Remont systemu zasilania gwarantowanego Centrum Zarządzania Kryzysowego w pomieszczeniu siłowni WZKiB Poznań, ul. Libelta 16/20 w Poznaniu.
Notice description
opis w specyfikacji
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew do 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji demontażu istniejącego UPS EcoPower DPA, jego utylizacji (Proszę o podanie liczby dni kalendarzowych na realizację usługi od dnia podpisania umowy)
Termin realizacji dostawy i montażu nowego urządzenia UPS (Proszę o podanie liczby dni kalendarzowych na realizację usługi od dnia podpisania umowy)
Termin realizacji uruchomienia i konfiguracja dostarczonego urządzenia UPS (Proszę o podanie liczby dni kalendarzowych na realizację usługi od dnia podpisania umowy)
Termin realizacji przyłączenia UPS-a do gotowej instalacji funkcjonującej u Zamawiającego, wykonania pomiarów powykonawczych i dokumentacji powykonawczej. (Proszę o podanie liczby dni kalendarzowych na realizację usługi od dnia podpisania umowy)
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Opis procedury (1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 1 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona. 2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne. 3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę. 4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert. 5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.)
Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO (Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.)
OŚWIADCZENIE O FIGUROWANIU NA BIAŁEJ LIŚCIE PODATNIKÓW VAT (Oświadczam, że dane dotyczące Urzędu Skarbowego są właściwe oraz, że wykonawca wskazany powyżej, jest umieszczony na białej liście podatników podatku VAT, co umożliwia dokonanie płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności na konto nr. Należy potwierdzić wpisując numer konta w rubryce obok.)
Gwarancja (Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na całość Przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Uprawienia elektryczne (Osoby realizujące Zamówienie posiadają aktualne świadectwo kwalifikacyjne wydane przez wybrane stowarzyszenie naukowo-techniczne, przy którym powołano komisję kwalifikacyjną, uprawniające do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dozoru i eksploatacji (Zamawiający wymaga załączenia pliku))
Dostępność części zamiennych i serwisu (przez 10 lat od daty uruchomienia UPS-a. Proszę potwierdzić wpisując "TAK")
Opis i specyfikacja:
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}
Zapytanie ofertowe
1.
Opis przedmiotu zamówienia:
Informujemy o rozpoczęciu przez Wydział Zarządzania
Kryzysowego i Bezpieczeństwa Miasta Poznania postępowania na wykonanie usługi
pn. „Remont poprzez wymianę zasilacza UPS wraz z systemem nadzoru w budynku Urzędu
Miasta Poznania, przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu, stanowiącego element składowy systemu
bezprzerwowego i bezzanikowego zasilania dla Centrum Zarządzania Kryzysowego i
Stanowiska Kierowania Prezydenta Miasta Poznania".
Zakres przedmiotowego zamówienia w załączniku Opis
Przedmiotu Zamówienia:
2.
Nazwa kryterium: Waga
kryterium:
1)
Cena 100
%Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów za najniższą cenę, przyznanych w następujący sposób:
ilość punktów = (cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej) x 100
3.
Termin wykonania zamówienia - zgodnie ze złożoną ofertą. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji terminów wskazanych przez Wykonawcę w ofercie przed podpisaniem umowy.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz
elektroniczny.
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}
Zamawiający zastrzega sobie realizacje zamówienia w
częściach przez jednego wykonawcę.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem
wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację
zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
-merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk
"Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 8784267
-związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum
Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do17:00.
tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji
zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew do 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji demontażu istniejącego UPS EcoPower DPA, jego utylizacji (Proszę o podanie liczby dni kalendarzowych na realizację usługi od dnia podpisania umowy)
Termin realizacji dostawy i montażu nowego urządzenia UPS (Proszę o podanie liczby dni kalendarzowych na realizację usługi od dnia podpisania umowy)
Termin realizacji uruchomienia i konfiguracja dostarczonego urządzenia UPS (Proszę o podanie liczby dni kalendarzowych na realizację usługi od dnia podpisania umowy)
Termin realizacji przyłączenia UPS-a do gotowej instalacji funkcjonującej u Zamawiającego, wykonania pomiarów powykonawczych i dokumentacji powykonawczej. (Proszę o podanie liczby dni kalendarzowych na realizację usługi od dnia podpisania umowy)
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Opis procedury (1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 1 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona. 2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne. 3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę. 4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert. 5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.)
Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO (Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.)
OŚWIADCZENIE O FIGUROWANIU NA BIAŁEJ LIŚCIE PODATNIKÓW VAT (Oświadczam, że dane dotyczące Urzędu Skarbowego są właściwe oraz, że wykonawca wskazany powyżej, jest umieszczony na białej liście podatników podatku VAT, co umożliwia dokonanie płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności na konto nr. Należy potwierdzić wpisując numer konta w rubryce obok.)
Gwarancja (Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na całość Przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Uprawienia elektryczne (Osoby realizujące Zamówienie posiadają aktualne świadectwo kwalifikacyjne wydane przez wybrane stowarzyszenie naukowo-techniczne, przy którym powołano komisję kwalifikacyjną, uprawniające do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dozoru i eksploatacji (Zamawiający wymaga załączenia pliku))
Dostępność części zamiennych i serwisu (przez 10 lat od daty uruchomienia UPS-a. Proszę potwierdzić wpisując "TAK")
Opis i specyfikacja:
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}
Zapytanie ofertowe
1.
Opis przedmiotu zamówienia:
Informujemy o rozpoczęciu przez Wydział Zarządzania
Kryzysowego i Bezpieczeństwa Miasta Poznania postępowania na wykonanie usługi
pn. „Remont poprzez wymianę zasilacza UPS wraz z systemem nadzoru w budynku Urzędu
Miasta Poznania, przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu, stanowiącego element składowy systemu
bezprzerwowego i bezzanikowego zasilania dla Centrum Zarządzania Kryzysowego i
Stanowiska Kierowania Prezydenta Miasta Poznania".
Zakres przedmiotowego zamówienia w załączniku Opis
Przedmiotu Zamówienia:
2.
Nazwa kryterium: Waga
kryterium:
1)
Cena 100
%Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów za najniższą cenę, przyznanych w następujący sposób:
ilość punktów = (cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej) x 100
3.
Termin wykonania zamówienia - zgodnie ze złożoną ofertą. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji terminów wskazanych przez Wykonawcę w ofercie przed podpisaniem umowy.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz
elektroniczny.
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}
Zamawiający zastrzega sobie realizacje zamówienia w
częściach przez jednego wykonawcę.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem
wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację
zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
-merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk
"Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 8784267
-związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum
Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do17:00.
tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji
zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Time limit for receipt of tenders
2024-12-02 14:00:00.0
Category assortment
No category
Buyer details
Miasto Poznań