Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: „CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE”

Notice description

Część 1 - Sprzęt komputerowy, elektroniczny i elektryczny1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowy, elektronicznego i elektrycznego2. Zakres dostaw, wymagań Zamawiającego oraz czynności do wykonania przez Wykonawcę został określony w załączniku do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – cześć 1 – Sprzęt komputerowy, elektroniczny i elektryczny,3. Miejsce dostawy – Centrum Usług Społecznych w Łagowie, ul. Rynek 62, 26-025 Łagów4. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu, 5. Wykonawca zapewni wniesienie przedmiotu dostaw do wskazanych pomieszczeń przez stronę odbierającą oraz usunięcie opakowań związanych z dostawą produktów,6. Dostawa możliwa w godzinach pracy jednostki7. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu,8. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca,9. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca,10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy,11. Przedmiot dostawy musi spełnić wymogi określone obowiązującym prawem, zostać dopuszczony do obrotu handlowego i posiadać wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski,12. Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnacji z używani jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, 13. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystywania przy wykonaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu.14. Opis przedmiotu zamówienia zawiera tylko podstawowe i minimalne wymagania funkcjonalne i techniczne w zakresie elementów i rozwiązań przeznaczonych do realizacji projektu. Wykonawca może zaoferować sprzęt i rozwiązania dowolnego producenta, które spełniają wymagania określone w niniejszym dokumencie. 15. Minimalny okres gwarancji jakości został określony w opisie przedmiotu zamówienia16. Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w załączniku do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – cześć 1 – Sprzęt komputerowy, elektroniczny i elektryczny,17. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia określania wymagań, o których mowa w art. 100 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Część 2 - Licencja na oprogramowanie1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę Licencja programu/aplikacji do obsługi Centrum Usług Społecznych wraz z aplikacją dla Wykonawców Usług Społecznych,2. Zakres dostaw, wymagań Zamawiającego oraz czynności do wykonania przez Wykonawcę został określony w załączniku do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – cześć 2 – Licencja na oprogramowanie,3. Miejsce dostawy – Centrum Usług Społecznych w Łagowie, ul. Rynek 62, 26-025 Łagów4. Udzielona licencja powinna uprawniać do używania oprogramowania przez czas określony w opisie przedmiotu zamówienia, bez ograniczeń terytorialnych na polach eksploatacji obejmujących, co najmniej: a) instalację i użytkowanie oprogramowania w pełnej funkcjonalności na sprzęcie komputerowym w konfiguracji przedstawionej w Ofercie,b) sporządzenie jednej kopii zapasowej nośnika, na którym oprogramowanie utrwalono i wydano Zamawiającemu (jeżeli oprogramowanie jest utrwalone na nośnikach), c) nieodpłatnego pobierania, instalowania i użytkowania poprawek i aktualizacji wydanych dla oprogramowania przez producenta oprogramowania. 5. Wykonawca przenosi na Zamawiającego własność nośników, na których utrwalone zostało oprogramowanie (jeżeli oprogramowanie jest utrwalone na nośnikach). 6. Wykonawca, jeśli to konieczne, zarejestruje u Producenta wymagane odpowiednie licencje, kontrakty serwisowe itp. oraz przekaże informacje i stosowne dokumenty Zamawiającemu w formie papierowej lub elektronicznej7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za naruszenia praw osób trzecich w związku z korzystaniem z programów, do których Wykonawca udzielił Zamawiającemu licencji i w przypadku skierowania z tego tytułu roszczeń przeciwko Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązuje się do całkowitego zaspokojenia roszczeń osób trzecich oraz do zwolnienia Zamawiającego z obowiązku świadczenia z tego tytułu. 8. Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w załączniku do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – część 2 - Licencja na oprogramowanie,9. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia określania wymagań, o których mowa w art. 100 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Część 3 - Pętla indukcyjna oraz powiększalnik tekstu1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń: Pętla indukcyjna oraz powiększalnik tekstu 2. Zakres dostaw, wymagań Zamawiającego oraz czynności do wykonania przez Wykonawcę został określony w załączniku do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – cześć 3 – Pętla indukcyjna oraz powiększalnik tekstu,3. Miejsce dostawy - Centrum Usług Społecznych w Łagowie, ul. Rynek 62, 26-025 Łagów4. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu, 5. Wykonawca zapewni wniesienie przedmiotu dostaw do wskazanych pomieszczeń przez stronę odbierającą oraz usunięcie opakowań związanych z dostawą produktów,6. Dostawa możliwa w godzinach pracy jednostki7. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu,8. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca,9. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca,10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt11. Przedmiot dostawy musi spełnić wymogi określone obowiązującym prawem, zostać dopuszczony do obrotu handlowego i posiadać wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski,12. Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnacji z używani jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, 13. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystywania przy wykonaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu.14. Opis przedmiotu zamówienia zawiera tylko podstawowe i minimalne wymagania funkcjonalne i techniczne w zakresie elementów i rozwiązań przeznaczonych do realizacji projektu. Wykonawca może zaoferować sprzęt i rozwiązania dowolnego producenta, które spełniają wymagania określone w niniejszym dokumencie. 15. Minimalny okres gwarancji jakości został określony w opisie przedmiotu zamówienia16. Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w załączniku do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – cześć 3 – Pętla indukcyjna oraz powiększalnik tekstu,17. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia określania wymagań, o których mowa w art. 100 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Część 4 - Sprzęt rehabilitacyjny, urządzenia medyczne1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzęt rehabilitacyjnego oraz urządzeń medycznych,2. Zakres dostaw, wymagań Zamawiającego oraz czynności do wykonania przez Wykonawcę został określony w załączniku do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – cześć 4 – Sprzęt rehabilitacyjny, urządzenia medyczne,3. Miejsce dostawy - Centrum Usług Społecznych w Łagowie, ul. Rynek 62, 26-025 Łagów4. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu, 5. Wykonawca zapewni wniesienie przedmiotu dostaw do wskazanych pomieszczeń przez stronę odbierającą oraz usunięcie opakowań związanych z dostawą produktów,6. Dostawa możliwa w godzinach pracy jednostki7. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu,8. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca,9. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca,10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt11. Przedmiot dostawy musi spełnić wymogi określone obowiązującym prawem, zostać dopuszczony do obrotu handlowego i posiadać wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski,12. Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnacji z używani jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, 13. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystywania przy wykonaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu.14. Opis przedmiotu zamówienia zawiera tylko podstawowe i minimalne wymagania funkcjonalne i techniczne w zakresie elementów i rozwiązań przeznaczonych do realizacji projektu. Wykonawca może zaoferować sprzęt i rozwiązania dowolnego producenta, które spełniają wymagania określone w niniejszym dokumencie. 15. Minimalny okres gwarancji jakości został określony w opisie przedmiotu zamówienia16. Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w załączniku do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – cześć 4 – Sprzęt rehabilitacyjny, urządzenia medyczne,17. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia określania wymagań, o których mowa w art. 100 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Część 5 - Pakiety powitalne dla nowonarodzonych1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pakietów powitalnych dla nowonarodzonych,2. Zakres dostaw, wymagań Zamawiającego oraz czynności do wykonania przez Wykonawcę został określony w załączniku do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – cześć 5 – Pakiety powitalne dla nowonarodzonych,3. Miejsce dostawy - Centrum Usług Społecznych w Łagowie, ul. Rynek 62, 26-025 Łagów4. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu, 5. Wykonawca zapewni wniesienie przedmiotu dostaw do wskazanych pomieszczeń przez stronę odbierającą oraz usunięcie opakowań związanych z dostawą produktów,6. Dostawa możliwa w godzinach pracy jednostki7. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu,8. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca,9. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca,10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt11. Przedmiot dostawy musi spełnić wymogi określone obowiązującym prawem, zostać dopuszczony do obrotu handlowego i posiadać wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski,12. Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnacji z używani jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, 13. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystywania przy wykonaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu.14. Opis przedmiotu zamówienia zawiera tylko podstawowe i minimalne wymagania funkcjonalne i techniczne w zakresie elementów i rozwiązań przeznaczonych do realizacji projektu. Wykonawca może zaoferować sprzęt i rozwiązania dowolnego producenta, które spełniają wymagania określone w niniejszym dokumencie. 15. Minimalny okres gwarancji jakości został określony w opisie przedmiotu zamówienia16. Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w załączniku do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – cześć 5 – Pakiety powitalne dla nowonarodzonych,17. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia określania wymagań, o których mowa w art. 100 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-04-24 07:00:00.0

Location

ul. Rynek 62
26-025 Łagów
Województwo: świętokrzyskie
Polska

Category assortment

Educational materials and equipment
Measuring equipment and monitoring systems
Carpets and carpeting
Furniture
Medical equipment
Ready meals and special nutritional products
Sport
Toys
Audio equipment
Photographic equipment
Network infrastructure devices
Telecommunications infrastructure
Licences and software
Hardware, parts and accessories

Buyer details

Centrum Usług Społecznych w Łagowie
ul. Rynek 62
26-025 Łagów
Województwo: świętokrzyskie
Polska

Contact details