Dz. U. 2023 poz. 616).
c) Nie dopuszczalne jest wprowadzanie innych niż monetarne (PLN) rozliczanie transakcji (żetony, talony, kupony, itp.).
d) W związku z realizacją zadania w ramach ,,WSC FESTIWALU” branding (oznaczenie, banery, windery) marki Oferenta WYMAGA uzgodnienia i akceptacji Organizatora.
e) Data realizacji usługi: 22–24.08.2025 r. od godz. 16:00 do 22:30 (możliwość wjazdu 22.08.2025 r. od godz. 8:00).
f) Miejsce realizacji usługi: Sochaczew – ul. Traugutta, ul. Podzamcze, Bulwary nad Bzurą.
Time limit for receipt of tenders
2025-04-11 08:00:00.0
Location
96-500 Sochaczew
Category assortment
Food services
Buyer details
Gmina Miasto Sochaczew
ul. 1 Maja 16
96-500 Sochaczew
telefon: null
email: karolina.madej@sochaczew.pl
nip: 8371691451
ul. 1 Maja 16
96-500 Sochaczew
telefon: null
email: karolina.madej@sochaczew.pl
nip: 8371691451