Dostawa wymienników ciepła na rok 2025 dla Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.

Notice description

Nazwa: Wymienniki
Opis: Proszę załączyć formularz (w formie edytowalnej)
Ilość: 1 [kpl.]

Wymagania dodatkowe:
Rabat Wykonawcy na urządzenia spoza oferty (W przypadku konieczności zamówienia rzeczy innych niż wskazane w ofercie, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu rzeczy ruchome z rabatem względem obowiązującego cennika Wykonawcy, proszę wpisać wysokość rabatu.)
Umowa (Akceptacja wzoru Umowy, proszę potwierdzić.)
Koszt dostawy (Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić)
Warunki płatności (przelew 30 dni, proszę potwierdzić)
offer_value (Wartość oferty)
Klauzula RODO (Proszę potwierdzić zapoznanie się z klauzulą RODO wpisując POTWIERDZAM)
Gwarancja i rękojmia (Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres minimum 36 miesięcy i rękojmi na dostarczone rzeczy na okres minimum 24 miesięcy od dnia odbioru. Proszę potwierdzić. )
Karty katalogowe (Proszę dołączyć do postępowania kartę katalogową oferowanych wymienników:
• karty katalogowe oferowanych urządzeń w języku polskim zawierające opis konstrukcji
i użytych materiałów, parametry pracy (max. ciśnienie i max. temperatura), rysunki wymiarowe,
• aktualny certyfikat zgodności WE (deklarację zgodności) zgodny z Dyrektywą 2014/68/UE w i zespołów urządzeń ciśnieniowych sprawie zasadniczych wymagań dla urządzeń ciśnieniowych.
)
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). (Proszę potwierdzić)
Wykonawca przekaże nieodpłatnie (na 3 stanowiska komputerowe) program doboru wymienników wraz z instrukcją obsługi ( lub przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi) w terminie do 2 tygodni od podpisania umowy. (Proszę potwierdzić. )

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Dostawę wymienników ciepła dla Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wymienników
ciepła w 2025 roku zgodnych z załączoną Kartą Wymagań Technicznych.

Wymagania Zamawiającego:Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2025 roku.Miejsce dostawy: franco Magazyn EPEC ul. Fabryczna 3 82-300 Elbląg.Dostawy odbywać się będą w oparciu o każdorazowe pisemne zamówienie, sporządzone przez Zamawiającego.Ilości określone są ilościami szacunkowymi. Dopuszcza się różnice w ilościach planowanych w poszczególnych pozycjach w stosunku do faktycznie realizowanych w trakcie trwania umowy.Ilości określone nie są zobowiązaniem Zamawiającego do nabycia towaru w takiej ilości – nie zrealizowanie całości asortymentu nie wpływa na cenę towaru.
Zamawiający może udzielić zamówień dodatkowych, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, określonego w zapytaniu ofertowym.Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia w ramach zawartej Umowy innej (większej lub mniejszej) ilości asortymentu z poszczególnych pozycji wymienionych w Ofercie, z zachowaniem zaoferowanych w nim cen, na co Wykonawca wyraża zgodę. Zamawiający jest uprawniony do zamawiania przedmiotu Umowy również u osób trzecich.Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania niezmiennej ceny podanej w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy.
Podana cena w formularzu asortymentowo-cenowym dotyczy wymiennika wraz z izolacją.Asortyment z bieżącej produkcji lub nie starszy niż 12 miesięcy od daty jego dostarczenia dla Zamawiającego.Koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, posiadania niezbędnych certyfikatów jakości ponosi Wykonawca.Wykonawca przekaże nieodpłatnie (na 3 stanowiska komputerowe) program doboru wymienników wraz z instrukcją obsługi ( lub przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi) w terminie do 2 tygodni od podpisania umowy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych
z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od
poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-02-19 12:00:00.0

Category assortment

No category

Buyer details

EPEC Sp. z o.o.

Contact details