Naprawa pokrycia świetlików dachowych dwuspadowych (Tele-Fonika Kable S.A. - Zakład Kraków)
Notice description
Nazwa: Naprawa pokrycia świetlików dachowych dwuspadowych
Opis: Naprawa pokrycia świetlików dachowych dwuspadowych (Tele-Fonika Kable S.A. - Zakład Kraków)
Ilość: 1 [komplet]
Wymagania dodatkowe:
Ważność oferty (60 dni – proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję”)
Okres gwarancji (60 miesięcy – proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję”)
Pełnomocnictwo do zawierania umów w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika z dokumentów rejestrowych (Proszę o załączenie pełnomocnictwa lub KRS)
NIP, REGON, KRS/ CEIDG 20 (Proszę o załączenie wymaganych dokumentów zgodnych z charakterem prowadzonej działalności)
Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, potwierdzające brak zaległości podatkowych po stronie kontrahenta (z ostatniego okres rozliczeniowego) (Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, potwierdzające brak zaległości podatkowych po stronie kontrahenta (z ostatniego okres rozliczeniowego) 21
Proszę o załączenie wymaganego dokumentu )
Oświadczenie dotyczące numeru rachunku bankowego (Proszę o załączenie podpisanego dokumentu)
Potwierdzenie faktu składania przez kontrahenta deklaracji VAT-7 lub równoważnego (np. na podstawie kopii deklaracji ze stemplem odpowiedniego urzędu skarbowego lub komunikatu potwierdzającego jej złożenie w formie elektronicznej) (Proszę o załączenie wymaganego dokumentu )
Oświadczenie o braku toczących się postępowań egzekucyjnych, administracyjnych oraz skarbowych w stosunku do tego kontrahenta (Proszę o załączenie wymaganego dokumentu)
Zaudytowane sprawozdanie finansowe lub inny równoważny dokument (Proszę o załączenie wymaganego dokumentu)
offer_value (Wartość oferty)
Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego i uznajemy się za związanych określonymi w nim postanowieniami i zasadami postępowania (Prosimy potwierdzić wpisując „Akceptuję”)
Oferta (Proszę o załączenie oferty wraz z kosztorysem prac)
Warunki płatności (Przelew 30 dni - proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję” lub wpisać własne w ofercie)
Gwarancja zwrotu zaliczki (Załączamy wzór – proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję” lub wprowadzić uwagi do załączonego dokumentu (w przypadku braku zabezpieczenia – proszę wpisać ,,Nie dotyczy”))
Gwarancja usunięcia wad i usterek (Załączamy wzór – proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję” lub wprowadzić uwagi do załączonego dokumentu (w przypadku braku zabezpieczenia – proszę wpisać ,,Nie dotyczy”))
Termin realizacji (Proszę wpisać własny w ofercie)
Wizja lokalna (Proszę wskazać termin odbytej wizji lokalnej)
Ogólne Warunki Zakupu TELE-FONIKA KABLE S.A. (Załączamy OWZ, proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję” lub wprowadzić uwagi do załączonego dokumentu )
Wymagania dla Wykonawców/Podwykonawców w zakresie BHP i ochrony środowiska (Proszę o załączenie podpisanego dokumentu)
Wymagania dla Wykonawców/ Podwykonawców w zakresie zarządzania relacjami z pracownikami (Proszę o załączenie podpisanego dokumentu)
Referencje (Proszę o załączenie co najmniej 2 listów referencyjnych)
Oświadczenie – klauzula sankcyjna Kontrahenta/Dostawcy (Proszę o załączanie podpisanego dokumentu)
Polisa OC (Proszę o załączenie aktualnej polisy OC firmy)
Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu z zapłatą składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych (z ostatniego okres rozliczeniowego) (Proszę o załączenie wymaganego dokumentu)
Opis i specyfikacja:
Szanowni
Państwo,
zapraszamy
do złożenia oferty na naprawę w Zakładzie Tele-Fonika Kable S.A. w Krakowie (ul. Wielicka 114) pokrycia 10 szt. świetlików dachowych dwuspadowych na dachu przewiązki TPG/KS2, poprzez
poniższy formularz elektroniczny.
OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zakres prac:
Wariant I 1. Demontaż uszkodzonych szyb ze szkła zbrojonego gr. 5 mm, z utylizacją – 40 m2 2. Dostawa i montaż nowych szyb ze szkła zbrojonego gr. 5 mm – 40 m2 3. Oferta winna zawierać wszystkie niezbędne prace towarzyszące: transport pionowy (na wys. 5 m) i poziomy (100 m) do miejsca montażu szyb, usunięcie starego kitu, uzupełnienie kitu, dostawa i montaż obróbek blacharskich na kalenicy świetlików
Wariant II 1. Demontaż całości szyb ze szkła zbrojonego gr. 5 mm, z utylizacją – 158 m2 2. Dostawa i montaż płyt z poliwęglanu gr. 10-12 mm wielokomorowego – 158 m2
3. Oferta winna zawierać wszystkie niezbędne prace towarzyszące: transport pionowy (na wys. 5 m) i poziomy (100 m) do miejsca montażu, usunięcie starego kitu, uszczelnienie masą (np. typu Sikaflex), oczyszczenie ram stalowych świetlików, malowanie ram, dostawa i montaż obróbek blacharskich na kalenicy świetlików i między płytami pokrycia świetlików
W załączeniu do niniejszego postępowania zdjęcia świetlika dachowego – do naprawy 10 szt.
ZABEZPIECZENIA
FINANSOWE:
Zamawiający
wymaga od Oferenta, którego OFERTA
ZOSTANIE WYBRANA
zabezpieczeń w postaci wyłącznie gwarancji bankowej (gwarancja
musi być nieodwołalna, bezwarunkowa, płatna na pierwsze żądanie
oraz zgodna z załączonym wzorem do postepowania):
w
przypadku wymaganej przez Oferenta zaliczki gwarancji na wszystkie
i pełne zaliczki wpłacone w wysokości 1:1, ważne do momentu
podpisania protokołu odbioru,
gwarancji
usunięcia wad i usterek, ważnej od momentu podpisania protokołu
odbioru końcowego do końca okresu trwania gwarancji, na minimum 5%
wartości umowy.
Jeśli
spełnienie powyższych wymogów finansowych wiążę się z wyższą
kwotą oferty trzeba to wyszczególnić w treści oferty.
WYMOGI
PRAWNE/BHP:
W
zależności od specyfiki oferty:
Oferent
ma obowiązek spełnić / zapewnić wszystkie wymagania prawne jakie
są związane z oferowanym sprzętem lub usługą.
Jeśli
spełnienie wymagań prawnych lub BHP wiąże się z wyższą kwotą
oferty trzeba to wyszczególnić w treści oferty.
Zastrzegamy,
że:
Postępowanie
przetargowe może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku:
-
niewystarczających środków na realizację zamówienia,
-
zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający
ma prawo odrzucić ofertę w przypadku gdy, nie spełnia ona
minimalnych wymagań określonych przez Zamawiającego w zapytaniu
ofertowym.
W
przypadku:
-pytań
merytorycznych lub chęci odbycia wizji lokalnej ( możliwe dni: wtorek, środa, czwartek) proszę o kontakt z Panem Krzysztofem Filipem, email: krzysztof.filip@tfkable.com, tel. +48 665 810 028 lub poprzez przycisk "Wyślij
wiadomość do zamawiającego"
-
pytań związanych z obsługą platformy zakupowej, proszę o kontakt
z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00,
tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy,
że oficjalnym potwierdzeniem realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości
z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Opis: Naprawa pokrycia świetlików dachowych dwuspadowych (Tele-Fonika Kable S.A. - Zakład Kraków)
Ilość: 1 [komplet]
Wymagania dodatkowe:
Ważność oferty (60 dni – proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję”)
Okres gwarancji (60 miesięcy – proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję”)
Pełnomocnictwo do zawierania umów w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika z dokumentów rejestrowych (Proszę o załączenie pełnomocnictwa lub KRS)
NIP, REGON, KRS/ CEIDG 20 (Proszę o załączenie wymaganych dokumentów zgodnych z charakterem prowadzonej działalności)
Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, potwierdzające brak zaległości podatkowych po stronie kontrahenta (z ostatniego okres rozliczeniowego) (Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, potwierdzające brak zaległości podatkowych po stronie kontrahenta (z ostatniego okres rozliczeniowego) 21
Proszę o załączenie wymaganego dokumentu )
Oświadczenie dotyczące numeru rachunku bankowego (Proszę o załączenie podpisanego dokumentu)
Potwierdzenie faktu składania przez kontrahenta deklaracji VAT-7 lub równoważnego (np. na podstawie kopii deklaracji ze stemplem odpowiedniego urzędu skarbowego lub komunikatu potwierdzającego jej złożenie w formie elektronicznej) (Proszę o załączenie wymaganego dokumentu )
Oświadczenie o braku toczących się postępowań egzekucyjnych, administracyjnych oraz skarbowych w stosunku do tego kontrahenta (Proszę o załączenie wymaganego dokumentu)
Zaudytowane sprawozdanie finansowe lub inny równoważny dokument (Proszę o załączenie wymaganego dokumentu)
offer_value (Wartość oferty)
Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego i uznajemy się za związanych określonymi w nim postanowieniami i zasadami postępowania (Prosimy potwierdzić wpisując „Akceptuję”)
Oferta (Proszę o załączenie oferty wraz z kosztorysem prac)
Warunki płatności (Przelew 30 dni - proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję” lub wpisać własne w ofercie)
Gwarancja zwrotu zaliczki (Załączamy wzór – proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję” lub wprowadzić uwagi do załączonego dokumentu (w przypadku braku zabezpieczenia – proszę wpisać ,,Nie dotyczy”))
Gwarancja usunięcia wad i usterek (Załączamy wzór – proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję” lub wprowadzić uwagi do załączonego dokumentu (w przypadku braku zabezpieczenia – proszę wpisać ,,Nie dotyczy”))
Termin realizacji (Proszę wpisać własny w ofercie)
Wizja lokalna (Proszę wskazać termin odbytej wizji lokalnej)
Ogólne Warunki Zakupu TELE-FONIKA KABLE S.A. (Załączamy OWZ, proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję” lub wprowadzić uwagi do załączonego dokumentu )
Wymagania dla Wykonawców/Podwykonawców w zakresie BHP i ochrony środowiska (Proszę o załączenie podpisanego dokumentu)
Wymagania dla Wykonawców/ Podwykonawców w zakresie zarządzania relacjami z pracownikami (Proszę o załączenie podpisanego dokumentu)
Referencje (Proszę o załączenie co najmniej 2 listów referencyjnych)
Oświadczenie – klauzula sankcyjna Kontrahenta/Dostawcy (Proszę o załączanie podpisanego dokumentu)
Polisa OC (Proszę o załączenie aktualnej polisy OC firmy)
Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu z zapłatą składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych (z ostatniego okres rozliczeniowego) (Proszę o załączenie wymaganego dokumentu)
Opis i specyfikacja:
Szanowni
Państwo,
zapraszamy
do złożenia oferty na naprawę w Zakładzie Tele-Fonika Kable S.A. w Krakowie (ul. Wielicka 114) pokrycia 10 szt. świetlików dachowych dwuspadowych na dachu przewiązki TPG/KS2, poprzez
poniższy formularz elektroniczny.
OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zakres prac:
Wariant I 1. Demontaż uszkodzonych szyb ze szkła zbrojonego gr. 5 mm, z utylizacją – 40 m2 2. Dostawa i montaż nowych szyb ze szkła zbrojonego gr. 5 mm – 40 m2 3. Oferta winna zawierać wszystkie niezbędne prace towarzyszące: transport pionowy (na wys. 5 m) i poziomy (100 m) do miejsca montażu szyb, usunięcie starego kitu, uzupełnienie kitu, dostawa i montaż obróbek blacharskich na kalenicy świetlików
Wariant II 1. Demontaż całości szyb ze szkła zbrojonego gr. 5 mm, z utylizacją – 158 m2 2. Dostawa i montaż płyt z poliwęglanu gr. 10-12 mm wielokomorowego – 158 m2
3. Oferta winna zawierać wszystkie niezbędne prace towarzyszące: transport pionowy (na wys. 5 m) i poziomy (100 m) do miejsca montażu, usunięcie starego kitu, uszczelnienie masą (np. typu Sikaflex), oczyszczenie ram stalowych świetlików, malowanie ram, dostawa i montaż obróbek blacharskich na kalenicy świetlików i między płytami pokrycia świetlików
W załączeniu do niniejszego postępowania zdjęcia świetlika dachowego – do naprawy 10 szt.
ZABEZPIECZENIA
FINANSOWE:
Zamawiający
wymaga od Oferenta, którego OFERTA
ZOSTANIE WYBRANA
zabezpieczeń w postaci wyłącznie gwarancji bankowej (gwarancja
musi być nieodwołalna, bezwarunkowa, płatna na pierwsze żądanie
oraz zgodna z załączonym wzorem do postepowania):
w
przypadku wymaganej przez Oferenta zaliczki gwarancji na wszystkie
i pełne zaliczki wpłacone w wysokości 1:1, ważne do momentu
podpisania protokołu odbioru,
gwarancji
usunięcia wad i usterek, ważnej od momentu podpisania protokołu
odbioru końcowego do końca okresu trwania gwarancji, na minimum 5%
wartości umowy.
Jeśli
spełnienie powyższych wymogów finansowych wiążę się z wyższą
kwotą oferty trzeba to wyszczególnić w treści oferty.
WYMOGI
PRAWNE/BHP:
W
zależności od specyfiki oferty:
Oferent
ma obowiązek spełnić / zapewnić wszystkie wymagania prawne jakie
są związane z oferowanym sprzętem lub usługą.
Jeśli
spełnienie wymagań prawnych lub BHP wiąże się z wyższą kwotą
oferty trzeba to wyszczególnić w treści oferty.
Zastrzegamy,
że:
Postępowanie
przetargowe może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku:
-
niewystarczających środków na realizację zamówienia,
-
zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający
ma prawo odrzucić ofertę w przypadku gdy, nie spełnia ona
minimalnych wymagań określonych przez Zamawiającego w zapytaniu
ofertowym.
W
przypadku:
-pytań
merytorycznych lub chęci odbycia wizji lokalnej ( możliwe dni: wtorek, środa, czwartek) proszę o kontakt z Panem Krzysztofem Filipem, email: krzysztof.filip@tfkable.com, tel. +48 665 810 028 lub poprzez przycisk "Wyślij
wiadomość do zamawiającego"
-
pytań związanych z obsługą platformy zakupowej, proszę o kontakt
z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00,
tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy,
że oficjalnym potwierdzeniem realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości
z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Time limit for receipt of tenders
2025-02-06 16:00:00.0
Category assortment
No category
Buyer details
TFKABLE