Przesunięcie konstrukcji schodów (Tele-Fonika Kable S.A. - Zakład Myślenice)

Notice description

Nazwa: Przesunięcie konstrukcji schodów
Opis: Przesunięcie konstrukcji schodów (Tele-Fonika Kable S.A. - Zakład Myślenice)
Ilość: 1 [komplet]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Zaudytowane sprawozdanie finansowe lub inny równoważny dokument (Proszę o załączenie wymaganego dokumentu )
Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego i uznajemy się za związanych określonymi w nim postanowieniami i zasadami postępowania (Prosimy potwierdzić wpisując „Akceptuję”)
Oferta (Proszę o załączenie oferty wraz z kosztorysem prac)
Warunki płatności (Przelew 30 dni - proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję” lub wpisać własne w ofercie)
Gwarancja należytego wykonania umowy (Załączamy wzór – proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję” lub wprowadzić uwagi do załączonego dokumentu (w przypadku braku dostarczenia zabezpieczenia – proszę wpisać ,,Nie dotyczy”))
Gwarancja zwrotu zaliczki (Załączamy wzór – proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję” lub wprowadzić uwagi do załączonego dokumentu (w przypadku braku dostarczenia zabezpieczenia – proszę wpisać ,,Nie dotyczy”))
Gwarancja usunięcia wad i usterek (Załączamy wzór – proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję” lub wprowadzić uwagi do załączonego dokumentu (w przypadku braku dostarczenia zabezpieczenia – proszę wpisać ,,Nie dotyczy”)
)
Termin realizacji (30.06.2025 r. - proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję” lub wpisać własny w ofercie
)
Wizja lokalna (Proszę wskazać termin odbytej wizji lokalnej)
Ważność oferty (60 dni – proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję”
)
Okres gwarancji (60 miesięcy – proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję”

dokumentu )
Ogólne Warunki Zakupu TELE-FONIKA KABLE S.A. (Załączamy OWZ, proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję” lub wprowadzić uwagi do załączonego dokumentu )
Wymagania dla Wykonawców/Podwykonawców w zakresie BHP i ochrony środowiska (Proszę o załączenie podpisanego dokumentu)
Wymagania dla Wykonawców/ Podwykonawców w zakresie zarządzania relacjami z pracownikami (Proszę o załączenie podpisanego dokumentu)
Referencje (Proszę o załączenie co najmniej 2 listów referencyjnych)
Oświadczenie – klauzula sankcyjna Kontrahenta/Dostawcy (Proszę o załączanie podpisanego dokumentu
)
Oświadczenie dotyczące numeru rachunku bankowego (Proszę o załączenie podpisanego dokumentu)
Polisa OC (Proszę o załączenie aktualnej polisy OC firmy )
Pełnomocnictwo do zawierania umów w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika z dokumentów rejestrowych (Proszę o załączenie pełnomocnictwa lub KRS)
NIP, REGON, KRS/ CEIDG (Proszę o załączenie wymaganych dokumentów zgodnych z charakterem prowadzonej działalności )
Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, potwierdzające brak zaległości podatkowych po stronie kontrahenta (z ostatniego okres rozliczeniowego) (Proszę o załączenie wymaganego dokumentu )
Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu z zapłatą składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych (z ostatniego okres rozliczeniowego) (Proszę o załączenie wymaganego dokumentu )
Potwierdzenie faktu składania przez kontrahenta deklaracji VAT-7 lub równoważnego (np. na podstawie kopii deklaracji ze stemplem odpowiedniego urzędu skarbowego lub komunikatu potwierdzającego jej złożenie w formie elektronicznej) (Proszę o załączenie wymaganego dokumentu
)
Oświadczenie o braku toczących się postępowań egzekucyjnych, administracyjnych oraz skarbowych w stosunku do tego kontrahenta (Proszę o załączenie wymaganego dokumentu
)

Opis i specyfikacja:

Szanowni
Państwo,

zapraszamy
do złożenia oferty na przesunięcie konstrukcji schodów w Zakładzie Tele-Fonika Kable S.A. w Myślenicach, poprzez
poniższy formularz elektroniczny.



OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:1.Demontaż istniejącej konstrukcji 2.Montaż zakotwienie i dospawanie dwóch profili zamkniętych 3.Wyburzenie otworu pod drzwi 4. Montaż i dostawa drzwi aluminiowych o wymiarach 200/210 kolor biały ral 9016 wypełnienie szkło bezpieczne ,jeden zamek ,3 klucze, klamka inox ,bez progu szczotka , 5. Obróbka otworu ,zamurowanie.6. Malowanie ściany obustronne ( po wyburzeniu) 7. Uzupełnienie posadzki 8. Wywóz i utylizacja śmieci i gruzu



ZABEZPIECZENIA
FINANSOWE:


Zamawiający
wymaga od Oferenta, którego OFERTA
ZOSTANIE WYBRANA
zabezpieczeń w postaci wyłącznie gwarancji bankowej (gwarancja
musi być nieodwołalna, bezwarunkowa, płatna na pierwsze żądanie
oraz zgodna z załączonym wzorem do postepowania):



w
przypadku wymaganej przez Oferenta zaliczki gwarancji na wszystkie
i pełne zaliczki wpłacone w wysokości 1:1, ważne do momentu
podpisania protokołu odbioru,



gwarancji
usunięcia wad i usterek, ważnej od momentu podpisania protokołu
odbioru końcowego do końca okresu trwania gwarancji, na minimum
10% wartości netto umowy,




gwarancji
należytego wykonania, ważnej od momentu rozpoczęcia prac do
momentu podpisania protokołu odbioru końcowego, na minimum 15%
wartości netto umowy.


Jeśli
spełnienie powyższych wymogów finansowych wiążę się z wyższą
kwotą oferty trzeba to wyszczególnić w treści oferty.



WYMOGI
PRAWNE/BHP:


W
zależności od specyfiki oferty:


Oferent
ma obowiązek spełnić / zapewnić wszystkie wymagania prawne jakie
są związane z oferowanym sprzętem lub usługą.


Jeśli
spełnienie wymagań prawnych lub BHP wiąże się z wyższą kwotą
oferty trzeba to wyszczególnić w treści oferty.

Zastrzegamy,
że:


Postępowanie
przetargowe może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku:


-
niewystarczających środków na realizację zamówienia,

-
zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.


Zamawiający
ma prawo odrzucić ofertę w przypadku gdy, nie spełnia ona
minimalnych wymagań określonych przez Zamawiającego w zapytaniu
ofertowym.

W
przypadku:

-pytań
merytorycznych, proszę o kontakt z:
Panem Ronaldem Idzikiem, e-mail: ronald.idzik@tfkable.com M: (+48) 665 810 324Panem Andrzejem Sobala, e-mail: andrzej.sobala@tfkable.com M: (+48) 665 811 670
lub poprzez przycisk "Wyślij
wiadomość do zamawiającego"

-
pytań związanych z obsługą platformy zakupowej, proszę o kontakt
z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00,
tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy,
że oficjalnym potwierdzeniem realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości
z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-03-13 16:00:00.0

Category assortment

No category

Buyer details

TFKABLE

Contact details