Druk katalogów szytych wraz z dostawą – Biuletyn Informacyjny "Wieści Pruszcza"

Notice description

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Termin realizacji (Oczekiwany termin realizacji druku 4 dni robocze od otrzymania projektów. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji.)
Termin dostawy (Oczekiwany termin wysyłki druków to dzień realizacji druku przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wysyłki, która zakłada dostarczenie przesyłki najpóźniej kolejnego dnia roboczego. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję".)
Warunki płatności (Przelew po wykonaniu usługi - 14 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję".)
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję".)

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Prosimy zwrócić uwagę, że ceny podawane w ofercie powinny być cenami jednostkowymi brutto za komplet 7 000 egzemplarzy katalogów. Program automatycznie przelicza kwotę za całość zamówienia.

Zamówienie ma obejmować wydrukowanie oraz dostawę 6 (sześciu) wydań katalogu (format A4, szyty minimum dwiema zszywkami płaskimi) po 7 000 egzemplarzy każde, w terminach: luty, kwiecień, czerwiec, sierpień, październik, grudzień 2025 r. Druki posiadają numer ISBN – stawka podatku VAT wynosi 8%.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty bez podania przyczyny.
W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego", na adres e-mail promocja@pruszcz-gdanski.pl lub pod nr tel. 58 775 99 58,- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Planowany termin realizacji zamówienia od lutego do grudnia 2025.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-02-13 12:00:00.0

Category assortment

No category

Buyer details

Gmina Miejska Pruszcz Gdański

Contact details