Urządzenie terenów zieleni w obrębie Miasta Krosna – nasadzenia drzew i krzewów
Notice description
Nazwa: Urządzenie terenów zieleni w obrębie Miasta Krosna – nasadzenia drzew i krzewów
Opis: Sadzenie drzew i krzewów wg zapisów Specyfikacji
Ilość: 1 [usługa]
Wymagania dodatkowe:
Oświadczenie sankcyjne (Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (Termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie - od dnia podpisania umowy, zakończenie – 30.04.2025 r Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Opis i specyfikacja:
800x600
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
MicrosoftInternetExplorer4
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman",serif;}
KSL.7031.6.2025.MG2
Krosno, dnia 10.03.2025 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 130 tys. złotych
w trybie przetargowym zgodnie z zapisem §
9 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31
grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień
publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.
GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-626,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
„Urządzenie terenów zieleni w
obrębie Miasta Krosna – nasadzenia drzew i krzewów”
Opis
przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
77310000-6 -
Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77211600-8
- Sadzenie drzew
Zakres prac do wykonania przy
realizacji zadania:
- zakup i
dostarczenie sadzonek 117 szt. drzew iglastych i liściastych oraz 102 szt.
sadzonek krzewów;
- nasadzenie
drzew (wyznaczenie miejsca pod drzewo, wykopanie dołów o wymiarach min. 70x70x70
cm, transport i wyładowanie drzewa, posadzenie drzewa z zaprawą dołu ziemią
urodzajną, wywóz ziemi na legalną zwałkę, rozplantowanie pozostałej ziemi);
- podlanie
posadzonych drzew wodą w ilości min. 20 l każde;
- uformowanie
misek pod drzewami i wyściółkowanie misek mieloną korą warstwą o grubości 10
cm;
- zabezpieczenie
nasadzonych drzew liściastych (z wyłączeniem grabów `Fastigiata`) –
opalikowanie systemem `Lędziny`;
- zabezpieczenie
nasadzonych grabów `Fastigiata` – opalikowanie dwoma palikami, podwiązanie
taśmą;
- nasadzenie
krzewów (wyznaczenie miejsca, przygotowanie terenu, wykopanie dołów, transport
i wyładowanie krzewów, posadzenie krzewów z zaprawą dołu ziemią urodzajną,
wywóz ziemi na legalną zwałkę, rozplantowanie pozostałej ziemi, założenie
agrowłókniny, obsypanie korą ogrodową, podlanie);
- podlewanie
posadzonych roślin do końca sezonu wegetacyjnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót (załącznik
nr 2), a sposób realizacji jest
opisany w specyfikacji technicznej (załącznik nr 1).
UWAGA:
Wykonawca jest zobowiązany w cenie
ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji
zamówienia, w tym koszty dojazdu, dowozu sprzętu i organizacji pracy, nadzoru
wraz z zapewnieniem bezpieczeństwa i zabezpieczeniem płynności ruchu oraz
załadunku i transportu odpadów.
2. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca
jest zobowiązany również do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i
pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie prac związanych z realizacją
zamówienia.
3. Wytwarzane w wyniku
realizacji zamówienia odpady muszą być przekazane do dalszego zagospodarowania,
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14
grudnia 2012 r. o odpadach. Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem
odpadów ponosi wykonawca.
2. Termin
realizacji zamówienia:
rozpoczęcie - od dnia podpisania
umowy, zakończenie – 30.04.2025 r.
3. Warunki
udziału w postępowaniu.
3.1
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)
nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu,
2)
spełniają warunki
udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
a) Zamawiający uzna
powyższy warunek za spełniony o ile
wykonawca wykaże, iż zrealizował (lub realizuje) należycie w okresie ostatnich
trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie co najmniej jedną usługę polegającą na sadzeniu drzew i
krzewów, o wartości nie niższej niż 30 000,00 zł brutto (w przypadku
wykonania kilku usług kwotę można sumować, przykład: jedna ww. określona rodzajowo usługa o wartości 30 000
zł, dwie usługi o wartości 15 000 zł, itd.). Okres 3 lat, o którym mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym
upływa termin składania ofert.
b) Zamawiający uzna powyższy warunek
za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje:
- co najmniej jedną
osobą, która posiada minimum wykształcenie średnie z zakresu ogrodnictwa lub
leśnictwa oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesieczną
praktykę zawodową przy konserwacji, pielęgnacji i wycince drzew,
Wykonawcy,
którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną
wykluczeni z przedmiotowego postępowania.
3.2. W
celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca
zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz: oferty przetargowej (załącznik nr 2),
b) wykaz doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi
należyte wykonanie usług przywołanych w przedmiotowym wykazie (załącznik nr 4),
c) klauzulę informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych
(załącznik nr 3),
d) warunki prowadzenia robót w pasie drogowym (załącznik nr
5),
e) dokument gwarancyjny (załącznik nr 6).
3.3.
Dokumenty wymienione powyżej należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu skutecznego potwierdzenia za
zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła „za
zgodność z oryginałem” lub inna tożsama znaczeniowo.
4.
Warunki płatności:
Przelew z rachunku
bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w
terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej
faktury.
5. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani
do wniesienia wadium.
6.
Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
7. Termin składania ofert upływa dnia 14.03.2025
r. o godz. 10.00
Otwarcie
ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Bieszczadzkiej 5, pokój
nr 213, w dniu 14.03.2025 r. o godz. 10.30.
8.
Ofertę należy złożyć w wymaganym czasie i terminie w formie elektronicznej,
odpowiednio do treści wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 2 do Ogłoszenia
wraz z wymaganymi dokumentami tj. wykazem doświadczenia (załącznik nr 4), klauzulą
informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych (załącznik nr 3), warunkami
prowadzenia robót w pasie drogowym (załącznik nr 5) i dokumentem gwarancyjnym
(załącznik nr 6).
9. Termin związania ofertą wynosi
30 dni od upływu terminu składania ofert.
10.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Magdalena Galicka -
Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami Urzędu Miasta
Krosna, ul. Bieszczadzka 5 (pokój Nr 213), w godz. pon. - pt od 7:30 do 14:30, tel.
(13) 47 43 670, e-mail: galicka.magdalena@um.krosno.pl
11. Wykaz
załączników:
1. Załącznik
nr 1 – specyfikacja techniczna,
2. Załącznik
nr 2 – formularz ofertowy z przedmiarem robót,
3. Załącznik
nr 3 - klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych,
4. Załącznik
nr 4 – wykaz wiedzy i doświadczenia,
5. Załącznik
nr 5 – warunki prowadzenia robót w pasie drogowym,
6. Załącznik
nr 6 – dokument gwarancyjny.
12.
Uwagi:
1. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez
podania przyczyn, na każdym jego etapie.
2. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez
podania przyczyn, na każdym jego etapie.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 13 47 43 670 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Opis: Sadzenie drzew i krzewów wg zapisów Specyfikacji
Ilość: 1 [usługa]
Wymagania dodatkowe:
Oświadczenie sankcyjne (Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (Termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie - od dnia podpisania umowy, zakończenie – 30.04.2025 r Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Opis i specyfikacja:
800x600
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
MicrosoftInternetExplorer4
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman",serif;}
KSL.7031.6.2025.MG2
Krosno, dnia 10.03.2025 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 130 tys. złotych
w trybie przetargowym zgodnie z zapisem §
9 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31
grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień
publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.
GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-626,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
„Urządzenie terenów zieleni w
obrębie Miasta Krosna – nasadzenia drzew i krzewów”
Opis
przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
77310000-6 -
Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77211600-8
- Sadzenie drzew
Zakres prac do wykonania przy
realizacji zadania:
- zakup i
dostarczenie sadzonek 117 szt. drzew iglastych i liściastych oraz 102 szt.
sadzonek krzewów;
- nasadzenie
drzew (wyznaczenie miejsca pod drzewo, wykopanie dołów o wymiarach min. 70x70x70
cm, transport i wyładowanie drzewa, posadzenie drzewa z zaprawą dołu ziemią
urodzajną, wywóz ziemi na legalną zwałkę, rozplantowanie pozostałej ziemi);
- podlanie
posadzonych drzew wodą w ilości min. 20 l każde;
- uformowanie
misek pod drzewami i wyściółkowanie misek mieloną korą warstwą o grubości 10
cm;
- zabezpieczenie
nasadzonych drzew liściastych (z wyłączeniem grabów `Fastigiata`) –
opalikowanie systemem `Lędziny`;
- zabezpieczenie
nasadzonych grabów `Fastigiata` – opalikowanie dwoma palikami, podwiązanie
taśmą;
- nasadzenie
krzewów (wyznaczenie miejsca, przygotowanie terenu, wykopanie dołów, transport
i wyładowanie krzewów, posadzenie krzewów z zaprawą dołu ziemią urodzajną,
wywóz ziemi na legalną zwałkę, rozplantowanie pozostałej ziemi, założenie
agrowłókniny, obsypanie korą ogrodową, podlanie);
- podlewanie
posadzonych roślin do końca sezonu wegetacyjnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót (załącznik
nr 2), a sposób realizacji jest
opisany w specyfikacji technicznej (załącznik nr 1).
UWAGA:
Wykonawca jest zobowiązany w cenie
ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji
zamówienia, w tym koszty dojazdu, dowozu sprzętu i organizacji pracy, nadzoru
wraz z zapewnieniem bezpieczeństwa i zabezpieczeniem płynności ruchu oraz
załadunku i transportu odpadów.
2. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca
jest zobowiązany również do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i
pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie prac związanych z realizacją
zamówienia.
3. Wytwarzane w wyniku
realizacji zamówienia odpady muszą być przekazane do dalszego zagospodarowania,
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14
grudnia 2012 r. o odpadach. Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem
odpadów ponosi wykonawca.
2. Termin
realizacji zamówienia:
rozpoczęcie - od dnia podpisania
umowy, zakończenie – 30.04.2025 r.
3. Warunki
udziału w postępowaniu.
3.1
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)
nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu,
2)
spełniają warunki
udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
a) Zamawiający uzna
powyższy warunek za spełniony o ile
wykonawca wykaże, iż zrealizował (lub realizuje) należycie w okresie ostatnich
trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie co najmniej jedną usługę polegającą na sadzeniu drzew i
krzewów, o wartości nie niższej niż 30 000,00 zł brutto (w przypadku
wykonania kilku usług kwotę można sumować, przykład: jedna ww. określona rodzajowo usługa o wartości 30 000
zł, dwie usługi o wartości 15 000 zł, itd.). Okres 3 lat, o którym mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym
upływa termin składania ofert.
b) Zamawiający uzna powyższy warunek
za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje:
- co najmniej jedną
osobą, która posiada minimum wykształcenie średnie z zakresu ogrodnictwa lub
leśnictwa oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesieczną
praktykę zawodową przy konserwacji, pielęgnacji i wycince drzew,
Wykonawcy,
którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną
wykluczeni z przedmiotowego postępowania.
3.2. W
celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca
zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz: oferty przetargowej (załącznik nr 2),
b) wykaz doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi
należyte wykonanie usług przywołanych w przedmiotowym wykazie (załącznik nr 4),
c) klauzulę informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych
(załącznik nr 3),
d) warunki prowadzenia robót w pasie drogowym (załącznik nr
5),
e) dokument gwarancyjny (załącznik nr 6).
3.3.
Dokumenty wymienione powyżej należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu skutecznego potwierdzenia za
zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła „za
zgodność z oryginałem” lub inna tożsama znaczeniowo.
4.
Warunki płatności:
Przelew z rachunku
bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w
terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej
faktury.
5. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani
do wniesienia wadium.
6.
Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
7. Termin składania ofert upływa dnia 14.03.2025
r. o godz. 10.00
Otwarcie
ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Bieszczadzkiej 5, pokój
nr 213, w dniu 14.03.2025 r. o godz. 10.30.
8.
Ofertę należy złożyć w wymaganym czasie i terminie w formie elektronicznej,
odpowiednio do treści wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 2 do Ogłoszenia
wraz z wymaganymi dokumentami tj. wykazem doświadczenia (załącznik nr 4), klauzulą
informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych (załącznik nr 3), warunkami
prowadzenia robót w pasie drogowym (załącznik nr 5) i dokumentem gwarancyjnym
(załącznik nr 6).
9. Termin związania ofertą wynosi
30 dni od upływu terminu składania ofert.
10.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Magdalena Galicka -
Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami Urzędu Miasta
Krosna, ul. Bieszczadzka 5 (pokój Nr 213), w godz. pon. - pt od 7:30 do 14:30, tel.
(13) 47 43 670, e-mail: galicka.magdalena@um.krosno.pl
11. Wykaz
załączników:
1. Załącznik
nr 1 – specyfikacja techniczna,
2. Załącznik
nr 2 – formularz ofertowy z przedmiarem robót,
3. Załącznik
nr 3 - klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych,
4. Załącznik
nr 4 – wykaz wiedzy i doświadczenia,
5. Załącznik
nr 5 – warunki prowadzenia robót w pasie drogowym,
6. Załącznik
nr 6 – dokument gwarancyjny.
12.
Uwagi:
1. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez
podania przyczyn, na każdym jego etapie.
2. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez
podania przyczyn, na każdym jego etapie.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 13 47 43 670 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Time limit for receipt of tenders
2025-03-14 10:00:00.0
Category assortment
No category
Buyer details
Gmina Miasto Krosno