Wykonanie oświetlenia boiska sportowego przy ul. Kołłątaja, os. Sławięcice w Kędzierzynie-Koźlu, w ramach zadania: Uzupełnienie oświetlenia na obszarze Gminy.

Notice description

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego45316100-6 – Instalowanie urządzeń oświetlenie zewnętrznegoA. Przedmiot umowyPrzedmiotem umowy jest oświetlenie boiska sportowego przy ul. Kołłątaja w Kędzierzynie-Koźlu. Roboty budowlane będą realizowane na podstawie projektu budowlano-wykonawczego sporządzonego przez PROJEKT 3Marek Pelc, 44-200 Rybnik ul. Św. Antoniego 1 oraz zgodnie z treścią niniejszej SWZ. B. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE WYKONANIE:I. BRANŻA ELEKTRYCZNA :1) demontaż istniejących opraw oświetlenia boiska;2) montaż nowego masztu oświetleniowego;3) instalacja oświetlenia boiska – montaż opraw oświetleniowych;4) instalacja uziemiająca.C. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej,2) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4kpl. (w tym 2kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej,Zamawiający w dniu odbioru robót będzie wymagał od wykonawcy: dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym mapę, o której mowa w art. 2 pkt 7b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne, czyli wyniki pomiarów powykonawczych, w tym mapę opatrzoną, z uwzględnieniem art. 12c ust. 1, klauzulą urzędową, o której mowa w art. 40 ust. 3g pkt 3, stanowiącą potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub dokumentów, o których mowa w art. 12a ust. , w oparciu o które mapa ta została sporządzona, albo oświadczenie wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji,3) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy,4) Sporządzenie organizacji ruchu na czas budowy, wprowadzenie jej i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu (w odpowiednim terminie),5) Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane, 6) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu7) Zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót objętych niniejszą umową zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Z tego też względu:a) Odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. –należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów,b) Składowanie w rejonie placu budowy zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe w okresie nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia, c) Nie później niż w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia tych robót odpadów przedstawiając Zamawiającemu kartę przekazania odpadu na ilość nie mniejszą niż wynika to z przedmiaru lub wyjaśniając pisemnie ewentualną różnicę,8) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika,9) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach,10) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy,11) Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń na obiekcie jak: oświetlenie, szafki oświetleniowe oraz pozostałe zabudowane urządzenia oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej,12) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót,13) Należy uporządkować także teren przylegający do placu budowy który został naruszony wskutek prowadzonych robót,14) Wykonawca uwzględni w ofercie i poniesie wszystkie koszty wynikające z przygotowania podłoża i posiania trawy w miejscu prowadzonych robót,15) Wykonawca zobowiązany jest z dniem przekazania placu budowy, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Suma gwarancyjna na wartość: 100.000,00 [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia,16) Koszty zapewnienia pełnego dostępu do systemu sterowania, zarządzania i monitoringu oświetleniem na 10 lat.1. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia:Roboty elektryczne – budowa sieci oświetlenia, Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań zostały określone w części II SWZ- Projektowane postanowienia umowy*) (Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy usług i robót budowlanych)2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. opis przedmiotu zamówienia, projektowane postanowienia umowy oraz załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez: PROJEKT 3Marek Pelc, 44-200 Rybnik ul. Św. Antoniego 1.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-03-21 12:00:00.0

Location

Piramowicza 32
47-220 Kędzierzyn-Koźle
Województwo: opolskie
Polska

Category assortment

Technical building installation services

Buyer details

Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
Piramowicza 32
47-220 Kędzierzyn-Koźle
Województwo: opolskie
Polska

Contact details