Serwisowanie szaf klimatyzacji precyzyjnej w serwerowni

Notice description


Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na serwisowaniu szaf klimatyzacji precyzyjnej w serwerowni. Zakres prac obejmuje przeglądy okresowe dwa razy w roku, prace w przypadku awarii, a także dyspozycyjność serwisu przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. 2. Rodzaj zamówienia: usługa. 3. Miejsce realizacji usługi: Orlen S.A. – Oddział PGNiG w Sanoku, ul. Sienkiewicza 12 (budynek C). 4. Wykonawca odpowiada za należytą wycenę przedmiotu zamówienia. Oferta powinna uwzględniać wszystkie niezbędne prace i czynności konieczne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca na etapie postępowania przetargowego może zgłaszać Zamawiającemu swoje uwagi do załączonych materiałów przetargowych na zasadach określonych w pkt 16.2 SWZ. 5. Wykonanie zamówienia uwzględnia realizowaną przez Zamawiającego przyjętą, opublikowaną i udostępnioną publicznie Politykę Energetyczną poprzez wspieranie działań dla zakupu energooszczędnych produktów i usług oraz projektów na rzecz poprawy wyniku energetycznego.
Informacje na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.
Zastrzeżenie dotyczące postępowania: 1.Zamawiający zastrzega, że postępowanie przetargowe może zostać unieważnione (na każdym etapie) w przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. 2.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego z zachowaniem zasad określonych w Instrukcji udzielania zamówień obowiązującej w Zespole Oddziałów Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo ORLEN Spółki Akcyjnej, zwanej dalej: „Instrukcja”, dostępnej na stronie https://przetargi.pgnig.pl. 3. Zamawiający po dokonaniu oceny ofert pod kątem formalno-prawnym dopuszcza przeprowadzenie negocjacji z uwzględnieniem zasad określonych w SWZ. 4. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 5. Postępowanie przetargowe może zostać unieważnione bez podania przyczyny wskutek: a) odwołania Postępowania do upływu terminu na składanie ofert, b) zamknięcia postępowania po upływie terminu składania ofert bez wybrania którejkolwiek z ofert. 6. Postępowanie przetargowe może zostać unieważnione bez podania przyczyny na każdym etapie lub zamknięte bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania. 7. Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert dokonać zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu lub SWZ. Każda zmiana wprowadzona do SWZ przez Zamawiającego jest wiążąca. Dokonaną zmianę zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego, a także przekazuje się niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SWZ. Zamawiający nie przekaże powyższych informacji Wykonawcom, którzy nie podali adresu lub podali błędny adres email podczas rejestracji na stronie internetowej Zamawiającego.
Inne uwagi: INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń/dokumentów: Zawartość oferty: a) wypełniony Formularz ofertowy – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ; b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem nr 4a do SWZ; c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z wzorem nr 4b do SWZ; d) oświadczenie o niezgłaszaniu roszczeń w przypadku unieważnienia postępowania zgodnie z wzorem nr 4c do SWZ; e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji lub ofert, bądź terminu rozpoczęcia negocjacji, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego, upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, podając jednocześnie podstawę prawną wystawienia tych dokumentów; f) dot. Wykonawcy z siedzibą lub miejscem zamieszkania za granicą: aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; g) pełnomocnictwo – jeżeli ofertę podpisują inne osoby niż wskazane w dokumencie rejestrowym (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); h) Wykaz usług na potwierdzenie spełniania warunku pkt 10.2.1. lit. a) SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ); i) oświadczenie na potwierdzenie spełniania warunków z pkt 10.2.1. lit. b) i c) SWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ); j) dowody, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie: i) referencje, protokół odbioru prac-bezusterkowy, sporządzone przez podmiot, na rzecz którego prace zostały wykonane wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 11.1 lit. h) SWZ. W przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje, protokół odbioru prac-bezusterkowy, potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; ii) w przypadku, gdy ORLEN S.A. – Oddział PGNiG w Sanoku, jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w w/w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów; iii) Uwaga! Zamawiający nie uzna, jako dowodu faktur itp. dokumentów. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 1. Wykonawca jest związany ofertą przez 60 dni. 2. Szczegółowe zapisy zawiera SWZ.
Termin i miejsce otwarcia ofert: 21.02.2025 11:00ORLEN S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku, ul. Sienkiewicza 12, 38-500 Sanok.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

21.02.2025 11:45

Location

Orlen S.A. – Oddział PGNiG w Sanoku, ul. Sienkiewicza 12 (budynek C).

Category assortment

No category

Buyer details

Orlen S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku
Orlen S.A. - Oddział PGNiG Sanok, ul. Sienkiewicza 12, 38-500, Polska, sanok.przetargi@pgnig.pl

Contact details