ROLKI TERMICZNE KASOWE TERMICZNE - INTERMARCHE / BRICOMARCHE - WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : dostawy na paletach na jeden magazyn Grupy Muszkieterów w Polsce

Notice description

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Płatność przelewem po zrealizowaniu zamówienia i podpisaniu dokumentów dostawy . Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT w przypadku dostaw na magazyn centralny.

Proszę potwierdzić lub zaproponować dłuższe terminy.)
Koszt dostawy (Po stronie dostawcy (tj. w cenie produktu). Miejsce dostawy paletowe na magazyn GRUPY MUSZKIETERÓW: ITM Baza Poznańska sp. z o.o., Ul. Św. Mikołaja 3, 62-080 Swadzim.

Proszę potwierdzić)
Referencje (Referencje od kluczowych Klientów, z którymi Oferent współpracuje w bieżącym i poprzednim roku (sugerowane 3szt.).

Proszę jeżeli to możliwe załączyć je tutaj.)
Kwestionariusz (Proszę o wypełnienie kwestionariusza w pliku: "Załącznik nr 1 – Kwestionariusz dostawcy," i go załączyć.)
Termin ważności oferty (Proszę potwierdzić 30 dniowy termin ważności oferty lub zaproponować inny. )
Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: (Aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON.

Proszę je załączyć.)
Sprawozdanie finansowe za ostatni rok (Sprawozdanie finansowe za ostatni rok.

Proszę je załączyć.)
Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US (Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US.

Proszę je załączyć.)
Stałość ceny (Proszę zadeklarować stałość ceny po podpisaniu umowy współpracy: okres czasu, nakład.

Proszę potwierdzić.)
Wymóg atestu (Proszę wskazać jakie produkt posiada atesty wymagane prawem i je załączyć.)
Dostawa pierwszej: ilość dni kalendarzowych od chwili złożenia zamówienia. (Dostawa pierwszej partii sugerowana kwiecień 2025r. (proszę podać czas potrzebny na wyprodukowanie I partii etykiet i dostawę), od chwili złożenia zamówienia na magazyn centralny. Ilość dni kalendarzowych.
)
Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. (Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU.

Proszę potwierdzić.)
Możliwości dostaw (Proszę potwierdzić możliwość ciągłych dostawa zgodnie z zapotrzebowaniem i zamówieniami bieżącymi oraz czasem realizacji 5- 7 dni kalendarzowych od chwili złożenia zamówienia lub zaproponować inny.)
Informacje o firmie: (a. Nazwa firmy,
b. Adres siedziby,
c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty.

Proszę podać powyższe dane.)
Umowa o zachowanie poufności. (Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności.

Proszę potwierdzić gotowość podpisania umowy o zachowanie poufności.

)
Próbki (Proszę potwierdzić możliwość dostarczenia bezpłatnych próbek produktów na życzenie na adres siedziby ITM POLSKA:

Proszę potwierdzić.)
Koszty klisz i matryc i przygotowania po stronie Dostawcy. (Koszty klisz i matryc i przygotowania po stronie Dostawcy.

Proszę potwierdzić.)
Dokumenty technicze (Proszę załączyć dokumenty techniczne produktu itp.)
Stabilność wydruku (Proszę potwierdzić, że oferowane produkty są wykonane z surowca termicznego z gwarancją minimum 5 lat stabilności wydruku.)
Właściwości konserwujące : Odporność na ciepło (Proszę potwierdzić, że Gęstość optyczna po starzeniu dla odporności na ciepło wynosi ≥ 90 %, przy warunkach 24h / 50°C oraz wpisać jaka jest ta wartość faktyczna dla Państwa produktów.)
Właściwości konserwujące : Odporność na wilgoć (Proszę potwierdzić, że Gęstość optyczna po starzeniu dla odporności na wilgoć wynosi ≥ 80 %, przy warunkach 24h / 40°C 80% RH oraz wpisać jaka jest ta wartość faktyczna dla Państwa produktów.)
Właściwości konserwujące : Odporność na światło (Proszę potwierdzić, że Gęstość optyczna po starzeniu dla odporności na światło wynosi ≥ 75 %, przy warunkach 24h / 16.000 lux oraz wpisać jaka jest ta wartość faktyczna dla Państwa produktów.)

Opis i specyfikacja:

ZAPYTANIE
OFERTOWE 1.E11ROLKI KASOWE
TERMICZNEBEZ NADRUKU
ORAZ Z NADRUKIEM „DRIVE”DLA GRUPY
MUSZKIETERÓW (INTERMARCHE
I BRICOMARCHE) W POLSCE. Data:
14.03.20251.
WstępGrupa Muszkieterów jest
największą siecią sklepów w Polsce, działającą w formule franczyzowej,
zrzeszającą niezależnych przedsiębiorców w dwóch kategoriach: supermarketów
spożywczych pod szyldem Intermarche oraz sklepów "dom i ogród" pod
szyldem Bricomarche.Na terenie Polski Grupa
Muszkieterów posiada łącznie 401 sklepów, trzy centra logistyczne zlokalizowane
w Swadzimiu, Mysłowicach oraz Sosnowcu, sześć składów budowlanych oraz 71
stacji paliw działających przy wybranych sklepach.Centrala Grupy Muszkieterów
mieści się w Swadzimiu, k. Poznania, gdzie zlokalizowane są siedziby tzw.
spółek centralnych, odpowiedzialnych za koordynację i wsparcie działalności
spółek prawa handlowego prowadzących sklepy Intermarche oraz Bricomarche.https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/2.
Informacje dotyczące zapytania ofertowego1. Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest
wybór firmy, która zapewni dostawę rolek kasowych termicznych dla Grupy Muszkieterów w Swadzimiu (centrala
sklepów Intermarché oraz Bricomarché) w zakresie i na warunkach określonych w
niniejszym dokumencie oraz załącznikach. Załącznik nr 2 - Specyfikacja zawiera pełen opis w zakresie
przedmiotu zapytania.2. Zamawiający: „ITM POLSKA” sp. z o.o., Swadzim, ul.
Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne3. „ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu,
zwana dalej „Zamawiającym”, jest spółką odpowiedzialną za zarządzanie procesem
rozwoju sieci supermarketów Intermarche i supermarketów Bricomarche. W niniejszym zapytaniu reprezentuje interesy
spółki SCA PRPOLSKA sp. z o.o., należących
do Grupy Muszkieterów.4. Niniejszy dokument jest przeznaczony dla firm,
które zostały zaproszone do udziału w postępowaniu ofertowym i pozostaje
własnością Zamawiającego. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie tego dokumentu,
wraz z zawartymi w nim informacjami, w całości lub w części, w dowolnej formie,
wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający posiada prawo do
żądania zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu w każdym momencie.3.
Wymagania dotyczące Oferenta 1.
Oferent powinien wykazywać wiedzę oraz
posiadanie doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a także
posiadać odpowiedni potencjał techniczny i wykonawczy zapewniając regularne dostawy zgodnie z zamówieniami.2.
Oferent
winien wykazać, że w ciągu ostatniego roku przed terminem składania ofert, a
jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonywał
należycie usługi będące zakresem zapytania – dostawa rolek termicznych.4. Warunki udziału w postępowaniu1.
Ofertę prosimy
przygotować w języku polskim. Ostateczną wersją językową zapytania jest
dokument sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby wystąpiła konieczność
tłumaczenia dokumentu na inny język lub negocjacje prowadzone były w języku
innym niż język polski, rozstrzygające znaczenie ma zawsze wersja zapytania
sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.2.
Oferent jest
zobowiązany do złożenia oświadczenia potwierdzającego posiadanie odpowiednich
możliwości finansowych i ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz
niezbędnych zasobów (technicznych i osobowych) niezbędnych do pomyślnego
wykonania przedmiotu zamówienia.3.
Oferent na dalszym
etapie zostanie poproszony o podpisania i przesłania Zamawiającemu Umowy o
zachowaniu poufności (wzór Umowy został dostarczony przez Zamawiającego). Umowa o zachowanie poufności, będzie wymagana na dalszym etapie
postępowania.4.
Obligatoryjne
załączniki do oferty: Kwestionariusz Dostawcy (Załącznik nr 1 –
kwestionariusz dostawcy), aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny
odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON, polisa ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej.5.
Zastrzeżenia1. Postępowanie
prowadzone jest z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności,
jawności i przejrzystości;2. Do
niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo Zamówień Publicznych;3. Niniejsze
zapytanie ofertowe nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w
stosunku do Zamawiającego lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w
Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert.
W szczególności niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu
art. 66 i n. KC;4. Wydatki
poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na
zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) obciążają wyłącznie
Oferenta.5. Odpowiedź oferenta na zapytanie ofertowe nie
zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej
części, ponadto treść art. 68(2) Kodeksu cywilnego nie ma zastosowania, dopóki
nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli;6. Akceptacja
odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania
Spółki „ITM Polska” w stosunku do potencjalnego Oferenta, dopóki nie zostanie
podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki „ITM
Polska” zawarciu umowy w trybie ofertowym;7. „ITM
Polska” zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.8. „ITM
Polska” zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług
objętych niniejszym zapytaniem;9.
Ostatecznie
oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania
firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy
dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do
reprezentacji, w języku polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf należy załączyć
do postępowania na Platformie Zakupowej Open Nexus;10.
Przedstawiona
oferta powinna zawierać wszystkie elementy wyszczególnione w załączniku nr 2, w
części dotyczącej tego zakresu, który oferent chce zaproponować. 11.
Prosimy o
przedstawienie poszczególnego zakresu prac w sposób umożliwiający jego
przyjęcie bez konieczności składania kontroferty; 12. Ogólne przepisy prawa dotyczące milczącego
przyjęcia oferty nie znajdują zastosowania, co oznacza konieczność
potwierdzenia przyjęcia oferty przez Zamawiającego w formie co najmniej dokumentowej;6. Wymagania dotyczące oferty 1. Oferent przygotuje
propozycję w oparciu o wytyczne wynikające z przekazanych materiałów oraz
zgodnie z najlepszą wiedzą wymaganą od profesjonalisty, a także obowiązującymi
przepisami;2. Informacje
związane z postępowaniem Oferent przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open
Nexus, uzupełniając wskazane pola.3. Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi wartościami,
nie dopuszcza się odesłań do innych części oferty lub załączników oferty.
Oferty, których wersje elektroniczne zostaną dostarczone w innych formatach niż
wymagane nie będą rozpatrywane;4.
Warunki
płatności a.
jeśli
Zamawiający będzie miał dokonywać płatność termin płatności nie może być krótszy niż 30
dni (preferowane 45 dni) od daty dostarczenia, odbioru, montażu oraz poprawnie
wystawionej faktury VAT;b.
Termin ważności oferty - minimum 30 dni
od daty końcowej składania jej na platformie7.
Kryteria
oceny ofert 1.
cena,2.
czas dostawy produktów3.
parametry techniczne produktów4.
termin płatności,5.
czas umowy6.
warunki gwarancja7. zgodność ze specyfikacją,8. zgodność z obowiązującymi w POLSCE i UE przepisami,9. referencje 8.
Terminy związane z postępowaniem

Lp.

Zdarzenie

Data

1.

Ostateczny termin składania ofert
(Oferty dostarczone po wskazanym powyżej
terminie nie będą rozpatrywane)

20.03.2024 godz. 09:00

2.

Ostateczny termin składania przez
Oferentów zapytań do zapytania ofertowego

18.03.2024 godz. 16:00

3.

Ostateczny termin udzielania odpowiedzi
na zapytania Oferentów dotyczące zapytania ofertowego

19.03.2024

4.

Przewidywany termin oceny ofert

12-14 tydzień 2024

9. Miejsce składania ofert oraz pytania do treści zapytania
ofertowego 1. Oferent
jest zobowiązany do przekazania oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej Open Nexus2.
W przypadku pytań:a. merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w
prawym dolnym rogu formularza PlatformyZakupowej Open
Nexus "Wyślij wiadomość”b. pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować
do Centrum Wsparcia Klienta PlatformyZakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl3. Wiadomości
z Platformy Zakupowej mają charakter informacyjny.4.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji
zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy o współpracy z „SCA PR
POLSKA”
Załączniki
1.
Załącznik nr 1 – Kwestionariusz dostawcy,2.
Załącznik nr 2
- Specyfikacja,

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-03-20 09:00:00.0

Category assortment

No category

Buyer details

ITM Polska Sp. z o.o.

Contact details