Zapewnienie kompleksowej usługi i obsługi gastronomicznej typu food truck oraz handlowej dla uczestników ,,Święta Mieszkańców – Dni Sochaczewa” organizowanego w Sochaczewie (96-500) w dniach 13–15.06.2025 r.
Notice description
Realizacja zamówienia dotyczy kompleksowej usługi i obsługi gastronomicznej typu food truck oraz handlowej podczas ,,Święta Mieszkańców – Dni Sochaczewa” 2025.
2. Informacje o imprezie:
a) Termin: 13–15.06.2025r. gotowość food trucków oraz stoisk handlowych:
- 13 czerwca 2025 r. – od godz. 16:00 do godz. 23:00;
- 14 czerwca 2025 r. – od godz. 14:00 do godz. 23:00;
- 15 czerwca 2025 r. – od godz. 13:00 do godz. 23:00;
b) Przewidywana liczba uczestników: 15 000/20 000 osób;
c) Miejsce: Amfiteatr w Sochaczewie i tereny przyległe zgodnie z załączoną mapą.
3. Zakres usługi i założenia:
a) Zapytanie ofertowe dotyczy zapewnienia kompleksowej usługi i obsługi gastronomicznej typu food truck, stoisk handlowych, stoisk wystawienniczych, stoisk pokazowych (z wyłącznością) podczas w/w imprezy, na którą składać się powinno:
• obecność min. 30 (rekomendowana ilość 60/70) food trucków, stoisk gastronomicznych, stoisk handlowych, stoisk wystawienniczych, stoisk pokazowych;
• zapewnienie różnorodności sprzedawanych napojów oraz potraw (kuchnia z całego świata);
• sprzedaż napojów bezalkoholowych: woda, soki, napoje gazowane;
• Sprzedaż napojów alkoholowych powyżej 18% - sprzedaż i podawanie takich napojów mogą prowadzić podmioty posiadające zezwolenia oraz muszą zostać wyznaczone miejsca do ich spożycia;
• sprzedaż potraw kuchni z całego świata oraz typowych dla gastronomii typu food truck;
• zapewnienie odpowiedniej infrastruktury gastronomicznej;
• zapewnienie napojów i potraw oraz naczyń i opakowań wykonanych z surowców bezpiecznych dla zdrowia, szczelnych, wygodnych i ekologicznych (wykonane z materiałów, które można poddać recyklingowi) w ilości adekwatnej do przewidywanej liczby uczestników imprezy;
• zapewnienie infrastruktury, doboru stoisk w nurt proekologiczny i z poszanowaniem środowiska;
• zapewnienie pojemników na śmieci oraz bieżącego utrzymania czystości w obrębie stoisk sprzedaży i miejsca konsumpcji;
• przeprowadzenie działań promocyjnych.
b) Sprzedaż i dystrybucja musi być bezwzględnie dostosowana do przepisów ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 (Dz. U. 2023 poz. 616).
c) Nie dopuszczalne jest wprowadzanie innych niż monetarne (PLN) rozliczanie transakcji (żetony, talony, kupony, itp.).
d) W związku z realizacją zadania w ramach ,,Święta Mieszkańców – Dni Sochaczewa” branding (oznaczenie, banery, windery) marki Oferenta WYMAGA uzgodnienia i akceptacji Organizatora.
e) Data realizacji usługi: 13–15.06.2025 r. od godz. 16:00 do 23:00 (możliwość wjazdu 13.06.2025 r. od godz. 8:00).
f) Miejsce realizacji usługi: Sochaczew – ul. Traugutta, ul. Podzamcze, Bulwary nad Bzurą.
2. Informacje o imprezie:
a) Termin: 13–15.06.2025r. gotowość food trucków oraz stoisk handlowych:
- 13 czerwca 2025 r. – od godz. 16:00 do godz. 23:00;
- 14 czerwca 2025 r. – od godz. 14:00 do godz. 23:00;
- 15 czerwca 2025 r. – od godz. 13:00 do godz. 23:00;
b) Przewidywana liczba uczestników: 15 000/20 000 osób;
c) Miejsce: Amfiteatr w Sochaczewie i tereny przyległe zgodnie z załączoną mapą.
3. Zakres usługi i założenia:
a) Zapytanie ofertowe dotyczy zapewnienia kompleksowej usługi i obsługi gastronomicznej typu food truck, stoisk handlowych, stoisk wystawienniczych, stoisk pokazowych (z wyłącznością) podczas w/w imprezy, na którą składać się powinno:
• obecność min. 30 (rekomendowana ilość 60/70) food trucków, stoisk gastronomicznych, stoisk handlowych, stoisk wystawienniczych, stoisk pokazowych;
• zapewnienie różnorodności sprzedawanych napojów oraz potraw (kuchnia z całego świata);
• sprzedaż napojów bezalkoholowych: woda, soki, napoje gazowane;
• Sprzedaż napojów alkoholowych powyżej 18% - sprzedaż i podawanie takich napojów mogą prowadzić podmioty posiadające zezwolenia oraz muszą zostać wyznaczone miejsca do ich spożycia;
• sprzedaż potraw kuchni z całego świata oraz typowych dla gastronomii typu food truck;
• zapewnienie odpowiedniej infrastruktury gastronomicznej;
• zapewnienie napojów i potraw oraz naczyń i opakowań wykonanych z surowców bezpiecznych dla zdrowia, szczelnych, wygodnych i ekologicznych (wykonane z materiałów, które można poddać recyklingowi) w ilości adekwatnej do przewidywanej liczby uczestników imprezy;
• zapewnienie infrastruktury, doboru stoisk w nurt proekologiczny i z poszanowaniem środowiska;
• zapewnienie pojemników na śmieci oraz bieżącego utrzymania czystości w obrębie stoisk sprzedaży i miejsca konsumpcji;
• przeprowadzenie działań promocyjnych.
b) Sprzedaż i dystrybucja musi być bezwzględnie dostosowana do przepisów ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 (Dz. U. 2023 poz. 616).
c) Nie dopuszczalne jest wprowadzanie innych niż monetarne (PLN) rozliczanie transakcji (żetony, talony, kupony, itp.).
d) W związku z realizacją zadania w ramach ,,Święta Mieszkańców – Dni Sochaczewa” branding (oznaczenie, banery, windery) marki Oferenta WYMAGA uzgodnienia i akceptacji Organizatora.
e) Data realizacji usługi: 13–15.06.2025 r. od godz. 16:00 do 23:00 (możliwość wjazdu 13.06.2025 r. od godz. 8:00).
f) Miejsce realizacji usługi: Sochaczew – ul. Traugutta, ul. Podzamcze, Bulwary nad Bzurą.
Time limit for receipt of tenders
2025-04-11 08:00:00.0
Location
96-500 Sochaczew
Category assortment
Food services
Buyer details
Gmina Miasto Sochaczew
ul. 1 Maja 16
96-500 Sochaczew
telefon: null
email: karolina.madej@sochaczew.pl
nip: 8371691451
ul. 1 Maja 16
96-500 Sochaczew
telefon: null
email: karolina.madej@sochaczew.pl
nip: 8371691451